Rabu, 26 Mac 2014

4106. MH370 - Mengkaji standard ulasan bernama Menteri.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com 

MH370 : Aiiiii... Menteri Ni Pun Nak Mengulas Gak ! - Dicatat oleh Mat Indera Sipejuang

Apa yang lu MEREPET macam orang MABUK San Maguel Anak Tun Mahathir KUTTY Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis ni Hasan Malek, apa ada KENA MENGENA antara MENGHULURKAN BANTUAN dengan MENGHORMATI. 

Ini soal BANTUAN KEMANUSIAAN la beb tak ada Kena Mengena dengan HORMAT kepada Negara Malaysia yang DIPIMPIN oleh BANGSA UMNO.



Apa lu ingat Negara Luar tu macam Pemimpin Umno And The Gang yang membuat kerja PILIH BULU dan MENCARI NAMA, semua Perkara hendak dijadikan MODAL Mencari Nama walaupun JELAS ianya BERTENTANGAN antara satu Perbuatan dengan satu Perbuatan yang lain. 

Ya lah sekejap K-pop, sekejap Future Musia Festival Asia (FMFA) kemudian Selawat Perdana Malam Cinta Allah dan Rasul pulak.



Lu buat aje lah Kerja lu tu, pastikan yang HARGA BARANGAN betul-betul MUNASABAH terutamanya harga KANGKONG dan Harga AYAM, dalam ISU-ISU lain biar Menteri yang Bertanggungjawap menyelesaikan tak kira lah sama ada Auw Auw Auw atau pun Kangkong. 

Lu jangan nak MENYIBUK dan menjadi PELAKON TAMBAHAN dengan Kenyataan MERAPU dan MERABAN macam orang Mabuk San Maguel.

Lu tahu tak Hasan Malek, gua sekarang ni sedang BERFIKIR bagi Mencari Jawapan kenapa lu ni sampai boleh menjadi Menteri, tak ada lagi ke yang lebih CERDIK dari lu untuk dilantik menjadi Menteri. 

Apakah yang lebih Cedik dari lu sudah PUPUS ke dalam Umno, atau ianya BERSESUAIAN dengan kata-kata Tun Mahathir KUTTY bahawa Sudah Berpuluh Tahun Yang Cerdik Pandai Tak Masuk Umno.

Yang gua nampak banyak masuk Umno adalah orang-orang seperti lu dan orang-orang seperti Ahmad Maslan yang MENGAKU mendapat 3.85 pointer, apa Ahmad Maslan tu ingat 3.85 pointer sudah CUKUP BAGUS. 

Sampaikan antara PENINGKATAN dengan KEMEROSOTAN pun dia tak dapat nak bagi kenyataan yang betul, kemudian DITOKOK TAMBAH dengan PENIPUAN soal Peratusan lagi tu.

Cuma bila lu mendapat Jawatan sebagai Menteri ianya bukan lah SALAH lu 101 peratus, sebab lu memang HENDAK tak kira sama ada lu BERKEMAMPUAN atau tidak. 

Yang kena BERKONGSI Kesalahan tersebut lain tak bukan ialah Ulul Amri lu yang Memilih lu sebagai Menteri, apakah SUDUT PANDANG yang dilihat oleh beliau sampaikan lu boleh DIPILIH sebagai Menteri... kah kah kah !. 

hemmmmm..... pemimpin umno buat kerja macam haramjadah lepas tu suruh rakyat ikut serta percaya dengan apa yang dia cakap orang... kirim salam aje lah beb... kah kah kah... A B U.

Sumber: (ZAKRI ALI: MH370 : Aiiiii... Menteri Ni Pun Nak Mengulas Gak !

MH 370 : Tok Najib Di Lihat Hanya Bertindak Sebagai Penyampai Berita ? Kiki.

Abu Luqman at Media Orang Kampung - 1 hour ago
TRAGEDI MH370 ... NAJIB KINI DILIHAT BERTINDAK LEBIH KEPADA SEBAGAI PEMBACA BERITA DARI PERDANA MENTERI MALAYSIA???? Dengan hanya penampilan sebanyak dua kali yang beliau klasifikasikan sebagai sidang media tetapi tiada sebarang soal jawab dibenarkan, maka ianya memberi dan membina suatu persepsi betapa Najib Razak selaku Perdana Menteri Malaysia tidak mempunyai keupayaan,

RADAR MALAYSIA SEPATUTNYA MAMPU KESAN MH370 - ANWAR

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
Roslin Ahmad * MENTERI PERTAHANAN PERLU LETAK JAWATAN.* [image: Roslin Ahmad's photo.]

MH370 : Aiiiii... Menteri Ni Pun Nak Mengulas Gak !

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
*Apa yang lu MEREPET macam orang MABUK San Maguel Anak Tun Mahathir KUTTY Penyokong Kuat Kassim Ahmad Anti Hadis ni Hasan Malek, apa ada KENA MENGENA antara MENGHULURKAN BANTUAN dengan MENGHORMATI. * *Ini soal BANTUAN KEMANUSIAAN la beb tak ada Kena Mengena dengan HORMAT kepada Negara Malaysia yang DIPIMPIN oleh BANGSA UMNO.* *Apa lu ingat Negara Luar tu macam Pemimpin Umno And The Gang yang membuat kerja PILIH BULU dan MENCARI NAMA, semua Perkara hendak dijadikan MODAL Mencari Nama walaupun JELAS ianya BERTENTANGAN antara satu Perbuatan dengan satu Perbuatan yang lain. * *Ya lah... more »
Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: