Khamis, 18 Julai 2013

1012. Lagi rayuan hero yahudi laknatullah as sisi laknatullah kepada Dr Morsi.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl .
As Sisi akhirnya terpaksa jugak mengadap boss dia Dr Morsi.

Menteri Mesir Pertahanan dan Ketua Turus Tentera Mesir dikhabarkan telah bertemu dengan lelaki yang dia 'jatuhkan' dari kerusi Presiden dalam satu rampasan kuasa tentera pada 3 Julai yg lalu.

Media mendakwa, General Abdul-Fattah Al-Sisi neraka jahanan telah melawat Mohamed Morsi pada hari Isnin, untuk mencari jalan penyelesaian terhadap kebuntuan berlaku sekarang dan meminta Morsi memberitahu penyokongnya agar berhenti dari berdemonstrasi secara besar-besaran.

Menurut TRT TV, tawaran Al-Sisi adalah untuk melepaskan semua pemimpin Ikhwan Muslimin yang telah ditangkap sejak rampasan kuasa dan membatalkan waran tangkap terhadap mereka yang masih bebas.

Sebagai balasan Morsi diminta membuat pengumuman bahawa dia melepaskan jawatan Presiden. Rupanya anjing As Sisi ini turut berjanji untuk memasukkan ahli-ahli Parti Kebebasan dan Parti Keadilan dalam kerajaan sementara.


Adly Mansour bukan Nasrani tetapi yahudi


"Dr Mohamed Morsi menolak tawaran itu," dakwa TRT TV, "dan memberitahu Al-Sisi bahawa masalah hari ini bukan disebabkan Morsi atau kepimpinan Ikhwan Muslimin, tetapi dengan revolusi yang dicuri."

Pemimpin Kanan Ikhwan Muslimin, Esam Al-Aryan memberitahu Al-Jazeera Mubasher Misr awal minggu ini bahawa tentera telah cuba untuk membuka saluran hubungan dengan mereka, tetapi permintaan itu telah ditolak.

Tentera menafikan bahawa terdapat percubaan untuk menghubungi pemimpin-pemimpin Ikhwan Muslimin dan menolak kenyataan Al-Aryan sebagai sebahagian daripada perang propaganda.

Beberapa tokoh-tokoh utama Mesir dikatakan diminta oleh tentera untuk menjadi pengantara antara tentera dengan Al Ikhwan, mereka termasuklah Sheikh Al-Azhar Ahmed al-Tayyip, Salim al-Awa dan ahli politik lain. Tiada seorang pun daripada mereka yang dinamakan oleh Ikhwan Muslimin menafikan dakwaan itu.

Sumber: Gendang Perang - LIGHTING THE FIRST FIRE IS EASY. - Hero yahudi As Sisi rayu Dr Morsi lagi.
Zulfarizan Zakaria "FABI AYYI AALA IRABBIKUMA TUKAZZHIBAN" = Nikmat Tuhan Manakah Yang Engkau Hendak Dustakan?........muhasabah buat diri kite ni belake kerana Allah S.W.T..... 

Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T..

Tiada ulasan: