Selasa, 18 Disember 2018

Menggapai jiwa yang tenang. Bagaimana?. 8895.






cover photo, Imej mungkin mengandungi: bunga dan teks
❤️Kawanku yg baik💙
Apabila aku kesepian 😌
Hiburlah aku dgn suaramu😊
Apabila aku skit😞obti aku dgn ksih syngmu 😘
Apabila aku mati😵jngn mndikan aku dngn air matamu 💦
Apabila aku terkubur😲 kuburlah aku dlm hatimu ❤️
DAN

Foto Rin Du.
Bila aku tersesat 🌳selamatkanlah aku dgn do'a mu👐.
Selamat 🎉Hari Persahabatan Sedunia👩‍❤️‍👩👨‍❤️‍👨💑.
Kirim kesemua org yg kmu anggp teman👯/👦sahabat 👩pcr dan orng yg kmu syngi 😘😘😘
Jika aku salah stunya kirim📩 balik ya* .....😊😊😊😊
Hitung berapa banyak kamu dpt balasannya kalau lebih dari 7⃣ artinya banyak yg sayank 😍sama kmu......

Ust. Farid A. Okbah, MA: Inilah 3 Jenis Ulama.

Menurut Ust. Farid A. Okbah, MA, Ulama dibagi menjadi 3 jenis. Apa saja? Yuk kita simak!
Video dapat dilihat dan diunduh di sini.
Editor: Abdullah Muhammad.

Ust. Farid A. Okbah, MA: Inilah 3 Jenis Ulama. - Kiblat
https://www.kiblat.net/2018/12/17/ust-farid-a-okbah-ma-inilah-3-jenis-ulama/

Foto Nurr Aina.


Tiada ulasan: