Jumaat, 28 Februari 2014

3544. Masih terbawa-bawa perangai bobrok.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com   

Rafizi dedah emel lobi projek Zaid masih terbawa-bawa perangai Umno... 

Mistor Suarez

RUPANYA BAKAL CALON BEBAS PRK KAJANG NII TERLALU HIPOKRIT...~~~!!!



PETALING JAYA 26 FEB: Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli mendakwa bekas Menteri Kehakiman, Datuk Zaid Ibrahim pernah mencuba mempengaruhi keputusan Kerajaan Selangor berhubung beberapa projek diusahakan rakan atau pihak bersabit Zaid sendiri.

Bagaimanapun Rafizi ketika itu bertugas sebagai Ketua Eksekutif Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor berkata, cubaan untuk melobi itu tidak dilayan selepas Rafizi mengadakan perbincangan dengan Penasihat Ekonomi Selangor, Datuk Seri Anwar.



Sumber: http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2014/02/rafizi-dedah-emel-lobi-projek-zaid.html


Wow! 'Kalau mahu lobi, saya terus jumpa MB' - Zaid



PETALING JAYA - Calon Bebas PRK Dun Kajang, Datuk Zaid Ibrahim hari ini menyangkal dakwaan bahawa beliau mengamalkan salah guna kuasa seperti mana yang didakwa oleh Ahli Parlimen Pandan, Rafizi Ramli, semalam.

"Hari ini sukacita saya maklumkan bahawa kedua-dua syarikat ini tidak ada kena mengena dengan saya atau keluarga saya.

"Malah mereka bukan juga kawan saya. Mereka ini adalah orang bisnes yang datang meminta pertolongan kerana mereka fikir saya boleh menolong," ujarnya dalam satu sidang media di kediamannya, di sini, hari ini.

Bekas menteri undang-undang itu merujuk kepada dakwaan Pengarah Strategi PKR itu bahawa beliau pernah meminta bantuan Rafizi untuk menyalurkan beberapa projek kepada individu berkaitan dengannya.

"Amalan orang bisness meminta pertolongan atau sokongan daripada ahli politik adalah amalan biasa dalam sistem kita dan diamalkan oleh Umno, Pas, DAP dan lebih-lebih lagi PKR," ujar Zaid.

Malah menurut Zaid, jika beliau ingin melobi projek bagi pihak rakan-rakan atau ahli keluarganya, beliau tidak perlu merujuk kepada Rafizi yang disifatkan sebagai "budak Anwar yang tiada jawatan".

"Bagi saya mungkin Rafizi berfikir dia seorang yang bersih, tetapi dia lupa fakta di mana kalangan pengawai tertinggi dalam pejabat Menteri Besar (ahli PKR) sendiri yang terbabit sehingga tersingkir daripada jawatan.

"Jika saya memajukan dua e-mel kepada Rafizi, ia bukan bererti saya melobi. Ketika itu Rafizi hanya budak Anwar yang tiada jawatan. 

Jika saya hendak melobi untuk kepentingan saya, saya boleh terus berjumpa dengan MB atau Exco, bukan dengan budak pejabat," tegas Zaid.

Ulasnya lagi, beliau tidak menganggap perbuatannya itu menjejaskan kredibilitinya sebagai seorang ahli politik.

"Sebagai orang politik, bagi saya, meminta pertimbangan kerajaan bagi pihak orang ramai atau ahli perniagaan yang tidak saya kenali, tidak menjejaskan integriti saya. 

Saya hanya meminta pertimbangan, bukan memaksa kerajaan mengikut kehendak saya. Adakah itu pun Rafizi tidak tahu membezakannya?

"Oleh itu suka saya tegaskan bahawa saya langsung tidak terlibat dan mempunyai apa-apa kepentingan di dalam kedua-dua kes itu," katanya.

Semalam Rafizi mendakwa Zaid semasa dalam PKR telah menghantar e-mel dan mendatanginya, yang ketika itu sebagai Ketua Eksekutif Penasihat Ekonomi Selangor, supaya campur tangan dalam projek membabitkan Kumpulan Hartanah Selangor Berhad (KHSB).

Sehubungan itu, Rafizi menggesa Zaid untuk mencermin dirinya dahulu sebelum menghentam parti lain berkaitan isu integriti.-Sinar harian

Wow! 'Kalau mahu lobi, saya terus jumpa MB' - Zaid
Sumber: http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2014/02/wow-kalau-mahu-lobi-saya-terus-jumpa-mb.html

[PANAS] Mahkamah Tinggi Arah Papa Gomo Bayar RM800,000 kepada Anwar.

atsixty at ZAKRI ALI - 17 minutes ago
[image: Photo: Jumaat, 28 Februari, 2014. [PANAS] Mahkamah Tinggi Arah Papa Gomo Bayar RM800,000 kepada Anwar. [TMI] Penulis blog Wan Muhammad Azri Wan Deris atau Papa Gomo diarahkan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membayar RM800,000 kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai ganti rugi kerana memfitnah ketua pembangkang itu. Hakim Rosilah Yop dalam penghakimannya turut mengatakan Wan Muhammad Azri adalah pemilik blog Papa Gomo. Rosilah juga membenarkan permohonan injunksi tetap oleh Anwar untuk menghalang Wan Muhammad Azri mengulangi fitnahnya di blog tersebut. Hakim juga mengarahkan W...more »

Mengapa Umno meletakkan calon parti MCA bertanding di PRK Kajang ?

atsixty at ZAKRI ALI - 17 minutes ago
*Gerak Gempur Pakatan* [image: Photo: Seperti yang dijangkakan,umno sbnarnya sedar bhawa mereka ini tdk mendapat tempat dihati rakyat selangor bg bertanding diprk kajang akan datang...mengapa?umno semakin hilang arah utk menakluk selangor lalu menjadikan MCA sbg kambing hitam bg menjaga nama baik umno dimata msyarakat keatas penolakkan rakyat terhadap umno dikajang...mgkn sesudah kekalahan MCA dikajang kelak,MCA akan disarankn oleh najib agar MCA perlukan viagra dlm pentas politik mrk.. :) Lihatlah bgaimana umno mempergunakan org lain bg menutup kelemahan mrk sendiri..bgitu jijik p... more »

Kaya Giler!!! Inilah 13 Orang Yang Disenaraikan Bilionair Malaysia Yang Baharu.. Jom Terjah!!!

sahabat sedaka at SEDAKA Sejahtera™ - 40 minutes ago
Robert Kuok. *KUALA LUMPUR:* Seramai tiga belas individu disenaraikan sebagai bilionair Malaysia yang baharu, menyertai Tan Sri Robert Kuok yang berpangkalan di Hong Kong yang berada pada kedudukan teratas selama sembilan tahun menerusi senarai terkini Individu Terkaya Malaysia oleh Forbes. Kuok, 90, membina sebuah empayar perniagaan besar-besaran yang merangkumi minyak sawit, perkapalan, media, hotel dan hartanah, mempunyai aset bernilai AS$11.5 bilion (RM37.7 bilion). Pemaju Kumpulan Kuok itu menduduki tangga teratas sejak 2006, walaupun nilainya sedikit menurun sebanyak AS$1.1bilio... more »

Tasik Di California Kering Akibat Dari Kemarau

Nas Rul at dairishare - 47 minutes ago
Folsom Lake is a reservoir in Northern California about 25 mi (40 km) northeast of Sacramento in Placer, El Dorado, and Sacramento Counties. During the drought of late 2013, the town known as “Mormon Island” reappeared 58 years after being submerged under Folsom Lake, with stone walls from some of the outlying areas being revealed by the shrinking lake.

MOHON JANGAN KETAWA KUAT SANGAT SEBAGAI TANDA HORMAT .... PRINSIP TAIB MAHMUD DALAM MENGURUS DAN MEMIMPIN NEGERI SARAWAK IALAH KEJUJURAN.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 49 minutes ago
*Ketua Menteri Tan Sri Abdul Taib Mahmud hari ini berkata kejujuran ketika berkhidmat kepada rakyat menjadi satu daripada prinsip kepimpinannya sepanjang kariernya sebagai ahli politik.Beliau berkata semua ahli politik mesti mematuhi prinsip ini bagi menyatukan rakyat yang dipimpin dan bukan mengelirukan mereka."Saya katakan apa yang saya katakan dan mungkin seboleh-bolehnya secara berdiplomasi tetapi saya masih menyatakannya. Perkara ini (menyatakan kebenaran) mungkin dilakukan secara lebih jelas dalam kumpulan kecil yang memahami saya dengan lebih baik dar... more »

Adakah UMNO akan tolong bayar saman Papa Gomo?

mantaro at SISI BUKIT - 51 minutes ago
Penulis blog Wan Muhammad Azri Wan Deris (gambar) atau Papa Gomo diarahkan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membayar RM800,000 kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai ganti rugi kerana memfitnah ketua pembangkang itu. Hakim Rosilah Yop dalam penghakimannya turut mengatakan Wan Muhammad Azri adalah pemilik blog Papa Gomo..(berita lanjut) Di sini timbul pertanyaan ,adakah UMNO akan tolong bayar duit saman berjumlah RM800 ribu itu? Mungkin Papa Gomo boleh bayar duit kos mahkamah RM50 ribu,sahaja?

[PANAS] Mahkamah Tinggi Arah Papa Gomo Bayar RM800,000 kepada Anwar

Maysia Tayadih at DUNIACACAMARBA (DCM) - 1 hour ago
[TMI] Penulis blog Wan Muhammad Azri Wan Deris atau Papa Gomo diarahkan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membayar RM800,000 kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai ganti rugi kerana memfitnah ketua pembangkang itu. Hakim Rosilah Yop dalam penghakimannya turut mengatakan Wan Muhammad Azri adalah pemilik blog Papa Gomo. Rosilah juga membenarkan permohonan injunksi tetap oleh Anwar untuk menghalang Wan Muhammad Azri mengulangi fitnahnya di blog tersebut. Hakim juga mengarahkan Wan Muhammad Azri membayar RM50,000 kepada Anwar sebagai kos. Pada 21 Mac tahun lalu, Anwar memfailkan saman... more »

Tukar Tiub

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
Tukar Tiub ------------------------------ - NAJIB BODOH LAGI BEBAL - LAGI KESAH BANI MELAYU - KES RASUAH MUSA AMAN - KITA MENGUNDI KITA TENTUKAN SEMPADAN - BILIK SULIT BUKA PANGGUNG DI KAJANG - MALIKUL SEMBAB BERSABDA LAGI - BILIK SULIT MALAM INI - SIAPA AZMIN ALI - KAH KAH KAH - MARI KITA BERHENTI SABENTAR NAJIB BODOH LAGI BEBAL Posted: 27 Feb 2014 07:13 PM PST *KOMENTAR TUKAR TIUB* jelas ini kenyataan jenis hasan malek satu kenyataan nak tipu melayu satu kenyataan yang tak ada asas ekonomi satu kenyataan bebal Perangi ketidaksaksamaan... more »

Cénangau

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
Cénangau ------------------------------ Cekapnya SPR ni buat kerja, memang ada ciri-ciri si 'anjing BN' sungguh laa... Posted: 27 Feb 2014 05:05 AM PST Kalau betul telahan aku ni memang tak salah kut aku kata aksi terbaru SPR yang cukup 'cekap' ni memang macam aksi si 'anjing Umno' atau dalam konteks Sarawak lebih tepat sebagai si 'anjing BN'. mStar melaporkan: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) akan mengadakan mesyuarat khas pada 6 Mac bagi membincangkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Balingian, Sarawak yang akan dikosongkan Ketua Menteri Tan Sri Abdul Taib Mahmud, Jumaa... more »

JURI RAKYAT

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 hour ago
JURI RAKYAT ------------------------------ - Aneh- Laba-laba Ini Berwajah Mirip Manusia - Unik- Bantal Ini Bisa Kamu Gunakan Untuk Belajar Ciuman - Aneh-Teller Bank Ini Malah Tertawa Ketika Akan Dirampok Aneh- Laba-laba Ini Berwajah Mirip Manusia Posted: 26 Feb 2014 11:53 PM PST Jurirakyat.com- Tahu film Spirdeman? film yang menceritakan seorang manusia mirip dengan laba-laba. Film tersebut sangat terkenal dan hingga sekarang masih sering kita jumpai film Spirdeman muncul di layar kaca Tv swasta. Selain terkenal Spirdeman juga menjadi pujian anak-anak yang mengin... more »

Kalau nak ungkit2 jasa UMNO, rakyat pun boleh ungkit semua penyelewengan2 UMNO.

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
*Info Pakatan Rakyat* * 75 Sebab Kenapa Barisan Nasional Mesti Di Tumbangkan!! Berikut hanyalah sebahagian kecil punca segala masalah yang melibatkan kehilangan wang dan harta negara sejak UMNO/BN berkuasa lebih setengah abad yang lalu. Namun jika dikumpul ianya mencecah ratusan billion Ringgit wang milik Rakyat yang telah diselewengkan oleh kerajaan UMNO/BN. 1. Skandal PKFZ yang melibatkan duit Rakyat seban... more »

KES SAMAN TGHA RM2 JUTA .... DSAI AKAN UMUMKAN KEPUTUSAN KEADILAN CAPAI KATA SEPAKAT.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 1 hour ago
*KUALA TERENGGANU – Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan mengumumkan kata sepakat yang dicapai PKR Terengganu berhubung isu saman yang diambil bekas calon PKR, Mohd Shamsul Mat Amin terhadap Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang. Pengerusi PKR Terengganu, Azan Ismail berkata, pihaknya telah pun mencapai satu keputusan yang disifatkan positif dalam mesyuarat parti itu semalam, tetapi enggan mendedahkan perkara tersebut sebaliknya menyerahkan kepada Anwar untuk mengumumkan dalam masa terdekat. Azan menjelaskan bahawa kata sepakat itu menjamin keba... more »

Cekapnya SPR ni buat kerja, memang ada ciri-ciri si 'anjing BN' sungguh laa...

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
*[image: Photo: Cekapnya SPR ni buat kerja, memang ada ciri-ciri si 'anjing BN' sungguh laa... Kalau betul telahan aku ni memang tak salah kut aku kata aksi terbaru SPR yang cukup 'cekap' ni memang macam aksi si 'anjing Umno' atau dalam konteks Sarawak lebih tepat sebagai si 'anjing BN'. mStar melaporkan: Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) akan mengadakan mesyuarat khas pada 6 Mac bagi membincangkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Balingian, Sarawak yang akan dikosongkan Ketua Menteri Tan Sri Abdul Taib Mahmud, Jumaat. Mesyuarat yang dijadual bermula 10 pagi ... more »

Kenyataan Media Peguam Haji Asmuni Awi kes saman fitnah RM2 juta.

mantaro at SISI BUKIT - 1 hour ago
Kenyataan Media peguam Hj Asmuni Awi berkaitan kes saman fitnah RM 2 juta terhadap Tuan Guru Presiden PAS di lobi Mahkamah Tinggi, Kuala Terengganu pada 27 Feb 2014.(klik untuk tonton )

Papa Gomo sah fitnah Anwar, Diarah bayar RM800,000 kepada Anwar oleh Mahkamah (Video Inside)

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 2 hours ago
Pada 13 Sept. 2013, Blogger pujaan macai iaitu PapaGomo telah diperintah membayar RM500,000 kepada seorang ahli perniagaan, Abdul Razak Mohd Noor yang difitnahnya dalam laman blog Papagomo. Abdul Razak, 59, memfailkan saman RM10 juta pada 26 Januari 2012 setelah mendakwa Wan Muhammad Azri, 30, menyiar dan menyebarkan artikel didakwa berunsur fitnah dan berniat jahat bertajuk, Siapa Razak Mohd. Nor Ni? Bakal Calon Mana? Pesuruhjaya Kehakiman, Vazeer Alam Mydin Meera dalam keputusannya menyatakan, jumlah yang perlu dibayar kepada Abdul Razak meliputi ganti rugi am RM200,000 dan gan... more »

Papa Gomo Kalah Saman, Mahkamah Arah Bayar RM800 Ribu Kepada Anwar Ibrahim..

Soz Cyili at Ameno World - 2 hours ago
Minta sangat. Kata2 itu merupakan satu doa. Allah maha mendengar. Dah ko asyik minta kena saman, maka ko dapat la. Cuba minta dijauhkan dari saman. Kita neh manusia, bukan nya tuhan. Setiap yang berlaku tak semestinya berada di dalam perancangan kita. Bila ko dah sendiri minta pandai2 la hadap macam mana nak bayar rm80,000 tue.  Kalau la aku jadi ko (minta2 dijauhkan), aku rela minta maaf

AWAS!!!! Taktik Penipuan Juruwang Di Kaunter Stesen Minyak - Pendedahan Pekerja Bangladesh

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
*Salam, cuma nak kongsikan pengalaman saya mengisi minyak di stesen minyak Petronas Jalan Semambu, Kuantan. Pada jam 6.45 petang, saya berhajat mengisi minyak kereta di situ selepas selesai servis kereta untuk balik kampung. (servis kereta RM500 terbang.**..)* *Selepas parking di pam, saya pergilah buat pembayaran kat cashier. Pada masa itu ada dua orang cashier perempuan. Seorang berkulit cerah dan seorang lagi berkulit agak gelap sedikit. Saya nak isi minyak RM60, jadi saya hulurlah sekeping RM50 dan sekeping RM10 pada cashier yang berkulit gelap sedikit tersebut.* *Kemudian, ... more »

MAHKAMAH TINGGI MEMERINTAHKAN PAPAGOMO BAYAR RM800,000 TIDAK TERMASUK KOS KEPADA DSAI KERANA MEMFITNAH!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 hours ago
*Papa Gomo telah diarahkan oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini supaya membayar RM800,000 tidak termasuk kos kepada DSAI kerana didapati bersalah memfitnah DSAI dalam isu video seks.Apabila keputusan dibacakan air muka Papa Gomo a.k.a Wan Muhammad Azri bin Wan Deris terus pucat lesi sambil berkata da bukannya papagomo.* *Hakim Rosilah Yop membuat keputusan tersebut selepas mendapati pihak plaintif berjaya membuktikan kes dan mengarahkan defendan membayar ganti rugi kos sebanyak RM50,000.Wan Azri diwakil oleh peguam Jasbeer Singh manakala Anwar diwakili oleh peguam N.Suren... more »

Pasangan Suami Isteri Temui 8 Tin Syiling Emas

Nas Rul at dairishare - 2 hours ago
Sepasang suami isteri di California bahagian utara menemui tin mengandungi duit syiling emas. Tin ini dijumpai secara tidak sengaja apabila mereka berjalan-jalan bersama dengan anjing peliharaan mereka. Pada masa itu mereka melihat sesuatu yang berkilauan di tanah. Pasangan yang sangat beruntung itu kemudian mula menggali dan menemui 8 tin penuh berisi syiling-syiling emas. Syiling-syiling emas ini berjumlah 1,400 keping dan nilainya jika dijumlahkan sekitar $ 27.000 , tetapi para pakar berpendapat syiling-kion itu mungkin bernilai lebih $ 10 juta atau bahkan lebih. Keadaan syilin... more »

TETIBA HARI NII TERINGAT TAIB MAHMUD wkaaaaakaaa~~~!!!

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
Mistor Suarez's photo. [image: Apa khabar km sarawak..lenakah tidormu menjelang esok ..~~~??? TETIBA HARI NII TERINGAT TAIB MAHMUD wkaaaaakaaa~~~!!! Taib Mahmud: 33 tahun sebagai ketua menteri sarawak...banyak berjasa pada rakyat.??.paling penting UMNUU tiada tempat di Sarawak.] *Apa khabar km sarawak..lenakah tidormu menjelang esok ..~~~???* *Taib Mahmud: 33 tahun sebagai ketua menteri sarawak...banyak berjasa pada rakyat.??.paling penting UMNUU tiada tempat di Sarawak.*

Wow! 'Kalau mahu lobi, saya terus jumpa MB' - Zaid

atsixty at ZAKRI ALI - 3 hours ago
* [image: Wow! 'Kalau mahu lobi, saya terus jumpa MB' - Zaid] * *PETALING JAYA - Calon Bebas PRK Dun Kajang, Datuk Zaid Ibrahim hari ini menyangkal dakwaan bahawa beliau mengamalkan salah guna kuasa seperti mana yang didakwa oleh Ahli Parlimen Pandan, Rafizi Ramli, semalam.* *"Hari ini sukacita saya maklumkan bahawa kedua-dua syarikat ini tidak ada kena mengena dengan saya atau keluarga saya.* *"Malah mereka bukan juga kawan saya. Mereka ini adalah orang bisnes yang datang meminta pertolongan kerana mereka fikir saya boleh menolong," ujarnya dalam satu sidang media di kediamannya,... more »

Kes Denggi Meningkat Musim Tak Ada Air ?

Mohd Khalil at USTAZ MOHD KHALIL (Kadi Kluang), Blog Peribadi Saya - 3 hours ago
Pada pandangan saya, kes demam denggi mungkin meningkat masa musim tak ada air sekarang. Kluang contohnya adalah daerah yang pertama di negeri Johor yang penduduk mengalami masalah air sehingga kena catu. Sudah tentu penduduk menyimpan air di dalam bekas air di rumah. Kedai-kedai yang jual bekas air, biasa letak bekas itu di depan kedai, sebelum ini letak kat dalam-dalam saja. Mungkin kita terlupa yang air tersebut kalau dibiarkan tersimpan, akan menjadi tempat pembiakan nyamuk aedes. Kita kurang promosi mengenai ubat pembunuh jentik-jentik. Mungkin juga ada orang bertanya soalan ... more »

Berita tentang Anwar dari Jepun yang tak disiarkan Utusan, TV3 dan seangkatan dengannya...

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 4 hours ago
Bila Anwar dihalang dari memasuki Jepun pada 20 Januari lalu, maka riuh rendahlah Utusan, TV3 dan lain-lain media yang ditunggang UMNO/BN memainkan isu ini. Bukan media-media itu saja ianya juga disiarkan oleh berbagai blog-blog Pro UMNO dengan berbagai-bagai tajuk dan berbagai ulasan dengan tujuan untuk menjahanamkan imej Anwar. Ada yang mendakwa Anwar ihalang dari memasuki Jepun kerana kesalahan meliwat, sedangkan ianya jelas satu fitnah kerana tiada Mahkamah yang telah mensabitkan kesalahan tersebut dengan Anwar. Tapi hakikat sebenar Anwar tidak dibenarkan masuk ke Jepun iala... more »

(4 GAMBAR) SUASANA KULIAH PAGI JUMAAT BERSAMA YAB DATO' MENTERI BESAR KELANTAN.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 4 hours ago
*LOKASI: Medan Ilmu Kota Bharu, Kelantan.TARIKH/WAKTU:- 28hb Februari 2014 hari Jumaat Jam 9.30 pagiPROGRAM:- Kuliah pagi Jumaat bersama Dato' Menteri Besar Kelantan, YAB Dato' Hj Ahmad bin Yaakob*
Mistor Suarez *RUPANYA BAKAL CALON BEBAS PRK KAJANG NII TERLALU HIPOKRIT...~~~!!!* * PETALING JAYA 26 FEB: Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli mendakwa bekas Menteri Kehakiman, Datuk Zaid Ibrahim pernah mencuba mempengaruhi keputusan Kerajaan Selangor berhubung beberapa projek diusahakan rakan atau pihak bersabit Zaid sendiri. Bagaimanapun Rafizi ketika itu bertugas sebagai Ketua Eksekutif Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor berkata, cubaan untuk melobi itu tidak dilayan selepas Rafizi mengadakan perbincangan dengan Penasihat Ekonomi Selangor, Datuk Seri Anwar. Pencerahan...h... more » 
Blogger Home. 
HTML NOTE FOR SHARE: 
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div style="text-align: center;">
<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: