Rabu, 9 Januari 2019

Allahu Akbar. Subhana Allah. 9018.


Ucaplah Allahu Akbar. Subhana Allah.

MIRIP KIAMAT, RUMAH DAN MOBIL BERJALAN DIATAS AIR | KOMPILASI BENCANA TSUNAMI TERBESAR DI DUNIA

#GempaTerdahsyatDiDunia Jepang sangat sering terjadi gempa. Setiap tahun, ada sekitar 1.500 gempa yang mengguncang negara kepulauan itu. Getaran minor terasa setiap hari. Sementara gempa mematikan sudah jadi bagian sejarah Jepang. Negara Jepang berada di atas empat lempengan yang disebut lempeng tektonik, pertemuan lempeng tersebut rentan menyebabkan gempa yang mematikan seperti gempa berkekuatan 9 Skala Richter yang terjadi di Jepang pada 2011 Berikut video gempa di jepang dan aceh indonesia Saksikan Videonya sampai selesai, Jangan Lupa Klik LIKE | COMENT | SHARE | SUBSCRIBE Agar anda selalu dapat berita terbarunya GERATIS !



Air Naik Tahun Ini.. Hadiah Dari PH?

Ibnu Hasyim pada Ibnu Hasyim - Sejam yang lalu
[image: Hasil carian imej untuk tarif air] [image: Hasil carian imej untuk tarif air] *Air meluncur turun, tapi tarifnya naik!* *KUALA LUMPUR*: Kadar tarif air mungkin akan dinaikkan secara berperingkat tahun ini selaras dengan usaha kerajaan untuk menstruktur semula industri perkhidmatan bekalan air di negara ini. Menteri Air, Tanah dan Sumber Asli, Dr A Xavier Jayakumar, berkata kenaikan tarif sumber asli terbabit perlu dilaksanakan bagi menjaga kepentingan pengguna untuk mendapatkan air berkualiti serta menjamin industri itu dari sudut perkhidmatan. “Bagaimanapun, saya boleh kata... lagi »
Surah Al-Fajr (Surah 89, Quran) - Sheikh Hani Ar-Rifai
Editor pada Ahmad Sanusi Husain.Com - Sejam yang lalu

JIKA BENAR MIC BERI LALUAN, TOK MAT PALING SESUAI SEBAGAI CALON DI CAMERON HIGHLANDS

Shahbudin Husin pada Shahbudin dot com - Sejam yang lalu
Dikhabarkan MIC telah membuat keputusan menarik diri daripada bertanding dalam pilihanraya kecil Cameron Highlands yang bakal diadakan pada 26 Januari depan. Keputusan itu dipercayai untuk memberi laluan kepada UMNO bertanding di situ yang dikatakan mempunyai peluang lebih baik untuk menang bagi berhadapan dengan calon DAP yang mewakili Pakatan Harapan. Sehubungan itu, MT UMNO dilaporkan akan bermesyuarat hari ini bagi membincangkan perkara tersebut, sekaligus akan memutuskan calon yang sesuai diletakkan di Cameron Highlands nanti. Jika semua perkhabaran ini adalah benar, UMNO... lagi »

5 Pegunungan Paling Indah di Dunia, Ada Kisah Unik di Baliknya

Tribunnews.com - Sejam yang lalu
Potret gunung dengan penampakan indah di dunia yang memanjakan mata saat melihatnya.

Sinofikasi Islam: Apa yang ingin Cina capai?

Tribunnews.com - Sejam yang lalu
Rencana pemerintah Cina untuk menjadikan Islam selaras dengan budaya dan masyarakat Cina mengundang kecaman luas. Bisakah Beijing…

Wanita pekerja kedai kena tumbuk dengan pelanggan lelaki (video)

ReJaM© pada MiLo SuaM - Sejam yang lalu
TINDAKAN seorang lelaki menumbuk seorang wanita pekerja sebuah kedai serbaneka tular di media sosial berikutan tersebarnya rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yang merakam perbuatan biadap itu. SCROLL KE BAWAH ARTIKEL UNTUK MENONTON VIDEO Dalam rakaman video berkenaan, lelaki dan perempuan pekerja kedai terbabit pada mulanya kelihatan bertengkar sebelum lelaki itu melepaskan satu tumbukan

Wanita pekerja kedai kena tumbuk dengan pelanggan lelaki (video) 09 January

TINDAKAN seorang lelaki menumbuk seorang wanita pekerja sebuah kedai serbaneka tular di media sosial berikutan tersebarnya rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yang merakam perbuatan biadap itu.

SCROLL KE BAWAH ARTIKEL UNTUK MENONTON VIDEO
Wanita pekerja kedai kena tumbuk
Dalam rakaman video berkenaan, lelaki dan perempuan pekerja kedai terbabit pada mulanya kelihatan bertengkar sebelum lelaki itu melepaskan satu tumbukan tangan kanan mengenai bahagian kiri kepala mangsa.

Difahamkan, kejadian berlaku di sebuah kedai serbaneka di Bayan Lepas, Pulau Pinang.

Mangsa Adik Nur Athirah Bt Mohd Aziz mendakwa lelaki berkenaan mula menengking dan mengeluarkan kata-kata kesat selepas tidak dibenarkan membeli minyak masak lebih dari dua peket.

"Dia kata kat saya, saya nak tiga peket minyak masak, saya kata tak boleh, seorang limit saya bagi dua, minyak paket pun ada sedikit sahaja, untuk costumer lain (pun) sama,"

"Habis tu dia tengking, dia cakap perkataan kotor pasal mak saya, saya tengking dia balik, saya cakap dengan awak elok-elok, awak cakap dengan saya elok-elok," katanya mengimbas kembali kejadian berkenaan.

Nur Athirah menjelaskan, belum sempat dia mahu membenarkan lelaki berkenaan untuk membeli 3 paket minyak, lelaki itu sudah memukulnya.

Dakwanya lagi, lelaki itu turut menumbangkan dua buah rak di kedai berkenaan sehingga menyebabkan barang-barang di kedai tersebut berselerak.

Di bawah ini rakaman CCTV yang dimaksudkan, sila klik untuk menonton.



Penjelasan Adik Nur Athirah - YouTube
https://www.milosuam.net/2019/01/wanita-pekerja-kedai-kena-tumbuk-dengan.html





Tiada ulasan: