Ahad, 18 Februari 2018

7123. Allah beri kita akal. Pinjamkan dikit ilmu-Nya. Dalam pada hendak memalukan seseorang, tanpa sedar, tanpa hidayah Allah... Allah bukakan aib diri individu yang bikin provokasi. Aamiin.

Al Quran menjana ketulinan keperibadian seseorang, seperti yang Allah kehendaki. 

JIKA BENAR NAZRI 'KURANG AJAR' KERANA TUN M YANG AJAR, KENAPA RAMAI BEKAS MENTERI LAIN TIDAK 'KURANG AJAR' SEPERTINYA?

noreply@blogger.com (RAKYAT MARHAEN) pada RAKYAT MARHAEN - 4 jam yang lalu
Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Nazri Aziz berkata, sikapnya yang terlihat "kurang ajar" pada hari ini adalah kerana diajar oleh Tun Mahathir Mohamad. Jelasnya, perkara itu dipelajarinya ketika beliau berkhidmat selama lima tahun sebagai menteri di bawah pentadbiran bekas Perdana Menteri itu. “Dulu Tun Mahathir pernah ajar saya apa yang saya perlu buat. Saya jadi menteri ketika berusia 44 tahun, lima tahun di bawah dia. “Semua dia ajar saya, termasuk kalau hari ini saya "kurang ajar", dia yang ajar saya jadi "kurang ajar". Jadi, jangan marah saya, “ kata Nazri dalam sebuah pr... lagi »

p3C3q™: 2173. BN berjaya membina generasi pengundi yang kritis dan yang berfikiran serta menjadi golongan pengkritik BN?.
Pulau Pinang. 

Juga berbahasa kesat... Nauzzubillahminzalik. 
... 




Tiada ulasan: