Rabu, 26 Mac 2014

4076. MH370 - Freemason terlalu berpengalaman dengan doktrin kejahatan zaman berzaman. Satu peristiwa menuju pengakhiran alam ciptaan Allah SWT.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com  . Menariknya Diago Garcia ada 3 lapangan terbang dan 2 daripadanya lapangan terbang penuh rahsia. 


MH370: TERDAPAT 5 AGEN AMERIKA DAN ISRAEL YANG MATIKAN TRANSPONDER? 

Tuan2 boleh baca, nak percaya timbang2 sendiri. 
Kenapa MH370 membawa diri jauh ke lautan yang sangat dalam dan sunyi.
Command and Control System - CNC
Adakah anda pernah mendengar teori konspirasi mengenai kehilangan MH 370? Perkara ini berlaku seperti ini:
Amerika telah keluar daripada Afghanistan, salah satu sistem kawal dan perintah (command and control system - CNC) mereka (yang digunakan untuk mengawal Drone tanpa pemandu) telah dirampas oleh Taliban ketika konvoi pengangkutan Amerika sedang bergerak ke bawah dari salah satu pangkalan di atas bukit. 

Taliban menyerang hendap konvoi tersebut dan membunuh 2 kakitangan Navy Seal Amerika, merampas peralatan/senjata, termasuk CNC yang beratnya 20 tan dan dimasukkan ke dalam enam peti. Peristiwa ini berlaku lebih kurang sebulan yang lalu pada Februari 2014. Tiada liputan dalam peristiwa ini. .http://america.aljazeera.com/articles/2014/2/23/taliban-ambush-killsscoresofafghantroops.html
Apa yang Taliban mahu ialah wang
Mereka mahu menjual sistem CNC tersebut kepada Rusia atau China. Rusia terlalu sibuk dengan urusan di Ukraine. China pula amat dahagakan teknologi sistem ini. Bayangkan jika China dapat menguasai teknologi di belakang sistem CNC ini, semua Drone Amerika akan tidak berguna lagi. 
Disebalik Rusia dengan permasalahan 
dalaman (Ukraine), China telah menghantar 
lapan saintis pakar pertahanan
Oleh itu China telah menghantar lapan saintis pakar pertahanan mereka untuk memeriksa sistem yang dirampas tersebut dan bersetuju untuk membayar jutaan dollar untuk itu. Sekitar awal Mac 2014, lapan saintis China tersebut bersama 6 peti melakukan perjalanan mereka ke Malaysia, dengan berpendapat laluan ini adalah yang terbaik untuk mengelakkan dari dikesan. 

Kargo ini kemudian disimpan dalam Kedutaan China di bawah perlindungan diplomatik. Sementara itu, Amerika dengan bantuan perisikan Israel, bersama-sama merangka pelan untuk memintas dan menawan semula kargo tersebut. 

China berfikiran adalah lebih selamat untuk mengangkut kargo tersebut menggunakan pesawat awam untuk mengelakkan syak wasangka. Lagipun penerbangan terus dari KL ke Beijing mengambil masa hanya 4 jam setengah, dan Amerika dipercayai tidak akan merampas atau memudaratkan pesawat awam itu. Jadi MH370 adalah pilihan yang terbaik. 

Terdapat 5 agen Amerika dan Israel, yang sudah biasa dengan operasi Boeing 777 di dalam pesawat ini. 2 warga "Iran" dengan pasport curi kemungkinan diantaranya. 

Sebaik sahaja MH370 meninggalkan ruang udara Malaysia dan melapor diri kepada kawalan udara Vietnam, satu pesawat AWACS Amerika telah menyekat isyarat komunikasi mereka (jammed the signal), mematikan sistem kawalan juruterbang dan menukar kawalan kepada mod kawalan jauh (remote control). Pada ketika itu pesawat hilang ketinggian secara tiba-tiba untuk seketika. 
Bagaimana AWACS boleh melakukannya? 
Ingat peristiwa 911? Selepas peristiwa itu, semua pesawat Boeing (Airbus dan mungkin semua) dipasang dengan sistem kawalan jauh untuk menentang rampasan pesawat oleh pengganas. Sejak itu semua Boeing boleh terbang dengan kawalan jauh oleh menara kawalan di daratan. Sistem kawalan jauh yang sama digunakan untuk mengawal pesawat pengintip tanpa pemandu dan Drone. 

Seterusnya, 5 agen Amerika dan Israel mengambil alih kawalan pesawat, mematikan transponder dan sistem komunikasi yang lain, mengubah laluan dan terbang ke arah barat. Mereka tidak terbang timur, ke Filipina atau Guam kerana Laut China Selatan dan keseluruhan ruang udaranya diawasi sepenuhnya oleh radar dan satelit pengawasan China. 

Radar tentera Malaysia, Thailand dan India sebenarnya telah mengesan pesawat yang tidak dikenali itu tetapi seperti dijangka mereka bertindak balas secara tidak profesional. 

Pesawat itu kemudian terbang ke atas Sumatra Utara, Anambas, India Selatan dan kemudian mendarat di Maldives (beberapa penduduk kampung menyaksikan pendaratan pesawat), mengisi minyak dan meneruskan penerbangannya ke Deigo Garcia, Pangkalan Udara Amerika di tengah-tengah Lautan Hindi. 

Sebaik mendarat, kargo dikeluarkan dan kotak hitam ditanggalkan. Penumpang disenyapkan (dibunuh) melalui kaedah secara semula jadi, iaitu kekurangan oksigen. Mereka percaya hanya orang mati sahaja yang tidak akan membocorkan rahsia. 

Pesawat MH370 dengan penumpang yang sudah mati sekali lagi berlepas dan diterbangkan dengan kawalan jauh menuju selatan Lautan Hindi, untuk menjadikan orang percaya bahawa pesawat kehabisan minyak dan akhirnya terhempas ke lautan, dengan menyalahkan kapten dan pembantu juruterbang yang degil. 

Amerika telah melakukan persembahan yang baik. 

Pertama, mereka mengalihkan semua perhatian dan usaha carian di Laut China Selatan padahal MH370 terbang ke arah barat ke Lautan Hindi. Kemudian mereka dengan bantuan media-media mereka telah mengeluarkan kenyataan-kenyataan yang bercanggah dan bukti-bukti untuk mengelirukan dunia. 
Australia memainkan peranan 
sebagai pembantu pelakon.
Jika dilihat usaha yang dibuat oleh China, dari segi bilangan pesawat carian, kapal dan satelit, mula-mula mencari di Laut China Selatan, kemudian di Selat Melaka dan Lautan Hindi, ini agak luar biasa. Ini menunjukkan bahawa China amat prihatin, bukan kerana ramainya penumpang awam China, tetapi lebih kepada nilai tinggi kandungan pesawat dan nyawa lapan ahli-ahli sains pertahanannya.


Jangan percaya cerita? Saya tidak mengharapkan anda untuk mempercayai tetapi mari kita tunggu dan lihat bagaimana episod ini mendedahkan diri akhirnya nanti. Atau mungkin ia tidak akan berlaku sehingga kemunculan Snowden (Edward Snowden – pakar komputer US, bekas kakitangan CIA yang berpaling tadah dan mendedahkan pelbagai program dan dokumen rahsia US).(sumber facebook Abdul Majid Hasan) 

Edit dari Sumber asal: (MH370: Terdapat 5 agen Amerika dan Israel yang matikan transponder? | SISI BUKIT

Russia “Puzzled” Over Malaysia Airlines “Capture” By US Navy By: Sorcha Faal, and as reported to her Western Subscribers - 







A new report circulating in the Kremlin today prepared by the Main Intelligence Directorate of the General Staff of the Armed Forces (GRU) states that Aerospace Defence Forces (VKO) experts remain “puzzled” as to why the United States Navy “captured and then diverted” a Malaysia Airlines civilian aircraft from its intended flight-path to their vast and highly-secretive Indian Ocean base located on theDiego Garcia atoll.

According to this report, Malaysia Airlines Flight 370 (also marketed as China Southern Airlines flight 748 through a codeshare) was a scheduled passenger flight from Kuala Lumpur, Malaysia, to Beijing, China, when on 8 March this Boeing 777-200ER aircraft “disappeared” in flight with 227 passengers on board from 15 countries, most of whom were Chinese, and 12 crew members. 

Interesting to note, this report says, was that Flight 370 was already under GRU“surveillance” after it received a “highly suspicious” cargo load that had been traced to the Indian Ocean nation Republic of Seychelles, and where it had previously been aboard the US-flagged container ship MV Maersk Alabama.

What first aroused GRU suspicions regarding the MV Maersk Alabama, this report continues, was that within 24-hours of off-loading this“highly suspicious” cargo load bound for Malaysia Airlines Flight 370, the two highly-trained US Navy Seals assigned to protect it,Mark Daniel Kennedy, 43, and Jeffrey Keith Reynolds, 44, were found dead under “suspicious circumstances.”

Both Kennedy and Reynolds, this report says, were employed by the Virginia Beach, Virginia-based maritime security firm The Trident Group which was founded by US Navy Special Operations Personnel (SEAL’s) and Senior US Naval Surface Warfare Officers and has long been known by the GRU to protect vital transfers of both atomic and biological materials throughout the world. 

Upon GRU “assests” confirming that this “highly suspicious” cargo was aboard Malaysia Airlines Flight 370 on 8 March, this report notes, Moscow notified China’s Ministry of State Security (MSS) of their concerns and received “assurances” that“all measures” would be taken as to ascertain what was being kept so hidden when this aircraft entered into their airspace. 

However, this report says, and as yet for still unknown reasons, the MSS was preparing to divert Flight 370 from its scheduled destination of Beijing to Haikou Meilan International Airport (HAK) located in Hainan Province (aka Hainan Island).

Prior to entering the People Liberation Army (PLA) protected zones of the South China Sea known as the Spratly Islands, this report continues, Flight 370“significantly deviated” from its flight course and was tracked by VKO satellites and radar flying into the Indian Ocean region and completing its nearly 3,447 kilometer (2,142 miles) flight to Diego Garcia. 

Critical to note about Flight 370’s flight deviation, GRU experts in this report say, was that it occurred during the same time period that all of the Spratly Island mobile phone communications operated by China Mobile were being jammed.

China Mobile, it should be noted, extended phone coverage in the Spratly Islands in 2011 so that PLA soldiers stationed on the islands, fishermen, and merchant vessels within the area would be able to use mobile services, and can also provide assistance during storms and sea rescues.

As to how the US Navy was able to divert Flight 370 to its Diego Garcia base, this report says, appears to have been accomplished remotely as this Boeing 777-200ER aircraft is equipped with a fly-by-wire (FBW) system that replaces the conventional manual flight controls of an aircraft with an electronic interface allowing it to be controlled like any drone-type aircraft. 

However, this report notes, though this aircraft can be controlled remotely, the same cannot be said of its communication systems which can only be shut down manually; and in the case of Flight 370, its data reporting system was shut down at 1:07 a.m., followed by its transponder (which transmits location and altitude) which was shut down at 1:21 a.m.

What remains “perplexing” about this incident, GRU analysts in this report say, are why the American mainstream media outlets have yet to demand from the Obama regime the radar plots and satellite images of the Indian Ocean and South China Sea regions as the US military covers this entire area from Diego Garcia like no other seas in the world due to its vital shipping and air lanes. 

Most sadly, this report concludes, the US is actually able to conceal the reason(s) for the “disappearance” of Flight 370 as they have already done so after the events of 11 September 2001 when the then Bush regime “disappeared” American Airlines Flight 77 and its 64 passengers and crew after falsely claiming it hit the Pentagon, but which was confirmed by the CNN News Service [see video HERE] not to have happened. http://www.whatdoesitmean.com/index1753.htm


Sumber: (http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2014/03/russia-puzzled-over-malaysia-airlines.html)


Entri Terkini

Geng!!



POST BERKAITAN:

SISI





SISI 1






ENTRI POPULAR






Ternakan baru di ladang Wak Labu

Mohd Sulaiman at Wak Labu - 4 minutes ago
Itek serati induk Anak itek serati yang baru menetas Jika anda tinggal di luar bandar Wak cadangkan memelihara itek serati. Itek serati sangat mudah di pelihara kerana ianya tahan penyakit, kurang makan cepat membesar dan sangat mudah membiak. Daging itek serati mendapat pasaran yang baik dari kaum cina. Kini harga di pasaran diantara RM 10 - RM15 sekilo. Itek serati akan matang dan mule mengawan dan bertelur diantara 6 hingga 7 bulan umor nya. Boleh bertelur 2 - 3 kali dalam setahun. Semusim ianya boleh bertelur di antara 24 hingga 30 biji telur. Telur itek serati mengeram sela... more »

Mungkinkah Serangan Siber Dari China ke atas Malaysia??

Assistant at Tempayan Retak - 17 minutes ago
Keluarga penumpang rakyat China dalam pesawat Malaysia Airlines MH370 berhimpun di luar Kedutaan Malaysia di Beijing untuk menuntut penjelasan syarikat penerbangan itu dan menuduh kerajaan Malaysia di Kuala Lumpur "berbohong". Laporan Reuters menyebut kumpulan ahli keluarga penumpang itu melaungkan "Kerajaan Malaysia bohong pada kami" dan "Malaysia, kembalikan keluarga kami" sambil berarak secara aman dan menunjukkan kain rentang. Rakyat China menerima berita pengumuman DS Najib sangat berbeza, malah wartawan China yang ada di Malaysia dilihat turut menangis malah "meraung" atas a... more »
Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: