Rabu, 26 September 2018

Kasih sayang sejati dengan yang palsu. 8255.


Thank you for the water you wonderful human being 😍💦
Credit: storyful
Credit storyful Inspired - Thank you for the water you wonderful human being 

Pelik Tengok Wanita Melayu Senang Tergoda Dengan Lelaki Pakistan. Rupanya Mereka Guna Cara Halus Ramai Tak Sangka

Tiba masa kita merungkai misteri ke hadiran warga asing ke Malaysia kerana ia sedikit sebanyak merisaukan komuniti hidup setempat dan masyarakat. Dengan lenggok bahasa yang dikatakan mampu men cairkan sesiapa saja terutamanya gadis-gadis Melayu. Dipercayai rahsia mula “terbongkar” ini apabila sesetengah warga Pakistan menggunakan ‘sesuatu’ bagi memerangkap gadis tempatan.

Banyak di kalangan kite tertanya-tanya mengapa ramai anak gadis dan wanita sanggup mengikuti orang luar walaupun tanpa keizinan ibubapa. Malah ada yang sanggup kahwin lari dek kemaruk cinta dengan warga asing yang datang ke Malaysia yang juga semakin menjadi-jadi. Apakah alasan ketentuan Illahi atau ada agenda tersembunyi yang digunakan bagi menarik dan cinta yang meluap-luap sehingga sanggup “mengadaikan” apa sahaja.

Dikatakan ramai wanita melayu terutama golongan yang cerdik ataupun pelajar IPTA dan IPTS turut terpedaya dengan lelaki pakistan. Kebanyakan lelaki pakistan dikatakan menggunakan ilmu ‘guna-guna’ untuk melariskan perniagaan dan ilmu pukau untuk mengaut keuntungan. Mereka turut didakwa menggunakan ilmu pengasih untuk memperdaya wanita-wanita melayu. Persoalannya adakah hal tersebut benar-benar berlaku?

Apa Itu Ilmu Pengasih Pakistan

Kekuatan ilmu pengasih pakistan dikatakan telah menyebabkan ramai wanita meminta dan merayu sendiri untuk dikahwini oleh lelaki pakistan. Lebih parah ada yang sanggup bertengkar dan menangis dihadapan keluarga untuk meminta persetujuan bagi berkahwin dengan lelaki pakistan. Sangat pelik apabila ramai yang percaya serta merta dengan mudah tanpa usul periksa akibat kemaruk cinta lelaki warga asing ini.

Menurut sumber jug ilmu pengasih pakistan sangat kuat sehingga ada yang sanggup lari meninggalkan keluarga, malah ada juga wanita yang sudah berkahwin sanggup tinggalkan suami dan anak-anak akibat penangan cinta lelaki pakistan.

Namun, tujuan warga pakistan menggunakan ilmu pengasih kepada wanita melayu adalah sebenarnya untuk mendapat kerakyatan kewarganegaraan Malaysia semata-mata. Jika ada yang benar-benar mengahwini wanita tempatan kerana ikhlas, berapa kerat sangat. Lelaki pakistan juga dikatakan pandai melayani wanita, sehingga menjadi Ketagih Cinta Dan belaian.

Terpengaruh dengan cerita Hindustan

Ibarat jalan cerita filem Hindustan, lelaki Pakistan ini banyak memperdayakan wanita dengan cerita-cerita sedih tentang keluarga mereka. Selain itu mereka juga bercerita entang perniagaan mereka ditipu, dan bermacam-macam lagi. Se bagai contoh mereka akan bercakap tentang kekayaan keluarga mereka yang telah lingkup akibat ditipu oleh saudara-saudara mereka serta bermacam-macam lagi.

Bermodalkan ayat manis dan kata-kata ini mereka akan meminta bantuan wang daripada wanita untuk menjalankan per niagaan sendiri kononnya tidak mahu mengharapkan keluarga yang tinggal di Pakistan. Dalam masa sama mereka akan bercerita tentang keindahan kampung halaman mereka.

Disebabkan itu ramai wanita tempatan terutama perempuan Melayu terpedaya dengan cerita-cerita indah begini. Banyak kes juga melibatkan wanita yang ingin memiliki perniagaan sendiri dan mengharapkan lelaki pakistan tersebut akan menguruskan perniagaan mereka kononnya percaya kelebihan warga asing ini dalam menguruskan perniagaan.

Wanita Melayu Islam perlu berhati-hati

Justeru awas kepada wanita-wanita terutama pelajar-pelajar IPTA dan IPTS jangan tertipu dengan kata-kata lelaki asing terutama dari Pakistan. Pesanan ikhlas buat wanita melayu, jangan terlalu rapat dengan lelaki asing terutama lelaki dari Pakistan ke rana mereka pandai bermain kata disamping menggunakan ilmu pengasih untuk menjerat wanita melayu.

Dalam pada itu ada juga yang berlagak alim dan bercerita tentang agama sebagai modal untuk meraih perhatian. Mereka dikatakan sanggup untuk membuat wanita melayu tinggalkan suami dan anak-anak. Ada juga yang sudah bertunang akan putus tunang.

Manakala bagi yang bercinta akan putuskan hubungan dengan kekasih serta merta. Pada permulaan lelaki pakistan akan menunjukkan sikap biasa sahaja dan sikap merendah diri. Sampai lah wanita tersebut sendiri minta untuk dikahwini, mereka akan membelanjakan wang untuk tarik minat wanita.

Kebanyakan kes melibatkan wanita Melayu

Kemudian tidak sudah disitu, apabila mereka berjaya menghwini wanita tempatan, mereka akan mengikis harta wanita tersebut sedikit demi sedikit sehingga habis dan akan meninggalkan wanita tersebut untuk mencari mangsa lain. Lelaki Pakistan juga bukan yang jenis rajin bekerja. Awas sudah ramai terpedya.

Sudah banyak kes yang melibatkan lelaki pakistan dan wanita melayu seperti kes dera, pembunuhan dan culik. Tidak kurang juga kes rakaman aksi luc@h yang melibatkan wanita melayu dan lelaki pakistan. Lelaki pakistan juga dikatakan amat cemburu sehingga tidak akan bagi wanita mendekati lelaki. Malah ada yang sanggup memisahkan mereka dengan ahli keluarga.

Tanda jika terkena ilmu pengasih Pakistan

Dikatakan di Pakistan sendiri ramai wanita disimbah cecair asid akibat cemburu dengan alasan ingin menjaga kehormatan keluarga. Malah ada wanita dibun*h kerana didakwa berlaku curang walaupun tidak terbukti benar. Pihak berkuasa Pakistan sendiri tidak mampu melakukan apa-apa terhadap keganasan yang melibatkan wanita. 
Video Player
00:00
00:17
Video di atas hiasan semata-mata
Video Player
Kaum wanita Melayu terutamanya perlu waspada, jika orang yang dari dulu kita tak berapa suka, tiba-tiba jadi suka sangat dan nak kahwin. Malah meminta-minta untuk dikahwini. Sebelum tidur selalu ter bayang dan mimpi indah tentang orang sama berhari-hari.

Video di bawah lelaki pakistan di dakwa dibelasah orang awam kerana menggunakan pukau
Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih. KakiHavoc 

Sumber: sehinggit via lubokviral
http://mediabintang.org/pelik-tengok-wanita-melayu-senang-tergoda-dengan-lelaki-pakistan-rupanya-mereka-guna-cara-halus-ramai-tak-sangka/



Tiada ulasan: