Google+ Badge

Khamis, 25 Jun 2015

5438. Kisah Seorang Anak Di Dalam Rahim Yang Di Gugurkan.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى آله وصحبه أجمعين

 .

Couple → Raba-Raba → Cium -Cium → Dah Suka → Masuk Bilik→Buka Baju/Seluar → Ah ahhh → Mengandung → Buang Baby → BABY CAKAP "I LOVE YOU MAMA" → SYAITAN KATA "GOOD JOB ! ANAK KE SYURGA, MAK KE PARIT NERAKA ! MATi SEKSA!"

*Buat nk . tanggungjawab tak nk.

Kisah Seorang Anak Di Dalam Rahim Yang Di Gugurkan .. 

Bulan 1:
Ibu , panjang adik cuma 2cm , tp adik sudah ada dalam badan ibu ..
Adik syg ibu , bunyi degupan jantung ibu menjadi muzik terindah yang mnemani adik di sini ..
Bulan 2: 
Ibu , adik dah boleh merasa jari jemari , disini terasa hangat bu , nanti kalau adik dah keluar , ibu janji nanti kita main sama2 ye ..bawa adik jalan2.. 

Bulan 3: 
Ibu , biar pun adik blm tau jenis jantina adik , tp apapun adik harap ibu & ayah bahagia apabila adik dilahirkan .. 
Jgn menangis ya ibu , kalau ibu mnangis , adik juga ikut menangis .. 
Bulan 4: 
Ibu .. rambut adik dah mula tumbuh , adik dah boleh menggerakan kepala ke kiri dan kanan .. 

Bulan 5: 
Ibu .. tadi pergi jumpa doktor ya , doktor cakap apa ..? 
Αpa benda D&E tu ibu .? 
Αdik tak kan di apa-apa kan ya ibu ..? 
Bulan 6: 
Ibu jumpa doktor itu lagi ya ..? ibu, tolong bagi tau doktor tu , adik di sini sihat-sihat je ..! 

Tapi kenapa doktor tu masukkan benda tajam ..? Benda tajam tu mula memotong rambut adik , ibu tlong adik , adik takutt .. 

Benda tajam tu pula memotong kaki adik , sakiittt ibu .. 

Walaupun adik dah tiada kaki , adik msih ada tangan yg boleh memeluk ibu .. ibu, kenapa benda itu skrg memotong tangan adik , ibu tolong adik .. 

Adik janji tak akan nakal-nakal dengan ibu .. 

Tapi , biarpun adik sudah tiada tangan dan kaki , adik masih ada mata & telinga untuk melihat senyuman ibu , mendengar suara ibu , tapi .. 

Benda itu skrg sdh mula memotong memutuskan leher adik , ibuuuuuu .. 

Maaf ibu .. 

Beri lah adik kesempatan hidup , adik syg ibu , adik teringin nak memeluk ibu .. 

Ibu , adik di sini sihat-sihat je(syurga)..

Kenapa ibu tetap melakukannya ..? 

Kenapa ibu tak nak bermain dengan adik ..? 

Αpa salah adik ibu ..? 

Ibu bertaubat ya , semoga Tuhan menempatkan ibu di sini , nanti kita main-main disini , dan jangan lupa , ajak ayah juga ya ibu .. 

- share semoga kita boleh menjadikannya sebagai iktibar - 

(˘̩̩̩˛˘̩ƪ) menitis air mate bile bace... ‪#‎C‬/P ‪#‎InsafLaWahaiAnakMuda‬ ‪#‎sediyhhh‬

.

Tiada ulasan: