Selasa, 25 Mac 2014

4070. Mesir - Antara 529 Wajah Pejuang-Pejuang Agama Allah SWT yang dihukum mati oleh mahkamah dunia.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com  . Tidak berlaku adil semasa menjadi hakim - Antara cara manusia berusaha mendapatkan musibah dan bala. Mereka yang engkar pula akan dijatuhi pula hukuman "Menghina Mahkamah" 

Malangnya perbuatan hakim ini akan menjebakkan sekali rakyat banyak dan bumi dipijak dan langit yang dijunjung. Kenapa?, antaranya kerana bersubahat dengan perkara ghaibah, dusta dan fitnah. Mengapa mereka dikatakan bersubahat?. Kerana mereka beroleh berita dusta dan lantas mempercayai golek-golek (benda bulat-bulat kan kah mudah bergolek etc bola sepak). 

Nauzubillah. 

INILAH ANTARA WAJAH2 PEJUANG ISLAM YANG AKAN DIHUKUM MATI DI MESIR. 

ANTARA WAJAH-WAJAH WIRA-WIRA 529 
YANG DIHUKUM MATI

Antaranya adalah Dr. Sofwat Hijazi (paling kiri dalam gambar). Adakah mereka menangis menerima hukuman? TIDAK SAMA SEKALI!

Dr Sofwat Hijazi dalam satu ucapannya yang penuh bersemangat untuk membebaskan Palestin dari Zionis. Ucapan beliau: "Insya Allah bumi Palestin akan merdeka di bawah kepimpinan Dr Mursi, kita akan bersolat di Masjidil Aqsa. Insya Allah" 

Sumber: (Na'im Nikmat @blog: INILAH ANTARA WAJAH2 PEJUANG ISLAM YANG AKAN DIHUKUM MATI DI MESIR.

Lain-lain perkhabaran dari Na'im Nikmat. 

Apa Hujah&Fakta Mereka 1(10 Paling Terkini)

Apa Hujah&Fakta Mereka 2 (10 Paling Terkini)

Apa Perkongsian Mereka (10 Paling Terkini)


http://2.bp.blogspot.com/-93hTCAneoDA/Tv3pDOso7-I/AAAAAAAAETI/NYN1Uy_mfQs/s1600/nasihat-fadhil-noor.jpghttp://www.imemc.org/attachments/jun2010/boycott_israel.gif

Maksud Firman Allah SWT:
'Wahai orang-orang yang beriman, hendaklah kamu semua sentiasa menjadi orang-orang yang menegakkan keadilan kerana Allah, lagi menerangkan kebenaran; dan jangan sekali-kali kebencian kamu terhadap sesuatu kaum itu mendorong kamu kepada tidak melakukan keadilan. Hendaklah kamu berlaku adil (kepada sesiapa jua) kerana sikap adil itu lebih hampir kepada taqwa. Dan bertaqwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui dengan mendalam akan apa yang kamu lakukan.'
(Al-Maaidah :8)

“Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan.”
(Surah al-Hujurat, ayat 6)

Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©


Tiada ulasan: