Rabu, 11 Disember 2013

2789. Aku kau panggil nenek?.


Lim: Maaf untuk 'nenek', tapi kamu tetap rasis

atsixty at ZAKRI ALI - 47 minutes ago
*Azura Manja* *Options for this story* * Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng memohon maaf kepada Jahara Hamid kerana menggelar ketua pembangkang negeri itu sebagai "nenek".* * Bagaimanapun, kata Lim, beliau akan tetap menggelar pemimpin Umno itu sebagai rasis.* * Ini kerana, kata setiausaha agung DAP itu, Jahara (kiri) bertindak menyemarakkan api perkauman dan agama dalam kenyataannya berhubung nama Pulau Jerjak dan tindakan terhadap pengusaha di Pantai Bersih, Butterworth.* * "Seandainya ketua pembangkang DUN Pulau Pinang terasa hati secara peribadi kerana saya memanggilnya s... more »


KERAJAAN PAKATAN RAKYAT SELANGOR SUDAH MELAMPAU!!! .. HANTAR BEBERAPA BUAH LORI MAJLIS PERBANDARAN AMPANG JAYA (MPAJ) UNTUK BANTU KUTIP SAMPAH DI KUANTAN.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 17 minutes ago
*Atas permohonan Ahli Parlimen Kuantan, YB Fuziah Salleh, kerajaan Pakatan rakyat Selangor di bawah kepimpinan Dato' Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim telah mengarahkan pihak Majlis Perbandaran Ampang Jaya (MPAJ) ke Kuantan untuk membantu pihak Majlis Perbandaran Kuantan dalam kerja-kerja pembersihan dan kutip sampah sarap.Kisah ini kalau di belek-belek dalam akhbar Utusan dan Berita Harian mungkin tak jumpa.*


Keadilan Harus Untuk Semua, Termasuk Kaum Minoriti......

atsixty at ZAKRI ALI - 24 seconds ago
Keadilan Tuaran [image: Photo: Keadilan perlu ditegakkan secara menyeluruh iaitu tanpa mengira keturunan, bangsa dan faham agama. Ini bermakna, bila kita memperjuangkan sesuatu keadilan, bukan setakat atau hanya mengukurnya atas kehendak majoriti sahaja dan melupakan pihak minoriti. Menyorot kembali kepada isu pembinaan Masjid yang ditimbulkan oleh YB Darell Leiking di Penampang sejak beberapa bulan yang lalu, adalah jelas sekali beliau tidak memahami akan perbezaan antara Surau dan Masjid, iaitu dua tempat ibadat yang digunakan oleh umat Islam untuk melakukan amalan ibadat mereka. ... more »


VIDEO - Panas ! Bongkar Rahsia UMNO part 1 - part 5

atsixty at ZAKRI ALI - 32 minutes ago


Tiada ulasan: