Khamis, 16 Julai 2015

5631. Zaman Nabi dulu dah ada bayi yang boleh berkata~kata untuk sampaikan kebaikan dakwah kepada emak kandung bayi itu sendiri.


♡ ﺑِﺴْــــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﻴْـــﻢ ♡
◆▬▬▬▬▬ஜ  ஜ▬▬▬▬▬◆
☆•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•★´¨`*•.¸¸.•★
♡ السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه ♡
◆◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ஜ۩۩  ۩۩ஜ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◆

اللهُــــــم ۩★۩ صَـلٌ ۩★۩ علَى سَــيدنـا مُحـمَّـدْ ۩★۩ وعلَى آل ســيدنا مُحـمَّـدْ ۩★۩ كما صلٌيت علَى ســيدنـا إِبْرَاهِيـمَ ۩★۩ وعلَى آل سًــيدنــُا إِبْرَاهِيـمَ ۩★۩ وبارك علَى ُسَــيدنـُا مُحــمَّـدْ ۩★۩ وعلَى آل سَـيدنا مُحـمَّــدْ ۩★۩ كما باركت علَى سًـيدنا إِبْرَاهِيمَ ۩★۩ وعلَى آل ًسيدنا إِبْرَاهِيمَ ً۩★۩ فى الْعَالَمِينَ ۩★۩ إن ك حَمِيدٌ مَجِيدْ

♡ ﷺ ♡ ﷺ ♡ ﷺ ♡ ﷺ ♡ ﷺ ♡

◆◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙ஜ۩۩ ♡ ۩۩ஜ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◆

♡  الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى آله وصحبه أجمعين
“”
استغفر الله لا إله إلا هو الذي الحي القيوم واتوب إليه
استغفر الله لا إله إلا هو الذي الحي القيوم واتوب إليه
استغفر الله لا إله إلا هو الذي الحي القيوم واتوب إليه
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ , مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ
الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى آله وصحبه أجمعين
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
آمين...آمين... آمين... ياالله يَآرَبْ آلٌعَآلَمِِيِن
ﺑِﺴْــــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﻴْـــﻢ
 •
“”
*
سبحان الله والحمدلله ولا اله الا الله والله اكبر

أسْتَغْفِرُ اللَّهَ الْعَظِيمَ الَّذِي لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَيُّ الْقَيُّومُ وَ أَتُوبُ إِلَيْهِ

Bismillah ...:  
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1629252203977952&set=p.1629252203977952&type=1

: dalam tarikh 11:50+/PM/Saturday/11th/July/2015 saya dah dapat mimpi masa saya sedang tidur sampai dalam mimpi tu saya nampak sangat ramai orang yang sedang sujud dalam masjid besar sampai saya dah nampak ada jugak ramai orang Islam masih dalam keadaan sujud di atas setiap permukaan anak~anak tangga yang besar luas ruang pada setiap anak~anak tangga yang luas lebar yang cukup untuk ramai orang Islam bersujud untuk patuh perintah oleh Allah.

"Harap ramai orang jangan tiru atau buat aksi ni

Sebab Nabi Muhammad tak pernah ganggu kucing yang tengah tidur atau tengah nak tidur. 

Sedangkan manusia pun boleh marah bila manusia tak cukup tidur atau bila tidur manusia diganggu. Tak nampak ke kucing tu marah bila orang tu buat bising? Dah lah kucing tu tak macam ramai orang yang ada banyak pakaian, ada Facebook Messenger, Twitter, Instagram, Pinterest, MySpace, WeChat, WhatsApp, email, telefon, televisyen, radio, WiFi, kenderaan, kacau ramai perempuan yang masih dara atau janda atau isteri orang lain, main bola, lepak kedai mamak, karaoke, menyanyi, mengutuk, mengumpat, memfitnah, bergelek, melancong, Vine, DubSmash, Blogger, minyak wangi, banyak jenis makanan, banyak jenis minuman, jamming kat studio jamming, layan blues dan jiwang tapi kucing hidupnya ada banyak macam tu? Jadi, jangan ganggu kucing tidur. . Terima kasih. Maaf. Sorry. Thank you. ." ~Kyairey~ . .

Ramai orang lain akan kata saya tipu kalau bila saya tak tunjuk gambar maksiat yang ada unsur lucah dan unsur zina mengangkang dua kaki Farah gimnastik tu kepada ramai orang lain, sebagai saksi dan bukti bahawa Farah gimnastik dah tak menghormati bulan Ramadhan dalam tahun 2015 dan juga sebagai bukti yang menunjukkan bahawa ramai orang lain yang benci Islam, mungkin juga sebab bunyi Azan Subuh, Azan Zuhur, Azan Asar, Azan Maghrib dan Azan Isyak masih berterusan berbunyi ke serata udara setiap negara seluruh dunia ni, hahahaha, padan muka kepada ramai orang yang benci Islam. 


Orang Islam beriman adalah orang Islam beriman yang benci maksiat. 

Orang jahat bodoh memang akan pasti kata saya mengaibkan atau memalukan Farah sebab tunjuk bukti bergambar berunsur zina maksiat Farah yang berpakaian gimnastik. Tuduhan atau dakwaan perlukan bukti. Gambar Farah tu adalah bukti. Tak boleh tuduh tanpa bukti. Saya dah Print semua akaun laman sosial internet PUBLIC Farah tu sebagai bukti Farah sebagai PUBLIC FIGURE tidak menghormati bulan Ramadhan dalam tahun 2015! 

Macam kebetulan, lepas saya dah report masalah ni kepada astro AWANI sebelum ni, kemudian, dalam tarikh 3/July/2015 iaitu tarikh birthday hari lahir ummi kandung saya iaitu emak kandung saya ni, Faizal Tahir dah nyatakan terima kasih kepada usaha pihak astro AWANI dalam usaha Faizal Tahir di dalam kawasan negara bernama Jordan untuk tolong rakyat negara bernama Palestine. 

Terima kasih kepada astro AWANI, Faizal Tahir, emak kandung saya dan semua yang menjayakan kebaikan. Sila rakam akaun internet Farah untuk tuduhan berbukti. Supaya generasi akan datang atau ramai orang akan di masa akan datang dapat tau bahawa dalam sejarah Malaysia pernah dijajah askar tentera dari luar negara Malaysia dan juga pernah dijajah oleh sikap tidak adil sampai Faizal Tahir dihukum sebab hanya cuma Faizal Tahir buka baju Faizal Tahir sendiri dan tali pinggang seluar Faizal Tahir sendiri tapi Farah gimnastik tu tak dihukum tetapi dipuji oleh ramai orang yang benci Islam sebab masih makin ramai orang yang masuk Islam di semua jenis negara walau kalau di dalam suatu masa nanti saya akan pasti dimasukkan ke dalam api neraka yang paling jahanam. 

Usually, empty cans, sounds, useless. Biasanya, tin kosong, berbunyi seperti tidak berguna. Empty cans is not human. Empty cans can be recycled. Tin kosong boleh dikitar semula. Hanya penyokong Farah boleh marah? Orang lain tak boleh marah? Bagus betul, BA to BI. 

Saya dah banyak kali buat dan hantar report ke pihak Facebook sampai sangat banyak akaun profil Facebook yang dah dipadam oleh pihak Facebook termasuk group Facebook atheist yang ada lebih lima puluh ribu Members, page Facebook yang ada lebih sepuluh ribu Likes, profil Facebook yang ada lima ribu Friends dan Facebook dah banyak kali hantar mesej menyatakan Thank You kepada saya selepas setiap kali pihak Facebook padam akaun, page, profile, comment, post dan gambar yang bertentangan dengan peraturan pihak Facebook berdasarkan aduan laporan report yang saya dah buat dan hantar ke pihak Facebook. 

Saya ada tiga jenis devices yang canggih untuk buat dan hantar report ke pihak Facebook dan mengajar ramai orang lain tentang cara buat dan hantar report kepada pihak Facebook dengan laju tanpa bayaran yang saya kenakan kepada ramai orang yang saya ajar tu sebab saya tak kedekut ilmu dan sebab mungkin saya tak hidup lama. 

Saya pun pernah juga dihukum. Farah gimnastik tu bukan budak kecik umur empat tahun tapi umur Farah gimnastik tu dah lebih 20 tahun atau dah lebih dua puluh tahun dah besar dewasa sebagai orang Islam yang patut tau ada ramai orang Islam di Malaysia dan Islam agama rasmi Malaysia. Memang dah ramai orang bukan Islam yang tau hormat dan minta maaf bila makan depan ramai orang Islam yang berpuasa dalam bulan Ramadhan yang lebih baik berbanding bulan lain. 

Farah gimnastik, kau mesti delete padam semua gambar profil akaun laman sosial public so sial internet kau di Twitter, Instagram, Facebook sebab semua akaun kau bukan private. Dan kau pulak adalah public figure iaitu ikon yang mungkin boleh sebabkan makin ramai remaja ikut pakaian berunsur zina maksiat kau tu Farah. 

Jangan jadi angkuh macam iblis. Ramadhan setahun sekali, bukan selalu. Orang Islam yang tak puasa di depan ramai orang masa bulan Ramadhan dihukum sebab tak menghormati bulan Ramadhan tetapi Farah gimnastik yang tak menghormati bulan Ramadhan dengan sikap Farah yang masih angkuh seperti iblis yang masih lagi Farah letakkan gambar yang sangat dedah aurat Farah mengangkang di gambar profil Twitter Farah yang public termasuk di Instagram dan Facebook Farah tidak pula dihukum. 

Banyak kali berlaku perkara yang tak adil. SKMM Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia pernah gam hukum Faizal Tahir selama tiga bulan sebab Faizal Tahir cuma hanya buka baju dan tali pinggang seluar Faizal Tahir sendiri depan ramai orang sampai pihak 8TV pun hukum Faizal Tahir selama enam bulan untuk buat kerja baik yang dah ditetapkan dalam hukuman yang Faizal Tahir terima masa tu dalam tahun 2008. Tak adil adalah unfair. 

Tugas dakwah adalah untuk semua orang Islam walau masih budak walau dah banyak dosa silap dilakukan. Kalau ramai perempuan Islam yang tutup aurat tapi bersikap teruk maka, jadi, perempuan Islam yang tak tutup aurat lagi lah teruk dan sial sebab tak ikut perintah Allah untuk tutup aurat. Di dunia ni ada ramai orang Islam yang jahat dan ada ramai orang Islam yang baik seperti yang kita nampak dalam berita siaran televisyen, maka jangan salahkan Islam bila kalau Farah dan ramai orang bukan Islam yang lain yang mungkin akan atau mungkin pasti dibunuh atau mungkin disimbah air asid ke muka oleh ramai orang jahat atau gila yang mengaku dirinya sendiri beragama Islam. 

Juga, ada ramai orang bukan Islam yang baik, juga ada ramai orang bukan Islam yang jahat dan juga ada ramai orang bukan Islam yang gila. Sebenarnya, memang masih ada ramai orang yang guna cara baik untuk buat jahat, dan memang masih ramai orang yang guna cara jahat untuk buat baik. Ada yang buat jahat untuk buat baik. Ada yang buat baik untuk buat jahat. Sebenarnya, tiada siapa boleh halang ramai orang Islam untuk buat baik walau kalau ramai orang Islam akan pasti masuk ke dalam api neraka yang paling jahanam. In shaa Allah. Tulang belakang Islam adalah kuasa. Maaf. Terima kasih. . ~Kyairey~ . 

Dalam program realiti astro Pencetus Ummah peserta bernama Rahmat dah kata bahawa masa zaman Nabi dulu dah ada bayi yang boleh berkata~kata untuk sampaikan kebaikan dakwah kepada emak kandung bayi itu sendiri. Tahmid! Alhamdulillah. Tasbih! Subhanallah. Takbir! Allahuakbar. Tahlil! Lailahaillallah. 

Untuk jadi berani dalam mematuhi perintah Allah adalah fikir dan ingat untuk hafal bahawa semua kewujudan yang dah diciptakan oleh Allah adalah tidak sia~sia. Unfair atau tak adil pernah berlaku dan masih berlaku dalam semua jenis negara. Ramai benci sikap tidak adil. Gambar Farah gimnastik yang lucah akan mungkin digunakan sebagai bukti dalam buku sejarah Malaysia bahawa SKMM dan KJ tidak adil sebab KJ dah kata bahawa biar Tuhan je hukum Farah tapi apa hal dan kenapa KJ biarkan SKMM hukum penyanyi lelaki bernama Faizal Tahir yang tak salah dan tak lucah tak macam Farah gimnastik lucah tu, apa hal? Apa hal? APA HAL? Berbaik selagi mampu sebelum mampus. 

Mungkin saya akan pasti dibunuh. Walau saya tak adil tapi itu bukan alasan sebagai sebab untuk saya diam bila nampak orang lain tak adil. . Jangan marah ya sayang? Ololo kesiannya. Perkataan bernama Kyairey dibuat direka oleh emak kandung Kyairey ni. Hahahaha xD lol.

Bismilla hillazi la ya dhurruma 'as mihi shai un fil ar dhi wala fis sama iwahuwas sami 'ul 'alim. Gambar Farah gimnastik juga boleh digunakan sebagai bukti dalam mahkamah syariah dunia atau dalam mahkamah akhirat sebagai bukti dalam Malaysia dah ada ramai orang yang tidak adil termasuk ramai orang yang bukan Islam walau kalau saya masuk neraka dan walau kalau Farah gimnastik masuk syurga. 

Agaknya orang yang benci Islam tu mungkin nak perempuan Islam tunaikan solat dengan memakai pakaian gimnastik. Teruk betul, punya banyak kerja pekerjaan halal yang boleh Farah pilih tapi pekerjaan gimnastik berpakaian seperti sundal tu jugak yang Farah pilih.

Kau tau akaun laman sosial internet Farah adalah public dan bukan private malah Farah pula adalah public figure maka Farah dah hina bulan Ramadhan ni dengan gambar gimnastik Farah di profile picture Farah di Twitter, Instagram dan Facebook. Jangan jadi sial. Bulan Ramadhan setahun sekali je. Pakaian Gimnastik Farah tu maksiat SANGAT! HORMAT LAH BULAN RAMADHAN YANG LEBIH MULIA BERBANDING BULAN LAIN!

Mufti Perlis Dr Maza pun dah hukum Faizal Tahir masa lepas Faizal Tahir cuma buka baju sendiri depan ramai. Bukannya Faizal Tahir ada buah dada pun. Patut lah Malaysia ada gempa bumi. Dulu pernah ada berita seorang ibu Melayu dikatakan berpakaian seperti sundal oleh polis perempuan Melayu sampai kes cerita tu masuk akhbar Utusan Malaysia tetapi pakaian gimnastik lebih sundal melalui apa yang saya dah nampak.

Pekerjaan cuci pinggan masih ada.

Adalah tidak logik dan tidak masuk akal untuk kata pekerjaan sapu sampah adalah lebih hina berbanding pekerjaan gimnastik Farah. Jahat memang bodoh. Tu sebab jahat tak menang. Orang pandai akan kata ramai orang berbunuhan sebab pendapat dan kemahuan atau kehendak atau keinginan ramai orang kebanyakannya tak sama. Orang bodoh akan kata ramai orang berbunuhan sebab ada makin ramai orang Islam. Padan muka! HAHAHA! Yay! Tin kosong memang berbunyi nyaring. ♥ ❤ .

Jangan takut dengan manusia. Hukuman neraka lebih teruk berbanding hukuman dunia. Orang Islam yang bodoh adalah orang Islam yang tak takut dengan Allah. Gelombang frekuensi graviti tiada darah. Gelombang frekuensi magnet tiada darah. Gelombang frekuensi kesedaran tiada darah. Manusia yang hidup ada darah.

Kesedaran adalah consciousness. Sedar adalah conscious. Peka adalah aware. Kepekaan adalah awareness. Gelombang frekuensi kesedaran ada dalam manusia yang masih hidup. Manusia yang masih hidup akan pasti mati. Gelombang frekuensi magnet boleh mati? Gelombang frekuensi graviti boleh mati? Gelombang frekuensi kesedaran boleh mati? Mesin saintifik bernama Galvanometer sudah dapat tunjuk dan buktikan bahawa memang ada gelombang frekuensi yang dihasilkan oleh batu iaitu selepas batu pecah.

Selepas mati, apa yang pecah? Berpecah? Ramai orang yang berpecah~belah? Pecahkan lemak dengan cara betul? Udara pecah keluar daripada manusia? Muka pecah pintu? Kes pecah rumah? Pencuri pecah masuk ke dalam rumah? Pecah kebuntuan? Ramai pecah keluar dari rumah? Jangan lah kita berpecah belah? Berpecah adalah berpisah atau tak bersatu.

Kita berpecah kepada beberapa kumpulan? Clash adalah berpisah? Crush adalah bertemu? Clash after crush produce what? Bertemu dan berpisah adat manusia biasa? Berpisah selepas bertemu, akan menghasilkan gelombang frekuensi rindu to be felt missing about someone? Pecah adalah pisah?

Jalinan banyak atom dalam batu dipecahkan atau dipisahkan sampai menghasilkan gelombang frekuensi yang dapat diukur oleh mesin saintifik seperti Galvanometer dan mesin saintifik yang lain? Jadi? So? Apa bukti untuk kata bahawa tiada kehidupan selepas mati? What is the evidence to say that there is no life after death? Smart people talk with evidence. Evidence adalah bukti. Bukti adalah evidence. Jasad tubuh badan manusia yang masih hidup akan pasti mati. Gelombang getaran frekuensi graviti boleh mati? Gelombang getaran frekuensi magnet boleh mati?

Gelombang getaran frekuensi kesedaran boleh mati? Bumi ada graviti. Lepas bumi berpisah dengan graviti, akan menghasilkan? Lepas suami berpisah dengan isteri, akan menghasilkan? Lepas oksigen berpisah dengan manusia, akan menghasilkan? Lepas kesedaran berpisah dengan manusia, akan menghasilkan? Allah kasih manusia yang teliti dan bersungguh. Redha lebih baik berbanding sabar. Sabar adalah tahan. Redha adalah terima. Sabar adalah hold. Redha adalah accept. Accept adalah terima. Hold adalah tahan. Vibe adalah getar. Vibration adalah getaran. Vibrate adalah bergetar atau menggetar.

Vibrator adalah penggetar. Faizal Tahir dah disuruh minta maaf kepada ramai orang. Farah gimnastik dah disuruh minta maaf kepada ramai orang? Ramai orang lain akan kata saya tipu kalau bila saya tak tunjuk gambar maksiat yang ada unsur lucah dan unsur zina mengangkang dua kaki Farah gimnastik tu kepada ramai orang lain, sebagai saksi dan bukti bahawa Farah gimnastik dah tak menghormati bulan Ramadhan dalam tahun 2015 dan juga sebagai bukti yang menunjukkan bahawa ramai orang lain yang benci Islam, mungkin juga sebab bunyi Azan Subuh, Azan Zuhur, Azan Asar, Azan Maghrib dan Azan Isyak masih berterusan berbunyi ke serata udara setiap negara seluruh dunia ni, hahahaha, padan muka kepada ramai orang yang benci Islam.

Dato' Doktor Haji Muhammad Fadzilah Kamsah iaitu yang juga merupakan seorang pakar motivasi yang cukup popular di dalam kawasan negara bernama Malaysia yang pernah kata bahawa ramai orang yang sokong orang yang bersikap tak betul tu pun adalah orang yang bersikap tak betul jugak, yang bermaksud bahawa biasanya ramai orang yang bersikap tak betul akan mungkin atau pasti sokong orang yang bersikap tidak betul.

Ramai orang jahat bodoh yang nak seks bebas tapi ramai orang jahat bodoh tu tak bagi pulak budak kecik buat seks bebas sebab ramai orang jahat bodoh tu dah benci Nabi Muhammad yang kahwin dengan perempuan Islam yang dikatakan perempuan Islam itu masih budak kecik dan adalah pedophile atau jenayah bila perkahwinan tu diteruskan jugak berdasarkan kata ramai orang jahat bodoh tu. Memang pernah berlaku kes budak kecik merogol atau berminat nak buat seks bebas.

Kalau ramai orang jahat bodoh tu benarkan budak kecik buat seks bebas maka nanti ramai orang jahat bodoh tu tak dapat kutuk Nabi Muhammad, Islam dan Allah, sebab, pada pendapat ramai orang jahat bodoh tu adalah salah dan jenayah kalau bila orang dewasa kahwin dengan budak kecik bawah umur atau sebagai rasa seronok berunsur childish iaitu kebudakan dan rasa benci oleh ramai orang jahat bodoh tu untuk kutuk Islam, Nabi Muhammad dan Allah.

Mereka tak faham seks bebas? Bulan Ramadhan lebih mulia berbanding bulan lain, ramai manusia, Farah gimnastik, pemimpin atau ketua kecuali insan yang cukup mulia yang bernama Nabi Muhammad. ♥ ❤ .

Ramai orang lain akan kata saya tipu kalau bila saya tak tunjuk gambar maksiat yang ada unsur lucah dan unsur zina mengangkang dua kaki Farah gimnastik tu kepada ramai orang lain, sebagai saksi dan bukti bahawa Farah gimnastik dah tak menghormati bulan Ramadhan dalam tahun 2015 dan juga sebagai bukti yang menunjukkan bahawa ramai orang lain yang benci Islam, mungkin juga sebab bunyi Azan Subuh, Azan Zuhur, Azan Asar, Azan Maghrib dan Azan Isyak masih berterusan berbunyi ke serata udara setiap negara seluruh dunia ni, hahahaha, padan muka kepada ramai orang yang benci Islam.

: keadilan untuk Faizal Tahir! Sharing is caring! Copy/Salin, Paste/Pindah dan Share/Kongsi semua mesej ini untuk sebar/bagi/beri semua mesej ini kepada lebih ramai orang!

: sudah lebih 320768 orang yang sudah baca status post ini di https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=374904842713967&id=356432967894488&ref=bookmarks Public Page Facebook Insomnia Fans sejak 15/June/2015 sampai 25/June/2015. Alhamdulillah. . .

: https://ms.wikipedia.org/wiki/Faizal_Tahir : 2007–2008: Aku.Muzik.Kamu, kontroversi buka baju[sunting | sunting sumber]

Rencana utama: Aku.Muzik.Kamu

Album sulung Faizal, Aku.Muzik.Kamu, keluar di pasaran pada 22 November 2007, dengan menampilkan 13 runut lagu gubahan sendiri beliau bersama-sama Audi Mok, Kuncidemak, Omar K, Aubrey Suwito, Tessh RS, dan Ahmad Izham Omar, termasuk versi orkestra Mahakarya Cinta, dan single asli pertama dari album ini, Batu & Golek (iaitu terjemahan harfiah sepenuhnya bagi ungkapan "Rock n' Roll"). Selepas empat bulan di pasaran, Aku.Muzik.Kamu dilaporkan mencecah jualan 10,000 ribu unit.[5]

Walau bagaimanapun, pada malam 13 Januari 2008, kerjaya Faizal tercemar apabila mengundang rasa tersinggung ramai pihak apabila menanggalkan baju dan tali pinggang beliau di atas pentas pada konsert ulang tahun keempat 8TV yang disiarkan secara langsung.[6] Oleh itu, pihak 8TV mengambil tindakan tegas dengan memberi amaran keras kepada beliau dan mengehendaki beliau terlibat dalam kerja-kerja amal selama enam bulan. Di samping itu, dua hari selepas peristiwa itu, 8TV mengadakan sidang akhbar untuk Faizal memohon maaf kepada semua pihak yang berasa tersinggung oleh perbuatannya. Menurut beliau:

“ Saya cukup teruja ketika membuat persembahan di pentas sekali gus ingin meraih perhatian penonton. Saya buat perkara itu hanya untuk berseronok dan tidak sangka tindakan saya disalah tafsir oleh semua. Bagaimanapun saya sangat menyesal atas perbuatan itu dan berjanji tidak akan mengulanginya.[7] ”

Akibatnya, pada 19 Januari 2008, Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) berkata Faizal dilarang muncul dalam mana-mana rancangan televisyen swasta selama tiga bulan berkuat kuasa 15 Januari 2008, dan juga menggantung rancangan-rancangan siaran langsung dan tertunda berbentuk hiburan di 8TV selama tempoh yang sama.[8]

Tidak lama selepas tempoh hukuman itu berakhir, Mufti Perlis, Dr. Mohd Asri Zainul Abidin mengeluarkan bantahan terhadap pihak TV3 untuk membawa Faizal ke Konsert Jom Heboh yang diadakan di negeri tersebut pada hujung minggu pertama bulan Mei.[9] Apapun, ini tidak menghalang Faizal dari merangkul empat anugerah di majlis Anugerah Industri Muzik ke-15 iaitu Album Terbaik, Persembahan Vokal Terbaik dalam Album (Lelaki), Album Rock Terbaik dan Artis Baru Terbaik.[10]

Pada awal pagi 14 Mei 2008, Faizal hampir lemas ketika menjalani penggambaran video muzik Sampai Syurga di sebuah pusat akuatik Shah Alam. Namun begitu, penggambaran dalam air itu berjaya disiapkan dengan selamat.[11][12]

Faizal menyertai akhbar Berita Harian sebagai kolumnis "Aku.Muzik.Kamu" dalam sisipan B-Pop dalam Berita Mingguan (setiap Ahad) mulai 5 Julai 2008.[13]

: pembetulan ; bukan " muhrim " tetapi " mahram " . Mahram boleh dikaitkan dengan aurat. Muhrim adalah berkaitan dengan Haji.

: "Pilih kasih. Tidak adil. Teruk. Unfair. Bias. Worst. Perempuan Islam Malaysia yang berpakaian gimnastik yang sangat mendedah aurat yang haram dalam Islam seperti ini depan ramai, tidak didenda/dihukum. Lelaki Islam Malaysia iaitu penyanyi bernama Faizal Tahir cuma buka baju sendiri dan tali pinggang seluar sendiri depan ramai tetapi didenda/dihukum." ~Kyairey~ . . .

: siapa kenal nombor +60133624953, sila bagitau saya nama orangnya dan siapa orangnya. Messages from +60133624953 : [5/20, 6:03 PM] +60 13-362 4953: Pemusnah Sel Kanser
Ramai kwn2/famili/kenaln sy yg dh mnggal & kini brada d tahap kritikal disebabkn kanser skrng ni. Air lemon panas boleh menolong anda seumur hidup

Harus baca dan sebarkan walau anda sibuk.

1. Lemon panas membunuh sel kanser.

2. 2-3 hirisan lemon dicelupkan dalam 1 gelas air panas, boleh menjadi air alkaline

3. Bermanfaat bagi tubuh, diminum tiap hari sngat bermanfaat bagi siapa sahaja.

4. Air lemon yang panas akan menghasilkan sejenis zat anti kanser yg terasa pahit, menjadi ubat kanser yang ampuh dalam perubatan moden.

5. Air lemon dingin hanya mengandungi vitamin C.

6. Ibarat tomato, harus dimasak terlebih dahulu baru blh muncul Lycopene yg bermanfaat.

7. Air lemon panas terbukti boleh menekan pembengkakan dan tumor dan boleh bantu atasi segala jenis tumor.

8. Lemon Extract boleh melemahkan sel kanser ganas tapi tidak merosak sel normal.

9. Citric Acid dan C Polifenol yg terdapat dalam juice lemon boleh menyesuaikan tekanan darah dan mencegah penyumbatan saluran darah, menyesuaikan sirkulasi darah, mengurangi penggumpalan darah.

10. Habis baca harus beritahu orang lain, sebarkan kasih sayang.
[5/22, 6:46 PM] +60 13-362 4953: Info IPK N9

Untuk makluman semua.
3 kes samun pagi ni. Seremban 3, Bukit Galena, Bukit Kristal.
Ops tutup roblok 1 n9.. Samun bersenjata di rumah..suspek 6 india naik honda biru. Ptg semlm pukul 6 kt rasah jaya..baru tadi di seremban jaya.

Minta semua alert..
Honda city biru.WLY 8166
Tolong sebarkan.

Kwn2 yg tinggal behampiran hutan area highway PD. Diminta agar sentiasa kunci pagar & rumah anda. 4 perompak telah memboloskan diri di dlm hutan tersebut.
Highway PD ditutup 24jam.

Sesiape duduk dikwsan senawang, hati2 suspek kes samun skrg berada di sekitar tmn sri mawar. Maklumat satu msikal no. WVU 9684 dinaiki 2 lelaki Melayu kelihatan berkeliaran di Taman Sri Mawar senawang dan mini market berhampiran.
berikut senarai no. kenderaan yg digunakan:
W361H... WYN4336...WTJ 4721...WWC6975...WYM2651...WUW8410...WVU9684...WUS5701...WQD3926..
Kenderaan 125 z.

SEBARKAN

#copyandpaste
[5/22, 6:46 PM] +60 13-362 4953: 26 Dec 1861 gempa bumi di Egion, Yunani
26 Mar 1872 gempa bumi di Owens Valley, USA
26 Aug 1896 gempa bumi di Skeid, Land, Islandia
26 Nov 1902 gempa bumi di Bohemia, sekarang Czech Republic
26 Nov 1930 gempa bumi di Izu
26 Sep 1932 gempa bumi di Ierissos, Yunani
26 Nov 1943 gempa di Tosya Ladik, Turki
26 Dec 1949 gempa bumi di Imaichi, Jepun
26 Mei 1957 gempa di Bolu Abant, Turki
26 Mar 1963, gempa bumi di Wakasa Bay, Jepang
26 Jul 1967 gempa bumi di Pulumur, Turki
26 Sep 1970 gempa bumi di Bahia Solano, Colombia
26 Jul 1971 gempa bumi di Solomon Island
26 Apr 1972 gempa bumi di Ezine, Turki
26 Mei 1975 gempa bumi di N. Atlantic
26 Mar 1977 gempa bumi di Palu, Turki
26 Dec 1979 gempa bumi di Carlisle, Inggris
26 Apr 1981 gempa bumi di Westmorland, USA
26 Mei 1983 gempa bumi di Nihonkai, Chubu, Jepang
26 Jan 1985 gempa bumi di Mendoza, Argentina
26 Jan 1986 gempa bumi di Tres Pinos, USA
26 Apr 1992 gempa bumi di Cape Mendocino, California, USA
26 Okt 1997 gempa bumi di Italia
26 dec 2004 tsunami aceh
Satu fakta nombor yg menarik untuk kita fikir-fikirkan:

Adakah kita sedari...???

Acheh
Tsunami
26-12-2004,

Jogja
Gempa
26-05-2006

Tasik, Jawa Barat
Gempa
26-06-2010

Guru Merapi
Meletus
26-10-2010

Jambatan Tenggarong
Samarinda, Indonesia
Runtuh
26-09-2013

Bulan lalu pada tarikh 26 Okt.
Taufan Haiyyan diutus Allah SWT untuk menunjukkan kekuasaan Nya kepada seluruh rakyat Filipina yg telah merobohkan "Rumah Nya" di Manila untuk digantikan dgn shopping mall!!

Mengapa semua ini
Berlaku pada tarikh 26hb

Adakah ini satu kebetulan??

Bukalah dan bacalah
Al-Quran Juzuk ke: 26

Allah SWT telah berfirman

Mafhumnya:

"sedikit waktu lagi Aku akan menggoncang kan langit dan bumi, laut dan darat".

Biar mereka semua tahu bahawa Mu'jizat Allah itu ada !!!

Jika sudi..

Sampaikanlah MESEJ ini kepada hamba Allah yg lain..
[5/28, 1:30 PM] +60 13-362 4953: TAHUKAH ANDA KELEBiHAN MINUM AIR KOSONG KETiKA PERUT KOSONG??

Ia adalah popular di Jepun hari ini untuk minum air dengan serta-merta selepas bangun dari tidur setiap pagi. Di samping itu, ujian saintifik telah membuktikan nilainya. Kami menyiarkan penerangannya di bawah ini penggunaan air untuk para pembaca. Bagi penyakit lama dan serius serta penyakit moden rawatan air telah didapati berjaya oleh masyarakat Jepun perubatan sebagai ubat 100% bagi penyakit-penyakit berikut:

Penyakit sakit kepala, sakit badan, sistem jantung, artritis, degupan jantung yang pantas, epilepsi, kegemukan berlebihan, asma bronkitis, TB, meningitis, buah pinggang dan air kencing, muntah-muntah, gastrik, cirit-birit, buasir, kencing manis, sembelit, semua penyakit mata, rahim, kanser dan gangguan haid, hidung telinga dan penyakit tekak.

KAEDAH2NYA :

1. Sebaik shj anda bangun pada waktu pagi sebelum memberus gigi, minum 4 x 160ml gelas air
2. Berus gigi dan bersihkan mulut tetapi jangan makan atau minum apa-apa untuk 45 minit
3. Selepas 45 minit anda boleh makan dan minum seperti biasa.
4. Selepas 15 minit sarapan pagi, makan tengahari dan makan malam jangan makan atau minum apa-apa selama 2 jam
5. Sesungguhnya orang-orang yang sudah tua atau sakit dan tidak mampu minum 4 gelas air pada awal boleh bermula dengan mengambil sedikit air dan secara beransur-ansur meningkat kepada 4 gelas setiap hari.
6. Kaedah rawatan ini akan menyembuhkan penyakit yang tersenarai diatas dan d samping itu anda boleh menikmati kehidupan yang lebih sihat.

Senarai berikut memberikan bilangan hari rawatan yang diperlukan untuk menyembuhkan / mengawal / mengurangkan penyakit utama:

1. Tekanan Darah Tinggi (30 hari)
2. Gastrik (10 hari)
3. Diabetes (30 hari)
4. Sembelit (10 hari)
5. Kanser (180 hari)
6. TB (90 hari)
7. Pesakit arthritis perlu mengikuti rawatan di atas hanya untuk 3 hari pada minggu 1, dan mulai minggu 2 – harian.

Kaedah rawatan ini tidak mempunyai kesan sampingan, namun pada permulaan rawatan anda mungkin perlu kencing beberapa kali.

Adalah lebih baik jika kita teruskn kaedah ini sebagai rutin dalam aktiviti harian kehidupan kita. Ini adalah cara & tradisi orang2 Cina dan Jepun meminum teh panas selepas mereka makan makanan mereka .. bukannya air sejuk. Mungkin tiba masanya kita perlu mengubah tabiat minum semasa makan! Kita tidak akan hilang apa-apa, segala-galanya untuk mendapat tahap kesihatan yang maksimum ...
Bagi mereka yang gemar minum air sejuk, fakta ini sangat berguna kepada anda.
Bukanlah tidak boleh/bagus untuk minum segelas air sejuk selepas makan. Walau bagaimanapun, air sejuk akan melambatkan pencernaan.

Apabila ini 'enapcemar' bertindak balas dengan asid, ia akan memecah dan diserap oleh enzim intestine lebih cepat berbanding makanan pejal. Ia akan selari dengan enzim intestine..Apa yang terbaik adalah minum sup panas atau air suam selepas makan.

Ambil perhatian yang serius untuk serangan jantung:
• Wanita perlu tahu bahawa tidak semua simptom serangan jantung akan menjadi sebelah kiri dada,
• Berhati-hati kesakitan yang teramat sangat pada garis rahang.
• Mungkin anda belum pernah merasa sakit dada semasa serangan jantung.
• Loya dan berpeluh berlebihan juga tanda-tanda lazim.
• 60% daripada orang-orang yang mempunyai serangan jantung ketika sedang tidur dan tidak bangun.
• Sakit di rahang boleh bangun dari tidur yang kukuh. Mari, Kita hendaklah sentiasa berhati-hati dan sedar. Lebih banyak kita tahu & pelajari,maka peluang utk hidup lebih panjang dan baik lagi.

NASiHAT dari saya, jika semua orang yang berpeluang membaca Nota Ilmu ini, kemudian menghantar @ “share” kepada semua orang yang anda tahu, saya yakin dan percaya, anda mampu menyelamatkan sekurang-kurangnya satu nyawa di dalam keluarga anda.
[5/28, 1:30 PM] +60 13-362 4953: Please share this. Jika tiada anak kecil pun, tolong sebarkan maklumat ini kpd sesiapa sahaja. Kita tidak tahu entah siapa yg dapat diselamatkan dengan berkongsi maklumat ini. Tolong beri sedikit masa dan hantar kpd kawan yg ada anak-anak dan cucu-cucu. Mahu berkongsi apa yg berlaku hari ini semasa berbelanja di Carrefour JB. Seorang ibu sedang membongkok untuk membelek-belek daging, dan apabila berpusing mendapati anak perempuannya berusia 4 tahun telah hilang. Saya berdiri betul-betul bersebelahan dengan si ibu, sementara si ibu tadi terus memanggil-manggil anak perempuannya tapi hampa. Saya meminta seorang pekerja lelaki Carrefour untuk umumkan kehilangan tersebut melalui sistem pembesar suara. Beliau terus melakukannya apabila diminta berbuat demikian , dan kemudian terus meninggalkan saya untuk membuat panggilan telefon. Panggilan itu untuk memaklumkan supaya semua pintu dan pagar dikunci menggunakan kata kod atau seumpamanya. Jadi mereka telah mengunci semua pintu dengan serta-merta. Hanya 3 minit diperlukan untuk melakukannya selepas diminta. Mereka menjumpai kanak-kanak perempuan itu 5 minit kemudian di dalam bilik air dalam keadaan masih khayal. Kepala budak perempuan itu sudah separuh dicukur, dan hanya berpakaian dalam. Ada sebuah beg mengandungi baju, pisau cukur, dan rambut palsu terletak di lantai bersebelahannya untuk menukar wajahnya. Siapa pun yang melakukannya - iaitu mengambil lalu membawa budak perempuan ini ke dalam bilik air, cukur rambut dan tukar pakaiannya, melakukannya kurang daripada 10 minit ! Ini buatkan saya menggigil tak sudah-sudah. Tolong perhatikan anak-anak anda apabila berada di tempat luas di mana adalah senang untuk kita terpisah dengan mereka seperti di gedung beli-belah. Hanya beberapa minit diperlukan untuk melakukan semuanya. 5 minit lagi anak perempuan itu tentu sudah berjaya dibawa keluar! *copy and paste dr group lain. Real story dr kwn sy.. Sbb tu byk kes kehilangan
kanak2 d Malaysia stp tahun..ada yg berjaya di selamatkan dn ada yg tdk d jumpai. Harga pasaran gelap utk sorg budak berusia 3 thn mencecah RM 20ribu..ini mengikut bangsa dn jantina. Grup ini merupakan sindiket penyeludupan yg terancang dn mpunyai network yg meluas..so bg yg mempunyai adik, kanak2, cucu ka..sila beri perhatian kpd mrk jika berada d luar spt pasaraya. Sila ambil perhatian yg serius..Sharing is caring ..
Tlg baca ni ye. Penting.
(Saya copy n paste)
[5/28, 1:30 PM] +60 13-362 4953: Madu dan Kayu Manis - siapa pernah terfikir?

Madu merupakan satu-satunya makanan atas muka bumi yang tidak akan basi mahupun rosak. Apa yang terjadi hanyalah ianya ''bertukar jadi gula''. Realiti sebenarnya, madu tetap madu.Bagaimanapun, bila ditinggalkan di tempat yang gelap dan sejuk pada waktu yang lama ianya akan men''hablur'' atau kristallized. Apabila ini berlaku , didihkan sedikit air dan masukkan bekas yang berisi madu ke dalam air panas , dan tutup api dari terus menyala, dan biarkan madu cair secara biasa tanpa pendidihan. Ianya akan tetap kekal sebagai madu dari segi perubatan dan keadaan.Jangan didihkan madu atau masukkan ke dalam mikrowave, ini akan membunuh atau merosakkan enzim-enzim berguna di dalam madu.

Syarikat ubat (ubat-ubatan moden) tidak suka perkara ini kecoh di dalam masyarakat yang mana fakta menunjukkan madu dan kayu manis : campuran madu dan kayu manis boleh menyembuhkan hampir kesemua penyakit. Madu boleh didapati di semua negara dunia. Para saintis juga menerima bahawa madu merupakan ubatan ''Ram Ban'' (paling berkesan) terhadap semua jenis penyakit. Madu boleh digunakan tanpa tanpa sebarang kesan sampingan untuk apa-apa jenis penyakit. Sains moden juga mengatakan bahawa walaupun madu adalah manisan, tetapi apabila diambil pada dos yang betul sebagai ubat , ianya tidak akan memberi kesan buruk termasuk pada pengidap kencing manis.

Ini di antara kajian dari saintis barat :

Penyakit Jantng : Buatkan serbuk kayu manis. Sapukan madu dan serbuk kayu manis pada roti dan makan secara tetap setiap hari semasa sarapan (sebagai ganti dari jem). Ini akan mengurangkan kolesterol di dalam pembuluh darah (arteri) dan menyelamatkan pesakit dari serangan jantung (heart attack). Juga, bagi yang sedia ada atau pernah diserang serangan jantung , apabila amalan ini dibuat secara harian, ianya akan menjauhkan pesakit berbatu-batu dari serangan seterusnya. Penggunaan secara tetap amalan di atas akan mengurangkan kesukaran bernafas (membetulkan pernafasan) dan akan menguatkan jantung mengepam. Di Amerika dan kanada , pelbagai jururawat di rumah telah merawat pesakit secara jayanya dan juga didapati bahawa pada satu tahap umur, pembuluh dan salur darah (arteri dan vein) akan hilang flexibilitinya (kekenyalan) dan akan mudah tersumbat , madu dan kayu manis akan mengembalikan semula sifat asalnya.

Radang sendi (arthritis) : pesakit arthritis boleh mengambil secara harian (pagi dan malam) satu cawan air suam bersama 2 sudu teh madu dan satu sudu serbuk kayu manis. Apabila ini diambil secara tetap , pesakit kronik arthritis juga boleh sembuh. Di dalam kajian terbaru yang diketuai oleh Universiti Copenhagen , mereka mendapati bawa doktor-doktor yang merawat psakit mereka dengan campuran 1 sudu madu dan 1/2 sudu serbuk kayu manis sebelum sarapan pagi, mereka mendapati bahawa di dalam satu minggu (dari 200 orang pesakit yang dirawat) - 73 pesakit hilang kesakitannya di dalam seminggu dan di dalam sebulan , hampir kesemua pesakit yang tidak boleh berjalan atau bergerak disebabkan radang (arthritis) sudah boleh berjalan tanpa sebarang kesakitan.

Jangkitan Pundi Kencing: ambil dua sudu serbuk kayu manis dan satu sudu madu di dalam air suam dan minum. Ianya akan membunuh kuman di dalam pundi.

Kolesterol : Dua sudu besar madu dan tiga sudu teh serbuk kayu manis dicampurkan dengan 16 auns air teh diberikan pada pesakit kolesterol , didapati bahawa kandungan kolesterol di dalam badan pesakit turun sebanyak 10% hanya selepas 2 jam. Apabila ini diambil sebanyak 3 kali sehari , sebarang penyakit kolesterol tahap kronik akan sembuh. Melalui maklumat yang diterima dari Journal , madu asli yang diambil secara harian bersama makanan mengurangkan komplen(keluhan) terhadap kolesterol.

Selesema : bagi yang terseksa dengan selesema perlu mengambil 1 sudu besar madu bersama 1/4 sudu serbuk kayu manis 3 kali sehari. Proses ini akan menyembuhkan kesemua batuk yang terus, demam , dan membersihkan sinus (ruang udara di dalam tengkorak sekeliling hidung).

Perut Meragam : Madu diambil bersama kayu manis menyembuhkan sakit perut
dan membersihkan @ menyembuhkan perut dari sebarang ulcers. Kembung (gas) : kajian yang dibuat di Jepun dan India, mendapati bahawa madu yang diambil bersama-sama kayu manis akan mengeluarkan gas dari perut.

Imun Sistem : penggunaan harian madu dan serbuk kayu manis menguatkan sistem pertahanan (imun) dan melindungi badan dari serangan kuman dan bakteria. Saintis mendapati bahawa madu mempunyai pelbagai vitamin dan zat besi dalam jumlah yang besar. Penggunaan madu secara tetap akan menguatkan korpuskel sel darah putih (dimana mengandungi dna) untuk melawan penyakit yang disebabkan bakteria dan kuman (virus).

Tak Hadam : Serbuk kayu manis dicampur bersama 2 sudu besar madu yang diambil sebelum tidur akan merembeskan asid dan menghancurkan makanan berat.

Influenza : Saintis dari sepanyol membuktikan bahawa madu mempunyai kandungan semula jadi yang membunuh kuman influenza dan menyelamatkan pesakit dari flu.

Umur Panjang : Teh yang dibuat bersama madu dan serbuk kayu manis,bila diambil secara tetap , mengelakkan kerosakan disebabkan bertambahnya usia. Pengambilan 4 sudu teh madu, 1 sudu teh serbuk kayu manis dan 3 mangkuk kecil air panas untuk membuat teh. Minum 1/4 mangkuk - 3-4 kali sehari. Ini akan mengekalkan kesegaran kulit, kelembutan dan ketegangan. Jangka hayat dipanjangkan , dan mereka yang berumur 100 tahun sekalipun boleh memulakan aktiviti seperti berumur 20 tahun. (dalam Islam , kita ada beberapa amalan untuk panjang umur - amalkan di atas + bersedekah dan menyambungkan silaturrahim - in sya allah, umur kita akan panjang)

Sakit tekak : apabila tekak rasa tidak selesa , ambil satu sudu madu dan kulum sambil telan sedikit demi sedikit sehingga ambil. Ulang setiap 3 jam sehingga tekak hilang simptom sakit/ketidak selesaan.

Jerawat : 3 sudu besar madu dan 1 sudu teh serbuk kayu manis paste. Sapukan paste ini di atas jerawat sebelum tidur dan basuhnya tika bangun keesokan pagi dengan air suam. Jika diamalkan selama dua minggu , ia akan membuang jerawat dari akarnya.

Jangkitan Kulit :Sapukan campuranmadu dan serbuk kayu manis dalam ratio yang sama pada kulit yang terkesan , akan menyembuhkan ekzema , dan semua jenis jangkitan kulit.

Hilangkan Berat Badan : Pagi , sejam setengah sebelum sarapan pagi dan tika perut kosong , dan pada waktu malam sebelum tidur , minum madu dan serbuk kayu manis di dalam air suam. Jika diambil secara tetap, ianya akan mengurangkan berat walaupun pada mereka yang berlebihan berat badan. Jika minum secara tetap , ianya tidak akan membenarkan lemak untuk berkumpul dalam badan walaupun individu tersebut mengambil makanan yang tinggi kalori.

Kanser : Kajian terbaru di Jepun dan Australia mendedahkan bahawa kanser perut dan tulang telah berjaya dirawat dengan jayanya. Pesakit yang mengidap penyakit ini perlu mengambil setiap hari satu sudu madu bersama satu sudu teh serbuk kayu manis 3 hari sekali selama satu bulan.

Lemah : kajian baru-baru ini menunjukkan gula yang terkandung di dalam madu adalah sangat membantu dalam mengembalikan kekuatan badan berbanding gula buatan. masyarakat yang mengambil madu dan serbuk kayu manis dengan ratio yang sama didapati lebih peka dan flexible. Dr. Milton , yang menjalankan kajian ini , mengatakan separuh sudu besar madu yang diminum bersama segelas air yang dicampur dengan serbuk kayu manis, jika diambil setiap hari selepas gosok gigi dan tengah hari (sekitar 3 petang) - akan mengembalikan kecerdasan badan dalam masa seminggu.

Sukar Bernafas : penduduk di Amerika selatan berkumur dengan satu sudu madu dan serbuk kayu manis dicampur dengan air suam , sebagai rutin harian pertama pada waktu pagi , bagi membolehkan pernafasan mereka sentiasa segar sepanjang hari.


Kurang @ hilang pendengaran : Pagi hari dan malam - madu dan serbuk kayu manis diambil pada sukatan yang sama boleh mengembalikan pendengaran.

Rujukan : Dr Zulkifli Sharif
[5/28, 1:30 PM] +60 13-362 4953: Sampaikan.....
Menurut laporan PDRM, seorang wanita telah dirogol oleh 6 orang lelaki , pada malam Rabu yg lepas, sebelum dia ditinggalkan dalam keadaan telanjang bulat.
Wanita tersebut tidak berupaya untuk mengingati kejadian malam tersebut, namun ujian mengesahkan bahawa beliau telah dirogol berulang kali dengan kesan rohypnol di dalam darahnya dan progestrex, sejenis pil “mencuci” yang kecil.
Dadah tersebut kini digunakan oleh perogol-perogol dan kemudian “mencuci” mereka. Progesterex dibekalkan kepada para Doktor haiwan untuk “mencuci” haiwan besar.
Khabarnya Progesterex digunakan bersama Rohypnol, sebagai dadah “Dating” dan rogol.
Apa yang mereka perlu lakukan ialah menitiskan Rohypnol ke dalam minuman si gadis, mangsa tersebut tidak akan ingat apa-apa pun esok paginya, apa yang berlaku kepadanya sepanjang malam tersebut.
Progesterex amat senang larut dalam minuman, akan “mencuci” agar simangsa tidak akan mengandung akibat dari perkosaan tersebut dan siperogol tidak bimbang untuk perlu menjalani ujian air mani dan DNA kemudian.
Kesan dadah ini adalah K*E*K*A*L terhadap si mangsa.
Prodesterex asalnya adalah untuk memandulkan kuda.
Mana mana wanita yang mengambilnya, TIDAK AKAN MENGANDUNG SAMPAI BILA-BILA.
Si durjana perogol, boleh memperolehi/mendapatkan dadah ini dari pusat pusat haiwan atau mana mana universiti, dan ia diramalkan akan digunakan dengan berleluasa di kampus-kampus.
Tolong edarkan maklumat ini kepada semua yang anda kenali, terutama teman wanita dan gadis remaja.
Berwaspadalah apabila anda keluar, jangan biarkan minuman anda terbiar tanpa dijaga oleh orang yang anda percayai!
From Dr Fadli Masrakin
[6:24AM, 18/09/2014] F PL Mazni: +60123594955> PESANAN PENTING UNTUK SEMUA WANITA YANG PERGI KERJA,KOLEJ ATAU SEK0LAH SENDIRIAN. Jika anda terjumpa budak kecil sedang menangis atas jalan, yang memberi anda alamatnya dan meminta anda agar menghantarnya ke alamat tersebut. Sila bawanya ke balai polis. Tak kira apa yang anda mahu lakukan, JANGAN bawanya ke alamat yang diberikan. Ini adalah taktik baru untuk penjenayah merogol wanita. Sila sms kan pesanan ini kepada semua rakan anda agar mereka boleh memberi tahu maklumat ini kepada rakan2 mereka dan ahli keluarga mereka. Terima kasih. Dari ASP SUMAN KUMAR D9-Bukit Aman.. Tolong forward... Ini benar!!!ingat...sapa yg baca tu... copy paste. #Ringan2kn tngan anda
Baca sampei abis!!!
Bce ni..penting
[6/4, 6:09 PM] +60 13-362 4953: Terima whatsapp daripada ACP Datin Asmawati binti Ahmad, Penolong Ketua Urus Setia KPN (Komunikasi Korporat) Bukit Aman berhubung kes penjualan organ manusia dan perogol bersiri di malaysia seperti berikut:-
PERHATIAN: Seorang lelaki bernama Mohd Faris Farhan bin Akhlaken Ahmad amat dikehendaki polis kerana beliau aktif dalam kegiatan penjualan organ manusia dan perogol bersiri di Malaysia dan Sempadan Thailand. Lelaki penganut hindu ini juga telah membunuh seramai 16 orang wanita dan 5 orang lelaki untuk mendapatkan organ. Penduduk Malaysia diminta berjaga-jaga terutama pada waktu malam dan pagi. Khabar itu betul menyatakan beliau sedang bergiat aktif mencari mangsa di Bachok Kelantan. Minta hati2 jika berada di kawasan awam.
AEP 4546 wira aeroback warna biru muda.cubaan culik kanak2 di kulim...nasib baik ada orang nampak,kereta suspek terus memecut dan cuba melanggar saksi tersebut.minta panjangkan mesej ini kpd group lain.waspada anak2 anda dan kawasan sekeliling.bertindak sebelum terlambat..
MINTA ALERT SEMUA !!!!!!!!!!
AEP 4546
WIRA AEROBACK LIGHT BLUE COLOUR.
info PPKM Kulim
#cp
[6/4, 6:09 PM] +60 13-362 4953: AMARAN drpd Radio 1 fm, telah disahkan dari kerajaan Thai..notice kecemasan: jgn mkn makanan dlm tin terutamanya buah2an dari thailand. didapati ada 200 lebih pembawa HIV yg di arahkan ketua mereka untuk mencemari produk kilang makanan dlm tin dgn darah mereka. maklumat telah di sahkan oleh kerajaan pagi ni. demi memastikan tiada orang terkena jangkitan selepas memakannya, berbagai jenis makanan dlm tin telah di asingkan dari rak di supermarket, spt longan, lychee, rambutan dan puding mangga.Sebarkan info ini pada orang yg anda sayang..Pencegahan lebih baik dari mengubati!Tolong jgn ambil @ beli makanan dlm tin dari Thailand !!!Sila ambil PERHATIAN !!!!!!
Copy n paste..
[6/4, 6:09 PM] +60 13-362 4953: Harga organ;
Jantung rm800k
Buah pinggang rm600k
Mata rm10k
Paru2 rm100k
Hati 200k
P/s: hati-hati semua... penculik ramai sekarang trutama penculik budak2 bawah 15tahun sebab organ2 masih berfungsi dgn baik. Copy n paste dr kwn group Occupational safety and Health = perhatian kepada yang duduk di area Langkawi Kedah / Pulau pinang / Seberang Prai / Ipoh / gopeng /kampar/malim nawar dan tanjong tualang atau area perak tolong berhati-¡¡ masa anda balik kerja atau anak-anak ke sekolah, bersendirian, tadi dari gopeng sebuah proton wira dan van warna putih yang disyaki terlibat dalam kes penculikan dan menjual organ sedang berlegar di area kg bunga tanjong dekat malim nawar tolong berhati-hati ketika bertemu dengan lelaki yang tidak dikenali terutama kepada kaum wanita ...
van putih plat siam JJT 2726 / AJE 4567 sekarang ade di kawasan PERAK.
INFO TERKINI .
#MOHON SEBAR SECARA BERJEMAAH HATI² copypaste
TERIMA KASIH

Suatu Masa ~ M Nasir ~ Kyairey ~ 2:47AM/Wednesday…: https://youtu.be/FXbhlIJ6ahU

Untukmu Ibu ~ Exist ~ Kyairey ~ 2:52AM/Wednesday/…: https://youtu.be/ZO4dGTpffWY

Awie Wings ~ Kyaizee ~ Hafiz A F Akademi Fantasia …: https://youtu.be/Ae5nIv2i9l8

Jamal Abdillah ~ Kyaizee ~ Tan Sri S M Salim ~ AM…: https://youtu.be/gkJPMh9i2FM

Awie Wings ~ Ratu Ku ~ Kyaizee ~ Tuesday/30/June/…: https://youtu.be/OIOwmdRgLTA

Hafiz A F Akademi Fantasia astro ~ Kyaizee ~ astro…: https://youtu.be/E5jBtqcJKsc

Black Mentor TV3 ~ Kyaizee ~ Tuesday/30/June/2015: https://youtu.be/TaMx_w-W3Xc

Permaidani, Andai Dapat Ku Undur Masa, Selimut Tetangga, Mengintai Dari Tirai Kamar… nyanyian Kyairey : https://youtu.be/RAY3HyFcw6E

Mengintai Dari Tirai Kamar ~ Exist. Kyairey nyanyi: https://youtu.be/zC94ijdj0UA

Spring ~ Pesanan Buat Kekasih ~ dinyanyikan oleh Kyairey …: https://youtu.be/vxhFkGU2sj0

Aplikasi rasmi Radio IKIM Institut Kefahaman Islam Malaysia (Official App) ...: http://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fplay.google.com%2Fstore%2Fapps%2Fdetails%3Fid%3Dcom.manageapps.app_23918&h=QAQGKHlcy&enc=AZOI1L7_1sjoN5YwQVQBEJYj4jgqp79G3dUJbQefSKvH2RziMPqD8GDMZ4e96E5m1PgJ1XyXwoSpxjI2QdrQ8VWIzlrCojWL_PgcVeiIOBXYHg_OT-n7NhfRYbHLxqcc4JNyl7uilkq5SS1wJXKVCcEhAiDrO7oGdyEO6leTfNAQqvxurzGs-rtOOEWRmpvV1QwWpdnUK4tE0NetLk7nrQwS&s=1

Group ini dihadiahkan oleh Claudia Maria Husny khas kepada untuk Kyairey selepas birthday celebration sambutan hari lahir saya dalam tahun 2015 ni ...: https://www.facebook.com/groups/1471228443138970/?ref=bookmarks

Page ...: https://www.facebook.com/pages/Embun-Is-The-Big-Wide-Fat-Naked-Female-Cat-kyairey-at-yahoocom/1402735206687457?ref=bookmarks

Group ...: https://www.facebook.com/groups/DuniaPerempuanGroup.OriginalAdmin/?ref=bookmarks

Page ...: https://www.facebook.com/pages/Dunia-Perempuan-Group-original-admin/617724798373649?ref=bookmarks

Group ...: https://www.facebook.com/groups/AIIah/

Page ...: https://www.facebook.com/pages/Allah/798493736891162?ref=bookmarks

Kyaizee ...: http://i.instagram.com/kyaizeemcadams/

Kyairey ...: http://i.instagram.com/kyairey/

Kyairul Anuas ...: http://i.instagram.com/kyairulanuas/

: jangan sampai masuk neraka nanti buat bunyi lebih nyaring berbanding bunyi nyaring tin kosong. Don't enter the hell till making the most noise compared to the noise from the empty cans. Butang Like dalam Facebook adalah untuk simpan apa yang kita sudah Like untuk disimpan secara terus automatis automatik automatic ke dalam senarai Activity Log dalam Facebook untuk mudahkan membuat dan menghantar Report kepada pihak Facebook atau tujuan peribadi atau untuk mudahkan kerja siasatan pihak penyiasat, dan pengguna Facebook yang guna komputer laptop dapat nampak apa yang Facebook Friendsnya sudah beri Like atau comment di dalam Facebook Profile atau Facebook Page yang Public atau Friends Of Friends. Kepada para pembenci yang benci Islam iaitu to haters who hate Islam, maaf, sorry, sebab anda sudah buang masa selama lebih satu saat atau lebih lima saat sebab kalau anda sudah baca Post ini atau kalau sudah beri comment atau complaint even walau dalam fikiran anda yang berkenaan, to haters, thank you for wasting your time to hate. Kesian. Padan muka. Take that. Ambik kau. Kesian sampai jadi ke sia*?. .

Kyairey Bin Muhammad :
June 17 at 2:22am · Edited ·
: "Asal~usul nama "astro AWANI" adalah lepas ada seorang lelaki dewasa iaitu pekerja astro tanya seorang remaja perempuan yang cakap macam pelat tak menyampai, tentang nama yang sesuai untuk program berita saluran 501 astro, kemudian, perempuan remaja tu malu~malu sambil bersuara manja berkata "Awa ni." yang lebih jelasnya bermaksud seperti ini "Awak ni." dan kemudian lelaki dewasa itu gembira sampai menjerit sambil berkata "Itu dia, that's it, astro AWANI!"" ~Kyairey~ . fakta atau auta? .
Sumber: https://www.facebook.com/356432967894488/photos/pcb.374904842713967/374904829380635/?type=1&theater.
Ulasan:

*


Bismillah ...: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1629252203977952&set=p.1629252203977952&type=1

: dalam tarikh 11:50+/PM/Saturday/11th/July/2015 saya dah dapat mimpi masa saya sedang tidur sampai dalam mimpi tu saya nampak sangat ramai orang yang sedang sujud dalam masjid besar sampai saya dah nampak ada jugak ramai orang Islam masih dalam keadaan sujud di atas setiap permukaan anak~anak tangga yang besar luas ruang pada setiap anak~anak tangga yang luas lebar yang cukup untuk ramai orang Islam bersujud untuk patuh perintah oleh Allah.

"Harap ramai orang jangan tiru atau buat aksi ni https://www.facebook.com/SukanStarTV/videos/940387989361553/ sebab Nabi Muhammad tak pernah ganggu kucing yang tengah tidur atau tengah nak tidur. Sedangkan manusia pun boleh marah bila manusia tak cukup tidur atau bila tidur manusia diganggu. Tak nampak ke kucing tu marah bila orang tu buat bising? Dah lah kucing tu tak macam ramai orang yang ada banyak pakaian, ada Facebook Messenger, Twitter, Instagram, Pinterest, MySpace, WeChat, WhatsApp, email, telefon, televisyen, radio, WiFi, kenderaan, kacau ramai perempuan yang masih dara atau janda atau isteri orang lain, main bola, lepak kedai mamak, karaoke, menyanyi, mengutuk, mengumpat, memfitnah, bergelek, melancong, Vine, DubSmash, Blogger, minyak wangi, banyak jenis makanan, banyak jenis minuman, jamming kat studio jamming, layan blues dan jiwang tapi kucing hidupnya ada banyak macam tu? Jadi, jangan ganggu kucing tidur. . Terima kasih. Maaf. Sorry. Thank you. ." ~Kyairey~ . .

Ramai orang lain akan kata saya tipu kalau bila saya tak tunjuk gambar maksiat yang ada unsur lucah dan unsur zina mengangkang dua kaki Farah gimnastik tu kepada ramai orang lain, sebagai saksi dan bukti bahawa Farah gimnastik dah tak menghormati bulan Ramadhan dalam tahun 2015 dan juga sebagai bukti yang menunjukkan bahawa ramai orang lain yang benci Islam, mungkin juga sebab bunyi Azan Subuh, Azan Zuhur, Azan Asar, Azan Maghrib dan Azan Isyak masih berterusan berbunyi ke serata udara setiap negara seluruh dunia ni, hahahaha, padan muka kepada ramai orang yang benci Islam. Orang Islam beriman adalah orang Islam beriman yang benci maksiat. Orang jahat bodoh memang akan pasti kata saya mengaibkan atau memalukan Farah sebab tunjuk bukti bergambar berunsur zina maksiat Farah yang berpakaian gimnastik. Tuduhan atau dakwaan perlukan bukti. Gambar Farah tu adalah bukti. Tak boleh tuduh tanpa bukti. Saya dah Print semua akaun laman sosial internet PUBLIC Farah tu sebagai bukti Farah sebagai PUBLIC FIGURE tidak menghormati bulan Ramadhan dalam tahun 2015! Macam kebetulan, lepas saya dah report masalah ni kepada astro AWANI sebelum ni, kemudian, dalam tarikh 3/July/2015 iaitu tarikh birthday hari lahir ummi kandung saya iaitu emak kandung saya ni, Faizal Tahir dah nyatakan terima kasih kepada usaha pihak astro AWANI dalam usaha Faizal Tahir di dalam kawasan negara bernama Jordan untuk tolong rakyat negara bernama Palestine. Terima kasih kepada astro AWANI, Faizal Tahir, emak kandung saya dan semua yang menjayakan kebaikan. Sila rakam akaun internet Farah untuk tuduhan berbukti. Supaya generasi akan datang atau ramai orang akan di masa akan datang dapat tau bahawa dalam sejarah Malaysia pernah dijajah askar tentera dari luar negara Malaysia dan juga pernah dijajah oleh sikap tidak adil sampai Faizal Tahir dihukum sebab hanya cuma Faizal Tahir buka baju Faizal Tahir sendiri dan tali pinggang seluar Faizal Tahir sendiri tapi Farah gimnastik tu tak dihukum tetapi dipuji oleh ramai orang yang benci Islam sebab masih makin ramai orang yang masuk Islam di semua jenis negara walau kalau di dalam suatu masa nanti saya akan pasti dimasukkan ke dalam api neraka yang paling jahanam. Usually, empty cans, sounds, useless. Biasanya, tin kosong, berbunyi seperti tidak berguna. Empty cans is not human. Empty cans can be recycled. Tin kosong boleh dikitar semula. Hanya penyokong Farah boleh marah? Orang lain tak boleh marah? Bagus betul, BA to BI. Saya dah banyak kali buat dan hantar report ke pihak Facebook sampai sangat banyak akaun profil Facebook yang dah dipadam oleh pihak Facebook termasuk group Facebook atheist yang ada lebih lima puluh ribu Members, page Facebook yang ada lebih sepuluh ribu Likes, profil Facebook yang ada lima ribu Friends dan Facebook dah banyak kali hantar mesej menyatakan Thank You kepada saya selepas setiap kali pihak Facebook padam akaun, page, profile, comment, post dan gambar yang bertentangan dengan peraturan pihak Facebook berdasarkan aduan laporan report yang saya dah buat dan hantar ke pihak Facebook. Saya ada tiga jenis devices yang canggih untuk buat dan hantar report ke pihak Facebook dan mengajar ramai orang lain tentang cara buat dan hantar report kepada pihak Facebook dengan laju tanpa bayaran yang saya kenakan kepada ramai orang yang saya ajar tu sebab saya tak kedekut ilmu dan sebab mungkin saya tak hidup lama. Saya pun pernah juga dihukum. Farah gimnastik tu bukan budak kecik umur empat tahun tapi umur Farah gimnastik tu dah lebih 20 tahun atau dah lebih dua puluh tahun dah besar dewasa sebagai orang Islam yang patut tau ada ramai orang Islam di Malaysia dan Islam agama rasmi Malaysia. Memang dah ramai orang bukan Islam yang tau hormat dan minta maaf bila makan depan ramai orang Islam yang berpuasa dalam bulan Ramadhan yang lebih baik berbanding bulan lain. Farah gimnastik, kau mesti delete padam semua gambar profil akaun laman sosial public so sial internet kau di Twitter, Instagram, Facebook sebab semua akaun kau bukan private. Dan kau pulak adalah public figure iaitu ikon yang mungkin boleh sebabkan makin ramai remaja ikut pakaian berunsur zina maksiat kau tu Farah. Jangan jadi angkuh macam iblis. Ramadhan setahun sekali, bukan selalu. Orang Islam yang tak puasa di depan ramai orang masa bulan Ramadhan dihukum sebab tak menghormati bulan Ramadhan tetapi Farah gimnastik yang tak menghormati bulan Ramadhan dengan sikap Farah yang masih angkuh seperti iblis yang masih lagi Farah letakkan gambar yang sangat dedah aurat Farah mengangkang di gambar profil Twitter Farah yang public termasuk di Instagram dan Facebook Farah tidak pula dihukum. Banyak kali berlaku perkara yang tak adil. SKMM Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia pernah gam hukum Faizal Tahir selama tiga bulan sebab Faizal Tahir cuma hanya buka baju dan tali pinggang seluar Faizal Tahir sendiri depan ramai orang sampai pihak 8TV pun hukum Faizal Tahir selama enam bulan untuk buat kerja baik yang dah ditetapkan dalam hukuman yang Faizal Tahir terima masa tu dalam tahun 2008. Tak adil adalah unfair. Tugas dakwah adalah untuk semua orang Islam walau masih budak walau dah banyak dosa silap dilakukan. Kalau ramai perempuan Islam yang tutup aurat tapi bersikap teruk maka, jadi, perempuan Islam yang tak tutup aurat lagi lah teruk dan sial sebab tak ikut perintah Allah untuk tutup aurat. Di dunia ni ada ramai orang Islam yang jahat dan ada ramai orang Islam yang baik seperti yang kita nampak dalam berita siaran televisyen, maka jangan salahkan Islam bila kalau Farah dan ramai orang bukan Islam yang lain yang mungkin akan atau mungkin pasti dibunuh atau mungkin disimbah air asid ke muka oleh ramai orang jahat atau gila yang mengaku dirinya sendiri beragama Islam. Juga, ada ramai orang bukan Islam yang baik, juga ada ramai orang bukan Islam yang jahat dan juga ada ramai orang bukan Islam yang gila. Sebenarnya, memang masih ada ramai orang yang guna cara baik untuk buat jahat, dan memang masih ramai orang yang guna cara jahat untuk buat baik. Ada yang buat jahat untuk buat baik. Ada yang buat baik untuk buat jahat. Sebenarnya, tiada siapa boleh halang ramai orang Islam untuk buat baik walau kalau ramai orang Islam akan pasti masuk ke dalam api neraka yang paling jahanam. In shaa Allah. Tulang belakang Islam adalah kuasa. Maaf. Terima kasih. . ~Kyairey~ . Dalam program realiti astro Pencetus Ummah peserta bernama Rahmat dah kata bahawa masa zaman Nabi dulu dah ada bayi yang boleh berkata~kata untuk sampaikan kebaikan dakwah kepada emak kandung bayi itu sendiri. Tahmid! Alhamdulillah. Tasbih! Subhanallah. Takbir! Allahuakbar. Tahlil! Lailahaillallah. Untuk jadi berani dalam mematuhi perintah Allah adalah fikir dan ingat untuk hafal bahawa semua kewujudan yang dah diciptakan oleh Allah adalah tidak sia~sia. Unfair atau tak adil pernah berlaku dan masih berlaku dalam semua jenis negara. Ramai benci sikap tidak adil. Gambar Farah gimnastik yang lucah akan mungkin digunakan sebagai bukti dalam buku sejarah Malaysia bahawa SKMM dan KJ tidak adil sebab KJ dah kata bahawa biar Tuhan je hukum Farah tapi apa hal dan kenapa KJ biarkan SKMM hukum penyanyi lelaki bernama Faizal Tahir yang tak salah dan tak lucah tak macam Farah gimnastik lucah tu, apa hal? Apa hal? APA HAL? Berbaik selagi mampu sebelum mampus. Mungkin saya akan pasti dibunuh. Walau saya tak adil tapi itu bukan alasan sebagai sebab untuk saya diam bila nampak orang lain tak adil. . Jangan marah ya sayang? Ololo kesiannya. Perkataan bernama Kyairey dibuat direka oleh emak kandung Kyairey ni. Hahahaha xD lol. . Bismilla hillazi la ya dhurruma 'as mihi shai un fil ar dhi wala fis sama iwahuwas sami 'ul 'alim. Gambar Farah gimnastik juga boleh digunakan sebagai bukti dalam mahkamah syariah dunia atau dalam mahkamah akhirat sebagai bukti dalam Malaysia dah ada ramai orang yang tidak adil termasuk ramai orang yang bukan Islam walau kalau saya masuk neraka dan walau kalau Farah gimnastik masuk syurga. Agaknya orang yang benci Islam tu mungkin nak perempuan Islam tunaikan solat dengan memakai pakaian gimnastik. Teruk betul, punya banyak kerja pekerjaan halal yang boleh Farah pilih tapi pekerjaan gimnastik berpakaian seperti sundal tu jugak yang Farah pilih. Kau tau akaun laman sosial internet Farah adalah public dan bukan private malah Farah pula adalah public figure maka Farah dah hina bulan Ramadhan ni dengan gambar gimnastik Farah di profile picture Farah di Twitter, Instagram dan Facebook. Jangan jadi sial. Bulan Ramadhan setahun sekali je. Pakaian Gimnastik Farah tu maksiat SANGAT! HORMAT LAH BULAN RAMADHAN YANG LEBIH MULIA BERBANDING BULAN LAIN! Mufti Perlis Dr Maza pun dah hukum Faizal Tahir masa lepas Faizal Tahir cuma buka baju sendiri depan ramai. Bukannya Faizal Tahir ada buah dada pun. Patut lah Malaysia ada gempa bumi. Dulu pernah ada berita seorang ibu Melayu dikatakan berpakaian seperti sundal oleh polis perempuan Melayu sampai kes cerita tu masuk akhbar Utusan Malaysia tetapi pakaian gimnastik lebih sundal melalui apa yang saya dah nampak. Pekerjaan cuci pinggan masih ada. Adalah tidak logik dan tidak masuk akal untuk kata pekerjaan sapu sampah adalah lebih hina berbanding pekerjaan gimnastik Farah. Jahat memang bodoh. Tu sebab jahat tak menang. Orang pandai akan kata ramai orang berbunuhan sebab pendapat dan kemahuan atau kehendak atau keinginan ramai orang kebanyakannya tak sama. Orang bodoh akan kata ramai orang berbunuhan sebab ada makin ramai orang Islam. Padan muka! HAHAHA! Yay! Tin kosong memang berbunyi nyaring. . Jangan takut dengan manusia. Hukuman neraka lebih teruk berbanding hukuman dunia. Orang Islam yang bodoh adalah orang Islam yang tak takut dengan Allah. Gelombang frekuensi graviti tiada darah. Gelombang frekuensi magnet tiada darah. Gelombang frekuensi kesedaran tiada darah. Manusia yang hidup ada darah. Kesedaran adalah consciousness. Sedar adalah conscious. Peka adalah aware. Kepekaan adalah awareness. Gelombang frekuensi kesedaran ada dalam manusia yang masih hidup. Manusia yang masih hidup akan pasti mati. Gelombang frekuensi magnet boleh mati? Gelombang frekuensi graviti boleh mati? Gelombang frekuensi kesedaran boleh mati? Mesin saintifik bernama Galvanometer sudah dapat tunjuk dan buktikan bahawa memang ada gelombang frekuensi yang dihasilkan oleh batu iaitu selepas batu pecah. Selepas mati, apa yang pecah? Berpecah? Ramai orang yang berpecah~belah? Pecahkan lemak dengan cara betul? Udara pecah keluar daripada manusia? Muka pecah pintu? Kes pecah rumah? Pencuri pecah masuk ke dalam rumah? Pecah kebuntuan? Ramai pecah keluar dari rumah? Jangan lah kita berpecah belah? Berpecah adalah berpisah atau tak bersatu. Kita berpecah kepada beberapa kumpulan? Clash adalah berpisah? Crush adalah bertemu? Clash after crush produce what? Bertemu dan berpisah adat manusia biasa? Berpisah selepas bertemu, akan menghasilkan gelombang frekuensi rindu to be felt missing about someone? Pecah adalah pisah? Jalinan banyak atom dalam batu dipecahkan atau dipisahkan sampai menghasilkan gelombang frekuensi yang dapat diukur oleh mesin saintifik seperti Galvanometer dan mesin saintifik yang lain? Jadi? So? Apa bukti untuk kata bahawa tiada kehidupan selepas mati? What is the evidence to say that there is no life after death? Smart people talk with evidence. Evidence adalah bukti. Bukti adalah evidence. Jasad tubuh badan manusia yang masih hidup akan pasti mati. Gelombang getaran frekuensi graviti boleh mati? Gelombang getaran frekuensi magnet boleh mati? Gelombang getaran frekuensi kesedaran boleh mati? Bumi ada graviti. Lepas bumi berpisah dengan graviti, akan menghasilkan? Lepas suami berpisah dengan isteri, akan menghasilkan? Lepas oksigen berpisah dengan manusia, akan menghasilkan? Lepas kesedaran berpisah dengan manusia, akan menghasilkan? Allah kasih manusia yang teliti dan bersungguh. Redha lebih baik berbanding sabar. Sabar adalah tahan. Redha adalah terima. Sabar adalah hold. Redha adalah accept. Accept adalah terima. Hold adalah tahan. Vibe adalah getar. Vibration adalah getaran. Vibrate adalah bergetar atau menggetar. Vibrator adalah penggetar. Faizal Tahir dah disuruh minta maaf kepada ramai orang. Farah gimnastik dah disuruh minta maaf kepada ramai orang? Ramai orang lain akan kata saya tipu kalau bila saya tak tunjuk gambar maksiat yang ada unsur lucah dan unsur zina mengangkang dua kaki Farah gimnastik tu kepada ramai orang lain, sebagai saksi dan bukti bahawa Farah gimnastik dah tak menghormati bulan Ramadhan dalam tahun 2015 dan juga sebagai bukti yang menunjukkan bahawa ramai orang lain yang benci Islam, mungkin juga sebab bunyi Azan Subuh, Azan Zuhur, Azan Asar, Azan Maghrib dan Azan Isyak masih berterusan berbunyi ke serata udara setiap negara seluruh dunia ni, hahahaha, padan muka kepada ramai orang yang benci Islam. Dato' Doktor Haji Muhammad Fadzilah Kamsah iaitu yang juga merupakan seorang pakar motivasi yang cukup popular di dalam kawasan negara bernama Malaysia yang pernah kata bahawa ramai orang yang sokong orang yang bersikap tak betul tu pun adalah orang yang bersikap tak betul jugak, yang bermaksud bahawa biasanya ramai orang yang bersikap tak betul akan mungkin atau pasti sokong orang yang bersikap tidak betul. Ramai orang jahat bodoh yang nak seks bebas tapi ramai orang jahat bodoh tu tak bagi pulak budak kecik buat seks bebas sebab ramai orang jahat bodoh tu dah benci Nabi Muhammad yang kahwin dengan perempuan Islam yang dikatakan perempuan Islam itu masih budak kecik dan adalah pedophile atau jenayah bila perkahwinan tu diteruskan jugak berdasarkan kata ramai orang jahat bodoh tu. Memang pernah berlaku kes budak kecik merogol atau berminat nak buat seks bebas. Kalau ramai orang jahat bodoh tu benarkan budak kecik buat seks bebas maka nanti ramai orang jahat bodoh tu tak dapat kutuk Nabi Muhammad, Islam dan Allah, sebab, pada pendapat ramai orang jahat bodoh tu adalah salah dan jenayah kalau bila orang dewasa kahwin dengan budak kecik bawah umur atau sebagai rasa seronok berunsur childish iaitu kebudakan dan rasa benci oleh ramai orang jahat bodoh tu untuk kutuk Islam, Nabi Muhammad dan Allah. Mereka tak faham seks bebas? Bulan Ramadhan lebih mulia berbanding bulan lain, ramai manusia, Farah gimnastik, pemimpin atau ketua kecuali insan yang cukup mulia yang bernama Nabi Muhammad. . Ramai orang lain akan kata saya tipu kalau bila saya tak tunjuk gambar maksiat yang ada unsur lucah dan unsur zina mengangkang dua kaki Farah gimnastik tu kepada ramai orang lain, sebagai saksi dan bukti bahawa Farah gimnastik dah tak menghormati bulan Ramadhan dalam tahun 2015 dan juga sebagai bukti yang menunjukkan bahawa ramai orang lain yang benci Islam, mungkin juga sebab bunyi Azan Subuh, Azan Zuhur, Azan Asar, Azan Maghrib dan Azan Isyak masih berterusan berbunyi ke serata udara setiap negara seluruh dunia ni, hahahaha, padan muka kepada ramai orang yang benci Islam.

: keadilan untuk Faizal Tahir! Sharing is caring! Copy/Salin, Paste/Pindah dan Share/Kongsi semua mesej ini untuk sebar/bagi/beri semua mesej ini kepada lebih ramai orang!

: sudah lebih 320768 orang yang sudah baca status post ini di https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=374904842713967&id=356432967894488&ref=bookmarks Public Page Facebook Insomnia Fans sejak 15/June/2015 sampai 25/June/2015. Alhamdulillah. . .

: https://ms.wikipedia.org/wiki/Faizal_Tahir : 2007–2008: Aku.Muzik.Kamu, kontroversi buka baju[sunting | sunting sumber]

Rencana utama: Aku.Muzik.Kamu

Album sulung Faizal, Aku.Muzik.Kamu, keluar di pasaran pada 22 November 2007, dengan menampilkan 13 runut lagu gubahan sendiri beliau bersama-sama Audi Mok, Kuncidemak, Omar K, Aubrey Suwito, Tessh RS, dan Ahmad Izham Omar, termasuk versi orkestra Mahakarya Cinta, dan single asli pertama dari album ini, Batu & Golek (iaitu terjemahan harfiah sepenuhnya bagi ungkapan "Rock n' Roll"). Selepas empat bulan di pasaran, Aku.Muzik.Kamu dilaporkan mencecah jualan 10,000 ribu unit.[5]

Walau bagaimanapun, pada malam 13 Januari 2008, kerjaya Faizal tercemar apabila mengundang rasa tersinggung ramai pihak apabila menanggalkan baju dan tali pinggang beliau di atas pentas pada konsert ulang tahun keempat 8TV yang disiarkan secara langsung.[6] Oleh itu, pihak 8TV mengambil tindakan tegas dengan memberi amaran keras kepada beliau dan mengehendaki beliau terlibat dalam kerja-kerja amal selama enam bulan. Di samping itu, dua hari selepas peristiwa itu, 8TV mengadakan sidang akhbar untuk Faizal memohon maaf kepada semua pihak yang berasa tersinggung oleh perbuatannya. Menurut beliau:

“ Saya cukup teruja ketika membuat persembahan di pentas sekali gus ingin meraih perhatian penonton. Saya buat perkara itu hanya untuk berseronok dan tidak sangka tindakan saya disalah tafsir oleh semua. Bagaimanapun saya sangat menyesal atas perbuatan itu dan berjanji tidak akan mengulanginya.[7] ”

Akibatnya, pada 19 Januari 2008, Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) berkata Faizal dilarang muncul dalam mana-mana rancangan televisyen swasta selama tiga bulan berkuat kuasa 15 Januari 2008, dan juga menggantung rancangan-rancangan siaran langsung dan tertunda berbentuk hiburan di 8TV selama tempoh yang sama.[8]

Tidak lama selepas tempoh hukuman itu berakhir, Mufti Perlis, Dr. Mohd Asri Zainul Abidin mengeluarkan bantahan terhadap pihak TV3 untuk membawa Faizal ke Konsert Jom Heboh yang diadakan di negeri tersebut pada hujung minggu pertama bulan Mei.[9] Apapun, ini tidak menghalang Faizal dari merangkul empat anugerah di majlis Anugerah Industri Muzik ke-15 iaitu Album Terbaik, Persembahan Vokal Terbaik dalam Album (Lelaki), Album Rock Terbaik dan Artis Baru Terbaik.[10]

Pada awal pagi 14 Mei 2008, Faizal hampir lemas ketika menjalani penggambaran video muzik Sampai Syurga di sebuah pusat akuatik Shah Alam. Namun begitu, penggambaran dalam air itu berjaya disiapkan dengan selamat.[11][12]

Faizal menyertai akhbar Berita Harian sebagai kolumnis "Aku.Muzik.Kamu" dalam sisipan B-Pop dalam Berita Mingguan (setiap Ahad) mulai 5 Julai 2008.[13]

: pembetulan ; bukan " muhrim " tetapi " mahram " . Mahram boleh dikaitkan dengan aurat. Muhrim adalah berkaitan dengan Haji.

: "Pilih kasih. Tidak adil. Teruk. Unfair. Bias. Worst. Perempuan Islam Malaysia yang berpakaian gimnastik yang sangat mendedah aurat yang haram dalam Islam seperti ini depan ramai, tidak didenda/dihukum. Lelaki Islam Malaysia iaitu penyanyi bernama Faizal Tahir cuma buka baju sendiri dan tali pinggang seluar sendiri depan ramai tetapi didenda/dihukum." ~Kyairey~ . . .

: siapa kenal nombor +60133624953, sila bagitau saya nama orangnya dan siapa orangnya. Messages from +60133624953 : [5/20, 6:03 PM] +60 13-362 4953: Pemusnah Sel Kanser
Ramai kwn2/famili/kenaln sy yg dh mnggal & kini brada d tahap kritikal disebabkn kanser skrng ni. Air lemon panas boleh menolong anda seumur hidup

Harus baca dan sebarkan walau anda sibuk.

1. Lemon panas membunuh sel kanser.

2. 2-3 hirisan lemon dicelupkan dalam 1 gelas air panas, boleh menjadi air alkaline

3. Bermanfaat bagi tubuh, diminum tiap hari sngat bermanfaat bagi siapa sahaja.

4. Air lemon yang panas akan menghasilkan sejenis zat anti kanser yg terasa pahit, menjadi ubat kanser yang ampuh dalam perubatan moden.

5. Air lemon dingin hanya mengandungi vitamin C.

6. Ibarat tomato, harus dimasak terlebih dahulu baru blh muncul Lycopene yg bermanfaat.

7. Air lemon panas terbukti boleh menekan pembengkakan dan tumor dan boleh bantu atasi segala jenis tumor.

8. Lemon Extract boleh melemahkan sel kanser ganas tapi tidak merosak sel normal.

9. Citric Acid dan C Polifenol yg terdapat dalam juice lemon boleh menyesuaikan tekanan darah dan mencegah penyumbatan saluran darah, menyesuaikan sirkulasi darah, mengurangi penggumpalan darah.

10. Habis baca harus beritahu orang lain, sebarkan kasih sayang.
[5/22, 6:46 PM] +60 13-362 4953: Info IPK N9

Untuk makluman semua.
3 kes samun pagi ni. Seremban 3, Bukit Galena, Bukit Kristal.
Ops tutup roblok 1 n9.. Samun bersenjata di rumah..suspek 6 india naik honda biru. Ptg semlm pukul 6 kt rasah jaya..baru tadi di seremban jaya.

Minta semua alert..
Honda city biru.WLY 8166
Tolong sebarkan.

Kwn2 yg tinggal behampiran hutan area highway PD. Diminta agar sentiasa kunci pagar & rumah anda. 4 perompak telah memboloskan diri di dlm hutan tersebut.
Highway PD ditutup 24jam.

Sesiape duduk dikwsan senawang, hati2 suspek kes samun skrg berada di sekitar tmn sri mawar. Maklumat satu msikal no. WVU 9684 dinaiki 2 lelaki Melayu kelihatan berkeliaran di Taman Sri Mawar senawang dan mini market berhampiran.
berikut senarai no. kenderaan yg digunakan:
W361H... WYN4336...WTJ 4721...WWC6975...WYM2651...WUW8410...WVU9684...WUS5701...WQD3926..
Kenderaan 125 z.

SEBARKAN

#copyandpaste
[5/22, 6:46 PM] +60 13-362 4953: 26 Dec 1861 gempa bumi di Egion, Yunani
26 Mar 1872 gempa bumi di Owens Valley, USA
26 Aug 1896 gempa bumi di Skeid, Land, Islandia
26 Nov 1902 gempa bumi di Bohemia, sekarang Czech Republic
26 Nov 1930 gempa bumi di Izu
26 Sep 1932 gempa bumi di Ierissos, Yunani
26 Nov 1943 gempa di Tosya Ladik, Turki
26 Dec 1949 gempa bumi di Imaichi, Jepun
26 Mei 1957 gempa di Bolu Abant, Turki
26 Mar 1963, gempa bumi di Wakasa Bay, Jepang
26 Jul 1967 gempa bumi di Pulumur, Turki
26 Sep 1970 gempa bumi di Bahia Solano, Colombia
26 Jul 1971 gempa bumi di Solomon Island
26 Apr 1972 gempa bumi di Ezine, Turki
26 Mei 1975 gempa bumi di N. Atlantic
26 Mar 1977 gempa bumi di Palu, Turki
26 Dec 1979 gempa bumi di Carlisle, Inggris
26 Apr 1981 gempa bumi di Westmorland, USA
26 Mei 1983 gempa bumi di Nihonkai, Chubu, Jepang
26 Jan 1985 gempa bumi di Mendoza, Argentina
26 Jan 1986 gempa bumi di Tres Pinos, USA
26 Apr 1992 gempa bumi di Cape Mendocino, California, USA
26 Okt 1997 gempa bumi di Italia
26 dec 2004 tsunami aceh
Satu fakta nombor yg menarik untuk kita fikir-fikirkan:

Adakah kita sedari...???

Acheh
Tsunami
26-12-2004,

Jogja
Gempa
26-05-2006

Tasik, Jawa Barat
Gempa
26-06-2010

Guru Merapi
Meletus
26-10-2010

Jambatan Tenggarong
Samarinda, Indonesia
Runtuh
26-09-2013

Bulan lalu pada tarikh 26 Okt.
Taufan Haiyyan diutus Allah SWT untuk menunjukkan kekuasaan Nya kepada seluruh rakyat Filipina yg telah merobohkan "Rumah Nya" di Manila untuk digantikan dgn shopping mall!!

Mengapa semua ini
Berlaku pada tarikh 26hb

Adakah ini satu kebetulan??

Bukalah dan bacalah
Al-Quran Juzuk ke: 26

Allah SWT telah berfirman

Mafhumnya:

"sedikit waktu lagi Aku akan menggoncang kan langit dan bumi, laut dan darat".

Biar mereka semua tahu bahawa Mu'jizat Allah itu ada !!!

Jika sudi..

Sampaikanlah MESEJ ini kepada hamba Allah yg lain..
[5/28, 1:30 PM] +60 13-362 4953: TAHUKAH ANDA KELEBiHAN MINUM AIR KOSONG KETiKA PERUT KOSONG??

Ia adalah popular di Jepun hari ini untuk minum air dengan serta-merta selepas bangun dari tidur setiap pagi. Di samping itu, ujian saintifik telah membuktikan nilainya. Kami menyiarkan penerangannya di bawah ini penggunaan air untuk para pembaca. Bagi penyakit lama dan serius serta penyakit moden rawatan air telah didapati berjaya oleh masyarakat Jepun perubatan sebagai ubat 100% bagi penyakit-penyakit berikut:

Penyakit sakit kepala, sakit badan, sistem jantung, artritis, degupan jantung yang pantas, epilepsi, kegemukan berlebihan, asma bronkitis, TB, meningitis, buah pinggang dan air kencing, muntah-muntah, gastrik, cirit-birit, buasir, kencing manis, sembelit, semua penyakit mata, rahim, kanser dan gangguan haid, hidung telinga dan penyakit tekak.

KAEDAH2NYA :

1. Sebaik shj anda bangun pada waktu pagi sebelum memberus gigi, minum 4 x 160ml gelas air
2. Berus gigi dan bersihkan mulut tetapi jangan makan atau minum apa-apa untuk 45 minit
3. Selepas 45 minit anda boleh makan dan minum seperti biasa.
4. Selepas 15 minit sarapan pagi, makan tengahari dan makan malam jangan makan atau minum apa-apa selama 2 jam
5. Sesungguhnya orang-orang yang sudah tua atau sakit dan tidak mampu minum 4 gelas air pada awal boleh bermula dengan mengambil sedikit air dan secara beransur-ansur meningkat kepada 4 gelas setiap hari.
6. Kaedah rawatan ini akan menyembuhkan penyakit yang tersenarai diatas dan d samping itu anda boleh menikmati kehidupan yang lebih sihat.

Senarai berikut memberikan bilangan hari rawatan yang diperlukan untuk menyembuhkan / mengawal / mengurangkan penyakit utama:

1. Tekanan Darah Tinggi (30 hari)
2. Gastrik (10 hari)
3. Diabetes (30 hari)
4. Sembelit (10 hari)
5. Kanser (180 hari)
6. TB (90 hari)
7. Pesakit arthritis perlu mengikuti rawatan di atas hanya untuk 3 hari pada minggu 1, dan mulai minggu 2 – harian.

Kaedah rawatan ini tidak mempunyai kesan sampingan, namun pada permulaan rawatan anda mungkin perlu kencing beberapa kali.

Adalah lebih baik jika kita teruskn kaedah ini sebagai rutin dalam aktiviti harian kehidupan kita. Ini adalah cara & tradisi orang2 Cina dan Jepun meminum teh panas selepas mereka makan makanan mereka .. bukannya air sejuk. Mungkin tiba masanya kita perlu mengubah tabiat minum semasa makan! Kita tidak akan hilang apa-apa, segala-galanya untuk mendapat tahap kesihatan yang maksimum ...
Bagi mereka yang gemar minum air sejuk, fakta ini sangat berguna kepada anda.
Bukanlah tidak boleh/bagus untuk minum segelas air sejuk selepas makan. Walau bagaimanapun, air sejuk akan melambatkan pencernaan.

Apabila ini 'enapcemar' bertindak balas dengan asid, ia akan memecah dan diserap oleh enzim intestine lebih cepat berbanding makanan pejal. Ia akan selari dengan enzim intestine..Apa yang terbaik adalah minum sup panas atau air suam selepas makan.

Ambil perhatian yang serius untuk serangan jantung:
• Wanita perlu tahu bahawa tidak semua simptom serangan jantung akan menjadi sebelah kiri dada,
• Berhati-hati kesakitan yang teramat sangat pada garis rahang.
• Mungkin anda belum pernah merasa sakit dada semasa serangan jantung.
• Loya dan berpeluh berlebihan juga tanda-tanda lazim.
• 60% daripada orang-orang yang mempunyai serangan jantung ketika sedang tidur dan tidak bangun.
• Sakit di rahang boleh bangun dari tidur yang kukuh. Mari, Kita hendaklah sentiasa berhati-hati dan sedar. Lebih banyak kita tahu & pelajari,maka peluang utk hidup lebih panjang dan baik lagi.

NASiHAT dari saya, jika semua orang yang berpeluang membaca Nota Ilmu ini, kemudian menghantar @ “share” kepada semua orang yang anda tahu, saya yakin dan percaya, anda mampu menyelamatkan sekurang-kurangnya satu nyawa di dalam keluarga anda.
[5/28, 1:30 PM] +60 13-362 4953: Please share this. Jika tiada anak kecil pun, tolong sebarkan maklumat ini kpd sesiapa sahaja. Kita tidak tahu entah siapa yg dapat diselamatkan dengan berkongsi maklumat ini. Tolong beri sedikit masa dan hantar kpd kawan yg ada anak-anak dan cucu-cucu. Mahu berkongsi apa yg berlaku hari ini semasa berbelanja di Carrefour JB. Seorang ibu sedang membongkok untuk membelek-belek daging, dan apabila berpusing mendapati anak perempuannya berusia 4 tahun telah hilang. Saya berdiri betul-betul bersebelahan dengan si ibu, sementara si ibu tadi terus memanggil-manggil anak perempuannya tapi hampa. Saya meminta seorang pekerja lelaki Carrefour untuk umumkan kehilangan tersebut melalui sistem pembesar suara. Beliau terus melakukannya apabila diminta berbuat demikian , dan kemudian terus meninggalkan saya untuk membuat panggilan telefon. Panggilan itu untuk memaklumkan supaya semua pintu dan pagar dikunci menggunakan kata kod atau seumpamanya. Jadi mereka telah mengunci semua pintu dengan serta-merta. Hanya 3 minit diperlukan untuk melakukannya selepas diminta. Mereka menjumpai kanak-kanak perempuan itu 5 minit kemudian di dalam bilik air dalam keadaan masih khayal. Kepala budak perempuan itu sudah separuh dicukur, dan hanya berpakaian dalam. Ada sebuah beg mengandungi baju, pisau cukur, dan rambut palsu terletak di lantai bersebelahannya untuk menukar wajahnya. Siapa pun yang melakukannya - iaitu mengambil lalu membawa budak perempuan ini ke dalam bilik air, cukur rambut dan tukar pakaiannya, melakukannya kurang daripada 10 minit ! Ini buatkan saya menggigil tak sudah-sudah. Tolong perhatikan anak-anak anda apabila berada di tempat luas di mana adalah senang untuk kita terpisah dengan mereka seperti di gedung beli-belah. Hanya beberapa minit diperlukan untuk melakukan semuanya. 5 minit lagi anak perempuan itu tentu sudah berjaya dibawa keluar! *copy and paste dr group lain. Real story dr kwn sy.. Sbb tu byk kes kehilangan
kanak2 d Malaysia stp tahun..ada yg berjaya di selamatkan dn ada yg tdk d jumpai. Harga pasaran gelap utk sorg budak berusia 3 thn mencecah RM 20ribu..ini mengikut bangsa dn jantina. Grup ini merupakan sindiket penyeludupan yg terancang dn mpunyai network yg meluas..so bg yg mempunyai adik, kanak2, cucu ka..sila beri perhatian kpd mrk jika berada d luar spt pasaraya. Sila ambil perhatian yg serius..Sharing is caring ..
Tlg baca ni ye. Penting.
(Saya copy n paste)
[5/28, 1:30 PM] +60 13-362 4953: Madu dan Kayu Manis - siapa pernah terfikir?

Madu merupakan satu-satunya makanan atas muka bumi yang tidak akan basi mahupun rosak. Apa yang terjadi hanyalah ianya ''bertukar jadi gula''. Realiti sebenarnya, madu tetap madu.Bagaimanapun, bila ditinggalkan di tempat yang gelap dan sejuk pada waktu yang lama ianya akan men''hablur'' atau kristallized. Apabila ini berlaku , didihkan sedikit air dan masukkan bekas yang berisi madu ke dalam air panas , dan tutup api dari terus menyala, dan biarkan madu cair secara biasa tanpa pendidihan. Ianya akan tetap kekal sebagai madu dari segi perubatan dan keadaan.Jangan didihkan madu atau masukkan ke dalam mikrowave, ini akan membunuh atau merosakkan enzim-enzim berguna di dalam madu.

Syarikat ubat (ubat-ubatan moden) tidak suka perkara ini kecoh di dalam masyarakat yang mana fakta menunjukkan madu dan kayu manis : campuran madu dan kayu manis boleh menyembuhkan hampir kesemua penyakit. Madu boleh didapati di semua negara dunia. Para saintis juga menerima bahawa madu merupakan ubatan ''Ram Ban'' (paling berkesan) terhadap semua jenis penyakit. Madu boleh digunakan tanpa tanpa sebarang kesan sampingan untuk apa-apa jenis penyakit. Sains moden juga mengatakan bahawa walaupun madu adalah manisan, tetapi apabila diambil pada dos yang betul sebagai ubat , ianya tidak akan memberi kesan buruk termasuk pada pengidap kencing manis.

Ini di antara kajian dari saintis barat :

Penyakit Jantng : Buatkan serbuk kayu manis. Sapukan madu dan serbuk kayu manis pada roti dan makan secara tetap setiap hari semasa sarapan (sebagai ganti dari jem). Ini akan mengurangkan kolesterol di dalam pembuluh darah (arteri) dan menyelamatkan pesakit dari serangan jantung (heart attack). Juga, bagi yang sedia ada atau pernah diserang serangan jantung , apabila amalan ini dibuat secara harian, ianya akan menjauhkan pesakit berbatu-batu dari serangan seterusnya. Penggunaan secara tetap amalan di atas akan mengurangkan kesukaran bernafas (membetulkan pernafasan) dan akan menguatkan jantung mengepam. Di Amerika dan kanada , pelbagai jururawat di rumah telah merawat pesakit secara jayanya dan juga didapati bahawa pada satu tahap umur, pembuluh dan salur darah (arteri dan vein) akan hilang flexibilitinya (kekenyalan) dan akan mudah tersumbat , madu dan kayu manis akan mengembalikan semula sifat asalnya.

Radang sendi (arthritis) : pesakit arthritis boleh mengambil secara harian (pagi dan malam) satu cawan air suam bersama 2 sudu teh madu dan satu sudu serbuk kayu manis. Apabila ini diambil secara tetap , pesakit kronik arthritis juga boleh sembuh. Di dalam kajian terbaru yang diketuai oleh Universiti Copenhagen , mereka mendapati bawa doktor-doktor yang merawat psakit mereka dengan campuran 1 sudu madu dan 1/2 sudu serbuk kayu manis sebelum sarapan pagi, mereka mendapati bahawa di dalam satu minggu (dari 200 orang pesakit yang dirawat) - 73 pesakit hilang kesakitannya di dalam seminggu dan di dalam sebulan , hampir kesemua pesakit yang tidak boleh berjalan atau bergerak disebabkan radang (arthritis) sudah boleh berjalan tanpa sebarang kesakitan.

Jangkitan Pundi Kencing: ambil dua sudu serbuk kayu manis dan satu sudu madu di dalam air suam dan minum. Ianya akan membunuh kuman di dalam pundi.

Kolesterol : Dua sudu besar madu dan tiga sudu teh serbuk kayu manis dicampurkan dengan 16 auns air teh diberikan pada pesakit kolesterol , didapati bahawa kandungan kolesterol di dalam badan pesakit turun sebanyak 10% hanya selepas 2 jam. Apabila ini diambil sebanyak 3 kali sehari , sebarang penyakit kolesterol tahap kronik akan sembuh. Melalui maklumat yang diterima dari Journal , madu asli yang diambil secara harian bersama makanan mengurangkan komplen(keluhan) terhadap kolesterol.

Selesema : bagi yang terseksa dengan selesema perlu mengambil 1 sudu besar madu bersama 1/4 sudu serbuk kayu manis 3 kali sehari. Proses ini akan menyembuhkan kesemua batuk yang terus, demam , dan membersihkan sinus (ruang udara di dalam tengkorak sekeliling hidung).

Perut Meragam : Madu diambil bersama kayu manis menyembuhkan sakit perut
dan membersihkan @ menyembuhkan perut dari sebarang ulcers. Kembung (gas) : kajian yang dibuat di Jepun dan India, mendapati bahawa madu yang diambil bersama-sama kayu manis akan mengeluarkan gas dari perut.

Imun Sistem : penggunaan harian madu dan serbuk kayu manis menguatkan sistem pertahanan (imun) dan melindungi badan dari serangan kuman dan bakteria. Saintis mendapati bahawa madu mempunyai pelbagai vitamin dan zat besi dalam jumlah yang besar. Penggunaan madu secara tetap akan menguatkan korpuskel sel darah putih (dimana mengandungi dna) untuk melawan penyakit yang disebabkan bakteria dan kuman (virus).

Tak Hadam : Serbuk kayu manis dicampur bersama 2 sudu besar madu yang diambil sebelum tidur akan merembeskan asid dan menghancurkan makanan berat.

Influenza : Saintis dari sepanyol membuktikan bahawa madu mempunyai kandungan semula jadi yang membunuh kuman influenza dan menyelamatkan pesakit dari flu.

Umur Panjang : Teh yang dibuat bersama madu dan serbuk kayu manis,bila diambil secara tetap , mengelakkan kerosakan disebabkan bertambahnya usia. Pengambilan 4 sudu teh madu, 1 sudu teh serbuk kayu manis dan 3 mangkuk kecil air panas untuk membuat teh. Minum 1/4 mangkuk - 3-4 kali sehari. Ini akan mengekalkan kesegaran kulit, kelembutan dan ketegangan. Jangka hayat dipanjangkan , dan mereka yang berumur 100 tahun sekalipun boleh memulakan aktiviti seperti berumur 20 tahun. (dalam Islam , kita ada beberapa amalan untuk panjang umur - amalkan di atas + bersedekah dan menyambungkan silaturrahim - in sya allah, umur kita akan panjang)

Sakit tekak : apabila tekak rasa tidak selesa , ambil satu sudu madu dan kulum sambil telan sedikit demi sedikit sehingga ambil. Ulang setiap 3 jam sehingga tekak hilang simptom sakit/ketidak selesaan.

Jerawat : 3 sudu besar madu dan 1 sudu teh serbuk kayu manis paste. Sapukan paste ini di atas jerawat sebelum tidur dan basuhnya tika bangun keesokan pagi dengan air suam. Jika diamalkan selama dua minggu , ia akan membuang jerawat dari akarnya.

Jangkitan Kulit :Sapukan campuranmadu dan serbuk kayu manis dalam ratio yang sama pada kulit yang terkesan , akan menyembuhkan ekzema , dan semua jenis jangkitan kulit.

Hilangkan Berat Badan : Pagi , sejam setengah sebelum sarapan pagi dan tika perut kosong , dan pada waktu malam sebelum tidur , minum madu dan serbuk kayu manis di dalam air suam. Jika diambil secara tetap, ianya akan mengurangkan berat walaupun pada mereka yang berlebihan berat badan. Jika minum secara tetap , ianya tidak akan membenarkan lemak untuk berkumpul dalam badan walaupun individu tersebut mengambil makanan yang tinggi kalori.

Kanser : Kajian terbaru di Jepun dan Australia mendedahkan bahawa kanser perut dan tulang telah berjaya dirawat dengan jayanya. Pesakit yang mengidap penyakit ini perlu mengambil setiap hari satu sudu madu bersama satu sudu teh serbuk kayu manis 3 hari sekali selama satu bulan.

Lemah : kajian baru-baru ini menunjukkan gula yang terkandung di dalam madu adalah sangat membantu dalam mengembalikan kekuatan badan berbanding gula buatan. masyarakat yang mengambil madu dan serbuk kayu manis dengan ratio yang sama didapati lebih peka dan flexible. Dr. Milton , yang menjalankan kajian ini , mengatakan separuh sudu besar madu yang diminum bersama segelas air yang dicampur dengan serbuk kayu manis, jika diambil setiap hari selepas gosok gigi dan tengah hari (sekitar 3 petang) - akan mengembalikan kecerdasan badan dalam masa seminggu.

Sukar Bernafas : penduduk di Amerika selatan berkumur dengan satu sudu madu dan serbuk kayu manis dicampur dengan air suam , sebagai rutin harian pertama pada waktu pagi , bagi membolehkan pernafasan mereka sentiasa segar sepanjang hari.


Kurang @ hilang pendengaran : Pagi hari dan malam - madu dan serbuk kayu manis diambil pada sukatan yang sama boleh mengembalikan pendengaran.

Rujukan : Dr Zulkifli Sharif
[5/28, 1:30 PM] +60 13-362 4953: Sampaikan.....
Menurut laporan PDRM, seorang wanita telah dirogol oleh 6 orang lelaki , pada malam Rabu yg lepas, sebelum dia ditinggalkan dalam keadaan telanjang bulat.
Wanita tersebut tidak berupaya untuk mengingati kejadian malam tersebut, namun ujian mengesahkan bahawa beliau telah dirogol berulang kali dengan kesan rohypnol di dalam darahnya dan progestrex, sejenis pil “mencuci” yang kecil.
Dadah tersebut kini digunakan oleh perogol-perogol dan kemudian “mencuci” mereka. Progesterex dibekalkan kepada para Doktor haiwan untuk “mencuci” haiwan besar.
Khabarnya Progesterex digunakan bersama Rohypnol, sebagai dadah “Dating” dan rogol.
Apa yang mereka perlu lakukan ialah menitiskan Rohypnol ke dalam minuman si gadis, mangsa tersebut tidak akan ingat apa-apa pun esok paginya, apa yang berlaku kepadanya sepanjang malam tersebut.
Progesterex amat senang larut dalam minuman, akan “mencuci” agar simangsa tidak akan mengandung akibat dari perkosaan tersebut dan siperogol tidak bimbang untuk perlu menjalani ujian air mani dan DNA kemudian.
Kesan dadah ini adalah K*E*K*A*L terhadap si mangsa.
Prodesterex asalnya adalah untuk memandulkan kuda.
Mana mana wanita yang mengambilnya, TIDAK AKAN MENGANDUNG SAMPAI BILA-BILA.
Si durjana perogol, boleh memperolehi/mendapatkan dadah ini dari pusat pusat haiwan atau mana mana universiti, dan ia diramalkan akan digunakan dengan berleluasa di kampus-kampus.
Tolong edarkan maklumat ini kepada semua yang anda kenali, terutama teman wanita dan gadis remaja.
Berwaspadalah apabila anda keluar, jangan biarkan minuman anda terbiar tanpa dijaga oleh orang yang anda percayai!
From Dr Fadli Masrakin
[6:24AM, 18/09/2014] F PL Mazni: +60123594955> PESANAN PENTING UNTUK SEMUA WANITA YANG PERGI KERJA,KOLEJ ATAU SEK0LAH SENDIRIAN. Jika anda terjumpa budak kecil sedang menangis atas jalan, yang memberi anda alamatnya dan meminta anda agar menghantarnya ke alamat tersebut. Sila bawanya ke balai polis. Tak kira apa yang anda mahu lakukan, JANGAN bawanya ke alamat yang diberikan. Ini adalah taktik baru untuk penjenayah merogol wanita. Sila sms kan pesanan ini kepada semua rakan anda agar mereka boleh memberi tahu maklumat ini kepada rakan2 mereka dan ahli keluarga mereka. Terima kasih. Dari ASP SUMAN KUMAR D9-Bukit Aman.. Tolong forward... Ini benar!!!ingat...sapa yg baca tu... copy paste. #Ringan2kn tngan anda
Baca sampei abis!!!
Bce ni..penting
[6/4, 6:09 PM] +60 13-362 4953: Terima whatsapp daripada ACP Datin Asmawati binti Ahmad, Penolong Ketua Urus Setia KPN (Komunikasi Korporat) Bukit Aman berhubung kes penjualan organ manusia dan perogol bersiri di malaysia seperti berikut:-
PERHATIAN: Seorang lelaki bernama Mohd Faris Farhan bin Akhlaken Ahmad amat dikehendaki polis kerana beliau aktif dalam kegiatan penjualan organ manusia dan perogol bersiri di Malaysia dan Sempadan Thailand. Lelaki penganut hindu ini juga telah membunuh seramai 16 orang wanita dan 5 orang lelaki untuk mendapatkan organ. Penduduk Malaysia diminta berjaga-jaga terutama pada waktu malam dan pagi. Khabar itu betul menyatakan beliau sedang bergiat aktif mencari mangsa di Bachok Kelantan. Minta hati2 jika berada di kawasan awam.
AEP 4546 wira aeroback warna biru muda.cubaan culik kanak2 di kulim...nasib baik ada orang nampak,kereta suspek terus memecut dan cuba melanggar saksi tersebut.minta panjangkan mesej ini kpd group lain.waspada anak2 anda dan kawasan sekeliling.bertindak sebelum terlambat..
MINTA ALERT SEMUA !!!!!!!!!!
AEP 4546
WIRA AEROBACK LIGHT BLUE COLOUR.
info PPKM Kulim
#cp
[6/4, 6:09 PM] +60 13-362 4953: AMARAN drpd Radio 1 fm, telah disahkan dari kerajaan Thai..notice kecemasan: jgn mkn makanan dlm tin terutamanya buah2an dari thailand. didapati ada 200 lebih pembawa HIV yg di arahkan ketua mereka untuk mencemari produk kilang makanan dlm tin dgn darah mereka. maklumat telah di sahkan oleh kerajaan pagi ni. demi memastikan tiada orang terkena jangkitan selepas memakannya, berbagai jenis makanan dlm tin telah di asingkan dari rak di supermarket, spt longan, lychee, rambutan dan puding mangga.Sebarkan info ini pada orang yg anda sayang..Pencegahan lebih baik dari mengubati!Tolong jgn ambil @ beli makanan dlm tin dari Thailand !!!Sila ambil PERHATIAN !!!!!!
Copy n paste..
[6/4, 6:09 PM] +60 13-362 4953: Harga organ;
Jantung rm800k
Buah pinggang rm600k
Mata rm10k
Paru2 rm100k
Hati 200k
P/s: hati-hati semua... penculik ramai sekarang trutama penculik budak2 bawah 15tahun sebab organ2 masih berfungsi dgn baik. Copy n paste dr kwn group Occupational safety and Health = perhatian kepada yang duduk di area Langkawi Kedah / Pulau pinang / Seberang Prai / Ipoh / gopeng /kampar/malim nawar dan tanjong tualang atau area perak tolong berhati-¡¡ masa anda balik kerja atau anak-anak ke sekolah, bersendirian, tadi dari gopeng sebuah proton wira dan van warna putih yang disyaki terlibat dalam kes penculikan dan menjual organ sedang berlegar di area kg bunga tanjong dekat malim nawar tolong berhati-hati ketika bertemu dengan lelaki yang tidak dikenali terutama kepada kaum wanita ...
van putih plat siam JJT 2726 / AJE 4567 sekarang ade di kawasan PERAK.
INFO TERKINI .
#MOHON SEBAR SECARA BERJEMAAH HATI² copypaste
TERIMA KASIH

Suatu Masa ~ M Nasir ~ Kyairey ~ 2:47AM/Wednesday…: https://youtu.be/FXbhlIJ6ahU

Untukmu Ibu ~ Exist ~ Kyairey ~ 2:52AM/Wednesday/…: https://youtu.be/ZO4dGTpffWY

Awie Wings ~ Kyaizee ~ Hafiz A F Akademi Fantasia …: https://youtu.be/Ae5nIv2i9l8

Jamal Abdillah ~ Kyaizee ~ Tan Sri S M Salim ~ AM…: https://youtu.be/gkJPMh9i2FM

Awie Wings ~ Ratu Ku ~ Kyaizee ~ Tuesday/30/June/…: https://youtu.be/OIOwmdRgLTA

Hafiz A F Akademi Fantasia astro ~ Kyaizee ~ astro…: https://youtu.be/E5jBtqcJKsc

Black Mentor TV3 ~ Kyaizee ~ Tuesday/30/June/2015: https://youtu.be/TaMx_w-W3Xc

Permaidani, Andai Dapat Ku Undur Masa, Selimut Tetangga, Mengintai Dari Tirai Kamar… nyanyian Kyairey : https://youtu.be/RAY3HyFcw6E

Mengintai Dari Tirai Kamar ~ Exist. Kyairey nyanyi: https://youtu.be/zC94ijdj0UA

Spring ~ Pesanan Buat Kekasih ~ dinyanyikan oleh Kyairey …: https://youtu.be/vxhFkGU2sj0

Aplikasi rasmi Radio IKIM Institut Kefahaman Islam Malaysia (Official App) ...: http://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fplay.google.com%2Fstore%2Fapps%2Fdetails%3Fid%3Dcom.manageapps.app_23918&h=QAQGKHlcy&enc=AZOI1L7_1sjoN5YwQVQBEJYj4jgqp79G3dUJbQefSKvH2RziMPqD8GDMZ4e96E5m1PgJ1XyXwoSpxjI2QdrQ8VWIzlrCojWL_PgcVeiIOBXYHg_OT-n7NhfRYbHLxqcc4JNyl7uilkq5SS1wJXKVCcEhAiDrO7oGdyEO6leTfNAQqvxurzGs-rtOOEWRmpvV1QwWpdnUK4tE0NetLk7nrQwS&s=1

Group ini dihadiahkan oleh Claudia Maria Husny khas kepada untuk Kyairey selepas birthday celebration sambutan hari lahir saya dalam tahun 2015 ni ...: https://www.facebook.com/groups/1471228443138970/?ref=bookmarks

Page ...: https://www.facebook.com/pages/Embun-Is-The-Big-Wide-Fat-Naked-Female-Cat-kyairey-at-yahoocom/1402735206687457?ref=bookmarks

Group ...: https://www.facebook.com/groups/DuniaPerempuanGroup.OriginalAdmin/?ref=bookmarks

Page ...: https://www.facebook.com/pages/Dunia-Perempuan-Group-original-admin/617724798373649?ref=bookmarks

Group ...: https://www.facebook.com/groups/AIIah/

Page ...: https://www.facebook.com/pages/Allah/798493736891162?ref=bookmarks

Kyaizee ...: http://i.instagram.com/kyaizeemcadams/

Kyairey ...: http://i.instagram.com/kyairey/

Kyairul Anuas ...: http://i.instagram.com/kyairulanuas/

: jangan sampai masuk neraka nanti buat bunyi lebih nyaring berbanding bunyi nyaring tin kosong. Don't enter the hell till making the most noise compared to the noise from the empty cans. Butang Like dalam Facebook adalah untuk simpan apa yang kita sudah Like untuk disimpan secara terus automatis automatik automatic ke dalam senarai Activity Log dalam Facebook untuk mudahkan membuat dan menghantar Report kepada pihak Facebook atau tujuan peribadi atau untuk mudahkan kerja siasatan pihak penyiasat, dan pengguna Facebook yang guna komputer laptop dapat nampak apa yang Facebook Friendsnya sudah beri Like atau comment di dalam Facebook Profile atau Facebook Page yang Public atau Friends Of Friends. Kepada para pembenci yang benci Islam iaitu to haters who hate Islam, maaf, sorry, sebab anda sudah buang masa selama lebih satu saat atau lebih lima saat sebab kalau anda sudah baca Post ini atau kalau sudah beri comment atau complaint even walau dalam fikiran anda yang berkenaan, to haters, thank you for wasting your time to hate. Kesian. Padan muka. Take that. Ambik kau. Kesian sampai jadi ke sia*?. .

Kyairey Bin Muhammad :
June 17 at 2:22am · Edited ·
: "Asal~usul nama "astro AWANI" adalah lepas ada seorang lelaki dewasa iaitu pekerja astro tanya seorang remaja perempuan yang cakap macam pelat tak menyampai, tentang nama yang sesuai untuk program berita saluran 501 astro, kemudian, perempuan remaja tu malu~malu sambil bersuara manja berkata "Awa ni." yang lebih jelasnya bermaksud seperti ini "Awak ni." dan kemudian lelaki dewasa itu gembira sampai menjerit sambil berkata "Itu dia, that's it, astro AWANI!"" ~Kyairey~ . fakta atau auta?
Ulasan: 






Hard grind to unravel MH370 mystery
  (¯`• ßý: ¤§º£¡Ð™¤ •´¯)
Kerana Allah kita berusaha untuk hidup dan kemudiannya mati
dan 
kepada Allah kita berdoa supaya Allah perkukuhkan Iman 
kita semua hamba-Nya manusia yang hanya bersifat makhluk. 

Aamiin Ya Allah Ya Rohman Ya Rohim Ya Rob...
*


*

Tiada ulasan: