Ahad, 21 Julai 2013

1062. Darisungaiderhaka Blogspot Dot Com. Gambar Anwar Ibrahim Tersebar Lagi!!.. Saksikan!.


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

006. Nota Buat Pengunjung Blog.
Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka
Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka 
Apabila Najib dan Rosmah telah diberitakan pada sekitar November tahun lalu berangkat ke Mekah untuk menunaikan Umrah dan Haji maka gegak gempitalah isu ini dimainkan oleh pencacai-pencacai UMNO baik di Blog mahupun FaceBook. Kononnya bagi mereka tindakan Najib dan Rosmah itu adalah bukti betapa luhur dan sucinya hati Najib sebagai seorang Pemimpin, kononnya lagi bagi mereka ini sebagai bukti bahawa disebalik berita-berita yang disampaikan oleh berbagai media alternative tentang keburukan dan salahlaku Najib, beliau masih berani ke Mekah. Maka dengan itu mereka mula menyindir Ketua ... more »

Saturday, July 20, 2013
Gambar Anwar Ibrahim Tersebar Lagi!!.. Saksikan!

Apabila Najib dan Rosmah telah diberitakan pada sekitar November tahun lalu berangkat ke Mekah untuk menunaikan Umrah dan Haji maka gegak gempitalah isu ini dimainkan oleh pencacai-pencacai UMNO baik di Blog mahupun FaceBook.

Kononnya bagi mereka tindakan Najib dan Rosmah itu adalah bukti betapa luhur dan sucinya hati Najib sebagai seorang Pemimpin, kononnya lagi bagi mereka ini sebagai bukti bahawa disebalik berita-berita yang disampaikan oleh berbagai media alternative tentang keburukan dan salahlaku Najib, beliau masih berani ke Mekah.

Maka dengan itu mereka mula menyindir Ketua Pembangkang,Anwar Ibrahim, kononnya kata mereka Anwar Ibrahim tak pernah ke Mekah.

Antara tohmahan yang dilemparkan ialah: "Bilalah agaknya Anuar Ibrahim hendak menunaikan Rukun Islam Kelima itu ye? London boleh pergi, Bangkok dah macam rumah kedua, takkan belum terbuka hati untuk mengerjakan haji?"

Itulah.. bila mereka hanya berkiblatkan TV3 dan Utusan Malaysia sebagai bahan bacaan, bukan sahaja mereka malah ramai yang tidak tahu bahawa Anwar Ibrahim telah berangkat ke Kota Suci Makkah untuk menunaikan Umrah sebanyak dua kali.. sila baca  di ( SINI )

Bagaimanapun tiada sebarang rakaman gambar yang dapat memuaskan hati macai-macai UMNO..

Aku pernah meminta rakaman gambar beliau di Mekah tapi Anwar kata dia tak ada gambar di Mekah tu untuk menyokong hujjah..

Tapi bagi kali yang ke tiga beliau ke Umrah ini.. (dah selesai jumaat lalu).. ada gambar membuktikannya..

Posted by Anak Sungai Derhaka at Saturday, July 20, 2013
Labels: Anwar Ibrahim, Pasca PRU13
Anak Sungai Derhaka: Gambar Anwar Ibrahim Tersebar Lagi!!.. Saksikan!
https://darisungaiderhaka.blogspot.com/2013/07/gambar-anwar-ibrahim-tersebar-lagi.html

http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2013/07/gambar-anwar-ibrahim-tersebar-lagi.html .
Popular Pages Today
 1. Anak Sungai Derhaka 41.57%
 2. Anak Sungai Derhaka: Gambar Anwar Ibrahim Tersebar Lagi!!.. Saksikan! 15.82%
 3. Anak Sungai Derhaka: Anwar Ibrahim tak pernah ke Mekah? Jawapan buat pencacai UMNO... 14.27%
 4. Anak Sungai Derhaka: Suami Baru Abby Abadi Orang Kelantan .. Namanya Farhan.. 6.40%
 5. Anak Sungai Derhaka: Hari ini dalam sejarah.. Najib dibelasah dua Tokoh Wartawan Negara.. 5.44%
 6. Anak Sungai Derhaka: Orang Islam yang dahaga melampau boleh minum air ketika berpuasa?.. Apa punya fatwa nie?? 4.90%
 7. Anak Sungai Derhaka: Di Kuala Besut .. Abby Abadi umum dah kahwin 12 hari .. pasti ada yang kecewa.. 4.56%
 8. Anak Sungai Derhaka: Kerana Ada Yang Tamak.. Anaknya Putus Kepala Angkara Lif Rosak.. 2.80%
 9. Anak Sungai Derhaka: Ini surat dari Jusuf Kalla menafikan laporan Berita Harian kononnya “Anwar dapat dana asing lancar Blackout 505.” 2.72%
 10. Anak Sungai Derhaka: Patutlah Sultan Johor murka, macam ni rupanya 'RIV' untuk Kor Gerak Khas yang berharga RM690,000 tu.. 1.51%

Popular Posts

Archive

►  2009 (757)

Pro UMNO/BN

Labels


4,829,989 (T)

Awesome Inc. template. Template images by fpm. Powered by Blogger






...
Zulfarizan Zakaria "FABI AYYI AALA IRABBIKUMA TUKAZZHIBAN" = Nikmat Tuhan Manakah Yang Engkau Hendak Dustakan?........muhasabah buat diri kite ni belake kerana Allah S.W.T..... 

Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T..



........................

Tiada ulasan: