Selasa, 29 April 2014

4951. Cantas.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.

Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com  
  • Wahai Isteri Resah,

    x cukup lg ke satu keluarga ko cantas, skang nak cantas lg 1 plak? cube kalau abah ko plak kena cantas, apa rasa? sedaapppp? kenmain gigih berusaha nak tekel laki orang. maklumla berpengalaman kan... pandai lak pilih lelaki bertanggungjawab, beriman bagai.

    ni la dia org jenis nak sedap aje. ntah2 kang dah dapat jiran sebelah, 3,4 bulan lagi jatuh cinta lg untuk kali ke-4 plak. dgn sapa? ketua balairaya lak kot... igt kawen tu cam prepaid eh? dh habis tempoh leh top up baru? benda camni x perlu kot org dah kawen yang nilaikan. cukupla org yg ada akal.

    hah, kata org tu rajin nau g masjid kan? ape lagi... join la kariah muslimah kat masjid nu.. leh la beriring2 g masjid sesama. untung2 dapat hidayah.. tak pernah terfikir ke nape laki dia sayang nauuu kat bini dia? mintaklaa tips ke ape ke dr jiran tu.. leh gak prektis kat laki sniri yang jarang balik tuh. ini ko pi dengki kat dia.. apo pun tak dapek!

    ni mak sapa ni hantar surat camni ni??

    Yang ikhlas,
    Dang Sudip

    My Dashboard. 
    s3v3n

    s3v3n.
IP

Misteri Pulau Nangka: Bahagian Satu

joekacak at bradokapak - 11 minutes ago
"Hanya bagi Allah-lah (hak mengabulkan) doa yang benar. Dan berhala-berhala yang mereka sembah selain Allah tidak dapat memperkenankan sesuatupun bagi mereka, melainkan seperti orang yang membukakan kedua telapak tangannya ke dalam air supaya sampai air ke mulutnya, padahal air itu tidak dapat sampai ke mulutnya. Dan doa (ibadat) orang-orang kafir itu, hanyalah sia-sia belaka." QS Ar-Ra'd: 14. Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. Syukur ke hadrat Ilahi atas limpah kurniaNYA memberi kami peluang untuk terus menghirup udara dan terus beribadah menjadi ummat Muhammad. Selawat dan S... more »

Dialog Peribadi.

Matt Evo at Kami SokongTokguru - 19 minutes ago
*بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.**Assalamualaikum w.b.t/**ا**لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه* Meja *www.peceq.blogspot.com . * *Jangan jemu membaca. In Syaa Allah banyak perkara yang kita akan semakin tahu. * Baca Juga: 4948. Perut Kamu Boncet atau Masih Nampak Kaki?. *Asal: * 4950. Tadi Tips... more »

Tips Menurunkan Berat Badan Dari Seorang Model India

Nas Rul at dairishare - 1 hour ago
Mempunyai berat badan ideal adalah idaman setiap orang. Tidak hanya wanita saja yang berlumba-lumba supaya berat badan mereka tetap kelihatan langsing dan sedap dipandang, lelaki pun begitu juga. Orang-orang yang bertubuh besar biasanya cuba pelbagai cara untuk menurunkan berat badannya. Bagi anda yang sudah melakukan pelbagai diet namun belum berjaya, mungkin anda boleh cuba cara menurunkan berat badan yang menyenangkan ini. Salah satu tips kesihatan dari seorang model India bernama Ayurveda merupakan cara menyeronokkan untuk menurunkan berat badan. Cara ini cukup mudah untuk dil... more »

Hanya UG sahaja yang percaya ...

Alhusseyn Alhusseyn at al-Husseyn - 2 hours ago
Siapa yang paling lebar tersenyum? Muhyiddin atau Nik Aziz? Atau si UG?Aku agak tertarik dengan 3 pertanyaan Abu Nawas II dalam fesbuk : *1) Sapa percaya kerajaan umno barisan nasional akan tutup kedai judi...* * 2) Sapa percaya kerajaan umno barisan nasional nak tutup kilang arak..* * 3) Sapa percaya kerajaan umno barisan nasional akan tutup pusat pelacuran. * * Kalau dah hangpa tak percaya pasai apa hangpa boleh pi percaya umno nak sokong hukum hudud..* * Tolong pi habaq kat presiden Pas sat.... * Demikian pertanyaan dan usul dari Abu Nawas II.Boleh tak korang jawab? Janga... more »

Dulu kata TGNA sesat tapi sekarang datang ziarah nak cium tangan!

kerengga at KERENGGA - 3 hours ago
TEMPAYAN RETAK Timbalan Perdana Menteri Malaysia Tan Sri Muhiyiddin Yasin telah menziarahi Mantan Menteri Besar Kelantan, TG Nik Aziz di kediaman beliau di Pulau Melaka, Kelantan semalam. Yang mengurus kedatangan ini adalah anak beliau Nik Abdul. Pada 6 April 2013 Timbalan Perdana Menteri Malaysia Tan Sri Muhiyiddin Yasin melabelkan Parti Pas sebagai Parti Ajaran Sesat berikutan kenyataan

RAHSIA MENGAPA WARGA IRISH LANGSUNG TIDAK ADA PERASAAN RISAU DI HATI MEREKA..

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 3 hours ago
*Why Worry?There are only two things to worry about;Either you are sick or you are well;If you are well, there is nothing to worry about;If you are sick, there are only two things to worry about;Either you live, or you die;If you live, there is nothing to worry about;If you die, there are only two things to worry about;Either you go to heaven or hell;If you go to heaven, there is nothing to worry about;If you go to hell…You’ll be so busy shaking hands with friends,You won’t have time to worry;So why worry?*

Susan Rice bertemu PR...

ali allah ditta at tumpang sekole...? - 3 hours ago
*TPPA, kehakiman topik pertemuan Pakatan-Rice...* *Pemimpin Pakatan Rakyat meminta Amerika Syarikat yang merupakan "juara demokrasi" dunia agar menegur amalan demokrasi di Malaysia, yang disifatkan sebagai tempang dan tidak mematuhi sistem demokrasi itu sendiri. * *Antara yang paling ketara adalah kerajaan BN yang memerintah Persekutuan tidak mematuhi sistem Persekutuan atau 'federalism' di Malaysia apabila hak negeri yang bukan di bawah kuasa parti pemerintah di peringkat negeri diketepikan, kata Datuk Mustafa Ali.* *"Misalnya, kerajaan pusat menafikan hak negeri untuk mendapatkan... more »

Jom Lihat Bilik Kaki GAME Sejati

Nas Rul at dairishare - 4 hours ago
Bilik Kaki GAME Sejati

KALAU SERIUS MAUKAN PR AMBIL ALIH PUTRAJAYA ... MAKA PILIHLAH PARA PEMIMPIN INI.

atsixty at ZAKRI ALI - 4 hours ago
*Lagi sekali Omak Kau tegaskan .. kalau anggota KeADILan benar-benar serius mau Pakatan Rakyat ambil alih Putrajaya melalaui PRU 14 akan datang ini maka perlu juga serius dalam membuat pemilihan pucuk pimpinan KeADILan bagi membantu DSAI dan Kak Wan dengan kerjasama rakan-rakan dalam Gagasan Pakatan Rakyat agar ianya menjadi realiti.PRU 13 lalu pemimpin-pemimpin tertentu yang sedia ada telah diberi peluang melakukan yang terbaik untuk membantu tetapi ternyata kemampuan mereka tidak boleh menyumbang kepada UMNO/BN tumbang di Putrajaya.Beberapa jawatan pent... more »

(GAMBAR) TERKINI SYARIKAT EKSPLORASI DAKWA TEMUI BANGKAI PESAWAT MH370

PBO™ at pen buruk online ™ - 4 hours ago
Sebuah syarikat penerokaan berpangkalan di Adelaide percaya mereka telah menemui bangkai pesawat Malaysia Airlines MH370, 5000KM jauh dari jarak pencarian pihak berkuasa. Syarikat GeoResonance berkata kajian mereka mengenalpasti elemen-elemen di dasar laut yang konsisten dengan bahan dari sebuah kapal terbang. {baca lagi klik butang papar ... } Setelah enam minggu berlalu semenjak MH370

YB Nurul Izzah Anwar - "Obama Yang Tidak Konsisten."

atsixty at ZAKRI ALI - 4 hours ago
Yop LaksaSedap *Nurul Izzah Anwar berkata Barack Obama menunjukkan sikap yang tidak konsisten terhadap komitmen pada demokrasi dan perubahan kerana mengelak dari bertemu dengan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.* *[image: Nurul Izzah Anwar berkata Barack Obama menunjukkan sikap yang tidak konsisten terhadap komitmen pada demokrasi dan perubahan kerana mengelak dari bertemu dengan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim. Katanya, sikap Obama yang “selektif” itu berbeza dengan semangat yang ditiup oleh presiden Amerika Syarikat itu ketika berucap di Universiti Kaherah pada... more »

Tiada ulasan: