Khamis, 27 Mac 2014

4115. MH370 - Satu kelakuan tutur tulis bangsa apa entah?. Sejenis biadap kurang ajar. Anak siapalah agaknya?.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Aku rasa aku bukan seAgama Islam dengan pemilik akaun twit dibawah. Sebabnya Islam tidak pernah ajar umatnya berbicara sedemikian rupa. 

TERKINI : GAMBAR PEMILIK AKAUN TWITTER @Zharif32 DIDEDAHKAN #MH370 #MISSINGMH370 - Guruyaya OK
Photo: TERKINI : GAMBAR PEMILIK AKAUN TWITTER @Zharif32 DIDEDAHKAN #MH370 #MISSINGMH370

Inilah gambar Zharif Hakim pemilik akaun Twitter @Zharif32 yang memaki hamun Maira Elizabeth Nari, anak kepada Andrew Nari, ketua pramugara pesawat MH370.

Motif Zharif Hakim berbuat demikian tidak pula diketahui sesiapa namun kebanyakkan pengguna laman sosial Twitter mengecam status beliau itu malah ia turut dikongsikan ribuan pengguna laman sosial Facebook.

Pada penulis, kata-kata yang dilemparkan Zhalif kepada Maira Elizabeth memang amat kurang ajar dan tidak sensitif. Dia pun nak popular juga .
Inilah gambar Zharif Hakim pemilik akaun Twitter @Zharif32 yang memaki hamun Maira Elizabeth Nari, anak kepada Andrew Nari, ketua pramugara pesawat MH370.

Motif Zharif Hakim berbuat demikian tidak pula diketahui sesiapa namun kebanyakkan pengguna laman sosial Twitter mengecam status beliau itu malah ia turut dikongsikan ribuan pengguna laman sosial Facebook.

Pada penulis, kata-kata yang dilemparkan Zhalif kepada Maira Elizabeth memang amat kurang ajar dan tidak sensitif. Dia pun nak popular juga . 


Sumber: (http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2014/03/terkini-gambar-pemilik-akaun-twitter.html

Tapis Internet - Meroyan mahathir makin menjadi-jadi......

atsixty at ZAKRI ALI - 15 minutes ago
[image: Photo: Wednesday, 26 March 2014. Tapis Internet - Meroyan mahathir makin menjadi-jadi...... Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir berjanji akan menapis internet jika dilantik semula untuk memerintah Malaysia. Dr Mahathir mengakui menyesal apabila pernah berjanji tidak akan menapis internet semasa memegang tampuk kuasa suatu ketika dahulu. "Kalau saya jadi perdana menteri semula, perkara pertama saya lakukan ialah menapis internet. "Sudah sampai masa kita menapisnya," kata Dr Mahathir semasa menyampaikan ucapan penutup pada Seminar Perdana Polis Diraja Malaysia (PDRM) di Ch... more »

MH370: Najib dan Rosmah melaram di Laureus World Sports Awards dikala dunia meratap kehilangan MH370

Orang ni at Orang ni - 36 minutes ago
------------------- Lihatlah... Perdana Menteri Malaysia.. Najib Razak dan isterinya DS Rosmah... Dikala dunia dan khususnya keluarga waris mangsa pesawat MH370 yang sedang berduka,tapi Najib dan Rosmah bukan main melaram macam tiada apa yang berlaku di-majlis Anugerah Laureus Sukan Dunia (Laureus World Sports Awards) yang berlangsung di Istana Budaya Kuala Lumpur. Bukan-nya nak pertikaikan tugas Najib seorang PM....tapi berpada-padalah dengan keadaan sekarang,tak boleh ke wakil kat menteri lain. 21 Mac 2014...Najib pakai jubah,pakai kopiah putih dan Rosmah bertelekung berselawat P... more »

TERKINI : GAMBAR PEMILIK AKAUN TWITTER @Zharif32 DIDEDAHKAN #MH370 #MISSINGMH370

atsixty at ZAKRI ALI - 45 minutes ago
Guruyaya OK [image: Photo: TERKINI : GAMBAR PEMILIK AKAUN TWITTER @Zharif32 DIDEDAHKAN #MH370 #MISSINGMH370 Inilah gambar Zharif Hakim pemilik akaun Twitter @Zharif32 yang memaki hamun Maira Elizabeth Nari, anak kepada Andrew Nari, ketua pramugara pesawat MH370. Motif Zharif Hakim berbuat demikian tidak pula diketahui sesiapa namun kebanyakkan pengguna laman sosial Twitter mengecam status beliau itu malah ia turut dikongsikan ribuan pengguna laman sosial Facebook. Pada penulis, kata-kata yang dilemparkan Zhalif kepada Maira Elizabeth memang amat kurang ajar dan tidak sensitif. Dia ... more »

BONGKAR !!! Terdapat 5 agen Amerika dan Israel yang matikan transponder pesawat MH370??

canang at Cananglahnie - 1 hour ago
Adakah anda pernah mendengar teori konspirasi mengenai kehilangan MH 370? Perkara ini berlaku seperti ini: Amerika telah keluar daripada Afghanistan, salah satu sistem kawal dan perintah (command and control system - CNC) mereka (yang digunakan untuk mengawal Drone tanpa pemandu) telah dirampas oleh Taliban ketika konvoi pengangkutan Amerika sedang bergerak ke bawah dari salah satu pangkalan di atas bukit. Taliban menyerang hendap konvoi tersebut dan membunuh 2 kakitangan Navy Seal Amerika, merampas peralatan/senjata, termasuk CNC yang beratnya 20 tan dan dimasukkan ke dalam enam... more »

Akhirnya.. Kassim Ahmad Ditahan Oleh Penguatkuasa JAWI Di Kulim

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 1 hour ago
*Pencetus anti hadis, Kassim Ahmad ditahan di rumahnya di Kulim, Kedah, ekoran kenyataan kontroversinya berkaitan hadis yang dibuat dalam sebuah seminar di Putrajaya sebelum ini, lapor Malaysiakini.* [image: Kassim Ahmad anti hadis] Menurut portal berita itu, anaknya Ahmad Shauqi berkata, bapanya ditahan di rumah mereka pada tengah hari ini oleh pegawai Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi). Menurutnya lagi, Kassim dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kulim dan dibawa ke Kuala Lumpur untuk tujuan soal siasat. Kassim ditahan bawah Seksyen 9 Akta Kesalahan Jenayah Syari...
Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: