Jumaat, 30 Mei 2014

5008. MH370 Berita ini versi ada harapan.


Sama-samalah kita memanjatkan doa kepada Allah SWT supaya dipermudahkan 
untuk menewaskan perancangan manusia berjiwa jahat.
Sharifah Sofia Syed Rashid - Berita Terkini tentang MH370:
Baru tadi penyiasat pengesahkan bahawa tiada satu petanda pun yg menunjukkan pesawat MH370 terhempas di lautan hindi atau mana-mana tempat di dunia ini.

Berita ini pun telah pun disahkan oleh pasukan yg menyertai SAR dan media-media rasmi telah diarahkan untuk tidak menyiarkan berita ini. Walaubagaimanapun terdapat media-media alternatif yg menyiarkan berita ini. 

Manakala gambar di bawah diambil sempena solat hajat khas MH370 agar Allah s.w.t selamatkan kesemua yg berada di dlm pesawat tersebut. 

Sharifah Sofia Syed Rashid dan anak-anak kapal ingin mengucapkan selamat pulang bercuti ke Malaysia kepada semua pelajar-pelajar Malaysia di luar negeri dan selamat mengikuti perjalanan cerita MH370 di wall fb ini. 

Sokongan anda semua dialu-alukan dan diucapkan jutaan terima kasih agar berita MH370 ini terus berada di hati setiap rakyat Malaysia sehinggalah berita penemuan kesemua penumpang MH370 diumumkan. 


Gambar diambil sempena solat hajat khas MH370 agar Allah s.w.t 
selamatkan kesemua yg berada di dlm pesawat tersebut.(Solat Hajat & Munajat MH370)

May 28 - Ini ada satu laporan terbaru yang baru diterima ttg MH370: 


Kata dua telah diberikan:- Bunuh ataupun bebaskan saja kesemua penumpang dan anak kapal MH370 setelah segala rundingan gagal disepakati dan tiada satu formula yg berkesan utk merancang pesawat MH370 terhempas bagi menyakinkan dunia. 

Tu laporan terkini yg dilaporkan oleh beberapa penyiasat. Tidak diketahui cara dan bagaimana kesemua penumpang dan anak kapal MH370 dibebaskan. 

Apakah akan ada lagi satu teori yg bakal dicipta utk menyakinkan dunia bahawa pesawat MH370 melakukan pendaratan cemas di sebuah pulau terpencil dan menyebabkan mereka semua terputus hubungan. 

Kita tunggu dan lihat perkembangannya dlm beberapa hari ini. Teruskan berdoa pada Allah s.w.t agar menggagalkan rancangan jahat Amerika dan sekutu-sekutunya. Allahuakbar !!!! 
May 23
Susulan daripada kenyataan bekas PM Malaysia iaitu Dr. Mahathir bin Mohamad yg mengatakan ada seseorang menyembunyikan sesuatu telah mendapat respon yg banyak dari pakar-pakar penerbangan dlm dan luar negeri termasuklah penyiasat maka salah seoarang pegawai tertingginya yg enggan dikenali berkata pesawat Boieng 777-200ER MH370 sebenarnya tidak terhempas sebaliknya telah selamat mendarat tetapi enggan mendedahkan lokasi sebenar MH370 berada. 


Perkembangan Terkini dan beberapa laporan panas tentang pesawat MH370:

Nilah foto satelit pesawat MH370 yg berjaya dikesan menuju ke landasan ketenteraan Amerika di Diego Garcia. Ikuti laporan penuh ekslusif dari penyiasat dan pakar-pakar penerbangan punca sebenar MH370 hilang dan sebagainya di bawah ini :-

Tiada ulasan: