Isnin, 24 Februari 2014

3503. Menaruh Harapan. Harapan Rakyat.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com   

Pakatan Rakyat Harapan Rakyat....!!! 

Zahar Jaa
Kami Rakyat Yang MERDEKA......!!!
MalaysiaKu yang BerDauLat...Kami Erat Bersepakat....
Pakatan Rakyat Harapan Rakyat....!!!


Sumber: http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2014/02/pakatan-rakyat-harapan-rakyat.html

Sakiskan tarian lucah di Medan Selera Serdang

PBO™ at pen buruk online ™ - 1 minute ago
SERDANG - Seorang ibu tergamak membiarkan anak perempuannya berusia 15 tahun menggantikan dirinya untuk menghibur pelanggan dengan menyanyi dan menari tarian lucah di Medan Selera Serdang, Taman Perindustrian Bukit Serdang, malam kelmarin. Gadis tersebut mendakwa dia terpaksa berbuat demikian bagi menggantikan ibunya yang tidak sihat dan tidak mampu memberi persembahan kepada pelanggan yang berkunjung ke medan selera tersebut. Difahamkan, remaja perempuan itu tidak bersekolah sejak setahun lalu dan masa terluang diisi dengan bekerja bersama ibunya. {baca lagi klik butang papar ... }... more »

Anak Sungai Derhaka

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 15 minutes ago
Anak Sungai Derhaka ------------------------------ Bila Najib pertahan BR1M dengan hadis.. inilah jadinya.. Posted: 23 Feb 2014 07:30 AM PST Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang diperkenalkan kerajaan adalah selaras dengan syariat Islam, kata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak. Sambil memetik sepotong hadis, Najib berkata, Islam menggalakkan umatnya membantu meringankan bebanan yang ditanggung orang lain termasuk melunaskan beban hutang. "Seorang sahabat Rasulullah SAW pernah bertanya kepada baginda, Ya Rasulullah siapakah manusia yang paling dicintai Allah dan apa... more »

Fakulti Siyasah Syar'iyah

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 26 minutes ago
Fakulti Siyasah Syar'iyah ------------------------------ Chuuttt-chak ... Nampak lah seksi tuuu ...? Posted: 23 Feb 2014 02:54 AM PST Chuuttt-chak ... Nampak lah seksi tuuu ...? Kaahhh, kah kah ...? You are subscribed to email updates from Fakulti Siyasah Syar'iyah To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Remaja perempuan diperkosa oleh 30 lelaki selama enam jam.

atsixty at ZAKRI ALI - 56 minutes ago
[image: Photo: Remaja perempuan diperkosa oleh 30 lelaki selama enam jam. London: Seorang remaja perempuan diperkosa oleh 30 lelaki, termasuk pasangan bapa dan anak lelaki, dalam serangan seksual berlanjutan selama enam jam. Dalam inkues semalam, aktivis hak wanita, Shaista Gohir memperincikan penderaan seksual terhadap mangsa melalui laporan yang mengejutkan itu. Menurut Shaista, eksploitasi seksual terhadap remaja terbabit dilakukan sekumpulan lelaki daripada etnik sama sering berlaku dengan pengetahuan pihak berkuasa. Namun, katanya, pemimpin masyarakat, sekolah mahupun keluarga ... more »

Landskap Siasah

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
Landskap Siasah ------------------------------ Himpunan Fakta - Latar Belakang Ingkar Hadis Malaysia Posted: 23 Feb 2014 07:43 AM PST *Himpunan Fakta - Latar Belakang Ingkar Hadis Malaysia* *Muhammad Nuruddin Bashah* *AJK Lajnah Dakwah PAS Pusat* 1. Jema`ah Al-Quran Malaysia, atau ringkasnya JAM, telah ditubuhkan oleh sekumpulan rakyat yang beragama Islam di Malaysia pada 11 Jun, 1995 di Universiti Malaya, Kuala Lumpur konon- menyeru umat Islam di Malaysia dan di seluruh dunia kembali kepada ajaran Tuhan dalam kitab suci-Nya, Al-Quran. 1. Kassim m... more »

The Antics of Husin Lempoyang

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
The Antics of Husin Lempoyang ------------------------------ Di mana letakya kehebatan Anwar hingga dipanggil "world class"? Posted: 22 Feb 2014 05:43 PM PST Orang kalau sudah taksub tu, apa saja sanggup dikatakan. Pada Husin, Dato Seri Anwar Ibrahim hanya pandai bercakap atau ceramah dan putarbelit. Tiada pencapaiannya yang hebat sepanjang jadi Menteri Kewangan merangkap Timbalan PM. Apa yang dikatanya teoretikal dan retorik serta bercanggah antara satu sama lain. Entahlah kenapa Azmin kata Anwar pemimpin "world class"? Di mana kehebatan Anwar hingga dianggap pemimpin "w... more »

Operasi penyelamat mangsa lemas di Segamat guna bantuan Imam Masjid .. ada makhlus halus ganggu?

PBO™ at pen buruk online ™ - 1 hour ago
Segamat: “Saya melaungkan azan di enam penjuru dari atas bot bomba dalam usaha untuk mengesan sama ada operasi mencari dan menyelamat baki lima mangsa diganggu atau sebaliknya. “Alhamdulillah, ketika saya melaungkan azan dan membaca doa, tiada sebarang masalah dialami pasukan penyelamat,” kata Imam Masjid al-Muhajirin Buloh Kasap Samsuri Ismail, 52, semalam. {baca lagi klik butang papar ... } 5 artikel pilihan pembaca hari ini Oops! Make sure JavaScript is enabled in your browser. Operasi mencari dan menyelamat itu disertai 133 petugas keselamatan membabitkan bomba dan penyela... more »

Peguam PAS akan failkan ketepi saman RM 2 juta Mahkamah Tinggi ke atas Haji Hadi.

mantaro at SISI BUKIT - 1 hour ago
Haji Asmuni Awi,Peguam Tuan Guru Presiden Pas,menyatakan pihaknya akan memfailkan permohonan untuk mengenepikan perintah itu di Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu esok,24 Februari 2014."Kita menerima perintah itu hari ini dan kita akan failkan permohonan untuk mengenepikan perintah itu esok"Kata Haji Asmuni. Kuala Terengganu-Presiden PAS ,Tuan Gur Datuk Seri Abdul Hadi Awang diarahkan membayar saman RM2,000,000 oleh Mahkamah Tinggi Kuala Terengganu dalam penghakiman ingkar yang diperolehi oleh Mohd Shamsul bin Mat Amin, calon PKR DUN Bukit Besi, Terengganu. Selain itu, Abdul Hadi j... more »

Bila Najib pertahan BR1M dengan hadis.. inilah jadinya..

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 2 hours ago
Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) yang diperkenalkan kerajaan adalah selaras dengan syariat Islam, kata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak. Sambil memetik sepotong hadis, Najib berkata, Islam menggalakkan umatnya membantu meringankan bebanan yang ditanggung orang lain termasuk melunaskan beban hutang. "Seorang sahabat Rasulullah SAW pernah bertanya kepada baginda, Ya Rasulullah siapakah manusia yang paling dicintai Allah dan apakah perbuatan yang paling dicintai Allah. Jawab Rasulullah manusia yang paling dicintai ialah manusia yang banyak memberi manfaat kepada manusia lain... more »

BR1M : Siapa Yang Jenis Tekak Loya Dan Kaki Muntah Tolong Jangan Baca Beb.

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
[image: Photo: Ahad, 23 Februari 2014. BR1M : Siapa Yang Jenis Tekak Loya Dan Kaki Muntah Tolong Jangan Baca Beb. Sorry lah beb gua rasa gua sudah salah TARUK tajuk kat N3 ni, kerana gua tak bagi lu orang yang jenis TEKAK LOYA dan KAKI MUNTAH untuk baca tapi gua pulak yang tiba-tiba jadi Loya Tekak dan terus nak Termuntah... kejap beb kejap bagi gua Muntah dulu ok... Weeeekkkkk Hakkkkkkk Tuihhhhh... fuhhhhhh.... lega sikit rasa tekak ni beb, lu orang kalau nak Muntah tu cepat-cepat lah pergi Bilik Air nanti tak pasal-pasal habis Skrin PC dan Lap Top lu orang kena Muntah... kah kah k... more »

Masaalah air Balakong: Jentera BN menangguk di air keruh

ReJaM© at MiLo SuaM - 2 hours ago
‎MASAALAH air di Balakong nampaknya tiada tanda-tanda akan selesai dalam masa terdekat. Penduduk terpaksa bersusah payah mengangkut air untuk kegunaan harian.Isu air yang sudah berlarutan lebih 2 minggu di Balakong ini menunjukkan kelemahan pengurusan air‎ oleh Syabas sangat menyusahkan rakyat.Lantaran itu banyak siri bantahan dibuat oleh penduduk setempat di simpang-simpang jalan mengkritik

Kah Kah Kah UMNO Salah Tembak - Mei Fun Jugak Bukan Anak Kajang !!

atsixty at ZAKRI ALI - 3 hours ago
*Macai Terkedu, Mei Fun Juga Bukan Anak Jati Kajang!* *Mei Fun calon `elit’ MCA?PETALING JAYA: Seorang bekas pemimpin Umno di Kajang mendakwa Datin Paduka Chew Mei Fun yang akan bertanding di DUN Kajang merupakan calon `elit’ yang dipilih oleh pimpinan atasan BN dan MCA.Beliau mendakwa lagi, pemilihan itu mungkin mengetepikan kehendak pengundi Kajang sendiri.* *“Ini, Chew dipilih kerana kehendak orang atasan MCA dan BN. Adakah mereka mengambil kira kemahuan pengundi Kajang?“Bolehkah Naib Presiden MCA itu diterima oleh orang Umno dan juga or... more »

Kerjasama Yang Erat Antara Pemimpin2 PAKATAN RAKYAT !!

atsixty at ZAKRI ALI - 3 hours ago
Democratic Action Party *[image: DAP akan mengadakan Jamuan Makan Malam "Dari Kajang Ke Putrajaya" pada 21 Mac 2014 bertempat di Tempat Letak Kereta Pasar Sg. Chua, Kajang. Harga tiket untuk satu meja adalah seperti berikut: * RM500 (atau RM50/tiket individu) * RM1000 (gold sponsorship) * RM2000 (platinum sponsorship) Pertanyaan: 012-7325558 (KC Chan). Bayaran boleh dibuat kepada akaun bank DAP Selangor (Maybank 014178129598).]* *DAP akan mengadakan Jamuan Makan Malam "Dari Kajang Ke Putrajaya" pada 21 Mac 2014 bertempat di Tempat Letak Kereta Pasar Sg. Chua, Kajang.* * Harga tiket u... more »

Sewa Mobil di Bali 2014

Kuda SEO at Berryhs.com - 3 hours ago
*Sewa Mobil Bali* Kami menyediakan layanan Sewa Mobil Bali dengan Driver yang akan mengantarkan anda ke tempat wisata dengan aman, nyaman dan berkesan selama anda berlibur di Bali. Kami memiliki banyak pilihan kendaraan yang sesuai dengan kebutuhan dan keinginan Anda. Semua kendaraan dalam kondisi baik, bersih dan terawat. Kami memberikan layanan professional serta driver yang handal sehingga anda akan merasa sangat nyaman dan puas dalam memilih jasa kami.Dengan memakai jasa rental mobil di Bali atau sewa mobil di Bali, akan menghemat waktu anda dan memudahkan perjalanan anda menuju... more »

PERGH!!!! ... RUPA-RUPANYA YANG BELASAH ISTERI SAMPAI MASUK PENJARA SETAHUN IALAH PENYOKONG TEGAR "TUKAR".

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 3 hours ago
*Satu dunia tahu gerakan yang menamakan diri mereka TUKAR adalah suatu laungan “gelombang merah” dan “tukar” yang mengajak masyarakat Kelantan menukar kerajaan negeri PAS/PR pada pilihan raya umum ke-13 yang lalu .. Kumpulan yang menyokong padu abadi tegar totok UMNO/BN di Kelantan.Akibat mencederakan isteri - seorang pembantu peniaga pasar malam dijatuhi hukuman penjara setahun oleh mahkamah Majistret Kota Bharu, Kelantan.Majistret Nik Habri Muhamad menjatuhkan hukuman itu selepas tertuduh, Yuhazmi Yusoff, 30 tahun, mengaku bersalah.Beliau memerintahkan hukumanu... more »

BR1M ..RAKYAT DAPAT RM600 SETIAP ORANG...KRONI INSURAN DAPAT RM250juta

atsixty at ZAKRI ALI - 4 hours ago
Guruyaya OK [image: BR1M ..RAKYAT DAPAT RM600 SETIAP ORANG...KRONI INSURAN DAPAT RM250juta PERKARA YANG BEE END TIDAK SEDAR RAKYAT PR SUDAH CERDIK MELIHAT KECERDIKKAN PEMIMPIN UMNU UNTUK MENGAGIHKAN DAN MEREMBAT DANA RAKYAT BERSELINDUNG DITABIR BR1M...AKHIRNYA TERNYATA MEREKA ADALAH PEROMPAK DAN PENYAMUN ZAMAN CYBER..... RAKYAT MALAYSIA SEMAKIN DIBODOHKAN OLEH REGIM UMNUU... Cuba lihat bagaimana setiap rakyat menerima BR1M RM650 daripada jumlah tersebut RM5O diambil untuk bayaran perlindungan insuran berkelompak (sebelum ini dikatakan bernilai RM30ribu tapi diturunkan kepada RM10 ri... more »

Bukti, BR1M cukup untuk belanja selama setahun tersebar!!

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 4 hours ago
DIPERCAYAI untuk mempertahankan kenyataan Perdana Menteri, Najib sebelum ini yang mendakwa bahawa duit BR1M cukup untuk belanja selama setahun, satu info grafik disebar di laman sosial facebook dan twitter. Info grafik tersebut mendedahkan fakta bahawa duit BR1M yang diterima sebanyak RM650 cukup untuk perbelanjaan berhemah selama setahun. Malah masih ada baki RM22.10. Berikut info grafik yang dimaksudkan. Namun hasil pengiraan aku, sebenarnya duit BR1M RM650 itu sebenarnya cukup untuk perbelanjaan selama 17 tahun, malah masih ada baki RM29.20 jika dibelanjakan sehari "seposen"~ ... more »

Gambar Aksi-Aksi Luar Biasa Tidak Sesuai Di Contohi

Nas Rul at dairishare - 4 hours ago
Tidak semua manusia dianugerahi kemampuan untuk melakukan lebih dari satu kegiatan secara bersamaan. Namun bagi beberapa orang ini, kegiatan yang biasanya disebut multitasking ini adalah perkara biasa, bukan perkara yang aneh. Banyak yang mengatakan kemampuan multitasking menunjukkan tahap kecerdasan seseorang. Asal kemampuan ini dilakukan dengan bijak dan tidak membahayakan diri sendiri atau orang lain.

Hot !! Bekas Exco Pahang Dan Penyokong Akan Keluar UMNO Sertai PKR...

atsixty at ZAKRI ALI - 4 hours ago
Lie Gj Penang [image: Hot !! Bekas Exco Pahang Dan Penyokong Akan Keluar UMNO Serta PKR... Dikhabar Majlis pengisytiharan keluar parti UMNO secara beramai-ramai dan menyertai Parti KEADILAN Rakyat (KEADILAN) bakal berlaku esok Sabtu 22hb Februari 2014 di Maran. Majlis dikatakan bakal diketuai oleh bekas Ahli Exco Kerajaan Negeri Pahang dan juga bekas ADUN N24 Luit, Dato' Ahmad Munawar Abdul Jalil. Majlis di jangka akan diadakan serentak dengan program ceramah isu-isu semasa yang akan diadakan di Pejabat KEADILAN berhadapan dengan Perhentian Bas bandar Maran. Kemasukkan Dato' Ahma... more »
Blogger Home. 
HTML NOTE FOR SHARE: 
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div style="text-align: center;">
<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: