Khamis, 26 April 2018

Kena cerdik kita sebagai pengundi supaya amanah kita untuk mereka mentadbir Kerajaan Malaysia sentiasa dalam redha dan rahmat Allah. 7379.

Bersempena dengan PRU14 selaku pengundi perhatikan ada tidak pemimpin atau parti atau NGOnya yang menjadikan "the hidden hand" ni sebagai amalan menjatuhkan pesaingnya? Kena cerdik kita sebagai pengundi supaya amanah kita untuk mereka mentadbir Kerajaan Malaysia sentiasa dalam redha dan rahmat Allah. 

Aamiin Ya Allah. 


'The Hidden Hand' - Illuminati -  Freemeson adalah sebahagian pertubuhan sulit yahudi laknatullah. Nauzubillahminzalik.  

Yahudi Perosak Dunia

Tahukah anda, Yahudi adalah sebuah kaum yang suka merosakkan bumi yang indah. Bukan sahaja suka, malah menjadi tabiat mereka. Kini, Yahudi mempunyai 16 langkah yang cukup jahat bagi merealisasikan matlamat mereka.

Antaranya :

1) Menggunakan kekayaan, seks, dadah, alkohol, kerosakan moral, penipuan, pengkhianatan, peras ugut dan rasuah. 

Mereka juga akan menggunakan peras ugut untuk memastikan bahawa orang-orang yang bekerja untuk mereka itu tidak akan belot. 

Kita lihat di US ini misalnya banyak terjadi di mana sesuatu skandal itu ditimbulkan setelah ia telah lama berlaku. 

Contohnya adalah ketika Nixon naik menjadi presiden untuk kali kedua, ada beberapa perkara yang dia tidak ikut arahan kumpulan yahudi itu. Lalu mereka pun menyiarkan mengenai skandal Watergatenya sehingga akhirnya dia terpaksa meletakkan jawatan. 

Begitu juga dengan presiden-presiden US yang lain. Rahsia mereka akan disimpan jika mereka mematuhi arahan-arahan yahudi. Tetapi jika mereka enggan, rahsia mereka akan dihebohkan dan terpaksalah mereka menanggung akibatnya sepertimana yang telah berlaku ke atas Nixon itu.

2) Cuba menyusup masuk ke dalam semua gerakan-gerakan yang ada dan menguasainya dari dalam melalui ahli-ahli lluminati mereka. 

Mereka mempunyai struktur organisasi yang cukup rumit menjadikan mereka begitu sukar untuk dikesan dari mana datangnya dan sebagainya. Mereka akan cuba untuk menguasai ‘trend’ yang ada dalam masyarakat atau memulakan ‘trend’ yang baru agar mereka sendiri yang akan dapat menguasainya. 

Mereka juga cukup bijak di mana kadang-kadang mereka membuat sesuatu itu walaupun nampak seolah-olah ianya untuk menentang diri mereka sendiri tetapi mereka memulakannya dahulu sabelum ia dimulakan oleh orang lain. 

Contohnya: Di US ini, kerajaan memberi lebih dari $5 Billion setahun kepada Israel. Memandangkan keadaan ekonomi US yang semakin teruk, pengangguran meningkat, cukai semakin tinggi dan sebagainya; mungkin rakyat nanti akan menentang kerajaan dan mengatakan duit itu adalah lebih elok dibelanjakan dalam negeri daripada diberikan kepada Israel.

Jadi, sebelum orang lain menubuhkan suatu pertubuhan untuk tugas ini, mereka akan menubuhkannya terlebih dahulu dan berpura-pura berjuang untuk menyuarakan kehendak rakyat. Dengan cara ini bukan saja mereka boleh menguasai penentang-penentang mereka, bahkan mereka juga boleh mengenali siapakah penentang-penentang mereka (from membership list). Dengan itu, daripada bantuan US kepada Israel itu dihentikan terus, mungkin mereka hanya akan mengurangkannya kepada $3 atau $4 Billion setahun. 

Begitu juga dengan pertubuhan-pertubuhan Islam. Memandangkan kesedaran Islam sekarang ini semakin meningkat dan mereka tahu bahawa mereka tidak boleh menghentikannya sama sekali, mereka akan cuba untuk merosakkannya. 

Sama ada mereka menyusup masuk ke dalam pertubuhan-pertubuhan Islam yang telah ada dan cuba untuk menguasainya atau mereka sendiri yang akan menubuhkan pertubuhan-pertubuhan Islam dan dengan cara itu mereka akan dapat menguasai ke mana haluan pertubuhan-pertubuhan tersebut. 

Di dalam perancangan mereka juga ada mengatakan bahawa orang-orang yang berada di bawah pengaruh mereka, seperti Freemason, akan digunakan untuk membunuh sesiapa saja yang menentang matlamat mereka. Mereka sudah pun ada senarai nama orang-orang yang hendak dibunuh. Contohnya: mereka memulakan satu kumpulan ‘anti-semitik’ (anti yahudi) di US ini. Mereka melakukan ini kerana ada 2 tujuan:

i) Untuk membuktikan kepada masyarakat bahawa semangat anti-semitik adalah cukup merbahaya, agar mereka boleh menubuhkan pasukan tentera mereka sendiri yang kononnya untuk tujuan mempertahankan diri.

ii) Untuk mengetahui siapakah penentang-penentang mereka, kerana orang-orang yang menyertai kumpulan itu hanyalah orang-orang yang bencikan yahudi. Jadi daripada senarai nama yang ada pada mereka, mereka boleh mengenali musuh-musuh mereka dan jika perlu, menghapuskan mereka.

3) Mereka mempunyai pekerja-pekerja mereka (Iluminati) di belakang setiap kerajaan. 

Mereka datang dalam bentuk pakar-pakar, penasihat, kaunselor dan macam-macam lagi. Jadi, tiap-tiap kerajaan, jika mereka mahu menyelesaikan sesuatu masalah, akan merujuk kepada pakar-pakar ini dan mereka akan diberi penyelesaian mengikut apa yang dikehendaki oleh yahudi.

4) Menguasai setiap bentuk media massa yang ada. 

Media juga akan digunakan untuk menyebarkan skandal, penipuan, rasuah dan Iain-lain lagi. Bahkan kita lihat sekarang media, terutamanya televisyen dan akhbar, adalah cukup kuat pengaruhnya dalam masyarakat dan mereka boleh menaikkan atau menjatuhkan seseorang itu dengan senang. 

Kita dapati media dikuasai oleh kumpulan yahudi bukannya oleh kerajaan sesuatu negeri.

5) Merahsiakan ketua-ketua mereka dan merahsiakan kekuasaan yang dimiliki oleh orang-orang Yahudi.

Sehinggalah mereka sampai kepada satu tahap di mana tidak ada siapapun yang boleh menentang mereka. Sifat manusia itu memang suka menonjolkan dirinya, apatah lagi jika ia menjadi ketua bagi sesuatu kumpulan yang cukup berpengaruh, tetapi yahudi-yahudi itu sanggup mengorbankan hasrat mereka untuk menjadi terkenal demi untuk mencapai matlamat mereka. 

Jika mereka mendedahkan diri mereka sekarang, maka sudah tentu mereka akan mendapat tentangan dari rakyat. Oleh kerana itulah mereka berkorban untuk menunggu sehingga mereka mempunyai kekuatan yang cukup sebelum mendedahkan diri. 

Pada masa itu barulah mereka akan mendedahkan diri masing-masing. Media umpamanya, cuba menonjolkan bahawa presiden US lah yang paling berkuasa sedangkan mereka tahu bahawa presiden itu hanyalah sebagai pak turut sahaja.

6) Memulakan dan menamatkan peperangan.

Kemudian peperangan ini diakhiri dengan perjanjian damai yang tidak menguntungkan mana-mana pihak, walaupun pihak yang menang kecuali pihak yahudi. Pihak yahudilah atau pengikutnya yang akan menguasai atau mengetuai perjanjian damai itu. 

Fakta yang penting ialah peperangan ini akan membuatkan negeri yang berperang itu bankrap kewangannya dan dikuasai oleh hutang yang banyak. Yang memberi hutang ialah yahudi (melalui institusi yang dikuasainya seperti IMF). Akibatnya, kebanyakan negeri di dunia ini dalam keadaan berhutang termasuklah US. 

Bagi peperangan yang tiada penghujungnya seperti di Lubnan, lebih banyak kewangan yang diperlukan.

7) Menggunakan keganasan dan kebebasan untuk menguasai orang ramai. 

Termasuklah pengangguran, kebuluran untuk menguasai orang ramai. Yahudi merasakan bahawa cara sedemikian adalah yang paling cepat untuk menguasai orang ramai. Contohnya seperti selepas Revolusi Perancis telah berlaku era keganasan yang telah digunakan dengan berkesan oleh yahudi untuk menguasai. 

Begitu juga, slogan ‘kebebasan’ digunakan untuk mengelirukan orang ramai. Kita dapati bahawa pegangan Freemason ialah: 

Persamaan hak
Kebebasan
Persaudaraan (Fraternity)

8) Menggunakan monopoli antarabangsa.

Berbagai pertubuhan atau kompani didaftarkan di pelbagai negara. Dengannya, yahudi akan menjadikan sesuatu barang atau komoditi hanya akan dikuasai oleh mereka. 

Contohnya, sekarang mereka mempunyai IMF (International Monetary Fund) dalam Bank Dunia (World Bank). Dengan IMF, banyak negara benar-benar tunduk pada yahudi. 

Kemudian, mereka akan mengarah dan mengawal negara-negara untuk berbuat sesuatu untuk faedah mereka. 

Seperti pinjam wang sebanyak ini dan gunakan wang sebanyak itu untuk membeli barang ini, dsb. Atau, kalau sesuatu negara itu mahu membeli gandum, mereka akan memastikan dulu bahawa negara itu mempunyai kredit dengannya (IMF). 

Kemudian kalau hendak mendapat kredit, IMF arah bahawa negara itu mestilah ikut peraturan/program itu dan ini. 

Contohnya, IMF arahkan Mesir supaya:
Tidak memberikan subsidi gandum dan beras (kepada sesiapa)
Benarkan Kapitalisma Bebas (Free Capitalism) dan Pelaburan Bebas (Free Investment)
Iran, umpamanya, walaupun di bawah kuasa Khomeini, mempunyai wang dan minyak, ia tidak boleh membeli sesuatu dari negara lain melainkan jika mempunyai apa yang dinamakan sebagai kredit dari IMF.

Sekarang kedapatan pelbagai syarikat antarabangsa seperti IBM, dsb. Syarikat seperti ini sangat berpengaruh bahkan ada yang mengatasi pengaruh kerajaan. Setiap pemerintah yang hendak berkuasa ditentukan supaya mempunyai ikatan yang baik dengan kompani seperti itu dan TC (Trilateral Commission) yang juga merupakan pertubuhan antarabangsa. Sejak dari Carter, setiap yang memimpin di US adalah dari TC.

9) Pembekalan Senjata.

Impian Yahudi Menubuhkan Israel Raya. Pembekalan Senjata dengan membekalkan dan memperlengkapkan persenjataan pelbagai negara, mereka boleh menghancurkan negara-negara itu dengan melagakan antara satu sama lain. 

Dengan itu, akhirnya yang tinggal hanya sekumpulan polis dan jutawan. Mereka akan cuba menjadikan sempadan di antara dua negara menjadi punca ketegangan.
Contohnya:

i) Iran dan Iraq. 

Apabila mereka melakarkan peta Iraq, mereka dengan sengaja membuatkan Iraq tanpa ‘access’ kepada Teluk Arab. Negara itu di sempadani oleh pelbagai negara. Ini membuatkan Iraq sentiasa berfikir untuk mendapat ‘access’ ke laut. 

Dengan itu Shatt el Arab sangat penting baginya. Apabila Iran mengisytiharkan yang sebahagian dari Shatt el Arab itu kepunyaannya, Iraq menjadi berang lalu berperang dengan Iran. Begitu juga, kemudian Iraq menakluki Kuwait yang membawa kepada Perang Teluk. Berkemungkinan, Iraq akan berperang lagi. 

Shatt el Arab menjadi semakin penting baginya.Begitu juga, terdapat sebuah kawasan Khorramshar di barat laut (Southwest) Iran yang didiami oleh orang Arab yang sangat rapat dengan Iraq. Kawasan ini diberikan pula kepada Iran.

ii) Saudi Arabia dan Iraq. 

Di antara dua negara ini, terdapat satu kawasan yang dikenali sebagai Zon Neutral (Neutral Zone). Sesiapa sahaja boleh ke kawasan itu. Perang mungkin boleh meletus kerana Zon Neutral ini.

iii) Turki dan Mosul. 

Mosul ialah sebuah kota di utara Iraq, mempunyai masyarakat berbangsa Turki yang ramai. Bandar itu telah diberikan kepada Iraq (sewaktu peta Iraq dilakarkan). Hampir-hampir Iraq dan Turki berperang kerana itu pada awal kurun 20.

iv) Turki dan Syria. 

Terdapat sebuah kawasan yang kebanyakannya didiami oleh orang Arab. Kawasan ini diberikan pula kepada Turki. Dengan itu, suasana tegang sentiasa timbul di antara dua buah negara ini.

v) Syria dan Iraq
Terdapat beberapa buah bandar di Syria yang didiami oleh orang Arab yang mempunyai pertalian darah dengan Iraq. Mereka merasakan yang mereka orang Iraq tetapi bandar-bandar ini diserahkan kepada Syria. Akibat dari ketegangan ini, negara-negara yang terlibat akan berlumba-lumba untuk memperlengkapkan senjata. Jika berperang, kedua-dua belah pihak akan mengalami kehancuran. 

Begitu juga Malaysia mempunyai ketegangan hasil dari kes seperti ini.

10) Menyebarkan teori dan prinsip yang salah. 

Mereka mengetahui yang teori itu salah tetapi mereka menyebarkan dan memasyhurkannya. Contohnya, Teori Darwin, Teori Sigmond Freud, Reincarnation, dsb. Mereka akan cuba untuk menggelakkan perbincangan yang positif mengenai teori ini.

11) Menukar maksud undang-undang tempatan dan antarabangsa tetapi sebutannya masih sama.

Walaupun undang-undang sesuatu negara atau antarabangsa telah ditetapkan, pengertiannya sentiasa berubah-ubah. Melalui usaha peguam dan cara ‘plea bargaining’ akhirnya undang-undang itu tidak berfungsi dan bermakna. Apa-apa sahaja boleh terjadi. 

Contohnya, si anu membunuh seseorang. Hukuman yang sepatutnya jika bersalah katakanlah penjara seumur hidup. Peguam dari kedua-dua belah pihak akan bertemu dan bersetuju supaya jika si anu bersalah, dia tidak akan dipenjarakan seumur hidup dan jika dia tidak bersalah, dia tidak mendapat hak yang sepenuhnya. 

Ataupun, jika sebuah syarikat kerugian $10 juta kerana perbuatan si anu. Bila si anu dibicarakan dan bersalah, dia hanya diminta untuk membayar ganti rugi sebanyak hanya $5 juta, separuh dari kerugian sebenarnya. 

Begitu juga melalui ‘plea bargaining’, iaitu tertuduh menuntut supaya diringankan, dikecualikan dari hukuman yang telah ditetapkan atau digugurkan dari tuduhan tertentu jika dia sanggup mengaku salah terlebih dahulu. 

Akhirnya pesalah tidak dihukum dengan sepatutnya. 

Mari kita lihat contoh dalam US kerana negara ini amat penting untuk yahudi. Dalam Supreme Court US, terdapat sebahagian dari perlembagaan yang telah berubah maksud dari tahun 60an. 

Contohnya mengenai pengertian ‘Equality’ (Persamaan Hak) yang bererti bahawa seseorang atau sesebuah institusi tidak boleh ‘discriminate’ (berat sebelah/tidak adil) terhadap kaum minoriti. 

Maka wujudlah sistem kuota. Tetapi sekarang ada orang mengatakan bahawa sistem ini pula yang ‘discriminate’ terhadap majoriti. Undang yang sama tapi maksud yang berbeza.

12) Pasukan tentera pengganas rahsia yang ditubuhkan di merata-rata ibukota dan bandar di Barat.

Contohnya di US, Jewish Defense League (JDL) yang telah ditubuhkan oleh Meir Kahane mempunyai pasukan tentera yang sangat rahsia dan terlatih supaya mereka boleh melawan sebarang revolusi menentang mereka.

13) Membuatkan negara-negara menjadi berhutang banyak supaya Illuminati boleh masuk campur dalam urusan negara-negara itu.

Contohnya di Perancis, jika negara itu mahu meminjam wang, disyaratkan perlantikan seorang yang bernama Nekkar menjadi setiausaha kewangan. 

Nekkar ini pula telah menjadikan Perancis semakin teruk berhutang sehingga US$170 juta setelah dia menjawat jawatan itu sedangkan dia sepatutnya memulihkan kewangan Perancis! 

Begitu juga di UK, mereka telah memberi pinjaman sebanyak 1.25 juta pounds dengan syarat negara itu mestilah membenarkan Bank of England ditubuhkan dan menentukan nilai matawang pound (1694). 

Satu lagi syarat ialah bank itu akan memberi pinjaman sebanyak 10 pounds untuk setiap 1 pound yang diberikan kepada negara. Hasil dari ini, pada tahun 1945, UK telah berhutang sebanyak 22.5 billion pounds dengan bunga sebanyak 445 juta pounds.

14) Menghancurkan sekeras-kerasnya mereka yang menentang.

Sebagai pengajaran bagi mereka yang menentang, tiada tolak ansur akan diberikan. Yahudi mempunyai agennya di merata tempat. Mereka menguasai komunikasi dan kerajaan dan sebagainya. 

Contohnya Napoleon Bonaparte adalah salah seorang ejen Yahudi. Apabila dia menjadi semakin berkuasa, dia telah mengkritik Yahudi dengan terbuka. Akibatnya, Yahudi telah berkomplot menentangnya sehingga dia telah dibuang negeri dan membuatkannya kalah di Russia. 

Begitu juga Abraham Lincoln. Dia mahu bertukar arah untuk menentang Yahudi kerana dia tidak bersetuju dengan polisi Yahudi mengenai Federal Reserve Bank. Akibatnya, dia telah dibunuh oleh seorang Yahudi, John Wilkes Booth pada tahun 1865.

15) Membunuh agen mereka jika agen itu terlalu banyak mengetahui.

Dengan itu, kerja-kerja mereka sentiasa terpelihara dan dirahsiakan. Kita lihat bahawa semua jeneral dan mereka yang terlibat dalam ‘Trial of Nuremberg’ (Perang Dunia Kedua) telah dibunuh kemudiannya. Mereka yang menandatangani perjanjian Versailles juga terbunuh. 

Pada tahun 1905, mereka telah menghantar seorang agen untuk membuat laporan mengenai Mt. Sinai. Laporan ini sangat bernilai. Kemudian pada tahun 1939, agen ini dihantar sekali lagi untuk membuat laporan rahsia. Beberapa tahun kemudian, agen ini terbunuh dengan misteri. Jadi, hasil laporan itu terus menjadi rahsia.

16) Menggunakan musuh dalam plan mereka.

Bahkan mereka menggunakan musuh untuk membuktikan sesuatu yang memanfa’atkan mereka dan akhirnya musuh itu akan dimusnahkan. 

Mereka menggunakan Hitler dan Nazi supaya boleh meletus perang antarabangsa. Begitu juga, mereka telah menghasut Saddam Hussein untuk mencerobohi Kuwait. Akibatnya, Iraq diserang tanpa tolak ansur.sumber

Tiada ulasan: