Ahad, 6 September 2015

5912. Sejak bila.

#
Bismillahirrohmanirrohim. 
Firman Allah yang bermaksud: "Dan janganlah kamu cenderung kepada orang yang berlaku zalim yang akan menyebabkan kamu dibakar api neraka, sedang kamu tidak ada sebarang penolong pun selain daripada ALLAH SWT. Kemudian kamu tidak akan diberi pertolongan" (Al Quran Surah Hud Ayat 113)

Sejak bila Umno tidak menipu dan menyalahkan perbuatannya sendiri adalah angkara pihak lain sehingga terlepasnya Pulau Batu Putih menjadi republik. Dan siapa Wanita Pertama Malaysia.

SEJAK BILA KERAjaan UMNO/BN tak pandai nak tipu rakyat ??!!

noreply@blogger.com (RAKYAT MARHAEN) pada 
RAKYAT MARHAEN - 7 jam yang lalu
*Tiba2 Perodua pertimbang AKAN NAIKKAN harga kereta kerana kejatuhan ringgit. Sebagai menteri yang bertanggungjawab, agaknya apa Ahmad Maslan nak goreng kali ini? Dulu nasi goreng, kali ini steering goreng ka?? BUKANKAH ADA MENTERI kata Ringgit Jatuh Baik Untuk Negara ???*

BUKANNYA ROSMAH !!!

noreply@blogger.com (RAKYAT MARHAEN) pada RAKYAT MARHAEN - 7 jam yang lalu
*Bila sang isteri mengaku dirinya First Lady Of Malaysia, FLOM sedangkan First Lady di Malaysia yg sebenar adalah D.Y.M.M. Seri Paduka Baginda Raja Permaisuri Agong Tuanku Sultanah Hajjah Haminah binti Haji Hamidun..*

PAS semakin lemah ?

noreply@blogger.com (RAKYAT MARHAEN) pada RAKYAT MARHAEN - 7 jam yang lalu
*Oleh HJ AHMAD AMZAD HASHIM* Pengulas politik yg menyatakan PAS semakin lemah barangkali keracunan Utusan Malaysia, Berita Harian, Malaysiakini atau The MaIaysian Insider.Cubalah menjadi lebih objektif sedikit. Ada berapa kawasan dalam PAS? 191 kawasan. Ada berapa kawasan yg dikatakan bermasalah dgn GHB? 16 kawasan?Cuba check berapakah bilangan keahlian baru diterima Parti Pekerja Pekerja Malaysia yg diasaskan Gangga Nayar itu? Pergi tengok dan nilaikan sendiri. Dan pergi tengok sendiri berapa permohonan keahlian baru di Pejabat Agong PAS yg kini melebihi 9,000 setiap bulan. Pergi ... lagi »
#

Tiada ulasan: