Rabu, 29 Januari 2014

3314. Terbaik ikut katanya.


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.

Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com  

MANA ADA MANA2 GURU DIDUNIA YANG BUAT KERJA MACAM GURU MALAYSIA NI (GAMBAR)

Terbaik!!!

Sumber: http://naimnikmat.blogspot.com/2014/01/mana-ada-mana2-guru-didunia-yang-buat.html

Patutlah Anwar Bertanding Di DUN Kajang.. Ini Penjelasan Rafizi - Posted by Addin Deen

atsixty at ZAKRI ALI - 29 minutes ago
*PKR hari ini menjelaskan rasional di sebalik pengosongan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang dan meletakkan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai calon adalah langkah menghadapi plot menyingkirkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dari dalam Umno oleh kem Tun Dr Mahathir Mohamad.* *Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli, berkata usaha untuk menyingkirkan Najib mula dijalankan kem bekas perdana menteri itu yang juga merupakan musuh utama kepada Anwar dalam kes pemecatan bekas timbalan perdana menteri itu pada 1998.* *"Sudah menjadi rahsia terbuka langkah untuk menyingkirkan Naj... more »

tunku

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 51 minutes ago
tunku ------------------------------ PAS wants MB post if Khalid resigns Posted: 28 Jan 2014 08:14 AM PST Selangor PAS will propose its own candidate for Mentri Besar should the post becomes vacant, a move that would scuttle plans for Datuk Seri Anwar Ibrahim to assume the state's top job. Secretary Khairuddin Othman said a candidate who is qualified and suitable for the job would be proposed to the party's central committee. "This includes Selangor PAS Commissioner (Iskandar Abdul Samad). It will be up to the central PAS to decide on it," he said in a statement. He said ... more »

PENGHUNI GUA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 56 minutes ago
PENGHUNI GUA ------------------------------ PEMIMPIN DUNIA ? KAH KAH KAH KAH KAH !!!!!! Posted: 28 Jan 2014 11:09 PM PST MALAYSIAKINI Azmin: Bersyukurlah pemimpin bertaraf dunia bertanding Farah Noor Samat | 12:45PM Jan 29 2014 Timbalan Presiden PKR Azmin Ali berkata, penduduk Kajang patut bersyukur kerana Datuk Seri Anwar Ibrahim, seorang yang disifatkannya pemimpin bertaraf dunia, bertanding dalam pilihan raya kecil itu. Katanya, semua pihak sedia maklum tentang kepimpinan Anwar bukan sahaja di Malaysia tetapi juga negara-negara Islam seperti di Timur Tengah serta neg... more »

PRK DUN N25 KAJANG .. PAS TIDAK AKAN BOIKOT MALAHAN MEMBERIKAN KERJASAMA DAN MENYOKONG PENCALONAN DSAI.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 56 minutes ago
*Kenyataan ini sudah pasti bakal mengundang tidak senang dikalangan yang menentang keras pencalonan DSAI sebagai calon PR DUN N25 Kajang dan sekali gus melenyap dan mensenyapkan terus kata-kata dan pandangan songsang kalangan penyokong dan pendokong PAS.Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu berkata parti itu tidak akan memboikot kempen Pakatan Rakyat dalam pilihan raya kecil (PRK) DUN Kajang.Beliau menegaskan demikian walaupun mengakui pandangan keras PAS Selangor dan Dewan Pemudanya semalam, yang mengkritik tindakan PKR mengosongkan kerusi tersebut untuk memberi laluan kepa... more »

Kes Cikgu Sakit Mental Lagi,kali Ini Di Gombak

ijoks2009 at Kami SokongTokguru - 59 minutes ago
Kuala Lumpur: Akibat gagal menghafal A, B, C hingga Z dengan lancar apabila bacaan terhenti sekadar pada huruf D, seorang kanak-kanak lelaki berumur empat tahun didakwa dipukul guru tuisyen sehingga luka dan lebam di beberapa anggota badan, kelmarin. Dalam kejadian di pusat tuisyen di Sri Gombak, di sini, Issac Chan Yi Bing dikatakan turut dicakar selain dirotan guru wanita yang sarat mengandung itu. Ibunya, Ong Mei Li, 30, berkata akibat perbuatan guru itu belakang badan anak tunggalnya bercalar dan berdarah, selain lebam di tangan, telinga serta pipi. Menurutnya, kecederaan Issac d... more »

UNTUNGNYA ADA PRK DUN N25 KAJANG DSAI JADI CALON PR .... BELUM APA-APA HAJAT DAN HASRAT NAK NAIKKAN TOL DIBATALKAN!!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 1 hour ago
*Lembaga Lebuh Raya Malaysia melalui Ketua Pengarahnya Datuk Ismail Md Salleh memberitahu bahawa kerajaan UMNO/BN belum lagi membuat keputusan mau menaikkan tol.Sebelum ini bising bangau hiruk pikuk gegak gempita riuh rendah satu negara bahawa tol akan di naikkan.Tup tup bila ADUN Kajang letak jawatan dan PKR menamakan DSAI sebagai calon PKR/PR terus hasrat dan niat mau menaikkan tol di batalkan ... sampai bila tidaklah diketahui tetapi pukulan PRK memainkan peranan untuk menangguhkan kenaikkan tersebut.Jadi siapa kata PRK merugikan rakyat secara pukal sedang nikmatnya sudah... more »

MEDIA Rakyat MALAYSIA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
MEDIA Rakyat MALAYSIA ------------------------------ AZMIN CABAR NAJIB TURUN KAJANG Posted: 28 Jan 2014 08:16 PM PST You are subscribed to email updates from MEDIA 4RAKYAT To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

.

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
. ------------------------------ Pengosongan DUN Kajang: Fahami agenda disebaliknya Posted: 28 Jan 2014 11:04 PM PST RENCANA KHAS *Anwar bersama Dr Wan Azizah dalam satu majlis tahun 2005.**Seperti*berbelah bagi dan pro kontra saja pendangan terhadap tindakan PKR mengemukakan pelan untuk meredakan pergolakan dalaman parti berkenaan yang turut membabitkan kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor. Kalau kita bijak siasah dan ikhlas bersahabat, pelan dilakukan PKR itu cukup *simple* dan gampang untuk difa... more »

Anwar Terima Kritikan Dan Akan Buat Penjelasan Penuh.

Soz Cyili at Ameno World - 1 hour ago
Itu yang sebaik2nya.   Aku nak sangat tahu. Kenapa? Aku taknak dengar alasan retorik pasal Putrajaya la Najib la dan blablabla tue. Aku cuma nak tahu ; 1. Ya atau tidak Khalid akan diturunkan as MB? 2. Ya atau tidak perkara neh untuk selesaikan kemelut dalaman PKR? 3. Ya atau tidak if Khalid turun as MB perkara neh boleh dijadikan langkah pemula untuk tawan Putrajaya? Ada jaminan?

The Antics of Husin Lempoyang

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
The Antics of Husin Lempoyang ------------------------------ Dah lama tak kisah guna WIFI ke wife Posted: 28 Jan 2014 05:17 PM PST Seorang kawan rapat rumah berdekatan menghantar SMS pada kawan jirannya: *Sorry sir I am using your wife...I have been using day and night ...I am using when u r not present at home....In fact, I am using more than U R using....* *I confess this because now I feel very much guilt... * *Hope U will accept my sincere apologies.....* Balik-balik ke rumah dia tarik muka masam dan sindir-sindir isterinya. Isteri bahasakan dia. Sesama mereka suami ... more »

'AGENDA' dalam 'agenda' sebenarnya berlaku di Kajang?

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
*Tanpa segan dan silu, tanpa berselindung lagi Anwar bakal dicalon dalam PRK N25 DUN Kajang nanti* *Hangpa percaya ka?* *Pemimpin yang dikatakan bertaraf dunia ini bila-bila masa boleh buat U-turn. Bila ini terjadi namanya akan 'bersih' kembali, maka isu kenapa DUN Kajang dikosongkan tak semena ghaib bersama asap sate di Kajang.* *Diandaikan kalah, pun orang yang bertaraf dunia boleh dabik dada..."chek dah cakap.....calon low class..."...haha sekali lagi aroma sate menutup agenda sebenar.* *Diandaikan benarlah pemimpin bertaraf dunia itu bertanding. Apa akan tejadi?* *Kalau kalah... more »

Satu Lagi Manusia Penyibuk Yang Tersalah Pentas!

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
* Di kelas yang sama dengan Perkasa, Jati dan Geng Tonggeng Punggung!* *Kekadang merapu meraban tak tentu halaUnsur-unsur agenda dan budaya asing dari mana pulak niNak bercakap takyah melalut. Barulah orang respek dan tak dikatakan bangang!ISMA: Anwar alih perhatian masalah Islammk - 3:44PM Jan 29, 2014* *Ikatan Muslim Malaysia (ISMA) hari ini membidas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang didakwa cuba mengalihkan perhatian daripada ancaman yang dihadapi umat Islam negara ini.Presidennya, Abdullah Zaik Abd Rahman berkata isu dalam negara sekarang mela... more »

Rayuan untuk batalkan keputusan DUN Lubuk Merbau.

mantaro at SISI BUKIT - 1 hour ago
IPOH 27 Jan. - Seorang pengundi di kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Lubuk Merbau hari ini memfailkan rayuan terhadap keputusan Mahkamah Tinggi di sini yang sekali lagi menolak petisyennya untuk membatalkan kemenangan calon Barisan Nasional (BN) di DUN berkenaan, Datuk Siti Salmah Mat Jusak. Notis rayuan itu difailkan Mohd. Ridzuan Asit, 48, menerusi peguam yang mewakilinya, Chan Kok Leong di Pejabat Pendaftaran Mahkamah Tinggi, di sini tengah hari ini. Mohd. Ridzuan yang juga penyokong Pas ketika ditemui selepas itu berkata, rayuan itu dibuat atas alasan Hakim Mahkamah Pilihan Raya... more »

Pesanan dari YDP PAS Kota Melaka buat pemuda PAS yang sibuk nak boikot PRK Kajang tu...

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
*Apabila berita tentang Lee Chin Cheh melepaskan jawatan ADUN Kajang tersebar, muncul beberapa orang dari PAS yang bertaraf pemimpin Pemuda mengeluarkan kenyataan.Dengan meletakkan nilai setiakawan semurah seikat kangkung ada yang mengeluarkan ugutan untuk memboikot kempen PRK bagi DUN Kajang jika PKR gagal memberi penjelasan bertulis munasabah terhadap pengosongan kerusi DUN itu.Malah tanpa mempedulikan muafakat dan perjanjian yang telah dipersetujui sesama pemimpin yang telah menetapkan DUN tersebut adalah milik PKR, pemuda itu berkata "arahan akan dikel... more »

Sahabat-Gunung

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
Sahabat-Gunung ------------------------------ - Patutlah Azmin Tak Layak Jadi MB Selangor – Rupanya Dia Amal Politik Kebudak-Budakan - Nazir - Pembangkang Dibidas Sanggup Perlekeh Sistem Demokrasi Untuk Agenda Politik Sempit - Anwar Merupakan `Raksaksa Politik’ Yang Jadikan Rakyat Sebagai ‘Komoditi Politik’ - Selain Khalid.... Siapa Lagi Yang Bakal Jadi Mangsa Azmin Ali? - Jika BN Beriya-iya Layan #PolitikKangkangPakatanRakyat ........ Patutlah Azmin Tak Layak Jadi MB Selangor – Rupanya Dia Amal Politik Kebudak-Budakan - Nazir Posted: 29 Jan 2014... more »

MANDOR.BLOGSPOT.COM

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
MANDOR.BLOGSPOT.COM ------------------------------ ANWAR BAKAL MB SELANGOR? MENGAPA AWAL SANGAT UMNO SELANGOR MEROYAN? Posted: 28 Jan 2014 08:10 AM PST Strategi pertama PR berjaya. Bila umum saja Anwar jadi calon di Dun Kajang dan dihebohkan pula Anwar bakal menggantikan TS Khalid sebagai MB Selangor, maka melompat meroyan Umno Selangor. Baca di SINI kenyataan pemimpin Umno Selangor. Belum tentu Anwar boleh jadi MB Selangor kalau menang pun, katanya. Itu memang kita tahu, tapi mengapa gelabah sangat Umno Selangor? Bayangkan, Anwar, Azmin dan TS Khalid berada di dalam ... more »

Taipingmali (tm)

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 hours ago
Taipingmali (tm) ------------------------------ AZMIN GUNA ISU MORAL JATUHKAN NURUL Posted: 28 Jan 2014 05:58 PM PST Pergolakan di dalam PKR menjelang pemilihan beberapa bulan lagi bakal menyaksikan paling sengit dalam sejarah parti itu. Kumpulan Azmin Ali yang marah kepada Khalid Ibrahim kerana memecat bos mereka dari PKNS akan menggunakan kesempatan itu untuk memastikan grup yang bersekutu dengan menteri besar itu akan ditamatkan riwayat politik mereka. Tekanan ke atas untuk meletak jawatan sebagai menteri besar dari kalangan pemimpin pusat PKR semakin kiat kedengaran. S...more »

Noh Omar buat lawak bangang sampai kena ganyang geng sendiri ??

atsixty at ZAKRI ALI - 3 hours ago
[image: Photo: Wednesday, January 29, 2014 Noh Omar buat lawak bangang sampai kena ganyang geng sendiri PETALING JAYA: Bekas calon Ketua Pemuda Umno 2013, Syed Rosli Syed Harman al Jamalulail bertanya adakah Pengerusi Badan Perhubungan Umno Selangor, Datuk Seri Noh Omar buta sejarah? Katanya, BN sendiri pernah melakukan perkara yang sama seperti dibuat oleh PKR semalam yang mengadakan pilihanraya kecil tanpa disebabkan oleh kematian wakil rakyatnya. “Pada pandangan saya kenyataan beliau di Sinar Harian adalah lebih kepada naif dan berpura-pura bodoh. Jangan jadi melayu mudah lupa s... more »

Kelab Greenboc

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
Kelab Greenboc ------------------------------ - [PANAS] Isu PRK Kajang: Koleksi Artikel & Tulisan Yang Perlu Dibaca! - Apa Nak Jadi Ni? 2 Beradik Terlampau, Khalwat Dengan 5 Lelaki - Kes Rogol & Bunuh: Remaja Berdepan Dengan Hukuman Mati Mandatori Jika Sabit Kesalahan - Khairy Double Standard - "Cikgu Lembu" Disuruh Pecat, Cikgu Tumbuk Menteri Takda Apa-apa! - Keputusan Kes Anwar Saman Papagomo 28 Feb [PANAS] Isu PRK Kajang: Koleksi Artikel & Tulisan Yang Perlu Dibaca! Posted: 29 Jan 2014 12:35 AM PST R*afizi: Anwar ke Kajang pertahan Selangor daripad... more »

Panglima Perang Cyber

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
Panglima Perang Cyber ------------------------------ - Pusat Rawatan Islam Al Hidayah Ubati Penyakit2 Kronik Guna Ayat Quran Dengan Canggih dan Sistematik cc @NajibRazak - Mesti Baca : 11 Khasiat Garam dalam Perubatan Islam - BEBERAPA KENYATAAN MENTERI KDN @ZAHID_HAMIDI DAN KP JAKIM @DSJAMILKHIR ISU POLIS SYARIAH - Tiada Kompromi, PKPP Tidak Akan Ditangguh - @Zahid_Hamidi - ARTIKEL PILIHAN - PERLUKAH DIHARAMKAN TALANG KERANA AEDES? Pusat Rawatan Islam Al Hidayah Ubati Penyakit2 Kronik Guna Ayat Quran Dengan Canggih dan Sistematik cc @NajibRazak Poste... more »

Tunduki Hatimu

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 3 hours ago
Tunduki Hatimu ------------------------------ Umno mesti letak calon di Kajang - Noh Omar Posted: 28 Jan 2014 09:46 AM PST *Kau tunggu aku datang haaaa.....ini bukti aku calon berkaliba* You are subscribed to email updates from Tunduki Hatimu To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Saya Bukan Duta GOLD V6!

Syed Abdullah Al-Attas at Uncleseekers v2: Seek The Truth - 3 hours ago
Saya Bukan Duta GOLD V6! Assalamualaikum w.b.t. kepada semua para pembaca blog uncle dan warga *Gold V6*. Pada awal tirai tahun 2014 ini sangat mencabar, pelbagai ujian yang saya tempuhi. Baik ujian exam dan ujian dariNya. Alhamdulillah semua telah berjaya saya tempuhi dengan redha. Untuk makluman pembaca semua, saya baru sembuh dari demam denggi hampir seminggu. Mujurlah kena selepas exam. Walaupun menghadapi ujian getir, namun kemanisan rezeki yang dikurniakan olehNya sangat bererti. Dalam masa sakit, sempat juga belek-belek hp melihat prestasi produk *Gold V6* berlayar di laut... more »

Rakan Kena Bantu rakan Bukan Jatuhkan Rakan ....Jika Begini Caranya.. Ku Turuti Saja .

canang at Cananglahnie - 3 hours ago
Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam Reformasi kepada semua pejuang Pakatan Rakyat x kira dimana sahaja berada.. Cukup 24jam sudah berlalu dimana seluruh media sosial 'huru hara' dengan pelbagai propaganda dan kontroversi berkaitan PRK DUN N25 Kajang, sampai masanya untuk aku mencelah bersuara seketika selaku seorang blogger, seorang reformis, seorang anggota parti PKR dan juga sebagai pengundi DUN Kajang. Aku nak ulas sedikit tentang apa yang berlaku sejak semalam. Secara kasar kita melihat tentangan dari beberapa sudut samaada di media perdana dan juga media sosial tentang ... more »

Pengosongan DUN Kajang: Fahami agenda disebaliknya ??

atsixty at ZAKRI ALI - 3 hours ago
RENCANA KHAS *Anwar bersama Dr Wan Azizah dalam satu majlis tahun 2005.* *Seperti berbelah bagi dan pro kontra saja pendangan terhadap tindakan PKR mengemukakan pelan untuk meredakan pergolakan dalaman parti berkenaan yang turut membabitkan kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor. Kalau kita bijak siasah dan ikhlas bersahabat, pelan dilakukan PKR itu cukup simple dan gampang untuk difahami. Pelan tersebut untuk membolehkan Anwar Ibrahim bertanding di DUN 25 Kajang bagi memungkin beliau dilantik ... more »

Dua Perbezaan Berpolitik Dari BN Dan PR ?

atsixty at ZAKRI ALI - 4 hours ago
*Angkatan Muda Keadilan Negeri JOHOR* [image: Angkatan Muda Keadilan Negeri JOHOR's photo.]

Kilang Memproses Ikan Jerung Di China

Nas Rul at dairishare - 4 hours ago
Kilang pemprosesan ikan yu di Pu Qi, Zhejiang, China. Kilang yang berada di China selatan ini mampu memproses kira-kira 600 ekor jerung dalam setahun. Pemprosesan ikan yu untuk dijadikan makanan ini banyak mendapat bantahan dari kalangan pencinta haiwan dari seluruh dunia.

KATA BODOH NANTI MARAH! KAH...KAH..KAH

atsixty at ZAKRI ALI - 4 hours ago
Jeneral Yakuza Ogawa [image: Photo: KATA BODOH NANTI MARAH! KAH...KAH..KAH Semua orang tahu termasuk pemuda pas selangor sendiri bahawa siapa nak jadi menteri besar, mestilah anak kelahiran selangor.. Semalam pemuda pas selangor komen, mereka tak sokong andai kata anwar ibrahim jadi menteri besar selangor.. nampak tak kenyataan tidak cerdik mereka? sebab tu aku kata, pemuda pas mudah melatah. Anwar ibrahim anak kelahiran pulau pinang .. mana boleh jadi menteri besar. Pages DPPG pula nak tunjuk cerdik tapi terserlah kebodohannya.. janganlah mudah termakan dengan dakyah propaganda yan... more »

PRK DUN N25 KAJANG .... KENYATAAN MURSYIDUL AM PAS, TGNA BILA DI AJUKAN SOALAN.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 4 hours ago
*Ramai yang menghubungi saya untuk bertanyakan pandangan tentang isu DUN Kajang yang dikosongkan oleh wakil rakyatnya. Saya tidak tahu menahu tentang strategi atau isu yang berlaku sehingga membawa kepada pengosongan tersebut. Justeru, saya perlu menunggu penjelasan dari pihak PKR sendiri yang tentunya mempunyai sebab-sebab tertentu sehingga langkah ini terpaksa dilakukan. Dalam hal ini, sikap PAS tentunya lebih wajar diputuskan oleh Tuan Guru Presiden PAS selaku kuasa eksekutif di dalam parti berdasarkan pertimbangan-pertimbangan semasa. Bagaimanapun, saya muak dengan... more »

Pesanan dari YDP PAS Kota Melaka buat pemuda PAS yang sibuk nak boikot PRK Kajang tu...

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 4 hours ago
Apabila berita tentang Lee Chin Cheh melepaskan jawatan ADUN Kajang tersebar, muncul beberapa orang dari PAS yang bertaraf pemimpin Pemuda mengeluarkan kenyataan. Dengan meletakkan nilai setiakawan semurah seikat kangkung ada yang mengeluarkan ugutan untuk memboikot kempen PRK bagi DUN Kajang jika PKR gagal memberi penjelasan bertulis munasabah terhadap pengosongan kerusi DUN itu. Malah tanpa mempedulikan muafakat dan perjanjian yang telah dipersetujui sesama pemimpin yang telah menetapkan DUN tersebut adalah milik PKR, pemuda itu berkata "arahan akan dikeluarkan kepada seluruh j... more »

MIMPI SENJA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 4 hours ago
MIMPI SENJA ------------------------------ - PAS Setuju Anwar jadi ADUN tapi bukan MB - DSAI tidak hormati pengundi, pentingkan parti dari negara - Undian mahukan Khalid kekal MB - PKR mempermainkan pilihan raya - Dr MAZA - Khalid umum Anwar bertanding DUN Kajanng PAS Setuju Anwar jadi ADUN tapi bukan MB Posted: 28 Jan 2014 10:11 PM PST PETALING JAYA: Tiada masalah bagi PAS untuk menerima Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai calon Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kajang lantaran kerusi tersebut merupakan kerusi PKR. Namun, menurut Naib Presiden PAS Datuk Tuan ... more »

Belantan

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 4 hours ago
Belantan ------------------------------ 'Pelan Damai' - Tawaran Anwar hanya sandiwara? Posted: 28 Jan 2014 10:27 AM PST Tawaran kononnya untuk bekerjasama dan muafakat ke arah 'pelan damai' yang diusulkan ketua pembangkang Anwar Ibrahim kepada Barisan Nasional (BN) adalah satu sandiwara semata-mata, menurut beberapa penganalisis politik. Bekas Setiausaha Sulit Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu, Anuar Shaari berkata, Anggota Parlimen Permatang Pauh itu sebenarnya tidak ikhlas untuk menjalin permuafakatan nasional berkaitan keharmonian agama dan kaum di negara ini, ... more »

Isu DUN Kajang: "Saya tidak tahu menahu tentang strategi atau isu yang berlaku" - TGNA

Orang ni at Orang ni - 5 hours ago
*Ramai yang menghubungi saya untuk bertanyakan pandangan tentang isu DUN Kajang yang dikosongkan oleh wakil rakyatnya. Saya tidak tahu menahu tentang strategi atau isu yang berlaku sehingga membawa kepada pengosongan tersebut. Justeru, saya perlu menunggu penjelasan dari pihak PKR sendiri yang tentunya mempunyai sebab-sebab tertentu sehingga langkah ini terpaksa dilakukan.* Posting dari FB page TGNA Inilah PKR.. semuanya rasa hebat,semuanya rasa dah terbaik sedangkan berkecamuk dari dalam hingga keluar...Nak buat apa-apa tindakan buat dulu baru nak bincang baru nak bagi tahu dan ada ... more »

Kami Sokong Tokguru

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
Kami Sokong Tokguru ------------------------------ - Balasan Anak Derhaka - Apekehalnya Dengan Mizz Nina,Dah Bertudung Rupanya - Subahanallah,Uwais Al Qarni Mengendong Ibu Lumpuh Menunaikan haji - Keilmuan Sayidina Ali,10 Soalan Yang Sama Dijawab dengan Jawapan Berbeza Balasan Anak Derhaka Posted: 28 Jan 2014 08:30 PM PST Rasulullah SAW bersabda dengan maksud: Semua dosa akan ditangguhkan Allah, yakni balasan menurut kehendakNya, hingga ke hari Qiamat, kecuali balasan menderhakai kedua ibu bapa. Maka sesungguhnya Allah menyegerakan balasan kepada pelakunya... more »

Gaya Peneroka

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
Gaya Peneroka ------------------------------ BIARLAH HIDUP KITA KERANA ALLAH Posted: 28 Jan 2014 10:11 AM PST Biarlah hidup kita, Tetapkan akidah ...kita percaya sepenuhnya Al-Quran dan Hadis 100% ,tidak ada walau pun satu ayat kita menolaknya , jangan sesekali kita hina sunnah Nabi.. Biarlah kita hidup, Islam itu duduk di hadapan daripada yang lainya ,apabila islam didepan tak secara langsung Allah adalah matlamat dan sandaran kita. Segalanya kerana Allah .. Apabila mencari duit kerana nak membayar bulanan kereta , kita ubah niat kita mencari duit kerana Allah maka ked... more »

POLIS PUKUL, TUMBUK DAN TENDANG. CEDERA DI ALAT SULIT, SUKAR DAPAT ZURIAT.

atsixty at ZAKRI ALI - 5 hours ago
Roslin Ahmad *RANCANG SAMAN POLIS.*

DARUL EHSAN TODAY

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
DARUL EHSAN TODAY ------------------------------ Anwar Pernah Kata, Seminar Anjuran Jabatan Mufti Johor Menjijikan... Posted: 28 Jan 2014 09:00 PM PST Apakah membela Islam sesuatu yang menjijikan? Apakah dengan memberi penerangan kepada umat Islam tentang bahaya kristianisasi sesuatu yang menjijikan? Apakah dengan memberi penerangan tentang bahaya pluralisme dan liberalisme sesuatu yang menjijikan? Baca komen bakal menteri besar orang selangor mengenai seminar "Pemantapan Aqidah, Bahaya Liberalisme dan Pluralism Serta Ancaman Kristianisasi Terhadap Umat Islam yang dianjur... more »

Dialog Dewasa Kritik Berasa

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
Dialog Dewasa Kritik Berasa ------------------------------ PRK Kajang: Sandiwara dan Membazir! Posted: 28 Jan 2014 05:30 PM PST Perletakan jawatan ADUN N25 Kajang; Lee Chin Cheh secara tetiba memang mengejutkan rakyat. Tak sampai pun setahun (8 bulan) PKR buat hal lagi. Mungkin ia sebagai satu taktik PKR mengalih tumpuan rakyat supaya melupakan kemelut yang melanda Pakatan Rakyat di Selangor atau sebagai satu strategi memainkan sentimen rakyat untuk terus membenci kerajaan persekutuan. Manakan tidak sudah menjadi tebiat Anwar dan pembangkang, dimana ada isu disitulah mere... more »

oyabun

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
oyabun ------------------------------ El Haraki : Dulu Anwar Canang Jadi PM, Sekarang MB Pula? Posted: 28 Jan 2014 11:13 AM PST Laman sosial pro ulama PAS, *El Haraki* menyindir Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim sebagai berubah kulit daripada mencanang menjadi 'Perdana Menteri Malaysia' sebelum Pilihanraya Umum ke-13 (PRU 13) kepada 'Menteri Besar Selangor' selepas PRU 13. "Memang tak pelik, tiap kali PRU atau PRK, Parti Keadilan Rakyat (PKR) sangat memerlukan tenaga daripada jentera-jentera PAS untuk membantu mereka. "Jelas !!! PKR bukan sebuah parti yang pandai bekerja, t... more »

APANAMA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
APANAMA ------------------------------ Halal or HARAM ? Posted: 28 Jan 2014 03:03 AM PST You are subscribed to email updates from APANAMA To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

The Unspinners

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 5 hours ago
The Unspinners ------------------------------ - Faekah balun Anwar ... tak terima hakikat Khalid dah habis! - Selagi KES LIWAT tak selesai, Khalid usah letak jawatan dulu - Sana sini tempelak PKR kerana PRK Kajang - Anwar pindah ke rumah meliwat di Country Heights - PAS marah tak dihormati dan diperkuda Anwar Faekah balun Anwar ... tak terima hakikat Khalid dah habis! Posted: 28 Jan 2014 11:00 PM PST Selagi KES LIWAT tak selesai, Khalid usah letak jawatan dulu Posted: 28 Jan 2014 08:00 PM PST Sana sini tempelak PKR kerana PRK Kajang Posted: 28 Jan... more »

" BARANG SIAPA YG TIDAK BERHUKUM DGN HUKUMAN YG DITURUNKAN ALLAH , MAKA MEREKA ITU ORANG - ORANG YANG KAFIR " (AL-MAIDAH - AYAT : 44)

atsixty at ZAKRI ALI - 5 hours ago
*Latestyless Pro * ** (GUINNESS WORLD RECORD) *" PELIK TAPI BENAR "(KISAH RAKYAT PELIK)KAMI PASTI & YAKIN !!!(KISAH RAKYAT PELIK INI , TIDAK TERDAPAT NEGARA2 LAIN , DI DUNIA .HANYA DI MALAYSIA .APA YG PELIKNYA ??? ORANG KAYA & BERPENDAPATAN TINGGI , MINTA BARANG PENGGUNA DITURUNKAN HARGA BERPATUTAN - MACAI YG MISKIN PULA MINTA BARANG DINAIKAN HARGA YG TINGGI . SEMUA MACAI BN / UMNO YG MISKIN & BERPENDAPATAN RENDAH , TIDAK BERMINAT DGN BARANG MURAH & DITURUNKAN HARGA , DAN MEREKA... more »

KENYATAAN BEKAS ADUN KAJANG YANG TIDAK DI SUKAI OLEH MEREKA YANG MAU MELIHAT PUTRAJAYA DIRAMPAS OLEH PAKATAN RAKYAT PADA PRU 14 NANTI.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 5 hours ago
*Bekas ADUN Kajang Lee Chin Cheh hari ini memohon maaf kepada pengundi Kajang kerana tidak dapat menunaikan janji untuk terus mentadbir kawasan tersebut.Lee berkata keputusan tersebut diambil bagi memberi laluan kepada Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim bertanding dalam pilihan raya kecil di situ.Menurutnya, lamngkah itu dilakukan untuk membuka laluan kepada Pakatan Rakyat mentadbir Putrajaya."Saya minta maaf kepada rakyat tidak dapat menunaikan janji terus mentadbir di Kajang."Saya membuat keputusan untuk kepentingan bersama bukan hanya kepada PRK tetapi u... more »

obat hernia indonesia paling cocok untuk anda

Kuda SEO at Berryhs.com - 6 hours ago
*obat hernia* ang diperlukan ! PHOTO KOMPOSISI DAN PERSPEKTIF Untuk membuat { } atau bingkai ditembak Anda, Anda perlu untuk melihat melalui jendela foto yang diambil dengan kamera besar . Mereka memiliki warna yang luar biasa , paparan sempurna dan pencahayaan bahkan mungkin menakjubkan . Tapi mereka terlihat biasa . Mengapa ? Mereka kekurangan dua elemen besar : komposisi dan perspektif . Ini adalah dua tips foto termudah Anda dapat menerapkan hanya menggunakan kreativitas Anda dan mata Anda . Tidak ada kamera mewah atau pengetahuan tenda sengaja menempbidik Anda untuk melihat ap... more »

Mendaki Tangga Lingkaran Ini Boleh Buat Lutut Anda Tercabut

Nas Rul at dairishare - 6 hours ago
Hanya melihat tangga ini sudah cukup untuk membuatkan sesiapa pun merasa gayat, tetapi ianya dijangkan menarik beribu-ribu pelancong di China. Tangga lingkaran setinggi 300ft telah dipasang di dinding Pergunungan Taihang di Linzhou untuk menawarkan keseronokan mendaki gunung tanpa bahaya. Tetapi pendaki perlu berhati-hati kerana hanya bawah 60 orang sahaja yang akan dibenarkan mendaki tangga ini pada satu-satu masa. Pegawai pelancongan China di Linzhou, wilayah Henan, berharap tangga akan memberikan pengunjung pengalaman sebenar mendaki gunung. 'Di sini angin bertiup dan lembut, b... more »

AZMIN... Sudah Terlambat...? Copy & Posted By mahi

atsixty at ZAKRI ALI - 6 hours ago
*SIAPA ANAK JATI ITU? (ASD)* *Di mana lucunya kenyataan itu?* *Azmin mahu anak jati Selangor. Maknanya anak kelahiran Selangor kah? Maknanya Azmin tak mahu Anwar Ibrahim bertanding di Kajang kah? Bukan sebab Anwar Ibrahim tak cukup bagus. Tapi sebab Anwar Ibrahim bukan anak jati Selangor. Dia lahir di Cheruk To'Kun, Pulau Pinang.* *OR54* *Hahaha...Azmin buat lawak apa pulak ni?* *Cer tengok keratan dari SPR ni:* *KOD MISTERI NEGERI * *Siapa mamat yang namanya Mohamed Azmin bin Ali dengan kod negeri yang misteri itu? Bukan Azmin Timbalan Presiden PKR kah? Boleh pulak dia mengaku ... more »

Kenyataan Media Ketua Wanita Selangor Parti Keadilan Rakyat.

atsixty at ZAKRI ALI - 6 hours ago
Rakyat Marhaen [image: Photo: Kenyataan Media Ketua Wanita Selangor Parti Keadilan Rakyat, Yang Berhormat Puan Hajah Rodziah binti Ismail 29 Januari 2014 Mengekalkan Kemenangan di Kajang Wanita Parti Keadilan Selangor akan memberikan sepenuh sokongan dan mobilisasi jentera pilihan rayanya bagi mengekalkan kemenangan Pakatan Rakyat untuk pilihan raya kecil di N25 Kajang nanti. Pergolakan politik sentiasa menjadi cabaran dan lumrah untuk diatasi oleh para ahli politik. Yang penting ialah memastikan bahawa kita tidak dikalahkan oleh sebarang unsur yang ingin menggagalkan agenda reforma... more »

RAKYAT MARHAEN

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 6 hours ago
RAKYAT MARHAEN ------------------------------ - PRK Dun Kajang Bukan Ujian Kekuatan, Tapi Mengukur Kelemahan Najib dan UMNO - PKR cabar BN letak Najib lawan Anwar di Kajang - KAJANG MOVE: The real game changer in the quest for PUTRAJAYA - ‘Keep calm call by Najib is nonsense’ - Komen Zel Fithry timbulkan kemarahan rakyat Sabah - DSAI boleh selesaikan masalah PKR Selangor di rumahnya sendiri - Penubuhan polis Syarie cubaan bebankan polis, kata bekas KPN - Mesir: Dailog Morsi-Hakim & Kerajaan Boneka Menurut Qardhawi - Kecantikan Dalam Kekalutan... more »

INDONESIA SIAP KIRIM PASUKAN KE SURIAH,

canang at Cananglahnie - 6 hours ago
ENGKAU KIRIM KAN PASUKAN BERIBU RIBU TENTARA MELAWAN MUJAHIDIN GK AKAN BISA DIKALAHKAN OLEH TENTARA2 THOGHUT. ALLAHUAKBAR........ INDONESIA SIAP KIRIM PASUKAN KE SURIAH, BERANIKAH MEREKA LAWAN MUJAHIDIN SURIAH? Wahai para anshorut thoghut.... Wahai anjing-anjing penjilat... Jika benar kalian berangkat ke bumi jihad syam di bawah komando PBB dengan kedok sebagai pasukan perdamaian Maka ketahuilah bahwa kematian kalian hanya berjarak seperti urat leher kalian dengan kepala kalian... Sungguh yang akan kalian lihat disana nanti adalah hamba-hamba pilihan yang telah meninggalkan duniany... more »

Manjung Mari

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 7 hours ago
Manjung Mari ------------------------------ - PRK Kajang - Sapo yg mengaku PAS, korang sini jap! - Cuba tengok apa kata pemimpin wanita PKR sekoq ni,, cukup meloyakan.. - PRK Dun Kajang - Aku tak akan sokong ! PRK Kajang - Sapo yg mengaku PAS, korang sini jap! Posted: 28 Jan 2014 05:01 PM PST Ramai yang marah kat aku dalam komen-komen mereka,, marahlah, aku peduli apa,, aku pun ada perasaan marah juga, tu pasai aku tulis macam tu,, masing-masing kita ada pendapat... Cuma ... Aku rasa nak loya,,, cuma kahak saja yang tak mau nak keluar untuk aku nak ....? Ada s... more »

tok gajah

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 7 hours ago
tok gajah ------------------------------ Pemimpin2 Pakatan Rakyat Selangor cube sorok kan bangkai gajah dengan nyiru............... Posted: 28 Jan 2014 06:30 PM PST Tok tak pun terkejut dengan khabar berite tentang kekecohan Pakatan Rakyat yang memerintah Selangor ni, dah sememang nye dari asal Tok dah menjangke kan perkare ni pasti akan berlaku. Cume mase nye sahaje yang sukar di tentukan. Make sekarang mase itu sudah pun tibe. Pergolakan Pakatan Rakyat Selangor semakin bertambah parah. Pemimpin2 nye sedang mencari jalan untuk mengembalikan kepimpinan parti itu kelandas... more »

WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 7 hours ago
WARTAWAN RASMI LAMAN REFORMASI ------------------------------ - SIDANG MEDIA TAN SRI KHALID - ‘Awan kuda’ muncul di Kota Kinabalu - Saya tanding untuk ganti Khalid hanya spekulasi - Anwar - KEBANGKITAN ERA REFORMASI - SAMPAI TERBERAK!!!! ... KES SAMAN RM100 JUTA DSAI .... PAPAGOMO TIDAK MENGAKU DIA PAPAGOMO. - RANGKUMAN BEBERAPA VIDEO YANG PATUT DI LIHAT DAN DIDENGAR SIDANG MEDIA TAN SRI KHALID Posted: 28 Jan 2014 02:13 AM PST ‘Awan kuda’ muncul di Kota Kinabalu Posted: 28 Jan 2014 02:00 AM PST 'Awan kuda' muncul di Kota Kinabalu [image: awan ku... more »

Calon bebas pertama PRK DUN Kajang ?

atsixty at ZAKRI ALI - 7 hours ago
[image: Photo: Calon bebas pertama PRK DUN Kajang ? Posted on 29/01/2014. Yuktes_Bebas_DUN_KajangBekas peguambela kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim semalam mengumumkan akan bertanding dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang. Yuktes Vijay yang juga pengasas NGO Take The Lead, mengesahkan perkara ini melalui laman Facebooknya. “Ya, saya akan bertanding untuk DUN Kajang…BN tanding ke tak tanding adalah prerogatif BN…Tiada kaitan dengan saya…Memang benar saya sokong BN terutamanya PM..Tak nafi tetapi calonnya Anwar Ibrahim…Bermaksud BN akan kalah..Hakikat..Teri... more »

Video lucah pengetua wanita tersebar

PBO™ at pen buruk online ™ - 7 hours ago
Baru-baru ini kita dikejutkan dengan isu guru yang mengarahkan anak muridnya makan rumput sepsis lembu. Macam-macam dunia sekarang. Kisah guru terlampau dengan aksi-aksi samaada diluar atau dengan pelajar sendiri memang sudah banyak kita dengar di media social. Ini cerita di Negara jiran kita. Kisah seorang pengetua wanita yang kantoi adegan seks yang dirakam. {klik butang papar untuk aksi yang lebih panas ... } 5 artikel pilihan pembaca hari ini Oops! Make sure JavaScript is enabled in your browser. Sebuah video porno yang tersebar menggemparkan Kota Klaten, Jawa Tengah. S... more »

Cursing Malay : Terus Terang

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 7 hours ago
Cursing Malay : Terus Terang ------------------------------ Adakah Anwar Bakal Merosakkan Legasi Reformasinya? Posted: 28 Jan 2014 07:23 PM PST 1. Apa yang Anwar cuba buat sekarang ni? Entahlah. 2. Aku paling takut kalau Anwar Ibrahim pilih side dan cuba membuatkan anak buah dia Azmin Ali memegang kuasa. 3. Aku tak tau kenapa...dari dulu aku tak berapa gemar dengan Azmin Ali. Dia....nampak bukannya berjiwa rakyat. Tapi tu pandangan aku aje la bila tengok dia berucap depan mata. Aku bukan kenal dia pun personally. 4. Dari semua kawan aku yang kerja jaga pentadbiran Kerajaan... more »

Bersyukurlah Anwar Bertanding Di Kajang - Azmin Ali

Soz Cyili at Ameno World - 7 hours ago
Apsal aku macam pernah baca ayat begini ek. Kat mana? Rasa macam selalu nampak. Tapii apsal aku terasa lain macam. Bukan ke menteri2 BN aje yang suka gunakan perkataan2 macam neh? KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH Konteks ; Anwar bertanding kat Kajang = menang = dapat gaji + elaun = rakyat Kajang mungkin dapat menerima pembelaan sewajarnya sebab Anwar bakal MB Selangor jadi

UKIRAN MENAKJUBKAN DARI SEBATANG PENSIL

ISs at Green Life.. - 7 hours ago
Di bawah ialah ukiran pensil yang menakjubkan hasil seorang ahli DeviantArt Cerkahegyzo yang berasal dari Hungary. Lagi gambar : Laporan asal Deviantart

Sumber: Dashboard.
s3v3n

s3v3n.

Tiada ulasan: