Ahad, 9 Mac 2014

3645. MH370 - News Update.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Meja www.peceq.blogspot.com   

Terkini!!! Pakar Bimbang Insiden MH370 Ada Kaitan Dengan Ancaman Bom Kasut Yang Dikeluarkan Oleh Pihak Keselamatan AS Bulan Lalu...

WASHINGTON 9 Mac - Bekas pakar keselamatan pengangkutan Amerika Syarikat (AS), Kip Hawley menyuarakan kebimbangan kes kehilangan pesawat Malaysia Airlines, MH370 mungkin ada kaitan dengan amaran yang dikeluarkan oleh pihak berkuasa AS tentang ancaman bom kasut pada bulan lalu.

Meskipun tiada bukti menunjukkan unsur keganasan dalam kes terbabit, Hawley berkata, identiti dua penumpang yang menggunakan pasport curi untuk menaiki pesawat tersebut menimbulkan syak bahawa insiden tersebut mungkin ada kaitan dengan pengganas. 

Beliau turut berharap pihak berkuasa AS akan bekerjasama dengan kerajaan Malaysia dan China bagi meneliti proses imbasan di pusat pemeriksaan bagi mengesan bahan letupan yang disembunyikan di dalam kasut.

Bulan lalu, pihak keselamatan AS memberi amaran kepada syarikat penerbangan di seluruh dunia tentang ancaman bom kasut. -Agensi

Sumber: http://sedakasejahtera.blogspot.com/2014/03/terkini-pakar-bimbang-insiden-mh370-ada.html

[TERKINI] Tumpahan Minyak Ditemui Di Lokasi Terakhir MH370, APMM Sahkan

Kesan tumpahan minyak yang dijumpai di kawasan 100 batu nautika dari pantai Tok Bali, Kota Baru, Kelantan yang disyaki milik pesawat MH370 yang dilaporkan hilang di perairan Laut China Selatan selepas bertolak kira-kira dua jam dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) pada awal pagi Sabtu. - fotoBERNAMA

K
apal Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) mengesan tumpahan minyak sekitar 20 batu nautika ke utara daripada lokasi terakhir pesawat MH370 Malaysia Airlines.


Ketua Pengarah APMM, Datuk Mohd Amdan Kurish, yang menyertai misi mencari pesawat berkenaan berkata pasukan mencari menemui "dua atau tiga" tompokan minyak dalam anggaran 16 kilometer berwarna kekuningan sekitar jam 11 pagi pada Ahad.

"Sebuah kapal dihantar ke lokasi tumpahan untuk mengambil sampel untuk diuji sama ada ia datang dari pesawat itu," kata Mohd Amdan kepada The Star.

Gambar berkemungkinan serpihan pesawat MH370 di laut sekitar kawasan lokasi pesawat berkenaan hilang turut tersebar di laman media sosial China.

Gambar berkenaan yang diambil oleh penumpang China menaiki pesawat lain yang selamat mendarat di Kuala Lumpur pada pagi ini menunjukkan serpihan yang terapung berada sekitar 90 minit daripada ibu negara Malaysia. – TMI
China dakwa jumpa serpihan pesawat, mungkin milik MH370

KUALA LUMPUR: Beberapa serpihan pesawat dilaporkan ditemui di luar pantai Timur Barat Malaysia, namun ia masih belum dapat disahkan sebagai milik pesawat MH370 milik Malaysia Airlines yang hilang.

Pegawai kanan Pentadbiran Penerbangan Awam China, Li Jiaxiang berkata, serpihan terbabit ditemui di kawasan longitud 103.29 darjah timur dan latitud 6.42 darjah utara.

“Penemuan ini bagaimanapun masih menanti pengesahan daripada pasukan mencari yang tiba di lokasi,” ujarnya di dalam satu laporan berita.

“Kita masih lagi belum pasti dengan lokasi sebenar pesawat tersebut, dan masih berharap akan keajaiban bahawa semua penumpang selamat,” kata Li seperti yang dilaporkan oleh China News.

"Ia juga masih belum jelas pada ketika ini sekiranya pesawat tersebut terlibat dalam serangan pengganas,” tambahnya.

Satu lagi laporan menyebut bahawa serpihan itu konsisten dengan satu gambar serpihan yang diambil oleh seorang penumpang yang menaiki sebuah lagi pesawat Malaysia Airlines dari Beijing ke Kuala Lumpur, yang telah mendarat pada pagi Ahad.

Gambar-gambar tersebut dikatakan sebagai imej serpihan yang terapung di permukaan laut, setelah 90 minit perjalanan dari Kuala Lumpur.

Semalam, pesawat Tentera Udara Vietnam mengesan dua tumpahan besar minyak di kawasan di mana pesawat Boeing 777-200 MAS itu dilaporkan hilang dan sehingga kini , proses mencari MH370 yang membawa 239 orang itu masih dijalankan. 
-astroawani


ULASAN GB

"Petunjuk" bahawa pesawat MAS MH370 mungkin terhempas ke dalam laut semakin jelas setelah diketemui tompokan minyak dan juga serpihan pesawat sekalipun pihak berkuasa Malaysia tidak atau lambat untuk mengesahkannya.


Sumber: http://greenboc.blogspot.com/2014/03/terkini-tumpahan-minyak-ditermui-di.html
Hanya 2 Pasport Palsu Dalam Pesawat #MH370 - Salah Seorang Tersenarai Di Interpol - Pesawat Mungkin Dilencong Ke Nepal
BREAKING 1100 hrs: Maklumat terkini. Satu daripada dua pasport yang dicuri disahkan berada dalam pangkalan data Interpol menurut satu sumber dipetik CNN.

Pasport warganegara Itali telah pun berada dalam siasatan mereka dan menggesa Malaysia Airlines memberikan maklumat lebih terpeinci tentang identiti setiap penumpang dari 14 buah negara yang berada dalam pesawat itu.

Kedutaan Itali telah mengesahkan bahawa warganegaranya tidak berada di dalam pesawat MAS MH370 seperti yang diumumkan dalam sidang media kedua semalam.

Dalam pada itu, MAS menubuhkan pusat operasi di Kota Bharu, Kelantan atau Ho Chi Minh, Vietnam sebaik menerima pengesahan sekiranya pesawat itu ditemui oleh pasukan mencari dan menyelamat.

DCA pula mengharapkan agar waris bertenang sementara menantikan maklumat terkini, dan ahli keluarga mereka turut diberikan bantuan oleh Kementerian Kesihatan sekiranya trauma terhadap misteri kehilangan pesawat itu ada di kalangan mereka.

Usaha pencarian pesawat diteruskan ke kedudukan yang 'tidak dijangka dan bukan berada dalam laluan penerbangan' iaitu antara 60 hingga 100 batu nautika menurut jurucakap tentera laut China.

Mereka tidak menolak kemungkinan pasukan penyelam yang dihantar dan bertugas dalam tiga giliran mampu menemui pesawat sekiranya petunjuk terbaru diperoleh.

Tentera laut Filipina ditugaskan mencari di perairan antarabangsa manakala Singapura yang menghantar tambahan jet pejuang dan kapal perang terbaru kini akan menumpukan usaha mencari di kawasan 80 batu nautika ke utara Kota Bharu.

TLDM pula kini bersama tentera laut Amerika Syarikat dan Vietnam mencari di sekitar Teluk Siam dalam jarak 70 batu nautika dari kepulauan Tou Chu, Vietnam dan kawasan tersebut dijangka tumpuan utama misi mencari pesawat berkenaan.

Jabatan Negara Amerika Syarikat dalam satu kenyataan memaklumkan pihaknya akan menghantar sepasukan pakar forensik dan akan bergabung dengan penyiasat NTSB yang sudah berada di Ho Chi Minh.

Kemungkinan perampas membawa pesawat sehingga ke pergunungan di India dan Nepal kini diteliti ejen CIA dan meminta pihak berkuasa rantau Asia Selatan supaya memaklumkan sebarang pergerakan pesawat yang mencurigakan.
 


Sumber ==>  http://edition.cnn.com/2014/03/08/world/asia/malaysia-airlines-plane-missing/index.html


Lihat ;
The U.S. government has been briefed on the stolen passports and reviewed the names of the passengers in question but found nothing at this point to indicate foul play, said a U.S. law enforcement official, who spoke on condition of anonymity.

Of the two passports in question, the Italian one had been reported stolen and was in Interpol's database, CNN Law Enforcement Analyst Tom Fuentes said, citing sources at Interpol.


Additionally, no inquiry was made by Malaysia Airlines to determine if any passengers on the flight were traveling on stolen passports, he said. Many airlines do not check the database, he said.
During the news conference in Kuala Lumpur, Rahman declined to say whether the airline or Malaysian authorities had checked the database.
Hish..Laju betul berita2 luar negara update. 

Berita mengenai salah satu dari pasport yang dicuri berada dalam pangkalan data Interpol tidak disahkan oleh pihak berkuasa Malaysia. Dan CNN pun tak dedahkan pasport palsu tersebut berada dalam pangkalan data mereka kerana terkait dengan insiden apa.

Dan, mengenai 4 pasport palsu tue pula ;
Berita oleh CNN keluar dulu kemudiannya, menteri kita buat PC mengatakan pesawat mungkin berpatah balik ketika berada di pertengahan jalan.

Lihat ==> http://sozcyili.blogspot.com/2014/03/menteri-lapor-pesawat-hilang-mh370.html

Menerusi Awani tadi, salah seorang ahli keluarga mangsa juga meminta jasa baik rakyat Malaysia agar ;

1. Jangan buat lawak2 dan edit gambar2 yang boleh menyebabkan emosi mereka terganggu.

2. Jangan keluarkan sebarang citer bebaur spekulasi.

3. Ada di antara mereka tak boleh buka tv dan fb disebabkan terlalu banyak versi cerita. Kejap terhempas, kejap hilang, kejap ada kaitan dengan terrorist. Mereka keliru dalam waktu yang sama sedih dalam waktu yang sama mengharap dalam waktu yang sama tertekan kerana diganggu oleh pihak media.

Hish..

Aku memang faham situasi dia. Tapi aku rasa kita perlu juga aware dengan apa yang media2 dalam dan luar laporkan mengenai kehilangan pesawat MAS B777 #MH370.

Andai kata jika ada apa2 update di blog ini yang mengguris ahti mana2 pihak, aku minta maaf banyak2. Ikhlas dari ahti. Harap maklum.  

Updated ;

8/3/2014.

MAS membuat pengesahan mengenai kenyataan menteri yang memberitahu kepada pihak media sebelumnya yang mengatakan terdapat 4 individu yang dipercayai menggunakan 4 pasport palsu menaiki kapal tersebut. Menurut MAS, mereka hanya sahkan 2 individu yang menaiki pasport palsu menaiki penerbangan tersebut bukan 4 seperti dalam kenyataan awal. 
Seperti yang dipetik dari agensi berita antarabangsa, CNN.
Harap maklum. 

Sumber: http://amenoworld.blogspot.com/2014/03/4-pasport-palsu-dalam-pesawat-mh370.html



TERKINI - Menteri Lapor Pesawat Hilang #MH370 Berpatah Balik Ke KLIA.


Sidang media tadi. Yang baru saja berlalu beberapa minit telah merekodkan kenyataan Hishammuddin yang mengatakan bahawa ; 


The Guardian melaporkan bahawa ; 


1. Ada 2 penumpang yang dikatakan menaiki pesawat dengan menggunakan passport palsu.


2. Kedua2 passport itu dilaporkan telah hilang ketika pemilik sebenar bercuti di Thailand.

3. Warga Itali dan warga Austria yang dilaporkan berada dalam pesawat terbabit sebenarnya tidak berada dalam pesawat tersebut.

Dan, susulan dari pendedahan ini, maka spekulasi berkaitan terrorist dan rampasan kapal terbang telah dilaporkan secara meluas di pelbagai jenis media online dalam dan luar negara, termasukla media2 arus perdana.

Namun, menteri kita tidak mahu mengesahkan jika perkara berkaitan passport palsu ini betul atau tidak. Apa yang menteri kita sedia kongsikan cuma kerajaan kita bersedia bekerjasama dengan unit risikan antarabangsa berkaitan terrorist bagi mengenalpasti isu passport palsu.

Dan yang terakhir sekali, Hishammudin juga mengesahkan berita mengenai penemuan tompokan minyak atas perairan Vietnam adalah benar. Dan mereka masih lagi mengenalpasti jika2 minyak tersebut ada kaitan dengan misteri kehilangan pesawat MH370. 


Itu saja. 
Dipetik dari - sozcyili 

Terkini!!! Pakar Bimbang Insiden MH370 Ada Kaitan Dengan Ancaman Bom Kasut Yang Dikeluarkan Oleh Pihak Keselamatan AS Bulan Lalu...

sahabat sedaka at SEDAKA Sejahtera™ - 10 minutes ago
WASHINGTON 9 Mac - Bekas pakar keselamatan pengangkutan Amerika Syarikat (AS), Kip Hawley menyuarakan kebimbangan kes kehilangan pesawat Malaysia Airlines, MH370 mungkin ada kaitan dengan amaran yang dikeluarkan oleh pihak berkuasa AS tentang ancaman bom kasut pada bulan lalu. Meskipun tiada bukti menunjukkan unsur keganasan dalam kes terbabit, Hawley berkata, identiti dua penumpang yang menggunakan pasport curi untuk menaiki pesawat tersebut menimbulkan syak bahawa insiden tersebut mungkin ada kaitan dengan pengganas. Beliau turut berharap pihak berkuasa AS akan bekerjasama dengan... more »

[TERKINI] Tumpahan Minyak Ditemui Di Lokasi Terakhir MH370, APMM Sahkan

greenboc at KELAB GREENBOC - 13 minutes ago
*Kesan tumpahan minyak yang dijumpai di kawasan 100 batu nautika dari pantai Tok Bali, Kota Baru, Kelantan yang disyaki milik pesawat MH370 yang dilaporkan hilang di perairan Laut China Selatan selepas bertolak kira-kira dua jam dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) pada awal pagi Sabtu.* - fotoBERNAMA Kapal Agensi Penguatkuasaan Maritim Malaysia (APMM) mengesan tumpahan minyak sekitar 20 batu nautika ke utara daripada lokasi terakhir pesawat MH370 Malaysia Airlines. Ketua Pengarah APMM, Datuk Mohd Amdan Kurish, yang menyertai misi mencari pesawat berkenaan berka... more »

Rakyat bingung,Jeneral TUDM buat spekulasi.

mantaro at SISI BUKIT - 25 minutes ago
*Rakyat pun bingung apabila Jeneral TUDM pun buat spekulasi*."Ia dikesan dalam radar, kami lihat semula rakaman dan terdapat isyarat kemungkinan pesawat tersebut cuba berpatah balik...kami sedang selidik perkara ini."Ia diperoleh daripada radar tentera," kata *Jeneral Tan Sri Datuk Sri Rodzali Daud pada sidang media .(info lain). Radar TUDM kesan pesawat patah balik.*

Taipingmali (tm)

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 30 minutes ago
Taipingmali (tm) ------------------------------ - PKR dah habis modal - Kecoh bila pesawat hilang dari radar - Biro Tata Negara: Jangan Biarkan Tikus Membaiki Labu PKR dah habis modal Posted: 08 Mar 2014 10:21 PM PST Wan Azizah calon Dun Kajang. Macam tak ada orang lain dah. Anak, isteri dan tak lama lagi menantu pula jadi calon dalam PRU 14. Ataupun ahli-ahli PKR sudah bosan dengan boss mereka sendiri. Lagi pun jadi calon parti PKR, calon kena keluar duit poket sendiri, boss depa tak tanggung pun. Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celco... more »

MiLo SuaM

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 30 minutes ago
MiLo SuaM ------------------------------ Datin Wan Azizah calon KEADILAN PRK DUN Kajang Posted: 08 Mar 2014 11:31 PM PST You are subscribed to email updates from MiLo SuaM To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Kelab Greenboc

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 30 minutes ago
Kelab Greenboc ------------------------------ - [TERKINI] Radar Tentera Kesan MH370 Patah Balik, Serpihan MH370 Ditemui - FOTO TERBARU - Tompokan Minyak Ditemui & Misteri Paspot Curi -updated - Kronologi Kehilangan Pesawat MAS, Kehilangannya Jadi Liputan Utama Media Dunia [TERKINI] Radar Tentera Kesan MH370 Patah Balik, Serpihan MH370 Ditemui Posted: 09 Mar 2014 01:04 AM PST M*H370 dikesan radar tentera patah balik ke KLIA, kata TUDM* Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) tidak menolak kemungkinan pesawat Malaysia Airlines (MAS), MH370 berpatah balik ke Lapanga... more »

Pil Anti Mabuk

Syed Abdullah Al-Attas at Uncleseekers v2: Seek The Truth - 30 minutes ago
Pil Anti Mabuk Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Segala puji bagi Allah Tuhan pentadbir seluruh alam. Selawat dan sejahtera semoga dilimpahkan ke atas junjungan besar Nabi Muhammad saw yang semulia2 pesuruhNya, serta ke atas keluarga dan sekalian sahabat2 Baginda saw. Selamat bertemu kembali kepada pengunjung blog uncleseekers dan juga geng Warga GV6. Kali ni aku nak cerita tentang kehebatan GV6 ni. Aku telah menggunakan GV6 ni selama lebih kurang 2 bulan iaitu dari awal bulan Januari 2014. Prestasinya amat mengkagumkan. Bak kata pepatah TW – Peaaarggghh... more »

China Dakwa Jumpa Serpihan Pesawat, Kemungkinan Milik MH370

noreply@blogger.com (Waazin Aiman) at OhDunia Dot My - 39 minutes ago
*Beberapa serpihan pesawat dilaporkan ditemui di luar pantai Timur Barat Malaysia, namun ia masih belum dapat disahkan sebagai milik pesawat MH370 milik Malaysia Airlines yang hilang.* Pegawai kanan Pentadbiran Penerbangan Awam China, Li Jiaxiang berkata, serpihan terbabit ditemui di kawasan longitud 103.29 darjah timur dan latitud 6.42 darjah utara. “Penemuan ini bagaimanapun masih menanti pengesahan daripada pasukan mencari yang tiba di lokasi,” ujarnya di dalam satu laporan berita. “Kita masih lagi belum pasti dengan lokasi sebenar pesawat tersebut, dan masih berharap akan keaj... more »

Umno mulut manis tapi hati busuk

canang at Cananglahnie - 43 minutes ago

Sahabat-Gunung

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 53 minutes ago
Sahabat-Gunung ------------------------------ (Reuters) Malaysia probing two more passengers on missing flight-source Posted: 08 Mar 2014 07:34 PM PST (Reuters) - Malaysian authorities are investigating the identities of at least two other passengers on a missing Malaysia Airlines flight, in addition to two who were found to be using stolen passports, a security official said. Investigators were verifying the identities with the relevant embassies in Malaysia, said the official, who has knowledge of the investigation and declined to be identified.The passengers being check... more »

Belantan

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 53 minutes ago
Belantan ------------------------------ Seperti biasa selepas kalah Anwar cuba raih simpati, dakwa wujud konspirasi? Posted: 08 Mar 2014 08:04 AM PST Anwar Ibrahim terus cuba meraih simpati apabila sekali lagi mendakwa wujud konspirasi sehingga menyebabkan Mahkamah Rayuan hari ini menjatuhkan hukuman penjara lima tahun terhadapnya kerana meliwat bekas pembantu peribadi, Mohd. Saiful Bukhari Azlan, 28. Beliau yang sebelum ini berkali-kali memohon penangguhan kes tersebut turut menuduh barisan hakim yang bersidang membuat keputusan berdasarkan kepentingan politik bukannya me... more »

MERBOK TIMES

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 53 minutes ago
MERBOK TIMES ------------------------------ TRIBUTE: Who exactly is Malaysia Airlines Captain Zaharie Shah of MH370? Posted: 08 Mar 2014 03:54 PM PST The brave pilot of MH370 must not go unnoticed. We find out just how passionate Captain Zaharie Ahmad Shah is about flying. *Note: All information found here is publicly available. This post acts as a tribute to the brave Captain Zaharie. * *Do not politicize, belittle or use this information with malicious intent. Do have respect for him and his family and please have common sense.* *Read more : www.sharelor.net* You are ... more »

The Unspinners

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 53 minutes ago
The Unspinners ------------------------------ - Dalam keadaan krisis dan sedih, tak payahlah politik ... Takde otak dan rperasaan ke? - MAS tetap di hati ku: Menjawab komen menyalahkan MAS - Muhasabah buat mereka yang berakal dan beriman - Konon tuduh UMNO, Perkasa rasis ... tapi sapa rasis sebenar? - Pembangkang kata Brahim Ali rasis tapi cina jemput makan busat? - Takut pada Roslan Kassim ... PR guna psyop rasis di Kajang Dalam keadaan krisis dan sedih, tak payahlah politik ... Takde otak dan rperasaan ke? Posted: 08 Mar 2014 11:30 PM PST Ingat k... more »

MIMPI SENJA

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 53 minutes ago
MIMPI SENJA ------------------------------ “HANTU KEDUA” DALAM PESAWAT MH 370 DIDEDAHKAN MIRROR UK Posted: 08 Mar 2014 08:07 AM PST Saturday, March 8, 2014 Akhbar Mirror UK sekali lagi membuat pendedahan yang mengejutkan apabila mendakwa terdapat penumpang kedua yang disenaraikan menaiki pesawat MH 370 sebenarnya tidak menaiki pesawat tersebut. Ini bermakna ada individu lain menggunakan paspot bukan miliknya menaiki pesawat terbabit. Sebelum ini Mirror mendedahkan terdapat seorang penumpang menggunakan paspot yang dicuri menaiki pesawat MH 370. Terbaru seorang lagi yang ... more »

Panglima Perang Cyber

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 53 minutes ago
Panglima Perang Cyber ------------------------------ - Missing MAS flight: Captain piloting MH370 Zaharie Ahmad Shah - a Penang boy - Video missing plane MH370 (Malaysia Airlines) from radar - Malaysia plane could have crashed in water between Vietnam, Malaysia: admiral | Society | Thanh Nien Daily Missing MAS flight: Captain piloting MH370 Zaharie Ahmad Shah - a Penang boy Posted: 08 Mar 2014 08:51 PM PST Capt Zaharie Ahmad Shah, 53, the pilot of flight MH370 was a Penangite. -- PHOTO: THE STAR/ASIA NEWS NETWORK GEORGE TOWN (THE STAR/ASIA NEWS NETWORK) -... more »

oyabun

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 53 minutes ago
oyabun ------------------------------ Siapa Identiti Sebenar Seorang Lelaki Itali Atas Kapal Terbang MAS Yang Hilang? Posted: 08 Mar 2014 08:49 AM PST Akhbar Mirror United Kingdom mendakwa salah seorang penumpang pesawat MH 370 menggunakan paspot Itali milik Luigi Maraldi yang dicuri pada Ogos tahun lalu. Luigi Maraldi yang disenaraikan sebagai salah seorang penumpang pesawat yang hilang muncul menafikan dirinya di dalam pesawat MH 370 dari Kuala Lumpur ke Beijing, china. Sumber Itali mengesahkan warganegara yang berusia , 37 tahun dari Cesena, Itali sihat dan berada di ... more »

ZAID IBRAHIM UMUMKAN TARIK DIRI BERTANDING DI PRK KAJANG.

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 1 hour ago
*Akhirnya kewarasan mengatasi emosi .. Zaid Ibrahim sebelum ini beriya-iya mau bertanding PRK Kajang telah mengumumkan untuk menarik diri sebentar tadi.Dia sepatut sudah sedar yang dirinya tiada pengaruh langsung .. dalam suatu kempen dijalankan oleh beliau cukuplah amat sedih dan memalukan sekali ...Suatu tindakan yang bijak dan tepat akan dirinya tidak berterusan di jadikan bahan kutukan hanya kerana memenuhi keegoannya.*

Selama 26 Tahun Lelaki Ini Tidak Pernah Cuci Rambut

Nas Rul at dairishare - 1 hour ago
Mr Luo 80 tahun tinggal di desa kecil bandar Chong Qing di China. Dia belum pernah mencuci atau memotong rambut atau janggut selama lebih dari 26 tahun. Rambutnya yang tumbuh sehingga 2 meter panjang dan janggutnya 1.5 meters.Buat pertama kalinya dalam tempoh 26 tahun, ia memutuskan untuk membenarkan dirinya untuk kelihatan baru dalam acara sukan haiwan tempatan. Setelah banyak usaha gagal dengan menggunakan syampu biasa, mereka menghabiskan lebih 5 jam dan 3 bungkus detergen untuk mencuci dirinya sehingga bersih. Pada akhirnya, Mr Luo merasa gembira dengan tindakannya itu.

Blogger Home. 
HTML NOTE FOR SHARE: 
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>
<div style="text-align: center;">
<embed height="200" src="http://flash-clocks.com/free-flash-clocks-blog-topics/free-flash-clock-190.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="200" wmode="transparent"></embed><br /></div>
<div style="text-align: center;">
<b>s3v3n</b></div>

<div style="text-align: center;">
<div class="homeFlashClockItem" style="border: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; margin: 23px auto 0px; outline: 0px; padding: 0px; text-align: center; vertical-align: baseline; width: 400px;">
<iframe frameborder="0" scrolling="no" src="http://www.clocklink.com/html5embed.php?clock=012&amp;timezone=PST&amp;color=black&amp;size=170" style="border-width: 0px; font-family: inherit; font-style: inherit; height: 170px; margin: 0px; outline: 0px; overflow: hidden; padding: 0px; vertical-align: baseline; width: 170px;"></iframe></div> 

<div style="text-align: center;">
<embed align="middle" allowscriptaccess="sameDomain" height="305" name="nackvision_timer04" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://nackvision.com/goodies/clocks/nackvision_timer04.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="303"></embed><br />
<div class="MsoNormal" dir="RTL" style="background-color: white; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; direction: rtl; margin-bottom: 0.0001pt; text-align: right; unicode-bidi: embed;">
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: