Isnin, 17 Mac 2014

3808. MH370 Kalaulah seseorang terus tangkap percaya bulat-bulat provokasi ini, tahap apa agaknya akal manusia tersebut.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 


Anwar Ibrahim Rampas MH370 ...? Kaahhh, kah kah ...?


Lawaakkk, lawak ...?

Sumber: 
(http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2014/03/anwar-ibrahim-rampas-mh370-kaahhh-kah.html)
(
http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/laporan-kapten-zaharie-rampas-pesawat-demi-anwar-tidak-masuk-akal-kata-pkr) . 

Amat tidak boleh dipercayai : Zaharie sabotaj MH370 ?

Aku sendiri amat sangsi dan berasa sangat tidak percaya, apabila ada dakwaan kononnya Zaharie sendiri yang telah melakukan kerja khianat menyebabkan MH370 hilang... konon kerana balas denda sebab Anwar kena penjara, terlibat dengan gerakan militan Al-Qaedah....alahai... 

Dan amat mengembirakan bila ada rakan-rakan rapatnya sendiri turut menafikan keterlibatannya itu. Ikuti laporan The Mirror seperti berikut:
 Malaysia Airlines berkata ia tidak percaya juruterbang Zaharie akan sabotaj kapal terbang dan rakan-rakannya adalah amat tidak boleh dipercayai.
Kemunculan gambar Zaharie memakai baju T dengan slogan 'Demokrasi sudah Mati' menambah kebimbangan kemungkinan dia telah merampas pesawat sebagai protes anti-kerajaan. 

 Zaharie merupakan penyokong kuat pemimpin pembangkang negara itu yang dipenjarakan untuk homoseksual hanya beberapa jam sebelum MH370 hilang.

 Tetapi seorang juruterbang Penerbangan Malaysia yang rapat dengan Zaharie berkata kepada Reuters, "Adakah salah untuk sesiapa sahaja untuk mempunyai pendapat mengenai politik?" 

 "Tolonglah, biarlah mereka mencari pesawat itu dahulu. Zaharie tidak membunuh diri, bukan fanatik politik."

 Penyiasat berkata mereka tidak menerima apa-apa wang tebusan atau permintaan lain. SUMBER

Aku tertarik dengan ayat di bawah. Klik je ayat tuu kalau hendak tahu kisah selanjutnya. 

Aku dapat bezakan orang Umno atau PAS melalui baunya. Orang Umno biasanya bau taik! Mahathir yang beritahu aku begitu.

Sumber: (
http://alhusseyn51.blogspot.com/2014/03/amat-tidak-boleh-dipercayai-zaharie.html)

Anwar Ibrahim Rampas MH370 ...? Kaahhh, kah kah ...?

atsixty at ZAKRI ALI - 13 seconds ago
Anwar Ibrahim Rampas MH370 ...? *Lawaakkk, lawak ...?* *Posted by DaWaR*

Ayoyo!!! (Video) Apa Dah Jadi Dengan Bekas Timbalan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Nie? Bikin Kecoh... Jom Terjah!!!

sahabat sedaka at SEDAKA Sejahtera™ - 3 minutes ago
KAJANG, 15 Mac (Bernama) -- Tindakan bekas Timbalan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Mohd Shariff Omar menyertai PKR bukan satu kejutan, kata Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal. Mohd Shafie berkata perkara itu sudah dijangkakan berlaku kerana ia telah hangat diuar-uarkan sejak bermulanya Pilihan Raya Umum (PRU) ke-13 lagi. "Ini sudah jangka akan berlaku. Masa PRU lagi dah timbul ura-ura bahawa dia akan masuk (PKR). Ia bukan satu kejutan. "Bagaimanapun, penyertaannya dalam PKR tidak menjejaskan UMNO Pulau Pinang. Kita yakin masih ada lagi pemimpin ... more »

KURUP MINTA PENGUNDI KAUM CHINA DUN N25 KAJANG MEMBERIKAN UNDI DAN SOKONGAN KEPADA CALON MCA/BN KERANA SATU BANGSA ??????

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 10 minutes ago
*Apakah Menteri di Jabatan Perdana Menteri lupa bahawa beliau tidak beberapa hari lalu pernah mengesyorkan agar nama bangsa dalam apa jua borang dinegara ini dihapuskan.Beliau menyampaikan ucapan dan cadangan itu ketika perasmian Dialog Perpaduan: Suara Akar Umbi, Joseph menyatakan sudah tiba masanya untuk menghapuskan keperluan menamakan bangsa dalam sebarang borang dalam negara ini""Selepas 50 tahun penubuhan Malaysia, sedihnya kita masih dipisahkan dengan identiti kaum dan agama"."Mungkin sudah tiba masa untuk menghapuskan keperluan menamakan bangsa kita ... more »

Nazri Aziz, patut bertangungjawab dengan 6 maut tengok konsert.

mantaro at SISI BUKIT - 20 minutes ago
TAHUKAH ANDA!!!.. Konsert 'Maksiat' di Bukit Jalil di bawah kebenaran & mendapat SOKONGAN PENUH dari Kementerian Pelancongan & Kebudayaan Malaysia. Yg kita sedia maklum menterinya adalah Nazri Aziz. Anda kenal siapa itu Nazri Aziz ?!!!! (http://www.tourism.gov.my/en/ir/web-page/events-n-festivals/2014/3) TAHUKAH ANDA!!!.. Penganjur konsert tersebut adalah Syarikat Live Scape Sdn Bhd(Pengarahnya Iqbal Ameer)kepunyaan anak kepada pemilik rangkaian perniagaan MYDIN. Kenapa MYDIN, kerana MYDIN ADALAH KRONI UMNO!!! Syarikat tersebut terlibat dalam bisnes berkaitan arak dan alkohol.

Amat tidak boleh dipercayai : Zaharie sabotaj MH370 ?

alhusseyn at al-Husseyn - 22 minutes ago
Peter Chong (kiri) bersama rakan terbaik Kapten Zaharie Ahmad Shah, juruterbang pesawat Malaysia Airlines yang hilang Aku sendiri amat sangsi dan berasa sangat tidak percaya, apabila ada dakwaan kononnya Zaharie sendiri yang telah melakukan kerja khianat menyebabkan MH370 hilang... konon kerana balas denda sebab Anwar kena penjara, terlibat dengan gerakan militan Al-Qaedah....alahai... Dan amat mengembirakan bila ada rakan-rakan rapatnya sendiri turut menafikan keterlibatannya itu.Ikuti laporan The Mirror seperti berikut : *Malaysia Airlines berkata ia tidak percaya juruterbang... more »
Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: