Khamis, 28 November 2013

2533. Ini dia hujah yang ku cari selama ini.


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.

Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com

Sumber: 
Video Ridhuan Tee Dan Fathul Bari Teruk Di Belasah.. SaksikanlahPosted by Addin Deen


Isu yang di debatkan ialah 'Kenapa UMNO/PAS tak bersatu, antara ahli panelnya ialah pejuang Melayu tulen Dr. Ridhuan Tee, Dr. Maza, Ustaz Fathul Bari dan juga YB Ustaz Dr Mohamed Fadzli Hassan.
Kalau di TV3 atau RTM, aku yakin pasti tiba-tiba akan terpapar 'Harap Maaf, Rancangan Tergendala Sebentar' kalau tak pun gambarnya ada suaranya tak ada.. Tapi ini bukan LIVE oleh TV3 atau RTM tapi TV AlHijrah..
Termanggu-manggu Ridhuan Tee bila mendengar hujah-hujah yang dibentangkan oleh Dr. Mohamed Fadzli mengenai mengapa PAS tidak mahu bersatu dengan UMNO..
Hujah yang cukup mantap bersandarkan fakta sejarah untuk difahamkan oleh macai-macai sekelian.. itupun kalau masih mampu untuk berfikirlah..
Tengoklah... Siapa sebenarnya pengkhianat kepada Melayu dan juga Islam di bumi Malaysia tercinta ini.. ~asd

Sumberita: 
Baca Juga: 
Versi Youtube: 
(http://www.youtube.com/watch?v=0QX4hmLhwuo)
Nak berpadu sangat... Ambikkau!! 
Alhamdulillah. Setelah kali ke tiga download files, dengan izin-Nya berjaya upload video ke entry ini. Syukurlah tanpa cabaran tengkorak sekadar tengkorak juga. 
Ini yang selalu keluar.
An error occurred while trying to save or publish your post. Please try again. Dismiss
Helah dan tipu daya internet. 

Versi Facebook sila lihat di SINI
Nak berpadu sangat... Ambikkau!! 
Kalau dalam TV3 atau RTM ni dah tentu 'Rancangan tergendala sebentar'.. Tapi TV Al-Hijrah langsung tak sensor pun... Nak sangat UMNO bersatu dengan PAS... Ambik kau!!

Kredit to Lampu Gasolin
— with Rakyat Bangkit Humban Umno.
Versi Penuh: 
Wacana Perdana 11 - Masa Depan Islam [Versi USTREAM 24.06.2012 - PRU 13].mp4
Sumber:

HTML Setting:

<center><iframe align="center" id="IW_frame_1438" src="http://www.tvquran.com/add/Shatri.htm" frameborder="0" allowtransparency="1" scrolling="no" width="302" height="334"></iframe></center>

Munafik dan kafir laknatullah adalah pemberontak dan pengganas sebenar.
Baca juga:
Penyakit Hasad Dengki.

Semasa hidup sederhanakanlah kegembiraan. Supaya wujud keseimbangan jiwa dan roh, bila menerima kesedihan yang pasti ditemui juga. Mengingatkan diri sendiri menjadi keutamaaan sebelum mengingatkan orang lain . In Syaa Allah ''palis'' sekali dari sifat-sifat sombong dan keji. Semuanya kerana Allah S.W.T.. Amin Ya Rob. (pCq). 

Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T.. 

KLIK UNTUK KE MENU UTAMA. eaho™.  

Tiada ulasan: