Jumaat, 12 Julai 2013

889. Abdul Fatah Al Sisi sebagai wira yahudi (media israel memartabatkannya).

Assalamualaikum w.b.t/لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
Portal berita milik Israel http://www.haaretz.com/opinion/longing-for-a-general-sisi.premium-1.535095 menyiarkan sebuah artikel yang bertajuk "Longing for Egypt 's General Sisi". Dengan jelas di situ tertulis bahawa Jeneral Abdul Fattah As Sisi dianggap sebagai pahlawan bagi negara zionis tersebut.
Jeneral Sisi menjadi seorang wira bagi Yahudi kerana dianggap berjaya mengubati kerisauan mereka iaitu dengan menggulingkan Presiden Mesir yang terpilih secara demokrasi selepas revolusi 25 Januari iaitu Dr. Muhammad Mursi.
Israel menganggap Presiden Mursi sebagai ancaman besar bagi kewujudan mereka, kerana sikapnya yang tegas dalam membela Palestin. Maka, wajar jika negara zionis tersebut menabalkan sosok Sisi yang berjaya berkhianat pada Mursi sebagai pahlawan.- Ikhwanul Muslimin

Lihat gambar Abdul Fatah Al Sisi bersama wanita seksi ala yahudi

Sumber:
media Israel martabat Abdul Fatah Al Sisi sebagai wira yahudi.

Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T..



Tiada ulasan: