Jumaat, 2 Mei 2014

4974. Siapa Yang Buat Pasal?. Suka Kacau Ganggu Orang Lain. Siapa Yang Hasad Dengki Sebenarnya?. Allah SWT Maha Mengetahui.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.

Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com  
Bagusnya penyebar fitnah ini didakwa. Lain masa tak kan berani melakukan hal jijik sedemikian rupa lagi. Lebih-lebih lagi Islam mengajar umatnya patuh perentah dan menghindari larangan Allah SWT.
  • Kantoi!! Fitnah Cybertroppers Umno Berkenaan Himpunan Anti GST Terbongkar

    Tiada peserta perhimpunan bantah cukai barang dan perkhidmatan (GST) cedera atau ditikam seperti didakwa di internet, kata Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Zainuddin Ahmad. 

    Beliau berkata gambar yang didakwa dihantar oleh Twitter Papa Gomo menunjukkan seorang peserta terlantar atas pengusung akibat ditikam merupakan gambar lama. 

    Zainuddin memberitahu Bernama, dakwaan tersebut "tidak benar sama sekali." 

    Tentang laporan bahawa tiga jurukamera media cedera semasa membuat liputan perhimpunan itu, beliau berkata pihak polis belum menerima sebarang laporan mengenainya. 

    Zainuddin berkata perhimpunan yang bertumpu di kawasan sekitar Dataran Merdeka itu dianggarkan disertai kira-kira 15,000 orang. 

    Sementara itu, Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Seri Mohmad Salleh berkata, keadaan di ibu kota terkawal pada pukul 5 petang ini, walaupun terdapat beberapa lokasi dipenuhi peserta perhimpunan GST, dan pada pukul 5.30 petang, kesemua peserta beredar dari lokasi perhimpunan dan keadaan kembali normal. 

    "Ada berlaku insiden kecil seperti tolak-menolak antara peserta, namun keadaan masih terkawal," katanya.. 

    Beliau berkata polis akan tetap melaksanakan kawalan keselamatan di lokasi-lokasi tertentu bagi memastikan keadaan selamat. 

    "Saya menasihatkan peserta perhimpunan supaya tidak menimbulkan kekecohan sehingga menganggu ketenteraman awam," katanya. 

    Mohmad turut mengucapkan terima kasih kepada orang ramai yang mengamalkan sikap toleransi dan bekerjasama demi mengekalkan keamanan serta kesejahteraan bandaraya Kuala Lumpur. ~bernama

    GB

    Selain papagomo yang namanya disebutkan oleh pihak polis di atas, macai UMNO lain yang turut menyebarkan twitter fitnah berkenaan ialah afiq kltown.
    Sepatutnya kedua-dua mereka ini ditangkap kerana memfitnah dan cuba menimbulkan suasana tegang.

    Tidak mengapa, hukum kebenaran dan keadilan akan tetap MENGHUKUM mereka. "Alaisallahu biahkamil-hakimin?" - Bukankah Allah itu sebaik-baik Hakim?



    Perghhh !!! Kumpulan Mangkuk Ayun Yang Merosakan Himpunan Aman GST..

    GAMBAR BUDAK KUMPULAN ANTIFA MALAYSIA YANG TUNJUKKAN ISYARAT LUCAH KEPADA WARTAWAN SEMASA HIMPUNAN BANTAH GST TERSEBAR DI INTERNET!!!! Kredit Omakau.


    Kumpulan anak muda yang berpakaian serba hitam dan memakai bandana bagi menutup identiti individu menggelarkan diri mereka sebagai Antifa Malaysia telah melakukan provokasi kepada media pada jam 4.15 petang tadi di hadapan bangunan Sultan Abdul Samad dengan mengeluarkan perkataan kesat dan lucah seperti 'Fuck Media' sambil mengeluarkan isyarat jari tengah.

    Kumpulan berkenaan berarak bersama Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) tetapi NGO berkenaan telah menafikan mereka mempunyai pertalian dengan kumpulan itu
    menunjukkan isyarat lucah kepada wartawan dan jurugambar yang cuba merakamkan aksi mereka itu.

    Seorang anggota kumpulan tersebut telah bertindak melontar batang kayu bendera ke arah jurugambar tersebut.


    Aksi tersebut telah berjaya dirakam dan kini tersebar ligat sungguh di alam siber.

    Kekecohan yang berlaku selama beberapa minit itu berjaya diselesaikan sejurus petugas dari Jabatan Unit Amal PAS tiba di lokasi kejadian.


    Seekor kerbau bawa lumpur habis semuanya terpalit.

    JUDIKA - Aku Yang Tersakiti. 
    Dimuat naik pada 23 Dis 2011
    Butiran tidak tersedia.
    • Kategori

    • Lesen

      Lesen YouTube Standard
    Diterbitkan pada 17 Jan 2013
    Sesi karaoke...hehe Just love the lyric, simple tapi dalam maksudnya.
    • Kategori

    • Lesen

      Lesen YouTube Standard
    Diterbitkan pada 8 Jun 2012
    Butiran tidak tersedia.
    Dimuat naik pada 6 Feb 2012
    :D
    • Kategori

    • Lesen

      Lesen YouTube Standard

    Diterbitkan pada 3 Jun 2013
    Butiran tidak tersedia.
    • Kategori

    • Lesen

      Lesen YouTube Standard
    My Dashboard. 
    s3v3n

    IP
    s3v3nه
Meja www.peceq.blogspot.com  

TOLONG JANGAN SESEKALI FITNAH SAMM......

atsixty pada ZAKRI ALI - 30 minit yang lalu
Azmann Yusoff [image: Azmann Yusoff's photo.] *INI LAH GROUP YANG MEMBUAT HURU HARA petang tadi.... Saya tau SIAPA Ketua dia...LU DATANG NAK BIKIN KECOH APA HAL???* [image: Azmann Yusoff's photo.] *Lagi pic Geng BERTOPENG...* [image: Lagi pic Geng BERTOPENG...]

Hangat!!! (Gambar) Beratus "Spider-Man 'SERANG' Pulau Pinang.. Jom Terjah!!!

sahabat sedaka pada SEDAKA Sejahtera™ - 34 minit yang lalu
Spidey mania: Peminat Spider-Man bergambar semasa cubaan untuk memecah rekod bagi "Himpunan Terbesar bagi Orang Berpakaian Seperti Spider-Man' di pawagam TGV di Gurney Paragon Mall di Pulau Pinang. *GEORGE TOWN:* Pengaruh Spider-Man benar-benar memberi semangat kepada peminat filem itu apabila mereka berpakaian kostum adiwira berwarna biru dan merah ketika menonton filem sekuel Spider-Man. Para penonton filem yang lain di pawagam dikejutkan dengan sekumpulan 342 orang, termasuk seorang wanita berusia 73 tahun, tiba pada majlis pra-tonton *The Amazing Spider-Man 2: Rise of Electro *pa... lagi »

Perghhh !!! Kumpulan Mangkuk Ayun Yang Merosakan Himpunan Aman GST..

Abu Luqman pada Media Orang Kampung - 46 minit yang lalu
GAMBAR BUDAK KUMPULAN ANTIFA MALAYSIA YANG TUNJUKKAN ISYARAT LUCAH KEPADA WARTAWAN SEMASA HIMPUNAN BANTAH GST TERSEBAR DI INTERNET!!!! Kredit Omakau. Kumpulan anak muda yang berpakaian serba hitam dan memakai bandana bagi menutup identiti individu menggelarkan diri mereka sebagai Antifa Malaysia telah melakukan provokasi kepada media pada jam 4.15 petang tadi di hadapan bangunan

Gambar Zoo Tertua Di Eropah yang Diambil Pada Tahun 1955

Nas Rul pada dairishare - Sejam yang lalu
Zoo Denmark Copenhagen telah ditubuhkan pada tahun 1859, menjadikannya salah satu daripada institusi zoologi tertua di Eropah. Lebih 27 ekar dipenuhi dengan kandang haiwan dan tarikan pelancong. Tidak sama seperti zoo secara umum, gambar-gambar lama zoo Copenhagen akan membuka mata anda. Pada tahun 1955, ia adalah masa yang sama sekali berbeza. Orang dengan pelbagai kepercayaan yang jauh berbeza dari orang-orang moden. Imej-imej dari masa yang begitu pelik, mereka seolah-olah benar-benar kagum apa yang mereka lihat.

Kantoi!! Fitnah Cybertroppers Umno Berkenaan Himpunan Anti GST Terbongkar

Addin Deen pada Addin - Sejam yang lalu
Tiada peserta perhimpunan bantah cukai barang dan perkhidmatan (GST) cedera atau ditikam seperti didakwa di internet, kata Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Zainuddin Ahmad. Beliau berkata gambar yang didakwa dihantar oleh Twitter Papa Gomo menunjukkan seorang peserta terlantar atas pengusung akibat ditikam merupakan gambar lama. Zainuddin memberitahu Bernama, dakwaan tersebut "tidak benar sama sekali." Tentang laporan bahawa tiga jurukamera media cedera semasa membuat liputan perhimpunan itu, beliau berkata pihak polis belum menerima sebarang laporan mengenainy...lagi »

10 GAMBAR SEBAGAI BUKTI BICARA MENOLAK FITNAH MACAI-MACAI UMNO KONONNYA KAUM TIONGHUA TIDAK TURUT SERTA DALAM HIMPUNAN AMAN BANTAH GST SEMALAM.

OMAK KAU!!!! pada Omak Kau!!!! - Sejam yang lalu
*Semalam heboh macai-macai UMNO buat cerita propaganda adu domba kononnya kaum Tionghua tidak turut serta Himpunan Aman Bantah GST atas alasan GST menguntungkan perniagaan mereka.Gambar-gambar diatas adalah bukti betapa kaum Tionghua bukan sedikit angkanya turut serta bersama-sama dengan rakyat membantah pelaksanaan GST oleh kerajaan sombong, bobrok, zalim UMNO mulai bulan April 2015 sebanyak 6%.Pengikut UMNO memang sah jenis spesis ganjil .. semua rakyat dalam dunia maukan harga barang-barang keperluan dibeli dengan harga murah tetapi mereka adalah sebaliknya .. lagi mahal la... lagi »

Iklan Syaitan dan Aurat

Detik Islam pada Detik Islam - Sejam yang lalu
Begini ke cara syaitan menghasut? begini kah mudahnya wanita menunjuk auratnya? ya Allah lindungi lah kami hamba-hamba mu yg hina lagi keji dari Syaitan yang direjam...lindungi lah keluarga kami sahabat kami saudara mara kami dan yg seislam dengan kami...

Ahmad Maslan Bagi Amaran Kepada Yang Bantah GST

atsixty pada ZAKRI ALI - Sejam yang lalu
*Apahal lu ni Ahmad Maslan oiii... lu ingat Rakyat yang Tahu Brfikir dan Mahu Berfikir dengan Akal Fikiran akan Berdiam Diri jika sudah Kerajaan Umno/Bn Tak Peduli dengan BANTAHAN kepada GST dan tetap akan Melaksanakan GST, kecuali lah Rakyat yang disebelah SINUNN yang lebih kepada Menggunakan KEPALA LUTUT memang lah dia orang Tak Peduli.* *Atas sebab disebelah Sinunnn tu MENU Utama nya adalah OTAK LEMBU NFC dan OTAK UDANG dari Kolam Udang Noh Omar menjadi SANTAPAN Kegemaran dia orang, tetapi Kami disebelah Rakyat yang Tahu Berfikir dan Mahu Menggunakan Akal Fikiran tetap akan Memb... lagi »

GAMBAR BUDAK KUMPULAN ANTIFA MALAYSIA YANG TUNJUKKAN ISYARAT LUCAH KEPADA WARTAWAN SEMASA HIMPUNAN BANTAH GST TERSEBAR DI INTERNET!!!!

PBO™ pada pen buruk online ™ - Sejam yang lalu
Kumpulan anak muda yang berpakaian serba hitam dan memakai bandana bagi menutup identiti individu menggelarkan diri mereka sebagai Antifa Malaysia telah melakukan provokasi kepada media pada jam 4.15 petang tadi di hadapan bangunan Sultan Abdul Samad dengan mengeluarkan perkataan kesat dan lucah seperti 'Fuck Media' sambil mengeluarkan isyarat jari tengah. Kumpulan berkenaan berarak bersama

MISTERI ANAK HILANG SEMASA TIDUR TERUNGKAI (GAMBAR)

Na'im Nikmat pada Na'im Nikmat @blog - 2 jam yang lalu
Beliau ingat anaknya dah hilang. Dah kecoh buat laporan polis dan meneliti semua gambar yang diambil (termasuk gambar di atas), baru perasan anaknya di mana. SUMBER:OH! MEDIA

Politik Malaysia Dan Fitnah Seolah-Olah Tak Dapat Di Pisahkan

ijoks2009 pada Kami SokongTokguru - 2 jam yang lalu
Klik untuk besarkan gambar

INILAH PRESIDEN CUEPACS YANG GELARKAN KAKITANGAN AWAM YANG HADIR SAMA HIMPUNAN BANTAH PELAKSANAAN GST SEBAGAI PENGKHIANAT!!!!

PBO™ pada pen buruk online ™ - 3 jam yang lalu
Penjawat awam yang terlibat dalam perhimpunan membantah Cukai Barang dan Perkhidmatan (CBP) di Dataran Merdeka hari ini dianggap sebagai pengkhianat dan tidak layak bergelar penjawat awam. Presiden Kongres Kesatuan Pekerja-Pekerja Dalam Perkhidmatan Awam (Cuepacs) Azih Muda berkata penjawat awam yang terlibat dalam perhimpunan yang menentang kerajaan itu melanggar Akujanji dan Ikrar

MH370 - Laporan awal dan senarai cargo...

ali allah ditta pada tumpang sekole...? - 6 jam yang lalu
*Kerajaan Malaysia mengeluarkan salinan laporan awal mengenai kehilangan pesawat Malaysia Airlines Penerbangan MH370, yang ia dikemukakan kepada Pertubuhan Penerbangan Awam Antarabangsa (ICAO) awal bulan lepas.Dalam satu kenyataan, Menteri Pertahanan yang yang pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata keputusan untuk mengeluarkan laporan itu, yang bertarikh 9 April, telah dibuat selepas pasukan pakar dalaman selesai menyemak dokumen tersebut.Bersama laporan itu, kerajaan juga mengeluarkan rakaman audio komunikasi antara kokpi... lagi »

Fakta yang perlu anda ketahui mengenai laporan awal MH370 yang dikeluarkan kerajaan

PBO™ pada pen buruk online ™ - 6 jam yang lalu
Laporan awal MH370, yang turut mengandungi rakaman audio perbualan antara kokpit dan Pusat Kawalan Trafik Udara Kuala Lumpur serta senarai kargo, dikeluarkan hari ini oleh Kementerian Pengangkutan. Laporan itu turut memuatkan peta laluan penerbangan, pelan tempat duduk penumpang selain dokumen tambahan yang memberi maklumat lanjut berkaitan tindakan yang diambil antara 1.38 pagi dan 6.14

Jom Lihat: Ada Sesuatu Yang Ganjil Pada Kereta Ini

Nas Rul pada dairishare - 6 jam yang lalu
Bike made out of an old Pontiac Fiero.

Suhu Terpanas Pernah Berlaku Di Zaman Firaun

ijoks2009 pada Kami SokongTokguru - 7 jam yang lalu
Kajian terbaru yang dilakukan penyelidik dari Amerika Syarikat, mendedahkan bahawa di zaman Firaun (ribuan tahun lalu) iklim dunia mencapai titik terpanas berbanding suhu Bumi saat ini. Dari The register, Rabu (13/3/2013), kajian terbaru ini disokong oleh National Science Foundation untuk mengungkap suhu Bumi di masa lalu. Kaedah analisis ini meliputi serbuk sari purba, teras ais, kerang dari organisma laut dan sebagainya. Salah satu hasil dari kajian ini ialah bahawa suhu mulai dari 2000-2009 belum melebihi suhu terpanas dari awal zaman Holosen (5000 hingga 10 ribu tahun lalu). W... lagi »

MISI PENCARIAN PESAWAT MH370 DISWASTAKAN?

MOHAMED NASSER MOHAMED pada kaki sakat - 8 jam yang lalu
Di Malaysia di mana budaya inovasi dan keusahawanan sangat tinggi tidak mustahil ia dilakukan. Soalnya hanyalah bila, siapa dan bagaimana. Dengan semangat Malaysia Boleh yang membara, baja subsidi boleh bertukar tangan, baucar BB1M boleh ditunaikan dengan diskaun hampir 50 peratus. Malah BB1M boleh juga digunakan untuk membeli tudung, krim kecantikan selain tambah nilai telefon bimbit! Misteri kehilangan pesawat MH370 yang membawa seramai 239 orang penumpang dan kru telah memasuki minggu ke-7 tidak menampakkan sebarang hasil yang memberangsangkan. Puluhan aset, ribuan petugas ... lagi »

Polis Nafi Dakwaan Papagomo & Macai UMNO Kononnya Ada Peserta Anti-GST Ditikam

greenboc pada KELAB GREENBOC - 8 jam yang lalu
Kuala Lumpur - Tiada peserta perhimpunan bantah cukai barang dan perkhidmatan (GST) cedera atau ditikam seperti didakwa di internet, kata Ketua Polis Daerah Dang Wangi, Asisten Komisioner Zainuddin Ahmad. Beliau berkata gambar yang didakwa dihantar oleh Twitter Papa Gomo menunjukkan seorang peserta terlantar atas pengusung akibat ditikam merupakan gambar lama. Zainuddin memberitahu Bernama, dakwaan tersebut "tidak benar sama sekali." Tentang laporan bahawa tiga jurukamera media cedera semasa membuat liputan perhimpunan itu, beliau berkata pihak polis belum menerima sebarang lapo... lagi »

" Lembu Punya Susu Sapi Dapat Nama. Kena Cam Muka-Muka Nih Siasat Dari Mana Datang "

tikaq buloh pada tikaqbuloh blogspot - 8 jam yang lalu
Aku setuju sangat kalau polis siasat habis-habis mana datangnya budak-budak yang merosak majlis perhimpunan bantah GST 1 Mei nih. Aku yang hadir pada perhimpunan ini pun tidak menyedari kehadiran puak-puak nih sama seperti kata jurucakap SAMM Che'Gu Bard yang menafikan mereka ini bukan daripada SAMM dan juga tidak nampak berlakunya pergaduhan ini. Mereka mula membuat onar sejurus selepas peserta perhimpunan bersurai, Kredit kepada pasukan Unit Amal Malaysia yang meredakan keadaan. Berikut ialah kenyataan dari pihak SAMM : Pengerusi Solidariti Anak ‎Muda Malaysia (SAMM) Badr... lagi »

Siapa ada maklumat berkenaan lelaki dalam video ini yang menimbulkan kekecohan di himpunan Bantah GST

kerengga pada KERENGGA - 9 jam yang lalu
Pergaduhan berlaku antara sekumpulan anak muda dan petugas media selepas Perhimpunan 1 Mei berakhir petang tadi di sekitar Dataran Merdeka, Kuala Lumpur. – Gambar The Malaysian Insider oleh Afif Abd Halim, 1 Mei, 2014. Sejurus selepas Perhimpunan 1 Mei berakhir, berlaku pertempuran‎ yang melibatkan antara kumpulan anak muda dan petugas media. Kumpulan anak muda yang dianggarkan seramai 50

Iklan Syaitan dan Aurat

Begini ke cara syaitan menghasut? begini kah mudahnya wanita menunjuk auratnya? ya Allah lindungi lah kami hamba-hamba mu yg hina lagi keji dari Syaitan yang direjam...lindungi lah keluarga kami sahabat kami saudara mara kami dan yg seislam dengan kami...
Sumber: (http://detikislam.blogspot.com/2014/05/iklan-syaitan-dan-aurat.html

Tiada ulasan: