Khamis, 24 Oktober 2013

2152. Tewas kesekian kalinya kerana memfitnah.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.

Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com

Thursday, 24 October 2013


PECAH BERITA!!!!! .... UTUSAN KALAH LAGI ... MOHON MAAF DAN BAYAR PAMPASAN KEPADA MANTAN TIMBALAN PRESIDEN PKR YB SYED HUSIN ALI KERANA MEMFITNAH!!!!


Di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pagi ini, Utusan telah memohon maaf dan diperintahkan agar membayar pampasan kepada mantan Timbalan Presiden Parti KeADILan Rakyat, YB Syed Husin Ali kerana memfitnah.

Nampaknya ini adalah satu lagi kes Utusan kantoi dan kecundang kerana memfitnah..

Sumber: (omakkau.blogspot.coml) .



Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T..

Tiada ulasan: