Rabu, 26 Mac 2014

4092. Aku mengingatkan diri sendiri keranaNya.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Aku mengingatkan diri sendiri keranaNya. 

INI ADALAH KISAH BENAR...



Sumber: (Na'im Nikmat @blog: INI ADALAH KISAH BENAR...)

[DAP Kutuk Hukuman Mati Ke Atas 529 Penyokong Ikhwan]

canang at Cananglahnie - 8 minutes ago
[DAP Kutuk Hukuman Mati Ke Atas 529 Penyokong Ikhwan] KUALA LUMPUR, 25 MAC: DAP mengutuk keras tindakan mahkamah di Mesir yang menjatuhkan hukuman mati terhadap 529 penyokong bekas Presiden Mesir, Dr Mohamed Morsi atas tuduhan menyerang dan membunuh anggota polis. Kumpulan penyokong terbabit adalah anggota Ikhwanul Muslimin yang diharamkan dan sebahagian daripada lebih 1,200 orang yang dibicarakan. Mahkamah di Minya, di Selatan Kaherah, mengeluarkan hukuman itu selepas sekadar dua sesi dalam keadaan peguam tertuduh mengadu tidak diberi peluang membentangkan hujah mereka. Strategis... more »

3 Gambar sayu tiga insan kerdil yang berani berhadapan dengan dunia!

Abu Luqman at Media Orang Kampung - 14 minutes ago
Tiada berita yang paling menyedihkan apabila mengetahui pesawat MH370 telah berakhir di Lautan Hindi. Tidak dapat digambarkan perasaan ahli keluarga penumpang dan krew pesawat yang terlibat. Namun, tanpa kita sedari tiga insan kerdil yang sungguh berani berhadapan dengan media pada setiap hari juga tidak dapat menahan kesedihan terhadap pengumuman itu. Datuk Seri Hishamuddin tidak

Juruterbang Air Asia maki insiden MH370 .. tengok ni!

atsixty at ZAKRI ALI - 15 minutes ago
*Ketika negara sedang sedih kerana tragedi pesawat MAS MH370 kehilangan di lautan Hindi dan semua pihak telah melakukan yang terbaik dalam usaha mencari pesawatyang hilang itu. Turut di bantu oleh banyak rakan negara dengan aset aset mereka. * *Rupanya ada seorang juruterbang Airasia bernama Krish Jejendira yang masih pertikaikan kesahihan pesawat itu telah terhempas atau meletup di Lautan Hindi.Jurutebang jni juga mengatakan bahawa kerajaan adamaklumat yang tidak diberitahu kepada umum atau cuba menyembunyikan perkara sebenarnya.* *Elok Tony Fernandes memberi amaran juruterba... more »

INI ADALAH KISAH BENAR...

Na'im Nikmat at Na'im Nikmat @blog - 35 minutes ago

Wajah-wajah Menemui Allah Antara Wira 529 orang dihukum Mati oleh Thaghut Mesir!

Assistant at Tempayan Retak - 36 minutes ago
Seperti yang saya tulis sebelum ini usaha untuk menghancurkan Gerakan Islam Ikhwanul Muslimin hari ini di Mesir sangat jelas dimana mahkamah di Mesir telah menjatuhkan hukuman mati kepada 529 penyokong bekas presiden Islamis Mohammed Morsi atas tuduhan kononnya menyerang dan membunuh anggota polis (baca di sini) Mereka fikir, mereka boleh memadam api perjuangan Islam?? Nyata mereka sebenarnya silap. Walaupun diseksa, dipenjara atau dibunuh namum gerakan Islam tidak pernah padam dalam sejarah perjuangannya kerana perjuangan ini bukan bermatlamatkan duniawi tetapi semata-mata mencar... more »
Blogger Home. 
s3v3n

s3v3n
copyright©

Tiada ulasan: