Selasa, 22 April 2014

4857. Bateri Telefon Mampu Menyimpan Tenaga Selama 46 Hari.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com  

Wau!!! Bateri telefon Eton Thundergod ini mampu bertahan 46 hari

Eton Thundergod
Telefon pintar dari China kebiasaannya bukanlah telefon pilihan namun teknologi mereka kini semakin meningkat. Kini banyak telefon pintar dari China mampu menyaingi telefon pintar utama yang lain.

Terbaru, telefon pintar Eton Thundergod melalui peningkatan dengan mampu bertahan selama 46 hari dalam mod bersedia dan mampu digunakan tanpa perlu kerap dicaj.

Ramai yang sangsi kerana telefon ini memiliki ukuran yang nipis, hanya 9 milimeter, namun mampu memberikan kuasa bateri yang tinggi.

Eton Thundergod dilengkapi bateri berkapasiti 5000 mAh. Bateri berkenaan menawarkan kemampuan mod bersedia hingga 1100 jam atau sekitar 46 hari.

Selain itu, teknologi bateri itu juga mampu bertahan selama 55 jam dan 21 jam jika digunakan untuk internet di masing-masing jaringan 2G dan 3G.

Dari segi prestasi, Eton Thundergod ini juga menawarkan kualiti yang bagus seperti prosesor octa core MT6592 dengan pilihan kelajuan 1.7GHz serta 2.0GHz selain terdapat RAM sebesar 2 GB yang ditunjangi OS Android Jelly Bean 4.2. -bharian-

IP

Wau!!! Bateri telefon Eton Thundergod ini mampu bertahan 46 hari

kerengga at KERENGGA - 11 minutes ago
Eton Thundergod Telefon pintar dari China kebiasaannya bukanlah telefon pilihan namun teknologi mereka kini semakin meningkat. Kini banyak telefon pintar dari China mampu menyaingi telefon pintar utama yang lain. Terbaru, telefon pintar Eton Thundergod melalui peningkatan dengan mampu bertahan selama 46 hari dalam mod bersedia dan mampu digunakan tanpa perlu kerap dicaj. Ramai yang

Hakim Mahkamah Rayuan tergopoh-gapah dalam membuat keputuan kes liwat II Datuk Seri Anwar Ibrahim - Datuk Mat Zain Ibrahim

kerengga at KERENGGA - 37 minutes ago
PETALING JAYA: Bekas Ketua Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Mat Zain Ibrahim berpendapat bahawa Hakim Mahkamah Rayuan (MR) telah membuat keputusan mengenai kes liwat II Datuk Seri Anwar Ibrahim secara tergopoh-gapah, tanpa memberi pertimbangan yang mendalam dan menyeluruh, kepada keterangan-keterangan yang telah dibentangkan oleh kedua-dua pihak dari sejak mula prosiding tersebut diadakan.

DS Anwar Dedah Maklumat Kekayaan Daim

atsixty at ZAKRI ALI - 38 minutes ago
* Datuk Seri Anwar Ibrahim* *KUALA LUMPUR: Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, beliau mempunyai bukti penyelewangan besar bekas Menteri Kewangan, Tun Daim Zainuddin. * *“Siapa Daim Zainuddin? Bekas Menteri Kewangan yang jadi jutawan paling kaya. Projek jalan raya utara selatan (PLUS) dia sapu ratus juta (ringgit).* *“Apa sahaja projek dia sapu. Begitu banyak komisen, tapi ada siasatan? kata Anwar dalam ceramah di Lembah Pantai malam tadi.* *“Ada sebarang operasi? Tidak, ini bank ‘istimewa’. * *Kemudian saya berkata kepada gabenor bank negara Tanzania, kamu tahu... more »

MH370: Adakah ia misteri atau konspirasi terselindung?

kerengga at KERENGGA - 1 hour ago
Ng Kee Seng Adakah misi mencari dan menyelamat MH370 yang diketuai Malaysia benar-benar ingin mencari pesawat itu? Jika benar, mengapa terlalu banyak maklumat bercanggah yang diberikan? Mengapa terlalu banyak persoalan? Apa muatan kargo pesawat berkenaan? Takkan semuanya rahsia kerajaan? Bahkan pertanyaan berhubung teknikal penerbangan juga tidak menemukan jawapan. Mengapa agaknya?

SEORANG MURID LELAKI TAHUN EMPAT CEDERA DI PIPI KANANNYA DITEMBUSI SEBATANG BESI SEDALAM LIMA INCI KETIKA SEDANG BERMAIN DI LUAR PEKARANGAN SEBUAH SEKOLAH DI KOTA KINABALU, SABAH!!!!

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 1 hour ago
*Seorang murid lelaki tahun empat cedera apabila pipi kanannya ditembusi sebatang besi sedalam lima inci ketika sedang bermain di luar pekarangan sebuah sekolah di Kota Kinabalu. * *Difahamkan ketika kejadian, mangsa yang menunggu bas di kawasan parkir selepas tamat waktu persekolahan, terpijak besi penghadang longkang sepanjang semeter yang tercabut mengakibatkan murid berkenaan mengimbangi badan dan terjatuh.* *Pegawai Perhubungan Awam Jabatan Bomba dan Penyelamat Sabah Mohd Affendi K. Ramin berkata pihaknya menerima laporan pada 12.51 tengah hari dan lapan anggota Balai Bom... more »

" Awal2 Lagi Blue Wave Army Cetusan Ahmad Maslan Dah Buat Fitnah "

tikaq buloh at tikaqbuloh.blogspot.com - 1 hour ago
*Gambar Fitnah* *Gambar Asli* Hanya dengan mengubahsuai dengan meletakkan bendera rasmi PKR pada senjata di atas maka tentera siber cadangan Ahmad Maslan Blue Wave Army dengan kebodohannya cuba memfitnah PR dengan mengatakan senjata ini telah ditemui di bilik gerakan PKR Lumut yang mungkin akan digunakan semasa perhimpunan 1 Mei depan. Hanya dengan menggunakan teknik google image sudah cukup untuk mengkantoikan kebodohan dan fitnah terbaru tentera siber BN ini. Apa punya bodohlah admin yang dilantik mengendalikan page Blue Wave Army nih, jenis orang belajar tak habis kot, akal ... more »

PDRM Boikot Pengkebumian Karpal?

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
*Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng berkata kerajaan negeri akan mengkaji masalah yang timbul sehingga polis tidak muncul untuk mengawal kehadiran orang ramai di majlis pengebumian MP Bukit Gelugor Karpal Singh semalam.“Kami berharap orang ramai dapat memaafkan dan tidak mempedulikan masalah yang timbul semasa pengebumian itu. Polis tidak muncul seperti dirancang untuk mengawal orang ramai di luar Dewan Sri Pinang,” kata Lim dalam kenyataannya.“Kerajaan negeri akan menjalankan siasatan untuk mengenalpasi punca polis tidak muncul seperti dirancang, dan seterusnya... more »

Seram!! Makhluk ngeri berkeliaran di lokasi YB Karpal Singh maut + Video!

PBO™ at pen buruk online ™ - 1 hour ago
Kalau nak cari publisiti, rasanya memang dah gempak satu dunia dengan aksi tikar terbang raja bengong ni. Kalau nak cari nombor ekor , aku rasa tak perlu kot sebab raja bomoh ni mengaku punyai duit yang banyak mengalahkan harta Karun yang ada di Pualau Nangka warisan Kesultanan Melaka. Sebab dalam video-video video terdahulu dia memang cakap dia banyak duit. Kalau dia nak cari hantu atau

PERINGATAN TEGAS Kepada Pemimpin2 UMNO !!!

atsixty at ZAKRI ALI - 2 hours ago
Kecik Amk Pju [image: Photo: Kata2 pujangga dari seorang OTAI untuk kita renungkan terutama anak muda macam aku.... kepada kawan2 dan anak muda yang lain bukakan lah mata dan hati kita... fahamilah, jiwailah, ungkapan kata2 dari OTAI kita ini... A.Samad Said #AmkUnderground "revolusi anak muda marhaen"] *Kata2 pujangga dari seorang OTAI untuk kita renungkan terutama anak muda macam aku.... kepada kawan2 dan anak muda yang lain bukakan lah mata dan hati kita... fahamilah, jiwailah, ungkapan kata2 dari OTAI kita ini... A.Samad Said.* * #AmkUnderground "revolusi anak muda marhaen"*

Tahniah Ahmad Maslan, "Blue Wave Army" Cadangannya Telah Mula Memfitnah

greenboc at KELAB GREENBOC - 2 hours ago
Nampaknya Blue Wave Army (BWA) cadangan Ahmad Maslan telah mula menjalankan kerja-kerja, bukan untuk menjawab ftnah yang kononnya menjadi matlamat utama Blue Wave Army ditubuhkan, tetapi mula menaburkan fitnah terhadap Pakatan Rakyat. Semalam, di dalam satu posting fb Blue Wave Army, ada disiarkan berita ini: *Penemuan senjata berbahaya Di Bilik Gerakkan PKR Lumut .. Berkemungkinan besar senjata yg dijumpai ini akan digunakan menjelang hari himpunan reformasi 2.0 yg akan diadakan pada 1 Mei nanti .. Harap pihak berwajib dapat memantau semua pergerakan aktivis dan pemimpin2 pua... more »


Tiada ulasan: