Sabtu, 13 Januari 2018

6919. STRATEGI ROTHSCHILD MENGAWAL MINDA MANUSIA.

ﺑِﺴْــــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﻴْـــﻢ

ماشاءالله

سبحان الله

الله اکبر

    سُبْحَانَ اللَّهِ اَللَّهُمَّ صَلِّي عَلَى سَيّدنَا مُحَمَّدٍ وَ عَلَى آلۓِ سَيّدنَا مُحَمَّدٍ الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، وعلى آله وصحبه أجمعين

اَلْحَمْدُ ِللهِ رَبِّ الْعَالَمِيْنَ وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِيْنَ وَلاَ عُدْوَانَ إِلاَّ عَلَى الظَّالِمِيْنَ وَالصَّلاَةُ وَالسَّلاَمُ عَلَى أَشْرَفِ اْلأَنْبِيَاءِ وَالْمُرْسَلِيْنَ وَعَلَى ءَالِهِ وَصَحْبِهِ أَجْمَعِيْن

Allah berfirman yang bermaksud; “Kehidupan dunia hanyalah kesenangan yang memperdaya” (QS: Al Imran 3:185) 

أَعُوْذُ بِاللهِ مِنَ الشَّـيْطٰنِ الرَّجِيْمِ

بسم الله الرحمن الرحيم

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف المرسلين، 

وعلى آله وصحبه أجمعين

STRATEGI ROTHSCHILD MENGAWAL MINDA MANUSIA

Rothschild adalah fitnah besar yang sentiasa diisyaratkan Rasulullah SAW dalam banyak hadith sebelum kemunculan Dajjal sebenar. Maka menjadi tanggungjawab kita sebagai umat Islam menyelidik dan mengambil tahu setiap peristiwa yang berlaku di atas dunia ini, apatah lagi apabila jutaan saudara Islam kita dibunuh dengan kejam di Timur Tengah.

Sangat jelas sekali bahawa Rothschild adalah keturunan yang dipilih oleh Dajjal bagi melaksanakan pelbagai bentuk fitnah dan kezaliman yang tidak terjangka oleh pemikiran manusia.

Bermula dari perniagaan berasaskan pinjaman kewangan dan riba, ia terus berkembang dalam masa singkat sehingga menguasai seluruh ekonomi dunia di bawah satu perancangan yang sangat teliti dan rahsia. Maka sudah jelas bahawa sejarah tidak semestinya kukuh dan betul setiap masa dan sejarah tidak memegang autoriti ‘kesahihan fakta’ 

Dalam hal Rothschild ini membuktikan kenyataan-kenyataan para pakar sejarah antarabangsa yang memiliki pelbagai gelaran hebat dan nama besar tidak semestinya boleh dipercayai serta diterima bulat-bulat terhadap apa yang dikaji oleh mereka. Sekarang kita sedar, sebahagian pakar-pakar sejarah antarabangsa bertungkus-lumus mengeluarkan majalah-majalah sejarah yang baru dengan menyembunyikan segala tindak-tanduk Rothschild agar tidak dipelajari oleh pelajar-pelajar generasi baru di seluruh dunia.

Rothschild juga adalah keturunan yang menjalankan agenda-agenda perang, revolusi, penjajahan, perniagaan haram dan penindasan ekonomi yang mana semua gerak kerja itu tidak boleh lagi disekat kerana mereka jugalah yang menjadi tuan kepada ahli-ahli politik dunia (termasuk Malaysia) dan segala organisasi politik, ekonomi dan ketenteraan.

Ini membuktikan kemusnahan oleh Rothschild yang dikuasai Dajjal adalah hanya melalui satu jalan yang telah disabdakan Rasulullah SAW bahawa umat Islam kelak yang bakal dipimpin Imah Mahdi dan Nabi Isa akan berperang dengan tentera-tentera Yahudi (Illuminati-Freemason) yang dipimpin oleh Dajjal.

Dalang-MH370. 

Jacob Rothschild, dalang tragedi MH370, MH17, peperangan, kemelesetan ekonomi dan pelbagai lagi masalah dunia. 

ROTHSCHILD MENGAWAL PERGERAKAN MEDIA

Rothschild mengawal sejarah dunia agar sentiasa palsu pada skala-skala tertentu dan tidak menonjolkan gerak kerja konspirasi mereka.

Rothschild tidak ada masalah untuk mengugut, membunuh dan merasuah ahli sejarah peringkat ‘noble-trophy’ bagi menyembunyikan kegiatan jahat mereka. Hatta pemimpin diktator dunia sendiri pun mampu diperkudakan mereka apatah lagi ahli sejarah dunia yang tidak mempunyai pengikut ekstrem.

Kelangsungan dari pengaruh Rothschid ini, harus kita pelajari dan memahami di manakah penipuan yang berlaku dalam pendidikan Sejarah agar maklumat dan peristiwa yang benar sahaja dapat disumbat dalam ruang-ruang buku sejarah. Sebagai contoh, media barat sengaja mengapi-apikan permusuhan antara China dengan Amerika di dada-dada akhbar untuk mengawal minda umat manusia. Ramai yang menyangka China baik dengan Malaysia. Malah tragedi MH370 sendiri adalah rancangan dari Rothschild dan kerajaan China.

Begitu juga Iran dan Arab Saudi yang sebenarnya merupakan sekutu kuat Israel. Jangan sesekali kita terpedaya dengan lakonan Mahmud Abbas, Yasser Arafat, Hosni Mubarak, Ahmadinejad, Li Ka Shing, Raja Saudi dan konco-konconya yang merupakan pelakon terhandal keluaran Freemason.

Klik sini: facebook

”WHOEVER CONTROLS THE MEDIA, CONTROLS THE MIND….”
CHINA DITUGASKAN MENYIAPKAN KELENGKAPAN PERANG DUNIA KETIGA. 

Seperti yg telah dirancang, China skrg menjadi pendahulu kpd operasi galian minyak dan pasaran emas dunia. 

Selepas Saddam Hussein ditumbangkan, semua minyak rakyat Iraq mula dibawa keluar tentera Amerika melalui kapal-kapal minyak di sepanjang pantai Israel dan Lubnan. Minyak yg bertan-tan ini dibawa ke China bagi tujuan pemprosesan.

Kilang-kilang pemproses minyak mentah yg berada di China skrg adalah milik kroni-kroni Rothschld dan semua itu adalah hasil usahasama dgn kerajaan komunis China.

Ini menunjukkan Komunis China skrg adalah pengeluar minyak terbesar di dunia dan ia jelas Komunis adalah salah satu fahaman palsu yg dicipta utk menutup sesuatu rahsia.

Bank-bank gergasi yg menguasai ekonomi China skrg seperti Bank HSBC dan Bank Of China adalah agen Rothschld yg menguasai pasaran emas, perak. platinum dan lain2.

Manakala kroni Rothschild lain seperti bank Goldman Sachs, Morgan Stanley dan beberapa bank Eropah lain telah membina pelbagai kilang dan gudang besar yg menyimpan pelbagai hasil bumi yg mahal seperti balak, aluminium, besi, konkrit, kaca, traktor dan lain2.

Simpanan bahan2 mentah secara besar-besaran ini adalah sebagai persiapan perang besar pada masa depan. Ia sgt jelas bahawa China digunakan utk menyiapkan kelengkapan bagi persediaan Perang Dunia Ke Tiga.

Penguasaan China di dalam ekonomi dunia telah pun diberitahu oleh dua agen Rothschild iaitu George Soros dan Henry Kissinger.

Dalam temu ramah dengan wartawan The Financial Times pada 2009, George Soros menyebut bahawa China akan memimpin Pemerintahan Dunia Baru (New World Order).

ROTHSCHILD MEMILIH CHINA MENGUASAI EKONOMI. 

Walaupun carta ekonomi dunia menunjukkan negara Amerika menduduki tangga pertama tetapi gerak kerja utk meletakkan China di tangga teratas sedang dijalankan dgn giat.

Pengarah bank Amerika, Yahudi Ben Bernanke telah melakukan pindahan wang secara elektronik kepada bank2 Eropah di China. Transaksi bernilai trillion dollar ini menjadikan ekonomi China meningkat 10 peratus setiap tahun tetapi ekonomi Amerika mula jatuh sedikit demi sedikit.

Pada 2010, carta ekonomi dunia menunjukkan China berada di tangga kedua selepas Amerika. Dalam pada itu, akhbar2 antarabangsa melaporkan byk syarikat2 pembuat motokar mula menjual saham kepada China. Dua syarikat pembuat motokar terbesar di dunia sudah dimiliki oleh China pada 2010 iaitu Ford dan General Motor.

Proses pindah milik dan jual beli saham antara syarikat Eropah dan China bukanlah bermaksud China semakin kaya tetapi ia lebih kepada pemindahan penanggus kos syarikat2 tersebut. Rothschild menaikkan ekonomi China supaya China boleh mengambil-alih syarikat2 besar tersebut utk sesuatu tempoh tertentu. Kos2 operasi ditanggung oleh China sendiri.

Apabila syarikat besar dipindah milik maka negara2 Eropah boleh memberi perhatian terhadap perang-perang besar yg akan dicetuskan pada masa akan datang.

SIAPAKAH LI KA SHING??

Li Ka Shing merupakan agen kepada Rothschild di China yang telah lama berkhidmat kepada Illuminati.. dia merupakan ahli perniagaan yang paling kaya dan berpengaruh di Asia.. keluarganya juga mempunyai kepentingan perniagaan yang merangkumi pelbagai industri di lebih daripada 90 negara dan hartanya dianggarkan melebihi 35 billion Dollar.. Lee Kuan Yew dari Singapore juga merupakan salah satu cabang daripada keluarga Li ini.. maka tidak hairan lah mengapa Singapore merupakan sekutu kuat Israel laknatullah..

REPUBLIK CHINA MASA SEKARANG. 

Sekarang ekonomi China dibangunkan dengan hebat oleh Rothschild melalui agen-agennya di seluruh dunia. Ekonomi China dihebatkan dgn pelbagai teknologi.

Mana-mana pembuatan barangan kecil atau besar akan tertulis Made In China.

Melalui perancangan rapi Rothschild, purata kadar pertumbuhan ekonomi China telah menjadi 9.6% setahun dan kadar ini dijangka stabil sehingga 5 tahun selepas 2011. China dijangka menduduki tempat pertama ekonomi dalam masa berapa tahun ini.

Kesimpulannya, jelaslah bahawa China adalah antara negara yg dipilih oleh Rothschild utk menjalankan idea-idea masa depan Dajjal.

Dan kejatuhan pemerintahan beraja China pada 1911 adalah sesuatu yg dirancang, bukannya kebetulan semata2.

Manakala perancangan tersebut dipegang oleh Rothschild yg dilantik mengetuai projek besar Dajjal mengawal umat dunia tanpa mengira kaum, bangsa dan agama.

''Who controls the money can control the world...''
-Jacob Rothschild


Hadis riwayat Muslim (Hadis No.2946), Rasulullah SAW bersabda:

ما بين خلق آدم عليه السلام إلى قيام الساعة أمر أكبر من الدجال

Mafhumnya:

”DI ANTARA PENCIPTAAN ADAM DAN TERJADINYA KIAMAT, TIDAK ADA FITNAH (DUGAAN) YANG LEBIH DAHSYAT DARIPADA FITNAH DAJJAL”.

*sumber peribadirasulullah.wordpress.com
STRATEGI ROTHSCHILD MENGAWAL MINDA MANUSIA | Detik Islam

رَبَّنَا ظَلَمْنَا أَنْفُسَنَا وَإِنْ لَّمْ تَغْفِرْلَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُوْنَنَّ مِنَ الْخَاسِرِيْنَ

رَبَّنَا ءَاتِنَا فِى الدُّنْيَا حَسَنَةً وَفِى اْلآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ

وَصَلَّى الله ُعَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى ءَالِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلَّمَ

وَالْحَمْدُ ِللهِ رَبِّ الْعَالَمين

Daftar Isi Al-Quran dan Terjemahan - Silakan Klik untuk membacanya:
  1. Surat Al Fatihah (Pembukaan)
  2. Surat Al Baqarah (Sapi Betina)
  3. Surat Ali 'Imran (Keluarga 'Imran)
  4. Surat An Nisa' (Wanita)
  5. Surat Al Ma'idah (Hidangan)
  6. Surat Al An'am (Binatang Ternak)
  7. Surat Al A'raf  (Tempat Tertinggi)
  8. Surat Al Anfal (Rampasan Perang)
  9. Surat At Taubah (Pengampunan)
  10. Surat Yunus (Nabi Yunus A.S.)
  11. Surat Hud (Nabi Huud A.S.)
  12. Surat Yusuf (Nabi Yusuf A.S.)
  13. Surat Ar Ra'd (Guruh)
  14. Surat Ibrahim (Nabi Ibrahim A.S.)
  15. Surat Al Hijr (Daerah Pegunungan)
  16. Surat An Nahl (Lebah)
  17. Surat Al Israa' (Memperjalankan Di Malam Hari)
  18. Surat Al Kahfi (Gua)
  19. Surat Maryam (Maryam)
  20. Surat Thaha (Thaahaa)
  21. Surat Al Anbiya' (Kisah Para Nabi)
  22. Surat Al Hajj (Ibadah Haji)
  23. Surat Al Mu'minun (Orang Mukmin)
  24. Surat An Nur (Cahaya)
  25. Surat Al Furqaan (Pembeda)
  26. Surat Asy Syu'ara' (Penyair)
  27. Surat An Naml (Semut)
  28. Surat Al Qashash (Cerita)
  29. Surat Al 'Ankabuut (Laba-Laba)
  30. Surat Ar Ruum (Bangsa Rumawi)
  31. Surat Luqman (Luqman)
  32. Surat As Sajdah ((Sujud)
  33. Surat Al Ahzab (Golongan Yang Bersekutu)
  34. Surat Saba' (Kaum Saba')
  35. Surat Fathir (Pencipta)
  36. Surat Yaasiin
  37. Surat Ash Shaffat (Yang Bershaf-Shaf)
  38. Surat Shaad
  39. Surat Az Zumar (Rombongan-Rombongan)
  40. Surat Al Mu'min (Orang Yang Beriman)
  41. Surat Fushshilat (Yang Dijelaskan)
  42. Surat Asy Syuura (Musyawarah)
  43. Surat Az Zukhruf (Perhiasan)
  44. Surat Ad Dukhaan (Kabut)
  45. Surat Al Jaatsiyah (Yang Berlutut)
  46. Surat Al Ahqaaf (Bukit Pasir)
  47. Surat Muhammad (Nabi Muhammad SAW)
  48. Surat Al Fath (Kemenangan)
  49. Surat Al Hujuraat (Kamar-Kamar)
  50. Surat Qaaf
  51. Surat Adz Dzaariyaat (Angin Yang Menerbangkan)
  52. Surat Ath Thuur (Bukit)
  53. Surat An Najm (Bintang)
  54. Surat Al Qamar (Bulan)
  55. Surat Ar Rahmaan (Yang Maha Pemurah)
  56. Surat Al Waaqi'ah (Hari Kiamat)
  57. Surat Al Hadid (Besi)
  58. Surat Al Mujadilah (Wanita Yang Mengajukan Gugatan)
  59. Surat Al Hasyr (Pengusiran)
  60. Surat Al Mumtahanah (Wanita Yang Diuji)
  61. Surat Ash Shaff (Barisan)
  62. Surat Al Jumu'ah (Hari Jum'at)
  63. Surat Al-Munafiqun (Orang-Orang Munafik)
  64. Surat At Taghabun (Hari Ditampakkan Kesalahan-Kesalahan)
  65. Surat Ath Thalaaq (Talak)
  66. Surat At Tahrim (Mengharamkan)
  67. Surat Al Mulk (Kerajaan)
  68. Surat Al Qalam (Pena)
  69. Surat Al Haqqah (Kiamat)
  70. Surat Al Ma'arij (Tempat-Tempat Naik)
  71. Surat Nuh (Nabi Nuh A.S)
  72. Surat Al Jin (Jin)
  73. Surat Al Muzzammil (Orang Yang Berselimut)
  74. Surat Al Muddatstsir (Orang Yang Berselimut)
  75. Surat Al Qiyamah (Hari Kiamat)
  76. Surat Al Insaan (Manusia)
  77. Surat Al Mursalat (Malaikat-Malaikat Yang Diutus)
  78. Surat An Naba´ (Berita Besar)
  79. Surat An Naazi´ (Malaikat-Malaikat Yang Mencabut)
  80. Surat 'Abasa (Bermuka Masam)
  81. Surat At Takwir (Menggulung)
  82. Surat Al Infithar (Terbelah)
  83. Surat Al Muthaffifiin (Orang-Orang Yang Curang)
  84. Surat Al Insyiqaaq (Terbelah)
  85. Surat Al Buruuj (Gugusan Bintang)
  86. Surat Ath Thaariq (Yang Datang Di Malam Hari)
  87. Surat Al A´Laa (Yang Paling Tinggi)
  88. Surat Al Ghaasyiyah (Hari Kiamat)
  89. Surat Al Fajr (Fajar)
  90. Surat Al Balad (Negeri)
  91. Surat Asy Syams (Matahari)
  92. Surat Al Lail (Malam)
  93. Surat Adh Dhuhaa (Waktu Dhuha)
  94. Surat Alam Nasyrah /Al Insyirah (Bukankah Kami Telah Melapangkan)
  95. Surat At Tiin (Buah Tin)
  96. Surat Al 'Alaq (Segumpal Darah)
  97. Surat Al Qadr (Kemuliaan)
  98. Surat Al Bayyinah (Bukti Yang Nyata)
  99. Surat Al Zalzalah (Goncangan)
  100. Surat Al 'Adiyat (Kuda Perang Yang Berlari Kencang)
  101. Surat Al Qari'ah (Hari Kiamat)
  102. Surat At Takatsur (Bermegah-Megahan)
  103. Surat Al 'Ashr (Masa)
  104. Surat Al Humazah (Pengumpat)
  105. Surat Al Fiil (Gajah)
  106. Surat Quraisy (Suku Quraisy)
  107. Surat Al Ma'un (Barang-Barang Yang Berguna)
  108. Surat Al Kautsar (Nikmat Yang Banyak)
  109. Surat Al Kafirun (Orang-Orang Kafir)
  110. Surat An Nashr (Pertolongan)
  111. Surat Al Lahab (Gejolak Api)
  112. Surat Al Ikhlas (Memurnikan Keesaan Allah)
  113. Surat Al Falaq (Waktu Subuh)
  114. Surat An Naas (Manusia)
....................................

Tiada ulasan: