Selasa, 16 Julai 2013

975. PENTING!!!! … Bantu Mynewshub … Tolong Lapor Kepada Facebook.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja p3c3q
Sejak beberapa hari lalu, Facebook telah menghalang atau block sebarang URL link mynewshub pada mana-mana fanpage di medium sosial berkenaan.
Keadaan ini menyebabkan bahan-bahan mynewshub tidak dapat dikongsi oleh pembaca kami di Facebook.
Kami merasakan perbuatan ini ada berkaitan dengan sikap khianat apabila ada pihak yang kurang berpuas hati membuat aduan berkaitan spamming kepada facebook melibatkan
mynewshub.
Sekiranya anda bersifat bersedia untuk membantu, ada perkara kecil yang boleh anda buat untuk membantu bahan-bahan mynewshub kembali dibawa ke Facebook.
Pertama: Lihat widget share di setiap bahan berita….(lihat gambar di bawah).
kiki 1
Klik widget itu
Dan kemudian anda perlu klik Share Link dalam kotak biru seperti biasa;
FB 2
Anda akan diberikan peringatan seperti di bawah, sila klik please let us know.
let us know
Anda akan diberikan satu borang mudah…. isi bahan yang hendak dikongsi ialah News,letakan salah satu link yang hendak dikongsi di mynewshub (contoh http://mynewshub.my/?p=174502) dan berikan alasan seperti this site is harmles atau this site is spam free, please unblock it atau sebagainya dan submit.
kiki isi
Sekiranya anda bersedia untuk melakukan bantuan kecil ini, kami hanya mampu mengucapkan terima kasih. Bantu kami banteras sikap busuk hati.

Sumber:
PENTING!!!! … Bantu Mynewshub … Tolong Lapor Kepada Facebook.
Zulfarizan Zakaria "FABI AYYI AALA IRABBIKUMA TUKAZZHIBAN" = Nikmat Tuhan Manakah Yang Engkau Hendak Dustakan?........muhasabah buat diri kite ni belake kerana Allah S.W.T..... 

Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T..

Tiada ulasan: