Jumaat, 24 Januari 2020

Lain versi keluarga ternama di dunia sahaja. 9664


Allah ﷻ dan Rasulullah ﷺ
Allah ﷻ dan Rasulullah ﷺ
Allah ﷻ dan Rasulullah ﷺ

Pewaris tembakau menghabiskan masa kecil mereka di bawah tanah yang kotor

Patterson berusia 15 tahun dan Georgia Inman adalah pewaris kepada salah satu negara terbesar di Amerika. Mereka adalah anak-anak Walker Inman, yang merupakan anak saudara dari pewaris kerajaan tembakau, Doris Duke. Apabila kembar Inman bertukar menjadi 21, mereka akan memasuki hak warisan dan akan dapat menguruskan negeri itu, yang dianggarkan lebih dari satu bilion dolar. Sementara itu, saudara lelaki dan saudara perempuan menghabiskan masa tiga bulan setahun di klinik psikiatri, di mana mereka cuba menyembuhkan kecederaan psikologi dari zaman kanak-kanak yang sangat besar.

Keluarga Duke mengawal hampir seluruh perniagaan tembakau di Amerika. Mereka mendirikan Universiti Duke yang berprestij dan mendermakan berjuta-juta dolar untuk amal setiap tahun.

Semuanya baik-baik saja sehingga status perkahwinan diwariskan oleh Walker Inman, penagih dadah dengan kecenderungan sadis. Buli kanak-kanak bermula apabila anak kembar berusia dua tahun dan bertahan selama sepuluh tahun sehingga kematian "ayah" dari berlebihan.

Bersama isteri kelima mereka, bernama Daraly (juga penagih dan alkohol), mereka sering mengunci kanak-kanak di ruangan bawah tanah, di mana terdapat bau busuk dari kotoran. Mereka mencipta hukuman yang paling canggih untuk kanak-kanak - sebagai contoh, mereka memaksa mereka duduk di dalam mandi panas yang terbakar. Kadang-kadang ibu bapa membawa mereka bersama mereka untuk "berjalan", mendapat belakang roda dalam keadaan yang hampir gila.

Ya, anak-anak ini mempunyai banyak perkara yang tidak dapat dikenang anak-anak lain (singa sebenarnya sebagai perjalanan hewan peliharaan, eksotik), tetapi mereka hampir tidak mendapat pendidikan dan hampir tidak berkomunikasi dengan teman sebaya mereka. Jadi, apabila anak-anak ini akhirnya dibebaskan dari penjagaan bapa mereka, keterlambatan mereka dalam perkembangan emosi dan intelektual menjadi jelas.

Kedua-duanya masih percaya pada Santa Claus, kedua-duanya menderita anoreksia (mereka sering terpaksa lapar pada zaman kanak-kanak) dan kedua-duanya mempunyai kecenderungan membunuh diri.

Di samping itu, Inman sering menghisap dadah dengan anak-anak, dan anak-anak terpaksa bernafas asap ini, yang juga memberi kesan kepada kesihatan mereka. Kembar itu dipukul dan dihina secara berterusan. Apabila Inman memukul anak perempuannya di atas meja - sangat sukar bahawa kenalan yang mereka makan siang saman, sangat takut untuk hidup gadis itu.

Sekarang kembar hidup secara berasingan daripada ibu angkat mereka (bekas penari telanjang) dan menjalani rawatan intensif untuk membetulkan akibat "membesarkan" di rumah ibu bapa mereka.

Christina Crawford: anak angkat dan objek pembulian legenda Hollywood
Ketika Christina Crawford diadopsi oleh bintang filem glamor Joan Crawford, dia bahkan tidak berusia setahun. Nah, ia kelihatan bernasib baik bernasib baik. Walau bagaimanapun ...

Christine (salah satu daripada empat anak angkat Crawford) kemewahan di mana dia dibesarkan tidak membawa kebahagiaan. Menurut ingatannya sendiri, yang dinyatakan dalam buku "Dear Mommy", aktres itu sering memukul dan menghina dia. Buku itu muncul dua tahun selepas kematian pelakon itu dan menjadi buku terlaris, dan tidak lama kemudian filem ditembak di atasnya di mana Faye Dunaway memainkan peranan Joan.

Kristina mendakwa bahawa ibu angkatnya tertakluk kepada perubahan mood yang tiba-tiba dan mengalami ketergantungan alkohol, mula mengalah dan menjerit kepada kanak-kanak untuk alasan yang sedikit.

Apabila, selepas kematian Joan Crawford, sebuah wasiat telah dibuka, ternyata Christina dan saudaranya telah kehilangan warisan mereka "atas alasan yang diketahui oleh mereka."

Pewaris negeri Astorov menyeksa seorang ibu yang tua dalam membalas dendam untuk zaman kanak-kanaknya yang suram
Anthony Marshall adalah satu-satunya anak kepada Brooke Astor, yang terkenal dengan kegiatan amal milyanya. Keluarga Astor selalu dianggap salah satu yang paling kaya dan paling dihormati di Amerika Syarikat.

Sebelum memasuki keluarga Astor, Brooke telah berkahwin dua kali. Suamin pertamanya adalah seorang ahli politik New Jersey yang bernama Dryden Kuser, dari mana dia melahirkan anaknya Anthony. Astor menuduh suaminya sakit terhadap dirinya dan anaknya, perzinaan dan alkoholisme, selepas itu dia memfailkan perceraian.

Suami kedua Brooke adalah Charles Marshall, dan perkahwinan ini kelihatan sangat berjaya. Anthony tidak menghargai jiwa bapa angkatnya, dan ketika dia berumur lapan belas, dia juga mengambil namanya. Selepas ini, bapanya menyaman Anthony, cuba memaksa anaknya membayar nafkahnya.

Walaupun kesejahteraan material, Anthony menderita kecuaian, pemukulan, dan ketakutan yang berterusan ketika seorang kanak-kanak. Selepas ibu berkahwin buat kali ketiga dan mewarisi keadaan Astorov, budak itu mula mendapat penjagaan ibu yang kurang. Malah Brooke Astor sendiri mengakui bahawa dia menjadi terkenal sebagai dermawan, sebagai seorang ibu, gagal sepenuhnya.

Kanak-kanak yang membosankan dan kesepian memberi buah-buahan yang sepadan. Pada tahun 2007, Anthony dituduh melakukan salah laku ibu yang tua dan menghilangkan keadaan gergasinya.

Pada tahun 2006, anak lelaki Anthony Philip melawat neneknya yang berusia 103 tahun dan terkejut dengan ketinggalan di mana wanita tua terpaksa menjalani hari-hari terakhir, dan selepas itu dia memfailkan tuntutan mahkamah terhadap bapanya.

Anthony telah disabitkan kesalahan terhadap ibu yang tidak berdaya dan dipenjarakan pada usia delapan puluh sembilan tahun.

Pelakon Ariel Winter dipukul dan dibunuh oleh ibunya sendiri
Ariel Winter yang comel mula bertindak sebagai seorang kanak-kanak dan segera berjaya. Dia dapat dilihat dalam filem "A Kiss Through", "The Dark Knight: Revival of a Legend", "Ambulance" and many others.

Tiada sesiapa yang disyaki untuk masa yang lama bahawa ibunya sendiri menyiksa dan menyembelih pelakon muda itu.

Pada tahun 2012, Ariel, dengan sokongan kakaknya, Chanel Workman, 34 tahun, menyaman ibunya kerana "pemecahan dan penghinaan sistematik dalam tempoh masa yang panjang". Dua puluh tahun yang lalu, Chanel juga diambil dari ibunya, dan juga kerana penyalahgunaan. Kini adik-beradik itu hidup bersama, walaupun ibu tidak kehilangan harapan untuk kembali hak penjagaan anak perempuan terkenal itu melalui mahkamah.

Krew siri "Keluarga Moden", di mana pelakon muda itu ditembak, mengesahkan bahawa mereka tahu mengenai pembulian, tetapi tidak dapat membantu. Mereka mengatakan bahawa ibunya tidak memberikan Eriel apa-apa tetapi sayuran putih dan mentah mentah.

Dia sentiasa memberitahu anak perempuannya bahawa dia adalah hodoh - dan pakaiannya tidak masuk akal, dan telinganya besar dan banyak perkara lain yang gadis remaja begitu menyedihkan. Rakan-rakan di set itu menyesal kerana Eriel dan cuba merebut masa ketika ibu yang ketat memalingkan diri untuk melekat sandwich kepada gadis itu.

Pewaris kerajaan Johnson & Johnson meninggal sendiri di sebuah rumah sewa yang murah
Casey Johnson adalah anak perempuan Sale sosial Johnson dan Woody Johnson, cicit pengasas Johnson & Johnson. Casey dibesarkan dalam kemewahan. Beliau belajar di sekolah swasta yang terbaik, berkawan dengan Nikki dan Paris Hilton, memandu kereta paling mahal dan menerima dompet pertama dari Chanel pada usia sepuluh tahun. Tetapi walaupun semua ini dalam hati, dia adalah seorang kanak-kanak yang tidak berpuas hati, kerana ibu penagih tidak peduli dengannya.

Casey Johnson meninggal sendiri di banglo yang kotor dan tidak diabaikan apabila dia berusia tiga puluh tahun. Dia menghabiskan masa bertahun-tahun lamanya dalam syarikat yang bermasalah dengan alkohol dan ubat-ubatan, atau di hospital, di mana mereka cuba menyingkirkan ketagihannya. Casey adalah biseksual, tetapi semua percubaan mendesaknya untuk membina hubungan yang serius dengan seorang lelaki atau seorang wanita gagal. Kerana sifatnya yang cemburu, cepat-cepat, dia sering mengatur perselisihan awam dengan "pencinta" nya, yang sering diiringi oleh serangan. Sekali, semasa pertarungan di kelab malam, bekas teman wanita membakar rambut Casey. Kemudian jutawan yang gelisah memasuki rumah "bekas" yang lain dan melemparkan alat vibrator yang digunakan ke atas katil.

Casey kemudian bertunang dengan seorang bintang TV realiti yang memanggil dirinya Tila Tequila yang nampaknya mempunyai lebih banyak minat dalam kekayaan ahli waris kaya daripada dirinya sendiri. Dia mengadopsi anak, tetapi tidak lama lagi peranan seorang ibu yang teladan membosankan dan dia kembali ke kehidupan liar. Sail, ibu Casey, mengambil bayi terbengkalai untuk membesarkan anaknya, pada masa yang sama menafikan anak perempuan penyelenggaraannya. Akibatnya, pewaris harta raksasa itu menghabiskan masa-masa terakhir dalam keadaan yang dahsyat, di rumah sewa murah dan kotor.

Pada 29 Disember, dia menulis tweet "Impian Sweet To All." Ini adalah perkara terakhir yang didengar darinya. Empat hari kemudian, gadis itu, yang pemiliknya menghantar untuk memeriksa sama ada segala-galanya sesuai dengan rumah itu, mendapati mayat di tempat tidur. Casey meninggal dunia akibat penyakit kencing manis, yang dia alami sejak kecil.

Seorang gadis kaya, yang ibu bapa tidak peduli, mendapat kecanduan dadah
Lee Horowitz adalah anak perempuan Joe Horowitz, pengarah eksekutif fesyen dan kasut, gergasi Tommy Hilfiger. Lee, seperti kanak-kanak lain yang mempersoalkan, mempunyai segala-galanya yang anda hanya impikan - dan sekolah swasta, dan mainan mahal, dan perjalanan eksotik. Malangnya, ayahnya terlalu sibuk untuk mendidik gadis itu. Apabila dia disyaki ada sesuatu yang salah dengan gadis itu (dia berusia 16 tahun kemudian), dia sudah duduk rapat dengan dadah.

Lee mula merokok ganja ketika berusia lapan tahun. Kemudian dia beralih ke kokain, LSD dan heroin. Dia sering muncul di sekolah dalam mabuk alkohol atau dadah, dan tiada siapa yang boleh menjejaskannya.

Apabila ayah akhirnya mendapati gadisnya mabuk dalam tapak, dia pergi ke biliknya dan dengan cepat mendapati terdapat hashish, ganja dan heroin. Keesokan harinya, dia memberitahu Lee bahawa mereka akan pergi ke resort gunung, tetapi sebaliknya menghantarnya ke padang pasir Idaho, di mana sebuah kem untuk remaja yang sukar ditemui.

Selepas terapi intensif (dan agak mahal), Lee mempunyai perbualan dengan ibu bapanya. Untuk ketakutan mereka, mereka tahu bahawa dari umur tujuh hingga sembilan tahun, gadis itu dilecehkan secara seksual oleh lelaki yang mereka kenal dengan baik, dan di sekolah menengah dia menjadi mangsa pemerkosa. Tidak hairanlah dia cuba menenggelamkan kenangannya dalam alkohol.

Dalam kes Lee, terapi benar-benar berbuah. Pada mulanya, dia membenci ibu bapa untuk masa kecilnya yang berkabung, tetapi kemudian berjaya memaafkan mereka, memperbaiki hidupnya dan kini membawa kehidupan dewasa yang normal.

Pemenang jackpot berusia 16 tahun melancarkan kemenangan parti dan dadah
Pada zaman kanak-kanak Kelly Rogers, terus terang, bukan gula. Terdapat pemukulan, dan keganasan dan sikap tidak peduli ibu bapa. Sebagai remaja, gadis itu mendapat pekerjaan - tidak ada wang dalam keluarganya. Dan pada tahun 2003, apabila Kelly berusia 16 tahun, dia tiba-tiba jatuh kekayaan hebat - jackpot 2 846 812 euro! Jumlah raksasa ini sepatutnya cukup untuk seumur hidup. Dan Kelly menjanjikan dirinya akan mengurus wang dengan bijak. Malangnya, dia tidak berjaya.

Sembilan tahun berlalu, dan dari berjuta-juta orang ada yang tinggal sekitar dua ribu. Kebanyakan wang itu dibelanjakan untuk pihak, pembedahan pembesaran payudara, dan kokain.

"Saya fikir kemenangan akan membantu saya menjadi gembira dan melupakan apa yang dilakukannya kepada saya," katanya dalam wawancara dengan The Sun. "Tetapi sebaik sahaja kegembiraan pertama menang, saya menyedari bahawa pemikiran yang menjijikkan tentang lelaki ini masih duduk di kepala saya."

Kelly baru-baru ini berkahwin dan pergi belajar sebagai jururawat.

Pelakon Mackenzie Phillips kecanduan dadah dan mempunyai hubungan sumbang dengan ayahnya
Mackenzie Phillips adalah anak perempuan John Philips, pengasas band rakyat popular "The Mamas & the Papas" dan isteri pertamanya, Susan Adams. Beliau memulakan kerjaya lakonannya pada usia 12 tahun, menjadi pada usia lembut ini kaya dan terkenal.

Malangnya, dia tidak dapat menikmati kemasyhurannya sepenuhnya, kerana dia menjadi sangat kecanduan alkohol dan kecanduan dadah. Mackenzie sendiri mendakwa bahawa dia mula-mula mencuba omong kosong dengan pemuzik ayahnya, yang memperkenalkan dos kokain pertama.

Seluruh kehidupan masa depan gadis itu penuh dengan cerita tentang bagaimana dia ditendang keluar dari siri di mana dia membintangi, tentang percubaan untuk mengikat dan kembali ke pawagam, mengenai penangkapan dan sebagainya. Semua ini diulang lebih daripada sekali, dan bukan dua.

Selain itu, pada tahun 2009, dalam temu bual dengan Oprah, Winfrey Mackenzie mengakui bahawa dia telah melakukan hubungan seksual dengan ayahnya sendiri selama sepuluh tahun. Ia bermula dengan hakikat bahawa dia merogol anak perempuannya, memanfaatkan fakta bahawa dia tidak fikir apa-apa yang mabuk. Kemudian hubungan ini diteruskan dengan kesepakatan bersama. Sebanyak sepuluh tahun.

Adalah mudah untuk mengandaikan bahawa kehidupan orang kaya yang kaya terdiri daripada siri hiburan dan keseronokan yang tidak berkesudahan. Walau bagaimanapun, sebenarnya ia tidak begitu mudah. Setiap wira dari artikel ini dilahirkan, seperti yang mereka katakan, dengan sudu perak di mulutnya. Tetapi untuk memanggil kehidupan mereka bahagia atau bahkan hanya mudah tidak akan menjadikan lidah mereka. Malah yang paling iri hati.

Secara umum, jika bayi dilahirkan dengan sudu perak di mulutnya, ini jauh dari jaminan masa kanak-kanak yang bahagia. Kadang-kadang malah sebaliknya.

Sumber: 
https://pozitivmag.ru/ms/krasota/zamechatelnaya-zhizn-bruk-astor-naslednik-sostoyaniya-astora/

Tiada ulasan: