Ahad, 30 September 2018

Turki: Istanbul New Airport. 8276.


Sultan Selim Yavuz's Bridge Turki

Китайцам и не снилось: Как турки строили самый широкий мост в мире

Hasil carian imej untuk Sultan Selim Yavuz's Bridge

Турки превзошли китайцев - Строительство самого большого аэропорта в мире

Больше просто не бывает - Самый Высокий Мост в Мире










❤️Kawanku yg baik💙
Apabila aku kesepian 😌
Hiburlah aku dgn suaramu😊
Apabila aku skit😞obti aku dgn ksih syngmu 😘

Apabila aku mati😵jngn mndikan aku dngn air matamu 💦
Apabila aku terkubur😲 kuburlah aku dlm hatimu ❤️

DAN

Bila aku tersesat 🌳selamatkanlah aku dgn do'a mu👐.

Selamat 🎉Hari Persahabatan Sedunia👩‍❤️‍👩👨‍❤️‍👨💑.
Kirim kesemua org yg kmu anggp teman👯/👦sahabat 👩pcr dan orng yg kmu syngi 😘😘😘
Jika aku salah stunya kirim📩 balik ya* .....😊😊😊😊

Hitung berapa banyak kamu dpt balasannya kalau lebih dari 7⃣ artinya banyak yg sayank 😍sama kmu......


Tiada ulasan: