Ahad, 21 Julai 2013

Indahsalam Dot Com. Lelaki berniat sewa pelacur, ternyata yang datang adalah anaknya sendiri. 1060.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
. 006. Nota Buat Pengunjung Blog..
Lelaki berniat sewa pelacur, ternyata yang datang adalah anaknya sendiri. Seorang lelaki yang telah berusia separuh umur,Titus Ncube di hari itu pergi ke sebuah hotel dan tak lupa dia pun memesan seorang wanita PSK (pekerja seks komersial). Niat hati ingin melampiaskan nafsu yang sedang membelenggu, lelaki asal Zimbabwe ini dikejutkan oleh sesuatu yang tak pernah dia bayangkan sebelumnya. Ternyata wanita PSK yang menyambangi kamar hotelnya adalah puteri kandungnya sendiri. 

Seketika itu juga Titus Ncube pingsan setelah mengetahui puterinya yang kini berusia 20 tahun keluar dari sekolahnya dan beralih profesion sebagai seorang PSK. Titus Ncube mengakui rumah tangganya ketika ini sedang mengalami keretakan, dia pun berusaha mencari wanita lain untuk melampiaskan semua beban yang sedang dirasakannya dengan melepas lelah bersama, kebetulan waktu itu pilihan Titus Ncube jatuh kepada wanita PSK yang dapat diajak berbagi bersama dengan mudah asal ada wang. 

Peristiwa ini ternyata membuat Titus Ncube dan isterinya sedar, bahawa atas kejadian yang menimpa keluarga ini akhirnya anaklah yang menjadi mangsa. Mereka sepakat dan berjanji ingin membuat rumah tangganya kembali bahagia dan utuh seperti dahulu.  

Puterinya kini juga ingin kembali dalam pelukan kedua orang tua dan menjalani kembali sekolahnya.  Terkadang hal yang paling buruk sekalipun dapat memberi makna dan menyedarkan mereka orang - orang yang sedang tersesat. | menjelma.com 

Zulfarizan Zakaria "FABI AYYI AALA IRABBIKUMA TUKAZZHIBAN" = Nikmat Tuhan Manakah Yang Engkau Hendak Dustakan?........muhasabah buat diri kite ni belake kerana Allah S.W.T..... 

Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T..

Tiada ulasan: