Cara Google Voice berfungsi

Google Voice menyimpan, memproses dan menyelenggarakan sejarah panggilan anda (termasuk nombor telefon pihak pemanggil, nombor telefon pihak yang dipanggil, tarikh, masa dan tempoh panggilan), ucapan mel suara, mesej mel suara, mesej Perkhidmatan Pesanan Ringkas (SMS), perbualan yang direkodkan dan data lain yang berkaitan dengan akaun anda untuk memberikan perkhidmatan kepada anda.

Anda boleh menyusun atau memadamkan sejarah panggilan, ucapan mel suara, mesej mel suara (kedua-dua audio dan/atau transkripsi), mesej Perkhidmatan Pesanan Ringkas (SMS) anda dan perbualan yang direkodkan melalui akaun Google Voice anda. Pemadaman sedemikian akan berkuat kuasa serta-merta dalam paparan akaun anda, kecuali peti masuk anda dan sejarah panggilan untuk panggilan yang dibayar akan kekal dilihat dalam akaun anda.

Baki salinan data dan akaun yang dipadamkan, kecuali maklumat rekod panggilan, mungkin mengambil masa sehingga 90 hari untuk dipadamkan daripada pelayan aktif kami dan mungkin kekal dalam sistem sandaran kami. Salinan maklumat rekod panggilan awanama, yang tidak mempunyai maklumat yang boleh mengenal pasti secara peribadi akan disimpan dalam sistem kami untuk memenuhi kehendak pelaporan dan pengauditan kami.