Khamis, 1 Mei 2014

4969. Sedap kah?.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.

Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com  

  • Aku nie mengiklan atau memang teringin untuk merasai KLapis nie. Hu3. X de hal-lah. (www.facebook.com

    29hb Januari 2013 

    TEPUNG SEGERA KEK LAPIS MASAM MANIS-550g
    ~ 3 pewarna disediakan + hawflakes
    ~ Hanya tambah telur, mentega cair & susu segar sahaja
    ”Sgt gebu & sedap”
     — 


    Sumber: (https://www.facebook.com/amat.segar/friends
    My Dashboard. 
    s3v3n

    IP
    s3v3n.

    19 perkataan diharamkan untuk bukan Islam di Brunei

    kerengga pada KERENGGA - 22 saat yang lalu
    BANDAR SERI BEGAWAN - BRUNEI. Kerajaan Brunei mengharamkan penggunaan 19 perkataan, termasuk ALLAH dan masjid, oleh orang bukan Islam di negara itu. Brunei Times melaporkan, pengharaman itu berkuat kuasa bulan ini di bawah Kod Penal Syariah. Lain-lain perkataan diharamkan adalah azan, baitullah, al-Quran, fatwa, firman ALLAH, hadis, haji, hukum syarak, Ilahi, kaabah, kalimah syahadat,

    100,000 Rakyat Sertai Himpunan Bantah GST

    atsixty pada ZAKRI ALI - 3 minit yang lalu
    *[HD] KUALA LUMPUR: Kota raya Kuala Lumpur dibanjiri para peserta Himpunan 501 Bantah GST anjuran NGO 89, juga disertai komponen parti dalam Pakatan Rakyat. Dengan memakai baju berwarna merah, mereka mula berkumpul sejak subuh lagi.* *Beberapa tempat ditetapkan penganjur sebagai tempat perkumpulan awal sebelum bergerak menuju ke Jalan Raja, Dataran Merdeka. Antaranya termasuklah, Masjid Negara, Dataran Maybank, KLCC dan Sogo.* *Perhimpunan hari ini turut mendapat kerjasama pihak polis dan penganjur dibenarkan berhimpun di Jalan Raja berhadapan Dataran Merdeka.* *Polis bagaima... lagi »

    ANAK EMAS DIDIK PAPAGOMO a.k.a WAN MUHAMMAD AZRI B WAN DERIS, NORAFIQ BIN MOHD NOR, TERKANTOI MENIPU DAN MEMFITNAH HIMPUNAN AMAN BANTAH GST!!!

    OMAK KAU!!!! pada Omak Kau!!!! - 19 minit yang lalu
    *"Al Fatihah, seorang anggota unit amal PAS yang terlibat dalam pergaduhan dengan kumpulan Soliditari Anak Muda Malaysia SAMM telah ditikam dan disahkan mati di tempat kejadian. Suspek anggota SAMM berjaya ditahan oleh pihak Polis setelah cub* *a melarikan diri dari kepungan pendemo di Dataran Merdeka. Turut ditahan beberapa ahli SAMM yang terlibat dalam insiden berkenaan. Kerana inilah kami menolak sekeras kerasnya perhimpunan macam ni. Sampai berbunuh bunuh ni apa kejadahnya? Bodoh punya pembangkang"Begitulah ayat fitnah anak emas didik Papagomo a.k.a Wan Muhammad Azri... lagi »

    Siapa Sebenarnya Yang Berbaju Hitam Dan Bertopeng Cetus Provokasi Itu?

    greenboc pada KELAB GREENBOC - 28 minit yang lalu
    G*eng kotak’ cetus provokasi* KUALA LUMPUR - Sekumpulan anak muda yang menggelarkan diri mereka 'geng kotak' tidak semena-mena menimbulkan provokasi sewaktu himpunan bantah GST, petang tadi. Kumpulan anak muda berpakaian hitam ini tiba-tiba sahaja melanggar benteng Unit Amal untuk memasuki kawasan Dataran Merdeka. Pergelutan itu, sedikit sebanyak 'mencemarkan' himpunan kali ini yang pada umumnya dilihat terkawal. *Kumpulan berbaju hitam ini kelihatan ganas kerana sebilangannya memakai topeng dan ada yang membawa suar.* Keadaan cemas itu bagaimanapun kembali terkawal apabila r... lagi »

    Antara Dua Darjat Versi 2014

    ijoks2009 pada Kami SokongTokguru - 33 minit yang lalu

    GST 501: Gambar dan Video Budak-budak Samm dituduh menyiku unit amal PAS. Tengok..

    PBO™ pada pen buruk online ™ - 36 minit yang lalu
    Budak-budak Samm dituduh menyiku unit amal PAS. Tengok pada gambar tak ada tertulis perkataan Saam pun. Harap jangan menuduh sembarangan jika tak tahu cerita sebenar. Jangan sebab ada agen provokasi sesama Pakatan Rakyat bercakaran. masing-masing ada tugas nak buat dan kerja kita masih jauh lagi selagi Pakatan Rakyat tidak berjaya ambil alih Putrajaya. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=

    Gambar Himpunan Bantah GST 501 - Kelab Greenboc

    atsixty pada ZAKRI ALI - 39 minit yang lalu
    *Kota raya Kuala Lumpur dibanjiri para peserta Himpunan 501 Bantah GST anjuran NGO 89, juga disertai komponen parti dalam Pakatan Rakyat. Dengan memakai baju berwarna merah, mereka mula berkumpul sejak subuh lagi, demikian lapor Harakahdaily. * *Beberapa tempat ditetapkan penganjur sebagai tempat perkumpulan awal sebelum bergerak menuju ke Jalan Raja, Dataran Merdeka. Antaranya termasuklah, Masjid Negara, Dataran Mayban... lagi »

    100,000 Rakyat Sertai Himpunan Bantah GST

    Maysia Tayadih pada DUNIACACAMARBA (DCM) - 40 minit yang lalu
    [HD] KUALA LUMPUR: Kota raya Kuala Lumpur dibanjiri para peserta Himpunan 501 Bantah GST anjuran NGO 89, juga disertai komponen parti dalam Pakatan Rakyat. Dengan memakai baju berwarna merah, mereka mula berkumpul sejak subuh lagi. Beberapa tempat ditetapkan penganjur sebagai tempat perkumpulan awal sebelum bergerak menuju ke Jalan Raja, Dataran Merdeka. Antaranya termasuklah, Masjid Negara, Dataran Maybank, KLCC dan Sogo. Perhimpunan hari ini turut mendapat kerjasama pihak polis dan penganjur dibenarkan berhimpun di Jalan Raja berhadapan Dataran Merdeka. Polis bagaimanapun m... lagi »

    Gambar-gambar menarik sepanjang Perhimpunan Bantah GST

    kerengga pada KERENGGA - 42 minit yang lalu
    https://www.facebook.com/gigitan.kerengga/media_set? 

    GAMBAR BUDAK KUMPULAN ANTIFA MALAYSIA YANG TUNJUKKAN ISYARAT LUCAH KEPADA WARTAWAN SEMASA HIMPUNAN BANTAH GST TERSEBAR DI INTERNET!!!!

    OMAK KAU!!!! pada Omak Kau!!!! - 49 minit yang lalu
    *Kumpulan anak muda yang berpakaian serba hitam dan memakai bandana bagi menutup identiti individu menggelarkan diri mereka sebagai Antifa Malaysia telah melakukan provokasi kepada media pada jam 4.15 petang tadi di hadapan bangunan Sultan Abdul Samad dengan mengeluarkan perkataan kesat dan lucah seperti 'Fuck Media' sambil mengeluarkan isyarat jari tengah.* *Kumpulan berkenaan berarak bersama Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) tetapi NGO berkenaan telah menafikan mereka mempunyai pertalian dengan kumpulan itu * *menunjukkan isyarat lucah kepada wartawan dan jurugambar yang cub... lagi »

    501- Gambar dan Video Budak-budak Samm dituduh menyiku unit amal PAS. Tengok..

    canang pada Cananglahnie - 52 minit yang lalu
    Budak-budak Samm dituduh menyiku unit amal PAS. Tengok pada gambar tak ada tertulis perkataan Saam pun. Harap jangan menuduh sembarangan jika tak tahu cerita sebenar. Jangan sebab ada agen provokasi sesama Pakatan Rakyat bercakaran. masing-masing ada tugas nak buat dan kerja kita masih jauh lagi selagi Pakatan Rakyat tidak berjaya ambil alih Putrajaya. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=818150644880605&set=a.683621621666842.1073741826.100000570311404&type=1&theater

    Suami Isteri Potong Telinga Dan Hidung Seorang Ulama Di Afghanistan

    Nas Rul pada dairishare - Sejam yang lalu
    Sepasang suami isteri di Afghanistan memotong telinga dan hidung seorang ulama. Mereka melakukannya untuk membalas dendam atas perlakuan ulama tersebut kerana telah memperkosa anak perempuan mereka. Di petik dari New York Daily News, Abdul Qahar dan Sultana mengaku telah memotong kedu-dua deria ulama itu setelah anak perempuan mereka mengadu dia telah dinodai oleh pelaku. "Saya undang mangsa ke rumah untuk makan malam sebelum menjalankan rancangan itu," ujar Qahar Qahar telah ditahan di pejabat polis Wilayah Baghlan Utara mengatakan dia tidak tahu kemana potongan hidung dan telin... lagi »

    SAMM nafikan kekecohan dicetus anggotanya.. jadi dari mana asalnya kumpulan ini? (Video Inside)

    Anak Sungai Derhaka pada Anak Sungai Derhaka - Sejam yang lalu
    Hebat kumpulan ini... orang demo mereka juga berdemo tapi selalunya jika demo yang dianjurkan oleh baik pihak NGO Pro PR atau PR sendiri.. provokasi macam manapun susah nak tercetus pergaduhan.. Tambahan pula dengan pihak media, sebab kebanyakkan yang hadir faham apa itu tugas media dan hormat akan tanggungjawab yang dipikul oleh petugas media.. Tetapi hari ini muncul sekumpulan anak muda yang dikatakan menggelarkan diri mereka sebagai 'Anarki' yang tidak diketahui dari mana asalnya.. Lebih menarik lagi majoriti ahli kumpulan mereka yang turut menyertai demo itu menutup wajah mer... lagi »

    PERHIMPUNAN AMAN BANTAH GST BERLAKU KEKECUHAN YANG DILAKUKAN OLEH SEKUMPULAN ANAK MUDA YANG MENGGELAR DIRI MEREKA ANTIFA MALAYSIA.

    OMAK KAU!!!! pada Omak Kau!!!! - 2 jam yang lalu
    *Sekumpulan peserta yang berpakaian hitam serta menutup muka mereka dengan topeng cuba mencetuskan hura-hara pada akhir perhimpunan 1 Mei dengan membakar bom asap. Sekumpulan anak muda bertopeng berpakaian serba hitam itu , yang menggelar diri mereka sebagai "Antifa Malaysia", telah menendang jurugambar Xin Hua ketika mahu mengambil gambar mereka.Mereka telah berarak di Jalan Raja selepas Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengumumkan bahawa perhimpunan anti-GST telah berakhir.**Sebelum ini, kumpulan berkenaan berarak bersama Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) tet... lagi »

    Himpunan Bantah GST 1 Mei Polis ucap terima kasih

    Orang ni pada Orang ni - 2 jam yang lalu
    KENYATAAN MEDIA OLEH KETUA POLIS KUALA LUMPUR Pihak polis ingin mengucapkan terima kasih kepada orang ramai yang mengamalkan sikap toleransi dan bekerjasama demi mengekalkan keamanan dan kesejahteraan di Bandaraya Kuala Lumpur. Begitu juga kepada para petugas yang bersama-sama terlibat dengan penugasan ini. Pada jam 5.00 petang, keadaan di Bandaraya Kuala Lumpur ini masih berada dalam keadaan terkawal walaupun terdapat beberapa lokasi yang telah dipenuhi oleh peserta-peserta perhimpunan. Ada juga berlaku insiden-insiden kecil seperti tolak-menolak diantara peserta, namun kead... lagi »

    Suami Dayus

    ijoks2009 pada Kami SokongTokguru - 2 jam yang lalu

    Himpunan TURUN bantah GST berjalan lancar

    mso.im pada . - 3 jam yang lalu
    CATATAN *Pemandangan himpunan di hadapan Dataran Merdeka.**Himpunan* TURUN bantah GST yang berlangsung di Dataran Merdeka petang ini telah selesai dan berjalan dengan aman. Semua pihak berpuas hati. Himpunan kali ini tidak ada halangan langsung daripada pihak polis seperti sebelum ini. Para peserta bebas untuk bergerak. Tidak ada semburan air beracun atau pun kedengaran hantukan cota si kepala merah dan jeritan mengejar para peserta himpunan. Mungkin tidak ada setitik darah juga yang jatuh ke bu...lagi »

    Gambar Yang Menggerunkan Pemimpin Umno BN

    Addin Deen pada Addin - 3 jam yang lalu
    Kota raya Kuala Lumpur dibanjiri para peserta Himpunan 501 Bantah GST anjuran NGO 89, juga disertai komponen parti dalam Pakatan Rakyat. Dengan memakai baju berwarna merah, mereka mula berkumpul sejak subuh lagi.Beberapa tempat ditetapkan penganjur sebagai tempat perkumpulan awal sebelum bergerak menuju ke Jalan Raja, Dataran Merdeka. Antaranya termasuklah, Masjid Negara, Dataran Maybank, KLCC dan Sogo.Perhimpunan hari ini turut mendapat kerjasama pihak polis dan penganjur dibenarkan berhimpun di Jalan Raja berhadapan Dataran Merdeka. Polis bagaimanapun menegaskan peserta himpun... lagi »

    Remaja Di Gantung Kerana Menjalinkan Hubungan Cinta Dengan Gadis Berkasta Tinggi

    Nas Rul pada dairishare - 3 jam yang lalu
    Penduduk Desa Kharda, Bahagian Maharashtra, India menggantung seorang remaja lelaki. Kerana beliau menjalin hubungan cinta dengan gadis berkasta lebih tinggi darinya. Akhbar Times of India melaporkan, Khamis (1/5), remaja itu pada awalnya dicekik sebelum akhirnya di gantung. Polis telah menahan dua orang abang gadis tersebut dan seorang rakan mereka. "Mereka menangkap ketita tengah berdua-duaan dan lantas memukul beliau," ujar salah seorang penyiasat polis "Dheeraj Patil". Pemuda itu dicekik dan dibawa ke lombong. Suspek kemudian menggantungnya hingga mati. Kasta atau perbezaan d... lagi »



















Meja www.peceq.blogspot.com  PENIPU, PENDUSTA ITU SAHABAT KARIB SYAITAN LAKNATULLAH - Pendusta akan menunjuk atau mengaku diri baik, jujur dan segala bagai. Pendusta sebenarnya melakukan kejahatan dan membodohkan diri sendiri. Mengapa dikatakan membodohkan diri sendiri?. Pendusta akan mengenepikan sesuatu yang halal, menghalalkan yang haram. Perkara benar akan menjadi racun kepada diri mereka. Perkara yang salah jadi madu dalam roh mereka. Mereka boleh dipanggil Muslim Sejati? atau sekadar Islam pada nama?. Atau langsung tidak Islam. 


ANAK EMAS DIDIK PAPAGOMO a.k.a WAN MUHAMMAD AZRI B WAN DERIS, NORAFIQ BIN MOHD NOR, TERKANTOI MENIPU DAN MEMFITNAH HIMPUNAN AMAN BANTAH GST!!!

"Al Fatihah, seorang anggota unit amal PAS yang terlibat dalam pergaduhan dengan kumpulan Soliditari Anak Muda Malaysia SAMM telah ditikam dan disahkan mati di tempat kejadian. Suspek anggota SAMM berjaya ditahan oleh pihak Polis setelah cuba melarikan diri dari kepungan pendemo di Dataran Merdeka. Turut ditahan beberapa ahli SAMM yang terlibat dalam insiden berkenaan. 

Kerana inilah kami menolak sekeras kerasnya perhimpunan macam ni. Sampai berbunuh bunuh ni apa kejadahnya? Bodoh punya pembangkang" 

Begitulah ayat fitnah anak emas didik Papagomo a.k.a Wan Muhammad Azri b Wan Deris bernama Norafiq bin Mohd Nor a.k.a Afiq KLtown. 

Gambar yang dipaparkan itu ialah gambar kejadian amuk di LRT Gombak suatu ketika dulu. 

Jadi apabila papagomo a.k.a seorang bekas mata-mata Trafik Balai Polis Ampang dibuang kerja masuk penjara dan dendan RM10,000 kerana melakukan rasuah terhadap seorang penagih dadah sebanyak RM400 kala jutaan ringgit dalam kes fitnah saman malu maka kini tanggung memfitnah sudah diambil alih oleh macai budak hingusannya. 

Sebenarnya tiada kejadian tikam meniukam pun dan tiada sebarang kematian dan tangkapan berlaku sekadar adea sedikit kekecuhan yang ditimbulkan oleh kumpulan anak muda yang menggelarkan diri mereka Antifa Malaysia .. Itu sahaja. 

Sumber: (http://omakkau.blogspot.com/2014/05/anak-emas-didik-papagomo-aka-wan.html
Anda mungkin juga meminati:

Tiada ulasan: