Rabu, 30 Oktober 2013

2214. Sebagai Muslim setiap pekerjaan wajib bernawaitukan kerana Allah SWT.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Selaku umat Islam dahulukan Islam sebelum berpolitik. Dengan demikian tidaklah akan terkeluar dari mulut kamu ayat-ayat yang boleh menjejaskan keimanan. 
Meja p3c3q

Tuesday, 29 October 2013

UMNO CAKAP SERUPA BIKIN???? ... TIDAK PERNAH MENGGUNAKAN WALAU SEPOTONG AYAT ALQURAN DALAM URUSAN POLITIK????

UMNO sebagai parti yang menyokong perjuangan kebangsaan Melayu tidak pernah menggunakan walau sepotong ayat Quran pun dalam urusan politik  .. itulah kata-kata keramat dari seorang pemimpin yang cukup "hebat dan berprinsip"... Tengku Adnan Mansor (Setiausaha Agong Umno).

Hakikatnya????? ... Akan lakukan apa saja dibawah matahari, bintang dan bulan demi mencapai kemenangan dan matlamat ... matlamat menghalalkan cara ...

Kata dulang paku serpih .. tuduh pihak lawan tapi diri sendiri terlalu sangatlah dia punya lebih. 

Sumber: (omakkau.blogspot.com) .


Zulfarizan Zakaria "FABI AYYI AALA IRABBIKUMA TUKAZZHIBAN" = Nikmat Tuhan Manakah Yang Engkau Hendak Dustakan?........muhasabah buat diri kite ni belake kerana Allah S.W.T..... 

Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T..
urv.

Tiada ulasan: