Sabtu, 31 Ogos 2013

1420. Berjima'.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com 
Munafik dan kafir laknatullah sebenarnya pemberontak dan pengganas. KLIK UNTUK KE MENU UTAMA. eaho™. >>> ... ENTRY SETERUSNYA <<< . eaho ('_') Google Translate ('_') . 
Follow my tweet: (AlWaser) . 


Persediaan Awal Sebelum Bersetubuh!

on WEDNESDAY, JUNE 6, 2012 
Bismillahirrahmanirrahim dan Assalamualaikum..
Sebelum melakukan hubungan seks, pelbagai persediaan perlu anda lakukan. Ini adalah penting dalam menjayakan hubungan ranjang bersama pasangan anda! selain memikirkan keinginan anda yang membuak-buak, anda seharuasnya mementingkan Persediaan awal sebelum bersetubuh! bukan untuk orang lain, tapi untuk kebahagiaan rumah tangga anda juga. 

Semak secara ringkas perhatian yang utama harus diberikan kepada ;p
  1. Keadaan kesihatan diri dan pasangan.
  2. Kebersihan kamar tidur ; pastikan sentiasa bersih dari bau dan sampah.
  3. Persekitaran kamar ;ada wangian ;suasana romantik
  4. Pengcahayaan kama; gunakan lampu malap atau lilin aromaterapi
  5. Pemakanan diri ; jangan amalkan minum ais.
Tertib-tertib untuk melakukan hubungan seks.

Oleh kerana kita dan pasangan adalah makhluk yang diberikan akal untuk berfikir, maka jangan sampai samakan hubungan ranjang kita sama macam hubungan haiwan. sebagai orang Islam, kita memang kaya dengan adab dan tertib-tertib yang harus kita ikut sebelum melakukan sebarang hubungan seks. Tertib-tertib mudah hubungan seks adalah seperti dibawah;

1. Jangan lupa baca Doa
Dalam Islam, sebelum kita memula apa-apa pun hendaklah dimulakan dengan doa. Makan pun baca doa, dalam memulakan hubungan suami isteri juga perlu dimulakan dengan doa. Doa dibaca supaya kita dihindari dari gangguan syaitan dan juga supaya kita memperoleh zuriat yang baik- baik. 

2. Lakukan aksi cumbu-cumbuan
Mulakan dengan aksi cuiman terlebih dahulu supaya pasangan kita lebih bersedia. Jangan bila ingat seks, terus main terkam di destinasi je. mungkin anda dapat apa yang anda mahu. tapi kepuasan itu mungkin akan kurang. sekurang-kurangnya dengan melakukan aksi cumbuan ini, akan lebih mudah untuk anda masuk jalan nanti.

3. Rangsang di seluruh badan isteri.
Sambil melakukan ciuman, lakukanlah beberapa rangsangan lain pada badan isteri. suami harus ingat bahawa, isteri ada banyak tempat yang boleh dirangsang, jangan hanya tertumpu kepada payudara isteri sahaja. kalau hari-hari asik-asik kat situ, rasanya memang isteri pun memang tak naik rasa dah. Cubalah terokai tempat yang baru di badan isteri setiap hari. hasilnya? anda pasti tersenyum.

4. Minta keizinan
Akan bermula la proses kemasukan zakar suami ke dalam lubang faraj isteri. Tetapi tunggu dulu! Nak masuk rumah orang pun kita bagi salam kan? Camtu jugakla nak masukkan zakar ke dalam faraj. Minta izin isteri dahulu. Kemudian, geselkan kepala zakar kelentit isteri dahulu dan barula zakar dimasukkan separuh (hafsyah) dalam faraj. Dalam keadaan zakar separuh termasuk dalam faraj ini, suami hendaklah menggesel-geselkan zakarnya di dinding faraj untuk berapa ketika.

5. Menusuk
Tusukan pertama tu bagi dalam-dalam, sehingga kena pada batu meriyam (pangkal rahim) dan diam apabila mengenainya. Tengok reaksi isteri anda seterusnya.

6. Mendayung
Barula aktiviti mendayung dijalankan. Buatla apa posisi pun yang sesuai dengan anda, goyang ke, sorong-tarik ke, henjut ke……ikutla mana yang anda suka..terpulang pada anda. Lakukanlah komunikasi agar anda dan pasangan sama-sama mendapat kepuasan yang maksima.

7. Inzal/Ejakulasi/Orgasme
Ni la masa yang ditunggu-tunggu! Yang penting bagi isteri klimaks dulu, baru suami. Paling nikmat, kalau kedua-dua suami isteri klimaks serentak. Masa klimaks tu peluklah pasangan anda erat-seeratnya. Masa ni pun kena jaga-jaga! Erangan nikmat tu boleh kejutkan jiran di sebelah rumah! Malu pula anda nanti.

8. Bercumbuan
Setelah suami dan isteri klimaks, hendaklah mereka bercumbuan sambil mengusap tubuh pasangan masing-masing. Ini juga penting dalam hubungan seks. Takkan lepas pancut buat tak tau je pasangan anda!

9. Membersihkan diri
Dah puas nak terus tidur? Jangan sebegitu, pergila ke toilet kejap…bersihkan kemaluan anda sebelum tidur. Bukannya lama pun….

10. Tidur Berpelukan
Tidur la dalam keadaan berpelukan dengan pasangan anda. Ini mengeratkan lagi hubungan anda.

11. Mandi Wajib
Dah bangun tdur tu kenala mandi wajib. Bangunla sebelum subuh. Mandi bersama pun OK jugak ! Pas mandi tu bolehla terus solat Subuh berjemaah .

Bingkisan Syira : Persediaan Awal Sebelum Bersetubuh! | Syira
Under Creative Commons License: Attribution

Sumber: (Sis Syira dot com) .
Baca Juga:
1214. Kemanakah Perginya Air Mandian Jenazah Rasulullah SAW?
KLIK UNTUK KE MENU UTAMA. eaho™. >>> ... ENTRY SETERUSNYA <<< .  eaho™.   ('_') Google Translate ('_') .  
Firman Allah S.W.T., yang bermaksud: "..KEHIDUPAN DUNIA HANYALAH Kesenangan YANG MEMPERDAYA" [QS. AL 'IMRAN (3):185].  

Firman Allah S.W.T., yang bermaksud: "Wahai orang yang beriman! Janganlah kamu mengambil orang yang bukan daripada kalangan kamu (seperti Yahudi, Nasrani, dan Munafiq) menjadi teman karib (yang dipercayai). Mereka tidak akan berhenti berusaha mendatangkan kesusahan kepada kamu. Mereka sukakan apa yang menyusahkan kamu. Telah pun nyata (tanda) kebencian mereka pada pertuturan mulut mereka, dan apa yang tersembunyi oleh hati mereka lebih besar lagi. Sesungguhnya Kami telah jelaskan kepada kamu ayat ayat (Kami), jika kamu memahaminya (memikirkannya).” - [Al Quran Surah Al Imran ayat 118-120] 

Firman Allah S.W.T., yang bermaksud: “Perkataan yang baik dan pemberian maaf, lebih baik dari sedekah yang diiringi dengan sesuatu yang menyakitkan (perasaan penerima). Allah Maha Kaya lagi Maha Penyantun.” (Al Baqarah: 263).  

Tiada ada daya dan kekuatan kecuali dengan pertolongan Allah.  
Firman Allah S.W.T., yang bermaksud: “Mereka yang berjuang di jalan Kami nescaya Kami tunjukkan jalan-jalan Kami. Sesungguhnya Allah berserta orang yang berbuat baik.” (Al Ankabut: 69).
Firman Allah S.W.T., yang bermaksud:  "Sesungguhnya hanyalah kepada Allah aku mengadukan kesusahan dan kesedihanku." (QS. Yusuf: 86).  
Semasa hidup sederhanakanlah kegembiraan. Supaya wujud keseimbangan jiwa dan roh, bila menerima kesedihan yang pasti ditemui juga. Mengingatkan diri sendiri menjadi keutamaaan sebelum mengingatkan orang lain . In Syaa Allah ''palis'' sekali dari sifat-sifat sombong dan keji. Semuanya kerana Allah S.W.T.. Amin Ya Rob.  (Peceq Admin).  

Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T.. 
vmct7.

7tcmv.

Tiada ulasan: