Rabu, 23 April 2014

4882. Penyamar U-BN Semasa Bersih 3.0 Telah Dikesan.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.

Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com  

tikaq buloh at tikaqbuloh.blogspot.com - 22 minutes ago
KUALA LUMPUR: “Sudah saya pohon kemaafan secara personal kepada ustaz. Ustaz kata "tak apa". Saya doakan ustaz sejahtera,” tulis pengacara Wardina Safiyyah di facebooknya kelmarin. Beliau juga mengucapkan terima kasih kepada semua dan berharap semoga Allah menunjukkan kepadanya jalan yang baik dan benar. *Berikut adalah coretan beliau menerusi facebook 21 April.* Terima kasih semua. Semoga Allah tunjuk kan saya jalan yang baik dan benar. Betapa lemah nya saya. Betapa banyak nya dosa saya. Ibadah pun tak sempurna. Sunnah pun belum habis semua nya. Semoga Allah ampunkan segala kesal... more »

Kes liwat Anwar: Mahkamah tolak tangguh rayuan....

atsixty at ZAKRI ALI - 31 minutes ago
[image: Photo: Wednesday, 23 April 2014. Kes liwat Anwar: Mahkamah tolak tangguh rayuan.... SHAH ALAM – Permohonan bagi lanjutan tempoh memfailkan rayuan terhadap kes liwat Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim ditolak mahkamah. Menurut ketua undang-undang PKR, Latheefa Koya, Pejabat Pendaftar Mahkamah Persekutuan meminta Anwar memfailkan permohonan formal termasuk notis usul bagi meminta lanjutan masa untuk memfailkan alasan rayuan. "Perkara ini berlaku meskipun mereka tahu esok merupakan hari terakhir untuk memfailkan petisyen itu. “Ini dianggap sangat tidak bertimbang rasa da... more »

Terkini: Akhirnya gelaran First Lady of Malaysia Rosmah ditarik balik

Orang ni at Orang ni - 38 minutes ago
Sebelum ini Rosmah Mansor sinonim dengan gelaran First Lady of Malaysia (FLOM) oleh rakyat Malaysia dan diluar negara Rosmah pernah digelar sebagai First Lady of Shopping .*Permaisuri Agong Terima Kunjungan Hormat Empat Wanita Pertama* Keratan media diatas seolah-olah mengesahkan gelaran FLOM yang disandang oleh Rosmah telah ditarik balik ataupun gelaran tersebut digunakan oleh Rosmah secara tidak sah.

Gesaan Dr Rosli wajar dan munasabah

mso.im at . - 40 minutes ago
ULASAN PETANG *Kenayataan* keras dari Ketua Dewan Pemuda Pas Kota Bharu, Dr Rosli Alanni Abdul Kadir *(foto)* agar Pas memecat Hu Pang Chaw sebagai pengerusi Dewan Himpunan Penyokong Pas (DHPP), perlu diperhalusi dari segi kewajaran dan ketepatan gesaan demikian. Rosli membuat kenyataan itu apabila Pan Chaw menunjukkan sikap tidak sejalur dengan cadangan TMB Kelantan Mohd Amar Nik Abdullah agar DHPP memainkan peranan agar menjelaskan hukum hudud kepada orang Cina. Kata Rosli tindakan itu perlu diambil un... more »

Mahkamah pun dah x sabar nampak gayanya..dah serupa tempah tiket ke neraka.

atsixty at ZAKRI ALI - 47 minutes ago
Memory Remains [image: Photo: Mahkamah pun dah x sabar nampak gayanya..dah serupa tempah tiket ke neraka....jahanam lah hakim2 yg x telus dan amanah....] *# Mahathir Dan Daim Paling Takut Kalau DS Anwar Masih Diluar, mereka lebih selesa DS Anwar dipenjara dengan seberapa segera !! *


ITU DIA!!! VIDEO TERBARU PENDEDAHAN KEKAYAAN TUN DAIM ZAINDUDDIN!!!

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
Jeneral Yakuza Ogawa II Post by Jeneral Yakuza Ogawa. *Video panas !!! Lagi pendedahan berkaitan kekayaan bekas menteri kewangan, tun daim zainuddin oleh pesuruhjaya pas perak, ustaz razman zakaria! * * Sebelum ini dato seri anwar ibrahim mendedahkan kekayaan tun daim zainuddin [bekas menteri kewangan] yang mempunyai account rahsia di tanzania! Harini pendedahan kedua dibuat oleh pesuruhjaya pas perak, ustaz razman zakaria yang mendedahkan bekas menteri kewangan itu juga mempunyai accout bank di bangladesh! Kita minta pihak berwajib [SPRM/BNM] menyiasat kekayaan tun... more »

Macai UMNO Yang Menyamar Semasa BERSIH 3 Telah Dikesan.....

atsixty at ZAKRI ALI - 1 hour ago
Pejuang Kebenaran's photo. [image: Pejuang Kebenaran's photo.]

Kalau Saya Tak Ambil Air Hujan Dalam Keadaan Hujan, Saya Malas - Exco Selangor.

Soz Cyili at Ameno World - 1 hour ago
Kita tahu rakyat Selangor sedang marah pasal isu air. Tapi dorang tengah tahan sabar. Kita pun tahu depa dok perhatikan aje isu air di Selangor. Disebalik rasa menyampah dengan pemimpin2 BN yang tambah kucar kacirkan suasana dalam isu air dorang juga tak kurang rasa menyampah dengan pemimpin2 PR yang tengah sembang kencang bab catuan air. Kita pun tahu rakyat Selangor tengah angin satu badan

[EKSKLUSIF] Doa, Zikir, Amalan dan Petua Mudah Bersalin Menurut Islam | MESTI BACA !!!

Que Achmad at Que Achmad menulis... - 1 hour ago
*[EKSKLUSIF] Doa, Zikir, Amalan dan Petua Mudah Bersalin Menurut Islam | MESTI BACA !!! |* Pengalaman pertama mengandung sememangnya suatu pengalaman yang sangat indah. [image: Petua Mudah Bersalin] Masuk trimester III iaitu bulan ke-7 kehamilan, pastinya bakal ibu sangat terasa aura melahirkan dan mulalah rasa tidak senang duduk kerana memikirkan bagaimanakah dengan pengalaman pertama bersalin. *baca lagi klik TAJUK ENTRI ni * Ramai yang mula mencari di manakah hospital pilihan dan Ada juga yang takut untuk bersalin secara normal atau pun caesarean. Sebagai umat Islam kita sememan... more »

Misteri Kehilangan Ustazah Akhirnya Terjawab!

canang at Cananglahnie - 2 hours ago
Misteri kehilangan seorang bekas guru Kelas Fardu Ain (Kafa) bulan lalu terungkai apabila penemuan rangka tulang di batas sawah padi di Kampung Cherang Hangus, di sini, disahkan sebagai wanita terbabit.Rangka mayat Norhayati Mat Ripin,38, ditemui seorang pemandu mesin padi yang baru sahaja memulakan tugas memesin padi kira- kira jam 12 tengah hari semalam. Ibu mangsa, Ramlah Mohd Nor,61, berkata, dia hanya mengetahui kejadian tersebut selepas dimaklumkan pemandu mesin padi berkenaan. “Pemandu mesin padi itu pekerja anak makcik, Mohd Ridhuan, 39, yang memiliki mesin padi tersebut. Sel... more »

" Fitnah Terbaru Macai Majlis Solat Hajat & Bacaan Yasin Di Tukar Menjadi Majlis Tahlil Syuhada Buat Karpal. Bodoh Piang "

tikaq buloh at tikaqbuloh.blogspot.com - 2 hours ago
PKR menafikan menganjurkan majlis 'tahlil' ekoran kematian pemimpin DAP Karpal Sigh di rumah Ketua Umum Datuk Seri Anwar Ibrahim esok. Penafian itu dibuat ekoran penyebaran meluas poster di Internet yang mempromosikan acara yang didakwa anjuran penyokong ketua pembangkang, Kelab Anwar Ibrahim (AIC). Menjawab soalan di Twitter, Anwar (*kiri*) menyifatkannya sebagai “contoh pembohongan Umno” dan fitnah “macai” yang ketandusan idea. Poster itu antaranya mengundang orang ramai ke acara dinamakan "Majlis Tahlil Syuhadah Karpal" pada waktu Maghrib esok di kediaman Anwar di Segambut, ... more »

Perceraian setelah 'bersama' dalam idah

kerengga at KERENGGA - 2 hours ago
HAFIZ MAHMOOD Soalan: Saya telah diceraikan suami melalui SMS tanpa pengetahuan saya. Dalam masa idah, dia ada beberapa kali 'bersama' dengan saya. Tapi setelah tiga bulan, baru dia berterus-terang yang dia telah menceraikan saya. Kami ke mahkamah dan hakim telah menjatuhkan talak satu pada saya. Apakah sah perceraian kami kerana dia telah 'bersama' saya ketika dalam idah? Jawapan: Dalam

PAS Parti Ektremis Agama Jika Pecat Hu Pang Chaw Angkara Hudud!

Soz Cyili at Ameno World - 2 hours ago
Sampai sekarang aku tak masuk mana2 parti. Untuk setiap parti yang berbeza aku mempunyai alasan yang berbeza. Apa yang pasti sampai ke hari neh aku tak pernah menyesali diri kerana tidak pernah memasuki mana2 parti. 50% diri aku mempercayai PAS parti pelampau agama. 50% diri aku mempercayai PAS parti yang bermasalah dari segi pengurusan dan pentadbiran. Itu adalah sebab kenapa aku mengelak


UNTUK MENINGKATKAN PARAS AIR DI SUNGAI SELANGOR, PERUNTUKKAN SEBANYAK RM10JUTA DISEDIAKAN UNTUK MEMBINA INFRASTRUKTUR PAM AIR KATA MB SELANGOR.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 hours ago
*MB: RM10 juta bina infrastruktur pam air ke Sungai SelangorMajlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (MMKN) hari ini meluluskan peruntukkan sebanyak RM10 juta bagi membina infrastruktur bagi kerja-kerja mengepam air dari bekas lombong atau kolam sekitar Lembangan Sungai Selangor ke Sungai Selangor.Peruntukkan ini termasuk membeli pam-pam berkeupayaan tinggi bagi memastikan kerja-kerja pengepaman ini memberi kesan maksima dan mampu meningkatkan paras air di Sungai Selangor.Infrastruktur ini juga akan digunakan bagi mengepam air Sungai Selangor ke kolam takungan apabila p... more »

Berapa Komisyen PLUS Daim Kaut & Berapa Banyak Kekayaannya Disimpan Di Tanzania?

greenboc at KELAB GREENBOC - 2 hours ago
D*aim mengaku miliki bank di Tanzania, nafi salahguna kuasa* Bekas Menteri Kewangan Tun Daim Zainuddin hari ini mengakui beliau memiliki sebuah bank di Tanzania, seperti yang didakwa oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim sebelum ini. Namun, Daim menafikan dakwaan beliau menyalahguna kuasa berhubung pemilikan bank itu, lapor Berita Harian hari ini. Daim mempersoalkan cubaan ketua pembangkang itu yang kononnya berunsur penyelewengan berkaitan dirinya memiliki perniagaan itu. “Ya... memang saya punyai bank di sana (Tanzania)... sudah lama. Anwar juga tahu sebab dia mengambil alih menteri... more »


Perghh :MB Negeri Sembilan Halau Peniaga ..Betul Ka Ni ?

atsixty at ZAKRI ALI - 3 hours ago
*MENTERI BESAR NEGERI SEMBILAN HALAU PARA PENIAGA YANG TIDAK SUKA DENGAN KERAJAAN UMNO/BN NEGERI SEMBILAN, PERGI BERNIAGA KE KELANTAN, SELANGOR ATAU PULAU PINANG!!!!!* *Beginilah taraf mentaliti dan kualiti yang ada pada seorang pemimpin UMNO berjawatan sebagai Menteri Besar Negeri Sembilan.Makin lama berkuasa makin sombong, angkuh, hidung tinggi dan besar kepala .. masa PRU 13 lalu bukan main lain berkempen kehulu kehilir cukup manis mulut ... bila dah menang terus tunjuk belang.Paksa para peniaga yang ingin berniaga di Negeri Sembilan mesti sokong UMNO/BN.... more »

Punca Daim Zainuddin Berani Mengaku Mempunyai Bank Di Tanzania Terbongkar

Addin Deen at Addin - 3 hours ago
Bekas Menteri Kewangan Tun Daim Zainuddin (gambar) hari ini mengakui beliau memiliki sebuah bank di Tanzania, seperti yang didakwa oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim sebelum ini. Namun, Daim menafikan dakwaan beliau menyalahguna kuasa berhubung pemilikan bank itu, lapor Berita Harian hari ini. Daim mempersoalkan cubaan ketua pembangkang itu yang kononnya berunsur penyelewengan berkaitan dirinya memiliki perniagaan itu. “Ya... memang saya punyai bank di sana (Tanzania)... sudah lama. Anwar juga tahu sebab dia mengambil alih menteri kewangan daripada saya dulu. “Semasa Anwar jadi menteri... more »


PJ PAS Perak beri rawatan Shifa" kepada YB Norzula,Adun Paloh.

mantaro at SISI BUKIT - 3 hours ago
DS Nizar bersama Haji Razman,Pesuruhjaya PAS Perak ,pada hari kelmarin menziarahi YB Norzula ,ADUN PALOH,Kelantan yang baru-baru ini terbabit kemalangan di Simpang Pulai. YB Norzula ADUN dari Kelantan ini sedang mendapat rawatan di Hospital Raja Pemaisuri Bainun ,Ipoh.Haji Razman sempat memberi rawatan Shifa' kepada YB Norzula.Isteri beliau meninggal dunia dalam kejadian itu.DS Nizar dan Haji Razman mendoakan YB Norzula cepat sembuh.

Akhirnya.. Daim Zainuddin Mengaku

Addin Deen at Addin - 3 hours ago
KUALA LUMPUR: Bekas Menteri Kewangan, Tun Daim Zainuddin semalam mengaku bahawa beliau memang memiliki bank di Tanzania seperti didakwa Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim. "Ya... memang saya ada bank di sana (Tanzania)... lama dah. Anwar pun tahu sebab dia ambil alih Menteri Kewangan daripada saya dulu. "Masa Anwar jadi Menteri Kewangan, dia mempengerusikan satu jawatankuasa mengenai rasuah (peringkat kabinet)... kenapa waktu itu tidak ambil tindakan terhadap saya," kata Daim dipetik Berita Harian. Beliau berkata demikian selepas hadir program Bicara Petang Bersama Tun Dai... more »

Daim mengaku dia ada bank di luar negara...

ali allah ditta at tumpang sekole...? - 3 hours ago
*Daim - Ya, saya ada bank di Tanzania, apa masalahnya...* *Bekas Menteri Kewangan, Tun Daim Zainuddin semalam mengaku bahawa beliau memang memiliki bank di Tanzania seperti didakwa Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim."Ya... memang saya ada bank di sana (Tanzania)... lama dah. Anwar pun tahu sebab dia ambil alih Menteri Kewangan daripada saya dulu."Masa Anwar jadi Menteri Kewangan, dia mempengerusikan satu jawatankuasa mengenai rasuah (peringkat kabinet)... kenapa waktu itu tidak ambil tindakan terhadap saya," kata Daim dipetik Berita Harian.Beliau berkata de... more »

Berita Yang Tidak Disiarkan Oleh Media Arus Perdana : Presiden ABIM Minta Tun Mahathir Bertaubat

atsixty at ZAKRI ALI - 4 hours ago
*Biar betul Presiden Angkatan Belia Islam Malaysia (ABIM) Saudara Amidi Abdul Manan ni beb, ada ke Tun Mahathir yang pernah DIGELAR sebagai Pemimpin Alaf Baru dan juga Khalifah Alaf Baru oleh Isi Perut Umno suatu masa dulu di suruhnya BERTAUBAT... lu ni MABUK Daun Ketum ke atau Mabuk San Maguel Anak Mahathir Presiden ABIM... kah kah kah !.* *Agak-Agak lah Presiden ABIM oiiii... yang lu nak suruh Bertaubat tu siapa dia tu beb, beliau tu Tun Mahathir KUTTY A/L Muhammad Iskandar Kutty lu tahu tak Presiden ABIM. Tun Mahathir tu pernah menjadi Ulul Amri Umno lu tak tahu ke, alah Parti U... more »

Majlis Tahlil Syuhadah Karpal adalah fitnah macai sebenarnya...

Anak Sungai Derhaka at Anak Sungai Derhaka - 4 hours ago
Dah kehabisan modal untuk menyerang Anwar Ibrahim agaknya macai-macai UMNO ni.. perkara beginipun hendak dijadikan sebagai bahan fitnah.. Bagaimanapun aku yakin rakyat Malaysia yang berugama Islam sudah tentu sukar untuk mempercayainya.. Hanya macai yang jenis makan rumput percaya... Malaysiakini melaporkan...* PKR* menafikan menganjurkan majlis 'tahlil' ekoran kematian pemimpin DAP Karpal Sigh di rumah Ketua Umum Datuk Seri Anwar Ibrahim esok. Penafian itu dibuat ekoran penyebaran meluas poster di Internet yang mempromosikan acara yang didakwa anjuran penyokong ketua pembangkang... more »

Aksi “gelojo” wanita bertudung dengan kekasih dalam kereta ?

atsixty at ZAKRI ALI - 4 hours ago
[image: Photo: Tuesday, 22 April 2014. Aksi “gelojo” wanita bertudung dengan kekasih dalam kereta ? MEMALUKAN, itulah perkataan yang sesuai menggambarkan perbuatan tidak senonoh dua individu dipercayai sepasang kekasih apabilatanpa segan silu melakukan maksiat dalam kereta yang diletakkan di tempat letak kereta belakang lorong kedai, Jalan Datuk Lim Hoe Lek di sini, petang semalam. Perbuatan terkutuk pasangan berusia dalam lingkungan 20-an itu sempat dirakam orang awam kebetu-lan berada di kawasan itu. Lebih memalukan, pasangan wanita yang melakukan adegan itu nampak sopan dengan b... more »

Allahu Rabbi!!! Nelayan Mati Bersujud Dalam Bot... Takziah Buat Keluarga!!!

sahabat sedaka at SEDAKA Sejahtera™ - 4 hours ago
*KEMAMAN:* Seorang nelayan ditemui maut dalam sebuah bot gentian kaca dalam keadaan bersujud di jeti nelayan Kampung Bukit Kuang di sini. Selasa. Mangsa, Yusof Ali, 65, ditemui penduduk kampung pada kira-kira 8 pagi selepas melihat mangsa tidak sedarkan diri. Seorang saksi, Mohd Azwan Ramli, 32, berkata ketika beliau minum di sebuah warung, seorang kawan memaklumkan melihat mangsa yang sudah lebih sejam tidak bergerak dalam bot gentian kaca itu dalam keadaan bersujud. Mohd Azwan berkata, cemas dengan keadaan rakannya itu, beliau bergegas ke jeti sebelum mendapati mangsa sudah meningga... more »


Pemilihan PKR : Zuraida Kamaruddin bakal tumbang?

atsixty at ZAKRI ALI - 4 hours ago
*[image: Photo: Wednesday, April 23, 2014. Pemilihan PKR : Zuraida Kamaruddin bakal tumbang? PEREBUTAN kerusi Ketua Wanita PKR tahun ini menyaksikan pertembungan satu lawan satu antara Zuraida Kamaruddin dengan timbalannya, Rodziah Ismail. Kedua-dua pemimpin ini mempunyai kekuatan dan pengaruh mereka tersendiri. Seperti pertembungan jawatan lain, persaingan kerusi Ketua Wanita turut memperlihatkan kem dan mentor yang menaungi kedua-dua pemimpin ini. Zuraida jelas orang Azmin Ali manakala Rodziah dari kem Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim. Meskipun satu lagi kem bagi calon Timbalan Presi... more »

Gambar-Gambar Yang Di Ambil Tepat Pada Waktunya

Nas Rul at dairishare - 4 hours ago
Gambar Yang Di Ambil Tepat Pada Waktunya


Biar betul Erdogan buat kerja macam ni...

kerengga at KERENGGA - 5 hours ago
http://naimnikmat.blogspot.com/ -harakahdaily-


Perghhh ..Bekas Ketua Pemuda PAS Hafiz Nordin Buat Kejutan..Jumpa PM

Abu Luqman at Media Orang Kampung - 5 hours ago
Dulu Pejuang Parti Islam sekarang hh,,,mmm Tak mau cerita pasai Nasarudin Mat Isa sebab aku tak kenal dia tapi nak cerita pasai orang yang aku kenal sangat sangat dalam gambaq ni Encik Hapiz Bin Haji Norden.Yang Pakai kopiah Putih . Dia bukan orang jahat tapi orang baik. .mengaji agama sampai universiti. .Balik Malaysia mengajaq ugama. . Bicara soal akidah bicara soal perjuangan. . Umno

Perkampungan Orang Asli Pos Terisu bakal jadi pusat seks warga asing

atsixty at ZAKRI ALI - 6 hours ago
*Sesuatu perlu dilakukan pada segera di perkampungan Orang Asli di Pos Terisu, Cameron Highlands bagi mengelak lebih ramai anak-anak gadis di kampung tersebut menjadi pelacur kepada warga asing seperti Nepal, Myanmar dan Bangladesh yang bekerja di kawasan sekitar.* *Ini bukanlah cerita rekaan tetapi satu kenyataan yang cukup mengejutkan penulis apabila dimaklumkan gadis-gadis Orang Asli di kampung tersebut cuma perlu dibayar sebanyak RM50 untuk mendapatkan khidmat seks sepanjang malam.* *Lebih mengejutkan lagi, hubungan seks itu boleh dilakukan di rumah gadis terbabit dengan izin... more »

" Antara Dua Darjat. KJ Yang Dulu Bukanlah KJ Yang Sekarang "

tikaq buloh at tikaqbuloh.blogspot.com - 6 hours ago
Kepimpinan melalui teladan. pada tahun 2013 KJ telah manaiki kelas ekonomi dan berselfie, dengan tersebarnya gambar beliau yang duduk di kelas ekonomi, para macai UMNO BN memuji beliau kerana berjiwa rakyat, pemimpin yang merendah diri kerana sanggup duduk bersama rakyat ditempat duduk kelas ekonomi. Tapi lain pula halnya tahun 2014 apabila selebriti terkenal Pak Nil mengambil gambar dalam kelas bisnes dengan berlatarbelakangkan Khairy Jamaludin. Bila dah kantoi dia buat-buatlah muka terkejut. Para pengampu UMNO BN senyap seribu bahasa. Inilah sebenarnya perangai sebenar pem... more »

Tanduk Misteri Tumbuh Pada Leher Lelaki Dari China

Nas Rul at dairishare - 6 hours ago
Selama lebih dari 30 tahun, seorang lelaki di China telah hidup dengan tanduk yang tumbuh keluar dari lehernya. Li Zhibing, 62 tahun, dari Shiyan di Wilayah Hubei, mengatakan bahawa pertumbuhan yang tidak biasa pertama kali muncul di lehernya pada tahun 1980. Sejak itu, tanduk telah membesar dengan pantas yang membimbangkan. Keinginan terbesar Li adalah untuk mengetahui lebih lanjut tentang tanduk misteri dan apa yang menyebabkannya tumbuh. Sebelum ini, beliau telah pergi ke doktor tempatan yang merawat dengan menggunakan herba dari pergunungan. Tapi Li sekarang mengesyaki bahawa r... more »

JIKA ANDA MENGISI MINYAK DI "PETRON.".

atsixty at ZAKRI ALI - 6 hours ago
Cendra Waseh *BERERTI ANDA MENYOKONG PERKEMBANGAN SYRIKAT ARAK ANAK M,AHATHIR..............* [image: JIKA ANDA MENGISI MINYAK DI "PETRON.".BERERTI ANDA MENYOKONG PERKEMBANGAN SYRIKAT ARAK ANAK M,AHATHIR..............]

Kaum Iban Di Sarawak Terniaya ??

atsixty at ZAKRI ALI - 7 hours ago
Cerita anak iban rumah panjai. [image: Photo: kami agi ingat 7 taun ti udah lalu. kami kediri berani ke depan ngelaban perintah parti ketua kaum melanau ketegal ka ngerampas menua kami, tanah kami, rumah panjai kami tepaksa nyadi mangsa kerakusan ketua penjajah kaum melanau. akhirnya rumah panjai kami runtuh menyembah bumi. kami agi ingat, kami nadai daya tepaksa lari ngiga penempat baru. kami agi ingat..~ induk Dara rumah panjai ~ cukup pedis kami beperang ngelaban parti ketua kaum melanau maia nya, ai mata kami nyadi ke saksi di bai kami betemu ngau tuhan jesus. nadai siko kitak ... more »


Terkini: 14 Cedera Warong Kopi Pak Mat Dihempap Pokok

Orang ni at Orang ni - 7 hours ago
Dahan runtuh timpa warong kopi Pak Mat di Kapong Tapah. Dilaporkan 14 orang tercedera, sebahagian sedang dirawat di hospital Selama. Mohon bantuan dan sumbangan segera . Pihak Sahabat PAS Dun Selama (SPDS) turut membantu Pertubuhan Kebajikan Khairat Assyabab untuk mengutip derma dan membina semula warong tersebut. Mohon sumbangan segera ke akaun maybank 558211313335 atas nama Khairat Assyabab. Mohon sms 01126528893 maklum jumlah. - FB ......................... SELAMA - Dua parah manakala 12 yang lain cedera apabila sebatang pokok tumbang sebelum menghempap sebuah kedai makan... more »

Eh .. Najib tak melompat ke tengok gambar peneroka ini?

PBO™ at pen buruk online ™ - 7 hours ago
Inilah dia rakyat yang tidak tahu bersyukur dan berterima kasih dengan kerajaan UMNO/BN pimpinan Najib Razak ... sanggup melakukan "bughah" marahkan kerajaan UMNO/BN kerana harga getah turun .. Ini tidak adil!!!! Itu menunjukkan betapa kehebatan kerajaan UMNO/BN sehingga mampu menurunkan harga getah sehingga menjadi RM1.80sen sekilo. {baca lagi klik butang papar ... } Pemandangan di atas

Penurunan Harga Getah - Kali ini penggundi BN sendiri bersuara...hehehehe.

atsixty at ZAKRI ALI - 7 hours ago
Media Pakatan Rakyat [image: Photo: Penurunan Harga Getah - Kali ini penggundi BN sendiri bersuara...hehehehe. Penurunan mendadak harga getah pada kadar RM1.80 sekilogram bakal membuka ruang krisis sosio-ekonomi baru rakyat Malaysia sekiranya keadaan ini berterusan. Ekoran tiada langkah proaktif dari Kerajaan Pusat untuk mengatasi masalah ini juga bakal mengakibatkan kadar pendapatan jatuh lebih rendah dari tahap kemiskinan. Penurunan itu antara yang paling tinggi sehingga menimbulkan keresahan mereka yang mengusahakan tanaman ini. #MediaPakatan LIKE dan sebarkan pages ini; www.fa... more »

Berita Bergambar Yang Hampir Pasti Tidak Disiarkan Oleh TV3, RTM, Berita Dan Utusan..

Addin Deen at Addin - 7 hours ago
Pada 17hb April 2014 yang lalu jam lebih kurang 6.30 petang kereta Nissan Murano ACA 777 yang dipandu oleh anak YB Datuk Nozula Mat Diah Adun Paloh, Kelantan, terlibat dalam satu kemalangan di Kilometer 23, Jalan Simpang Pulai-Cameron Highlands, Pahang. Isterinya Datin Maziah Din meninggal dunia ditempat kejadian dan Datuk Nozula mendapat cedera parah melibatkan 9 tulang rusuknya patah dan kini masih dirawat di Hospital Raja Permaisuri Bainun, Ipoh, Perak. Petang semalam rombongan PAS Perak yang diketuai oleh Pesuruhjaya PAS Perak, YB Ustaz Razman Zakaria, YB Dato' Seri Ir Nizar J... more »

" #MH370 Ditembak Jatuh Oleh Amerika Kata Seorang Penulis Canada "

tikaq buloh at tikaqbuloh.blogspot.com - 7 hours ago
Seorang bekas eksekutif syarikat minyak yang kini seorang penulis telah menyatakan bahawa Amerika mungkin telah menembak jatuh Penerbangan Malaysia Airlines MH370 - dan kini cuba untuk menutupinya. Menulis di dalam OpEdNews.com, John Chuckman, mantan ketua pakar ekonomi untuk sebuah syarikat minyak yang besar di Kanada, mengutarakan pertanyaan:"Kemungkinan bahawa Amerika Syarikat telah menembak jatuh pesawat MH370, sama ada secara sengaja atau tidak, dan kini mahu menutup rahsia tersebut? Dakwanya lagi lagi, tentera Amerika mempunyai beberapa radar paling canggih di bumi, dan ta... more »

Tiada ulasan: