Khamis, 17 April 2014

4706. Perdana Menteri Palestin, Ismail Haniyeh.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com  
IP

TWEET ZULKIFLI NOORDIN YANG SECARA TETIBA TUKAR NADA PUJI MELAMBUNG MENDIANG YB KARPAL SINGH.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 6 minutes ago
*Mula-mula hina .. lepas kena belasah kaw-kaw dari rakyat termasuk pemimpin-pemimpin UMNO/BN sampai kata rasa malu memilih dirinya sebagai calon UMNO/BN di Parlimen Shah Alam PRU 13 lalu dan otaknya penuh sarat dengan sampah sarap maka seperti di jangkakan Zulkifli Noordin terus buat pusingan 360 darjah.Terus puji melambung sehingga rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat pun tidak puji sepertimana beliau puji dan bodek mendiang YB Karpal Singh.Kalau tidak kerana di kecam hebat oleh para pemimpin UMNO/BN taubat lahom dia tidak akan puji punya .. perangai kotor lagi menjijikkan sunggu... more »

Karpal maut:polis kena ambil tindakan whatsapp "langkah mayat Karpal"ini.

mantaro at SISI BUKIT - 20 minutes ago
Ada pihak tidak bertanggungjawab telah menyebarkan sms dan whatsapp melangkah mayat Mendiang Karpal ,kononnya ini merupakan arahan Ketua Dewan Pemuda PAS Malaysia,Suhaizan Kaiat. Mesej ini berniat jahat dan cuba mencemar nama baik Suhaizan dan Pemuda PAS Malaysia. Suhaizan Kaiat , menafikan menghantar arahan seumpama itu dan mengutuk perbuatan tidak bertanggungjawab ini.. Setiausaha Pemuda PAS Malaysia Sdra Nasaie Ismail sedang membuat laporan polis di IPD Shah Alam berhubung SMS jahat yang disebar atas nama Ketua Pemuda PAS Malaysia berhubung kematian YB Karpal Singh. Untuk maklum... more »

Wanita Di Rompak Tapi Orang sekeliling Hanya Melihat

Nas Rul at dairishare - 22 minutes ago
Kejadian ini berlaku di Cina, ia belaku dengan pantas dan gadis itu tidak boleh berbuat apa-apa ...... juga, orang-orang sekeliling hanya jadi pemerhati ...Apakah dunia sekarang sudah tidak selamat lagi? Pemangsa dan juga mangsa di biarkan sahaja?..

Pemandu lori langgar Karpal Singh positif ganja

PBO™ at pen buruk online ™ - 24 minutes ago
Ketua Polis Daerah Kampar Superintendan Ng Kong Soon, mengesahkan pemandu lori yang terbabit dalam kemalangan di KM 301.6 Lebuhraya Utara-Selatan (arah utara), membabitkan bekas Pengerusi DAP Kebangsaaan Karpal Singh, positif dadah jenis ganja pada saringan awal (gambar di dalam). Ekoran daripada itu simple tersebut dihantar ke Jabatan Patologi untuk pengesahan secara saintifik. Pemandu

SILING PWTC RUNTUH KENA BOM!!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 28 minutes ago
*Dua anggota tentera cedera ringan apabila sebahagian siling di tingkat dua Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) runtuh selepas demonstrasi letupan bom oleh pasukan tentera.Menurut pusat operasi Jabatan Bomba Kuala Lumpur, panggilankecemasan diterima pada jam 4.59 petang ini.Setibanya pihak bomba di tempat kejadian pada jam 5.06 petang mereka mendapati siling di kawasan beranda pusat itu telah runtuh.Gambar-gambar dari tempat kejadian menunjukkan pecahan kaca dan siling yang runtuh itu.Demonstrasi pengeboman itu adalah sebahagian daripada Pameran Perkhidmatan Pertahanan Asia... more »

Karpal The Tiger of Jelutong,bendera negeri tutup keranda Karpal.

mantaro at SISI BUKIT - 33 minutes ago
Selepas seumur hidup berkhidmat kepada negara, kerajaan negeri Pulau Pinang akan mengiktiraf sumbangan Karpal Singh dengan mengadakan upacara pengebumian penghormatan negeri. Bendera Pulau Pinang akan dikibarkan separuh tiang sehingga selesai majlis pengebumiannya pada Ahad ini. Ketua Menteri Lim Guan Eng menyatakan bendera juga akan menutupi keranda Karpal.

Islam tidak galak umatnya ucap ‘Rest In Peace’

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 53 minutes ago
Umat Islam tidak digalak untuk mengucapkan ucapan "Rest in peace (R.I.P)" kepada seseorang bukan Islam kerana ianya berunsur keagamaan yang diambil daripada Kristian, kata Majlis Fatwa Kebangsaan. Dalam satu kenyataan di laman sesawang mereka; www.e-fatwa.gov.my, Majlis Fatwa Kebangsaan berkata umat Islam bagaimanapun dibolehkan untuk menyampaikan rasa simpati dan takziah mereka kepada keluarga penganut bukan Islam selagi ia tidak memberi implikasi keagamaan. "Seorang Islam adalah amat tidak digalakkan untuk mengucapkannya kepada seorang bukan Islam. "Bagaimanapun, Islam tidak ... more »

Khairy malu dengan kenyataan Zul Noordin

atsixty at ZAKRI ALI - 53 minutes ago
*Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin hari ini membidas bekas MP Kulim-Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin susulan kenyataan tidak sensitifnya berhubung kematian pemimpin DAP Karpal Singh. Khairy yang juga Ketua Pemuda Umno berkata kenyataan Zulkifli menerusi Twitter itu tidak menggambarkan sikap sebenar seorang Islam atau rakyat Malaysia dan beliau malu dengan perbuatan tersebut. * * "Sebarang kenyataan yang mempolitikkan kematiannya (Karpal Singh) dalam bentuk sedemikian rupa yang dilakukan oleh Zulkifli Noordin langsung tidak mencerminkan sikap rakyat Malaysia ... more »

Gambar pemimpin cium tangan rakyat yang bekerja sebagai buruh binaan

kerengga at KERENGGA - 54 minutes ago
rozmal MASYAALLAH, Perdana Menteri Palestin, Ismail Haniyeh mencium tangan seorang buruh kasar di Gaza. Ismail berkata tangan tersebut dikasihi ALLAH dan RasulNya. Rakyat Palestin amat tersentuh dan menyayangi Perdana Menteri mereka yang amat merendah diri semata-mata mengharapkan keredhaan ALLAH dan mendoakan agar Perdana Menteri mereka dinaikkan darjat. Sumber dari https://www.facebook.com

Tiada ulasan: