Rabu, 3 Julai 2013

708. Tukarlah komik anak-2 anda ke komik mendidik jiwa ...

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com   [Attachment(s) from hazriza included below]. Assalammualaikum wbt., Tukarlah komik anak-anak anda ke komik mendidik jiwa daripada Majalah Komik Fitrah. 
Hanya serendah 7.50 , tetapi In Syaa Allah ilmu yang dapat kita didik pada anak-anak kita cukup besar. Dapatkan di kedai-kedai buku berdekatan dengan anda. 
Ini antara lampiran yang saya rasa cukup berguna untuk ibu bapa jua (zikir menggunakan jari). 

Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T..

708. Tukarlah komik anak-2 anda ke komik mendidik jiwa ... 

Tiada ulasan: