Sabtu, 2 Mac 2013

157. Surat Dari syaitan laknatullah untukmu.


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com 
Munafik dan kafir laknatullah sebenarnya pemberontak dan pengganas. KLIK UNTUK KE MENU UTAMA. eaho™. >>> ... ENTRY SETERUSNYA <<< . eaho ('_') Google Translate ('_') . 
Follow my tweet: (AlWaser) . 


19 RABIULAKHIR 1434 (02 MAC 2013)

(
Surat Dari iblis laknatullah Surat  ini akan membuat anda benar-benar  berfikir. Sebenarnya surat  ini hampir membuatku gila saat aku membacanya, tapi aku harus memforwardnya karena catatan kecil  dibawahnya). 


SURAT DARIku syaitan laknatullah UNTUKmu yang aku sayangi tetapi aku tetap membenci kamu...

Aku melihatmu kelmarin,  saat engkau memulai aktiviti  harianmu.  Kau bangun tanpa sujud kepada Allah mengerjakan subuhmu. Bahkan kemudiannya, kau juga  tidak mengucapkan "Bismillah" sebelum memulai santapanmu. Juga tidak  sempat mengerjakan solat Isyak sebelum berangkat ke tempat tidurmu.


Kau benar-benar orang yang  bersyukur, aku menyukainya. Aku tak dapat mengungkapkan betapa senangnya aku melihatmu tidak merubah cara  hidupmu.

Hai Bodoh, kamu  millikku., 

Ingat, kau dan aku  sudah bertahun-tahun bersama dan aku masih belum bisa benar-benar  mencintaimu.   Malah aku masih  membencimu, karena aku benci  Allah. Aku hanya  menggunakanmu untuk membalas dendamku kepada  Allah. Dia sudah mencampakkan  aku dari Syurga dan aku akan tetap memanafaatkanmu sepanjang masa untuk  mebalaskannya. 

Kau  lihat, ALLAH MENYAYANGIMU dan dia masih memiliki rencana-rencana  untukmu di hari depan. Tapi kau sudah  menyerahkan hidupmu padaku dan aku akan membuat kehidupanmu seperti  Neraka. Sehingga kita bisa  bersama dua kali dan ini akan menyakiti ALLAH.

Hai Bodoh, kamu  millikku.,

Aku benar-benar  berterima kasih padamu, karena aku sudah menunjukkan kepadaNYA siapa  yang menjadi pengatur dalam hidupmu dalam masa-masa yang kita  jalani. Kita nonton film  porno bersama, memaki orang, mencuri, berbohong, munafik, makan sekenyang-kenyangya, guyon2an jorok, bergosip, manghakimi orang,  menghujam orang dari belakang, tidak hormat pada orang tua, tidak menghargai Masjid dan berperilaku buruk.  

Tentunya kau tak ingin meninggalkan ini begitu saja. Ayuhlah, hai bodoh, kita terbakar bersama, selamanya. Aku masih memiliki rencana-rencana hangat untuk kita. Ini hanya merupakan surat penghargaanku untukmu. Aku ingin mengucapkan "TERIMA KASIH" kerana sudah mengizinkanku memanafaatkan hampir semua masa hidupmu.

Hai Bodoh, kamu  millikku.,

Kamu memang mudah dibodohi, dibohongi, aku mentertawakanmu. Saat kau tergoda dan ternoda berbuat dosa, kamu aku hadiahi tawaku dengan frekuensi tertinggi. Dosa sudah mulai mewarnai hidupmu.

Kamu sudah 20 tahun lebih tua dan sekarang aku perlu darah muda untuk diresapkan ke dalam rohmu. Jadi pergi dan lanjutkanlah mengajarkan orang-orang muda bagaimana berbuat dosa. Yang perlu kau lakukan adalah merokok, mabuk-mabuk, berbohong, berjudi, bergosip dan hidupkanlah egomu selayak mungkin. Lakukan semua ini didepan anak-anak dan mereka akan menirunya.

Hai Bodoh, kamu  millikku.,

Pesanku, inilah waktunya engkau merencanakan fitnah pelbagai, seperti yang engkau pernah melakukannya beberapa tahun dahulu. Engkau ada talen, ada kuasa ada pengaruh. Saat ini aku telah berjaya menggodam sebanyak mungkin mereka yang menjadi pengikutmu, supaya sentiasa mengiakan segala fitnahmu yang pelbagai.

Hancurkan mereka yang jujur, yang amanah dan yang menuruti perentah Allah dan yang menghindari larangan Allah. Lakukan seolah-olah mereka adalah penipu dimata penyokongmu. Katakan kepada penyokongmu, orang itu adalah perasuah yang sebenar dan orang yang gila nama dan gila kuasa. 

Hancur leburkan impian orang yang jujur, sekali lagi seperti mana yang pernah engkau lakukan dulu dengan merencanakan kemusnahannya di mata orang yang selama ini meneladaninya. Buatlah supaya mereka nampak engkaulah orang yang sebenar-benarnya amanh, jujur, ikhlas dan kayaraya serta berkehidupan mewah kerana kerja kerasmu.

Hai Bodoh, kamu  millikku.,

Ingat manusia sekarang lebih percayakan fitnah itu benar dan yang benar itu fitnah. Mudah saja engkau meracuni perasaan dan pemikiran mereka. Hebatkan engkau di mata mereka.

Begitulah anak-anak. Aku persilakan kau bergerak sekarang. Aku akan kembali beberapa detik lagi untuk menggodamu lagi. Jika kau cukup cerdas, kau akan lari sembunyi dan bertaubat atas dosa-dosamu dan hidup untuk Allah dengan sisa umurmu yang tinggal sedikit. Memperingati orang bukan tabiatku. Tetapi di usiamu sekarang dan tetap melakukan dosa, sepertinya memang agak aneh.

Jangan salah sangka, aku tetap membencimu. Hanya saja kau harus menjadi orang tolol yang lebih baik di mata Allah. 
 
(tanda tanganku tidak diperlukan)

Catatan : Jika kau  benar-benar menyayangiku , kau tak akan mengirim suratku ini dengan  sesiapa pun. 

Kredit: email

"..KEHIDUPAN DUNIA HANYALAH Kesenangan YANG MEMPERDAYA" [QS. AL 'IMRAN (3):185].  

Firman Allah S.W.T., yang bermaksud: Wahai orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang yang bukan daripada kalangan kamu (seperti Yahudi, Nasrani, dan Munafiq) menjadi teman karib (yang dipercayai). Mereka tidak akan berhenti berusaha mendatangkan kesusahan kepada kamu. Mereka sukakan apa yang menyusahkan kamu. Telah pun nyata (tanda) kebencian mereka pada pertuturan mulut mereka, dan apa yang tersembunyi oleh hati mereka lebih besar lagi. Sesungguhnya Kami telah jelaskan kepada kamu ayat ayat (Kami), jika kamu memahaminya (memikirkannya).” - [Al Quran Surah Al Imran ayat 118-120] . 
Baca Juga:
Firman Allah S.W.T., yang bermaksud: “Perkataan yang baik dan pemberian maaf, lebih baik dari sedekah yang diiringi dengan sesuatu yang menyakitkan (perasaan penerima). Allah Maha Kaya lagi Maha Penyantun.” (Al Baqarah: 263). 

Tiada ada daya dan kekuatan kecuali dengan pertolongan Allah.  
Firman Allah S.W.T., yang bermaksud: “Mereka yang berjuang di jalan Kami nescaya Kami tunjukkan jalan-jalan Kami. Sesungguhnya Allah berserta orang yang berbuat baik.” (Al Ankabut: 69).

"Sesungguhnya hanyalah kepada Allah aku mengadukan kesusahan dan kesedihanku." (QS. Yusuf: 86).  

Semasa hidup sederhanakanlah kegembiraan. Supaya wujud keseimbangan jiwa dan roh, bila menerima kesedihan yang pasti ditemui juga. Mengingatkan diri sendiri menjadi keutamaaan sebelum mengingatkan orang lain . In Syaa Allah ''palis'' sekali dari sifat-sifat sombong dan keji. Semuanya kerana Allah S.W.T.. Amin Ya Rob.  (Peceq Admin).  
Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T.. 

KLIK UNTUK KE MENU UTAMA. eaho™. >>> ... ENTRY SETERUSNYA <<< .  eaho™.   ('_') Google Translate ('_') .  

Tiada ulasan: