Selasa, 26 Mac 2013

252. Menyerlahkan si kitol dan mamak mendaliar serta kuncu-kuncunya, Era Kini.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com 
Munafik dan kafir laknatullah sebenarnya pemberontak dan pengganas. KLIK UNTUK KE MENU UTAMA. eaho™. >>> ... ENTRY SETERUSNYA <<< . eaho.  ('_') Google Translate ('_') . 
Follow my tweet: (AlWaser) . 

PECEQ - PANDAI BERFIKIR BIJAK MENAFSIR CERDIK MERUMUS.

Watak si kitol dan mamak mendaliar serta kuncu-kuncunya adalah pelacur. Pelacur politik, pelacur penjajah, pelacur kebebasan dan kemerdekaan negara, pelacur kekayaan dan harta negara. 

Kejahatan dan kedurjanaan pelacur-pelacur inilah yang telah meruntuhkan Zaman Kegembilangan KeSultanan Melayu Melaka pada tahun 1511.

Malang dan teramat malang, kelihatannya watak tersebut masih wujud dan berpengaruh di negara kita Malaysia. Ramai yang masih meyakininya, disebalik kedurjanaan pelacurannya. Dalam tidak sedar Malaysia telah berdikit-dikit dirosakkan. 

Marilah kita sama-sama berusaha dan berdoa kepada Allah S.W.T., mengurniakan seluruh rakyat Malaysia yang layak mengundi, Petunjuk dan HidayahNya. Dalam merencanakan pemimpin yang kita pilih di PRU13, adalah pemimpin yang tepat dengan kehendak Allah S.W.T., Tuhan Yang Maha Kuasa.

Sebelum Malaysia tambah parah, marilah kita sama-sama membuat perhitungan sebaik-baiknya dengan Petunjuk dan Hidayah Allah S.W.T., di PRU13 nanti. 

Apakah rakyat Malaysia sama-sama sanggup melihat Malaysia menjadi mangsa "Menang jadi arang, kalah menjadi abu", kerana pertelingkahan. Dengah Hidayah Allah S.W.T., In Syaa Allah rakyat Malaysia berjaya memilih pemimpin yang amanah, jujur, bijak, cekal dan tabah. 

In Syaa Allah dengan kurniaan Petunjuk dan Hidayah Allah S.W.T., rakyat Malaysia berjaya menyingkirkan pemusnah Islam, pelacur politik, pelacur penjajah, petualang, pengkhianat, jiwa hasad dengki, perogol, hipokrit, wajah bertopeng, penipu, penzina, perompak, perogol aib individu, penzina aib masyarakat, penyamun aib Islam, pelacur aib Melayu, penderhaka, pemfitnah dan perompak amanah rakyat, yang sememangnya tidak layak menyandang gelaran atau dinobatkan sebagai pemimpin terbilang Malaysia. 

Sayugia diingatkan, apakah kamu rakyat Malaysia sanggup memilih pemimpin, anak-anak dan kaum keluarganya serta sahabat hadainya semakin kaya raya setelah melacurkan kuasa politiknya. 

In Syaa Allah., Allah S.W.T., Tuhan Pencipta Alam dan Pemilik Segala Isi-isi Allah., sentiasa bersama kita memberi PetunjukNya dan HidayahNya kepada kita rakyat Malaysia., bagi menjadikan Malaysia bumi tanah yang penuh berkat, subur, kaya dengan rezeki kurniaanNya dan makmur. 

Wassalamu.

                                     Makalah sampingan

                                                  V

Sumber: WASUKALU

Tuesday, March 26, 2013

Guan Eng dan Khalid Ibrahim dijangka saman papagomo

mengikut sumber maklumat yang terdapat pada erapasca, setelah mengambil kira siri pendedahan erapasca kepada orang ramai mengenai wajah sebenar papagomo berserta dengan segala bukti yang ada pada erapasca, yang mana husam musa telah membuat semakan saman semula kerana bukti yang erapasca dedahkan.

Lim Guan Eng bakal menyaman papagomo a.k.a wan azri wan deris sebanyak RM 50 juta kerana menfitnah dirinya dan juga anak lelakinya, erapasca diberitahu, selama ini tiadanya bukti kukuh untuk menyokong hujah, yang menyebabkan papagomo banyak terlepas saman saman maut dari pemimpin Pakatan Rakyat.

tetapi dengan sebelas siri pendedahan bukti dan fakta dari tim era pasca ini, insyaallah akan lebih mudahlah kerja kerja peguam peguam plantif untuk segera mewritkan saman ke atas mahluk perosak agama, bangsa dan negara itu.

di khabarkan juga, khalid ibrahim, menteri besar selangor, dan yb batu tiga selangor bakal menyaman papagomo a.k.a wan azri sebanyak RM 20 juta seorang.

berikut siri pendedahan telus mulus tanpa protokol dari erapasca.. ianya juga boleh di jadikan sumber rujukan. Siri Satu, Siri Kedua, Siri Ketiga, Siri Keempat, Siri Kelima, Siri Keenam, Siri Ketujuh, Siri Kelapan, Siri Kesembilan, Siri Kesepuluh, Siri Kesebelas

Sumber: IKUTSUKAAKUISA

Bila Mamak Bicara Tentang Islam... hahahaha...!!!!

>> Tuesday, March 26, 2013

Orang Melayu hendaklah berpandu kepada al-Quran sebagai amalan hidup supaya tidak berpecah belah walaupun mempunyai fahaman politik berbeza.
"Kalau di negara Arab, bukan semua orang Arab itu adalah Islam, ada yang menganut agama lain, tetapi di Malaysia, orang Melayu mestilah beragama Islam, jadi kita perlu membina tamadun yang berteraskan al-Quran dan hadis yang sahih.    "Selain itu, orang Melayu juga perlu berusaha menjadi bangsa yang maju dan kita perlu belajar daripada orang lain seperti Jepun, China atau Korea yang tidak bertentangan dengan ajaran Islam," katanya pada forum perdana Membina Peradaban Bangsa Melayu Berteraskan Tamadun Islam di Bangunan Parlimen hari ini. - Mkini.
Lu orang tau kaaaa... ungkapan di atas dari mulut longkang siapa....????

Kalau nak tau... itulah bau busuk dari mulut longkang makhluk mamak kat bawah tuuuu..., biar berjuta kali mengaku sebagai melayu sekalipun... mamak tetap mamak jugak beb.., pasal tu selalu gua katakan kalau dah mamak tu... perangai keling putaq alam dia mesti kekal punya...



Dasar mamak haramjadah... nak sembang pasal Islam tapi anak sendiri Pengarah syarikat Arak.., dah tu pulak dengan lantangnya menghina Islam.., hina Rasulullah... hina hukum Allah... pelbagai lagilah si mamak munafik nih cerca Islam.

Dah nak mampus pun masih dok sibuk dengan orang melayu...!!!! Tapi bagus jugak bila mamak kutty nih kata tak semua orang Arab tu Islam... sedar pulak dia. Yang peliknya kenapa puak2 umno laknatullah masih dok kata yang "Melayu tu Islam, Islam tu Melayu".

Kenapa diorang tak patuh kepada Mursyidul Am umno laknatullah nih....???? Walau apa pun malas nak ulas banyak2 pasal mamak haramjadah nih.... ramai yang dah tau kejahatan mamak nih sepanjang 23 tahun jadi PM. Jadi biarlah dia putus oksigen dengan mata terbeliak... hahahaha...!!!!

Gua memang tak hormatkan dia sejak tahun 1985 lagi... tahun di mana Mahkamah dilacurkan dan bermulanya era kemusnahan negara sehingga kini. Ahhhh... go to hell with this fucking oldman....!!!! 

Sesiapa yang berhajat nak kencing di kubuq mamak haramjadah nih suatu hari nanti boleh register dalam ruang komen... ada dua kategori kencing.

1) Kencing pacak
2) Kencing berkumpulan
3) Kencing bebas.... (sukahati lu orang nak buat kencing style apa pun...)

Syarat utama.... wajib makan petai, geduaq, jering dan apa saja yang boleh membuatkan air kencing lu orang hancing sehancing... hancingnya..... muakakakakaaaa....!!!!

Sumber: DARISUNGAIDERHAKA

Tuesday, March 26, 2013

Gerakan 'Haramkan UMNO' akan dilancarkan..

Pada 24 Mac 2013 di Kuala Lumpur, Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) bersama Gabungan Blogger Revolusi 13 telah mengadakan taklimat bersama hampir 50 orang pemain cyber (blogger/facebookers) pro perubahan.

Pertemuan ini ialah siri awal ke arah memulakan gerakan yang dikenali sebagai ‘Haramkan Umno’.

Umno sebuah organisasi politik yang ditubuhkan pada 1946 telah diharamkan pada 4 Febuari 1988 melalui satu keputusan mahkamah tinggi. Ini kerana pertembungan perebutan jawatan Presiden antara Dr.Mahathir dan Tengku Razaleigh telah dimenangi oleh Dr.Mahathir dengan taktik jahat antaranya ialah membawa perwakilan haram. Kes ini dibawa ke mahkamah dan mahkamah memutuskan Umno diharamkan.

Kemudian Razaleigh telah cuba merayu keputusan pengharaman Umno tetapi sebaliknya Dr.Mahathir telah menggunakan kuasanya dengan memecat Tun Salleh Abbas (Ketua Hakim Negara pada ketika itu) dan menggagalkan persidangan rayuan pengharaman Umno. Rupanya apabila Umno asal (1946) diharamkan, Dr.Mahathir meraih keuntungan dengan menubuhkan Umno Baru dan terus memperkukuhkan cengkaman kuasanya.

Setelah mendapat hak penubuhan Umno baru beliau meminda akta pertubuhan 1966. Semenjak itu Umno amat besar kepala mereka memikirkan undang–undang negara sudah berada di bawah tapak kaki mereka. Semua perundangan termasuk akta pertubuhan diambil sambil lewa.

Setelah Umno asal diharamkan maka semua pendaftaran peringkat pusat, bahagian dan cawangan terbatal. Kemudian Umno baru ditubuhkan maka seharusnya semua proses penajaan dan penubuhan harus dibuat semula dari awal, namun merasakan mereka amat berkuasa maka banyak peringkat Umno telah tidak bertindak dalam mendaftarkan semula organisasi Umno peringkat tertentu. Kemudian keadaan bertambah parah berikutan banyak cawangan Umno yang tidak menghantar dokumen tahunan seperti dikehendaki akta pertubuhan 1966.

Natijahnya tanpa sedar ribuan cawangan Umno menjadi cawangan haram. Umno menggunakan sistem perwakilan maka cawangan haram menghantar perwakilan ke bahagian secara automatik bahagian menjadi haram. Bahagian menghantar perwakilan ke Perhimpunan Agong Umno secara automatik Umno itu sendiri haram.

Pada tahun 2008 dalam Umno bahagian Tanah Merah telah berlaku pergolakan perebutan jawatan, ada yang mahu bertanding jawatan utama ketika itu didapati tidak membayar yuran dan terdiri ahli dari cawangan haram. Maka kes mahkamah dibawa dan melalui proses mahkamah dibuktikan 126 cawangan Umno di Tanah Merah ialah cawangan yang tidak berdaftar dan cawangan dibatalkan pendaftaran iaitu cawangan haram.

Ini diakui oleh Setiausaha Agung Umno sendiri dan Pendaftar pertubuhan, cuma kes di mahkamah dibuang kerana pengadu yang membawa kes ke mahkamah telah dipecat melalui surat pemecatan yang dikatakan telah di’back-dated’kan. Pengadu telah hilang status sah sebagai ahli (hilang local standi) untuk membawa kes ke mahkamah.

Umno Tanah Merah terus bermesyuarat dengan dengan perwakilan cawangan haram dan perwakilan dari mesyuarat haram Tanah Merah telah menghantar perwakilan ke Perhimpunan Agung Umno pada tahun itu yang seharusnya turut memberikan implikasi pengharaman PAU tersebut.

Dari maklumat dalaman tiada cawangan Umno berdaftar di Jeli, Bachok dan Tumpat. Hanya sebilangan kecil cawangan Umno berdaftar di Kota Bharu. Carian dari Pejabat Pendaftar Pertubuhan menyatakan lebih separuh daripada 2,181 cawangan Umno di Kelantan adalah haram. (sumber SIASAH 2010)

Carian juga telah dibuat di Pejabat Pendaftar Pertubuhan di Shah Alam, Pulau Pinang dan Alor Setar ke atas ratusan cawangan Umno namun Pejabat Pendaftar Pertubuhan menyatakan fail gagal dicari dan berada di Putrajaya. Persoalanya mengapa di Putrajaya ?

Berdasarkan Seksyen 10 Akta Pertubuhan 1966 menyatakan semua warga Malaysia diberi hak untuk memeriksa dokumen pendaftaran mana–mana organisasi berdaftar di Malaysia kecuali beberapa dokumen sulit seperti laporan kewangan. Malangnya carian di Putrajaya juga gagal mendapatkan maklumat yang dibenarkan berdasarkan akta pendaftar pertubuhan 1966 malah diwujudkan borang Pertubuhan 27 untuk membolehkan carian sepertinya dilakukan.

Diyakini seluruh negara 3/4 dari cawangan Umno adalah terdiri dari cawangan haram, malah ada bahagian Umno juga yang terdiri dari bahagian tidak sah pendaftarannya.

Jadi kini tidak pelik bagaimana negara boleh berdepan dengan 1001 masalah dan krisis – ini kerana negara telah ditadbir oleh sebuah organisasi politik haram.


Maka SAMM dan gabungan Blogger Revolusi 13 mengajak seluruh rakyat pro perubahan untuk bersama dalam gerakan ‘Haramkan Umno’.

Peranan semua:
1. Menyampaikan penerangan ‘kenapa Umno organisasi haram?’ ke seluruh pelusuk negara.

2. Menggerakkan desakan carian status cawangan Umno di peringkat masing-masing. Gunakan borang Pertubuhan 27. Isi sendiri dan buat carian cawangan Umno tempat anda, hantar ke Pejabat Pendaftar Pertubuhan dapatkan respon bertulis serta cop rasmi, scan dokumen tersebut dan hantar ke email haramkanumno@gmail.com

3. Gerakan Haramkan Umno ini juga memohon kakitangan pejabat pendaftaran agar dapat menghantar email secara sulit, maklumat berkaitan pendaftaran Umno yang tidak sah ke email haramkanumno@gmail.com
Maklumat berkenaan gerakan ini boleh diperolehi di www.anakmudamalaysia.com dan juga laman facebook Umno-Parti-Haram beberapa laman FB serta blog sekutu.

Gerakan ini juga akan memfailkan satu petisyen mahkamah berkenaan perkara ini dalam masa terdekat. Ini satu gerakan serius selain dari usaha menggunakan seluruh ruang teknikal perundangan, gerakan ini juga akan menjadikan PRU-13 sebagai satu proses referendum rakyat untuk menolak organisasi haram sebagai pemerintah negara.

Mohon kerjasama semua pemain cyber dan editor media rasmi agar sama membantu hebahan dan dalam masa terdekat akan diadakan satu pelancaran terbuka ‘Gerakan Haramkan Umno’ di ibukota.

Sekian.

che’GuBard
Ketua Penyelaras Kebangsaan
Solidariti Anak Muda Malaysia

"..KEHIDUPAN DUNIA HANYALAH Kesenangan YANG MEMPERDAYA" [QS. AL 'IMRAN (3):185].  

Firman Allah S.W.T., yang bermaksud: Wahai orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang yang bukan daripada kalangan kamu (seperti Yahudi, Nasrani, dan Munafiq) menjadi teman karib (yang dipercayai). Mereka tidak akan berhenti berusaha mendatangkan kesusahan kepada kamu. Mereka sukakan apa yang menyusahkan kamu. Telah pun nyata (tanda) kebencian mereka pada pertuturan mulut mereka, dan apa yang tersembunyi oleh hati mereka lebih besar lagi. Sesungguhnya Kami telah jelaskan kepada kamu ayat ayat (Kami), jika kamu memahaminya (memikirkannya).” - [Al Quran Surah Al Imran ayat 118-120] 
Baca Juga:
Firman Allah S.W.T., yang bermaksud: “Perkataan yang baik dan pemberian maaf, lebih baik dari sedekah yang diiringi dengan sesuatu yang menyakitkan (perasaan penerima). Allah Maha Kaya lagi Maha Penyantun.” (Al Baqarah: 263).  

Tiada ada daya dan kekuatan kecuali dengan pertolongan Allah.  

Firman Allah S.W.T., yang bermaksud: “Mereka yang berjuang di jalan Kami nescaya Kami tunjukkan jalan-jalan Kami. Sesungguhnya Allah berserta orang yang berbuat baik.” (Al Ankabut: 69).

"Sesungguhnya hanyalah kepada Allah aku mengadukan kesusahan dan kesedihanku." (QS. Yusuf: 86).  


Semasa hidup sederhanakanlah kegembiraan. Supaya wujud keseimbangan jiwa dan roh, bila menerima kesedihan yang pasti ditemui juga. Mengingatkan diri sendiri menjadi keutamaaan sebelum mengingatkan orang lain . In Syaa Allah ''palis'' sekali dari sifat-sifat sombong dan keji. Semuanya kerana Allah S.W.T.. Amin Ya Rob.  (Peceq Admin).  

Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T.. 

KLIK UNTUK KE MENU UTAMA. eaho™. >>> ... ENTRY SETERUSNYA <<< .  eaho™.   ('_') Google Translate ('_') .  

Tiada ulasan: