Ahad, 25 Ogos 2013

1340. Munafik dan kafir laknatullah sebenarnya pemberontak dan pengganas.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.

Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه




Sumber:
Kezaliman Bashar

Mata nya yang bewarna zamrud coklat,redup sungguh renungan nya itu ibarat tiada kedukaan yang cuba di sorokkan,wajah mulus ahli syurga ini menjadi tumpuan jurukamera ketika sedang bertugas...

Semoga Allah melindungi mereka ini dengan sayap-sayap malaikat.. 

Pada salah satu kem-kem pelarian, kanak-kanak diminta untuk melukis sesuatu bagi meluahkan perasaan.

Kanak-kanak ini melukis gambar yang terukir di fikirannya. Gambar beliau dan keluarganya melarikan diri dari serangan kuasa-kuasa jenayah Assad.

Apabila mereka bertanya kepadanya apakah yang dimaksudkan dengan lukisan beliau, dia menangis. Dia cuba untuk melukis bagaimana keluarga dibunuh sekaligus. 
Jgn kamu menyangka org yg terbunuh dijln Allah itu MATI...bahkan mereka HIDUP di sisi TUHAN mereka..Allah..Allah..

May Allah Protect our mothers, sisters and brothers. in Syria Afghanistan, Egypt and everywhere

Don't scroll down Without Making dua to them "Ameen".
Sumber:
Don't scroll down Without Making dua to them "Ameen".
Lihatlah pada wajah mereka! Lihat bayi kecil di sebelah hujung. Adakah ini cara mereka patut mati?

Ribuan yang syahid dalam masa Satu Hari, dan separuh daripada mereka adalah kanak-kanak! Tubuh mereka terlalu lemah untuk menahan kuatnya kimia yang digunakan Assad.
Sumber:
Tubuh mereka terlalu lemah untuk menahan kuatnya kimia yang digunakan Assad.
.:KEMBALINYA DIKTATOR:.

Akhirnya diktaktor Hosni Mubarak, akan dibebaskan hujung minggu ini (seperti dirancang). Namun bukan 'murah' harga yang dibayar untuk pembebasan sekutu rapat Yahudi ini :-
1) Beribu-ribu rakyat awam mesir terkorban.
2) Presiden Morsi yang dipilih secara sah telah digulingkan dan ditangkap.
3) Beratus-ratus pemimpin Ikhwanul Muslimin 'hilang', sebahagian lagi ditahan.
4) Ikhwanul Muslimin telah diharamkan.
5) Ekonomi Mesir lumpuh dan ketenteraman awam huru hara.
Proksi Yahudi, perancang dan dalang peristiwa ini ialah Jeneral Abdol Fattah As-Sissi (gambar di belakang Hosni Mubarak).
Mana solidariti umat Islam sedunia ? Mana OIC ? Mana NAM ? Mana PBB ?
.. Ini tragedi kemanusiaan, Adakah kita cuma mampu peluk tubuh melihat darah saudara seagama kita tumpah bagai air mengalir..?

P/s : Neraka ALLAH sedang menunggu mereka, bahangnya Neraka ALLAh tidak tergambar ...nauzubillah.....ummat Islam yang dah syahid sedang senyum di Syurga ALLAH yang kekal selamanya... ALLAHUAKHBAR... 
 

Sumber: .:KEMBALINYA DIKTATOR:. .
Lihat bagaimana dia mengambil nafas terakhir, terbatuk dan akhirnya meninggal.

Inilah senjata Iran!
Inilah Hisbullat!
Beginilah bagaimana mereka menentang Israel!

Ya Allah bantulah AlhuSunnah di Syria.

Allahumma 'alaika ya Bassyar wa syiah wa jundahu .

http://www.youtube.com/watch?v=VGOAmM1rN8s&bpctr=1377281485 
Sumber: Lihat bagaimana dia mengambil nafas terakhir, terbatuk dan akhirnya meninggal.
Prihatin Mesir | Srikandi Sejati

Gambar ini menceritakan segalanya, selagi ada manusia begini Sisi, Amerika, Israel takkan senang hati. Orang begini harus segera dihapuskan.

Mesir akan terus kuat, rampasan kuasa akan gagal tidak lama lagi, regim Sisi dan Mubarak akan tumbang di tangan rakyat Mesir yang tidak tahu erti mengalah dan takut.

Sumber : Fb FJP OFFICIAL 

Ini adalah wajah salah seorang yang mereka panggil pemberontak. Jangan bimbang, 'pemberontak' ini tidak akan mengancam keamanan dunia lagi selepas ini, terima kasih kepada Iran dan Bashar ASSad, 'pemberontak' muda ini berjaya dihapuskan dengan menggunakan cara yang paling kejam, bom kimia!!!. 
Sumber: Islam Iman Ihsan
Munafik dan kafir laknatullah sebenarnya pemberontak dan pengganas.

"..KEHIDUPAN DUNIA HANYALAH Kesenangan YANG MEMPERDAYA" [QS. AL 'IMRAN (3):185] 

Firman Allah S.W.T., yang bermaksud: Wahai orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang yang bukan daripada kalangan kamu (seperti Yahudi, Nasrani, dan Munafiq) menjadi teman karib (yang dipercayai). Mereka tidak akan berhenti berusaha mendatangkan kesusahan kepada kamu. Mereka sukakan apa yang menyusahkan kamu. Telah pun nyata (tanda) kebencian mereka pada pertuturan mulut mereka, dan apa yang tersembunyi oleh hati mereka lebih besar lagi. Sesungguhnya Kami telah jelaskan kepada kamu ayat ayat (Kami), jika kamu memahaminya (memikirkannya).” - [Al Quran Surah Al Imran ayat 118-120]

KLIK UNTUK KE MENU UTAMA. eaho™. >>> ... ENTRY SETERUSNYA <<< . 
eaho 

Firman Allah S.W.T., yang bermaksud: “Perkataan yang baik dan pemberian maaf, lebih baik dari sedekah yang diiringi dengan sesuatu yang menyakitkan (perasaan penerima). Allah Maha Kaya lagi Maha Penyantun.” (Al Baqarah: 263).
Tiada ada daya dan kekuatan kecuali dengan pertolongan Allah.

Firman Allah S.W.T., yang bermaksud: “Mereka yang berjuang di jalan Kami nescaya Kami tunjukkan jalan-jalan Kami. Sesungguhnya Allah berserta orang yang berbuat baik.” (Al Ankabut: 69).

"Sesungguhnya hanyalah kepada Allah aku mengadukan kesusahan dan kesedihanku." (QS. Yusuf: 86). 

Semasa hidup sederhanakanlah kegembiraan. Supaya wujud keseimbangan jiwa dan roh, bila menerima kesedihan yang pasti ditemui juga. (Peceq Admin). 
Mengingatkan diri sendiri menjadi keutamaaan sebelum mengingatkan orang lain . In Syaa Allah ''palis'' sekali dari sifat-sifat sombong dan keji. Semuanya kerana Allah S.W.T.. Amin Ya Rob. 
Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T.. 

KLIK UNTUK KE MENU UTAMA. eaho™. >>> ... ENTRY SETERUSNYA <<< . 
eaho 
('_') Google Translate ('_') .

Tiada ulasan: