Sabtu, 7 Mac 2020

Bhoten Ghertos.9878





6 Profesi ini Banyak Didominasi Kaum Pria, Tapi Juga Nggak Dosa Kalau Wanita Berkarier di Sana
Lea Lyliana, Hipwee - 2 hours ago
Nggak perlu malu apalagi risi. Para cewek juga layak menjalani profesi-profesi 'keras' ini, asal mumpuni 👊
11 Cara Menyontek Paling Niat yang Pernah Dilakukan Orang. Ribet, Mendingan Belajar Daripada Gitu
Iradat Ungkai, Hipwee - 2 hours ago
Kalau kamu sejenius ini bikin sontekan, yakin deh belajar beneran tuh sebenarnya bisa-bisa aja~
Setelah Kerusuhan, Muslim India Shalat Jum’at di Atap Masjid yang Sudah Terbakar
Nahimunkar.org, Nahimunkar.org - 2 hours ago
Setelah Kerusuhan, Muslim India Shalat Jum’at di Atap Masjid yang Sudah Terbakar WE Online, Jakarta – Umat Muslim di wilayah timur laut Ibu Kota India, New Delhi, terpaksa melakukan Shalat Jumat di atap masjid yang habis terbakar akibat kerusuhan dua hari lalu pada Jumat (28/2/2020). “Jika mereka membakar masjid kami, kami akan membangun kembali dan... Read More Related posts: 1. Dokter Antek CIA Itu Sekarang Hidup Ketakutan, AS Tidak Peduli Lagi 2. Teroris Budha Myanmar Paksa Muslim Menyembah Patung 3. Jejak-jejak Simbol Satanic yang Tersembunyi di Jakarta
MAKAN SEDAP
noreply@blogger.com (Tukar Tiub), Tukar Tiub - 2 hours ago
MAKANAN HOTEL TIDAK SEDAP Perapu sejarah terus merapu.. pusing pusing asal cerita senang sahaja, bak kata mahathir anwar dijadikan alasan oleh mahuyudin dan geng kartel untuk mengkhianati mandat rakyat.. part ni oaling penting, sejarah khianat ni sentiasa muncul dalam sejarah yang kita boleh rakam untuk dijadikan teladan untuk anak cucu.. dan hari ini kita juga boleh rakam isham rais yang kunun pemerhati sejarah adalah sebenarnya geng pengkhianat yang turut makan sedap di Sheraton.. on *MERAKAM SEJARAH* Publish | Delete | Spam Anonymous on 06/03/20 billio -------
Perlu Segera Lakukan Penggabungan Bank.
Ibnu Hasyim, Ibnu Hasyim - 2 hours ago
*LAJNAH* Ekonomi, Hartanah dan Pembangunan Usahawan PAS Pusat berpandang bahawa dalam suasana kecairan sistem kewangan negara yang amat ketat sekarang, penggabungan bank-bank adalah sesuatu yang tidak dapat dielakkan, malah ianya satu keperluan. Justeru itu pihak industri harus memikirkan dengan serius dan bertindak sekarang. Saraan kami ini adalah susulan daripada tindakan Bank Negara Malaysia (BNM) menurunkan Kadar Asas Semalaman (OPR) sebanyak 25 mata asas kepada 2.50 peratus, kadar terendah dalam tempoh sepuluh tahun. Langkah terbaharu BNM ini adalah siri kawalan kewangan yang ...
Rupiah Akhir Pekan Diprediksi Bakal Tertekan ke Rp14.300/USD
Rina Anggraeni, SINDOnews | Berita Terkini dan Terpercaya | RSS - 2 hours ago
Nilai tukar rupiah terhadap dolar Amerika Serikat (USD) pada perdagangan akhir pekan hari ini diprediksi bakal terus tertekan.
Tokoh Milenial Sumbar Sebut Mulyadi Mampu Wujudkan Aspirasi Masyarakat
Wahab Firmansyah, SINDOnews | Berita Terkini dan Terpercaya | RSS - 2 hours ago
Anggota DPR Mulyadi dinilai oleh masyarakat Sumatera Barat memiliki kompetensi untuk merealisasikan aspirasi dalam bentuk program dan kebijakan.
Pengalihan Arus Lalu Lintas di Kedubes India Bersifat Situasional
Ditlantas Polda Metro Jaya akan melakukan pengalihan arus lalu lintas di depan Kedubes India, Jalan HR Rasuna Said, Kuningan, Jakarta Selatan jika massa PA 212 menutup jalan.
Target Turunkan Angka Kemiskinan Harus Terukur
Banyak pihak dan kalangan yang pesimistis dengan target Jokowi, mengingat angka kemiskinan di Indonesia masih mencapai 9,9 juta berdasarkan data Bank Dunia.
Truk Muatan Kayu Terguling Timpa 3 Karyawan PDAM, 1 Meninggal
Ricky Fernando Hutapea, SINDOnews | Berita Terkini dan Terpercaya | RSS - 2 hours ago
Truk yang dikemudikan Baster Purba (34) kehilangan kendali saat melintas di lokasi kejadian sehingga terbalik dan menimpa para pekerja yang sedang memperbaiki pipa bocor di bawah jembatan.
Ancaman KKSB Tak Surutkan Langkah Kami
Rombongan pimpinan MPR, DPR, dan DPD dikawal ketat karena sehari sebelumnya di kawasan yang akan dilalui rombongan telah terjadi penyerangan oleh KKSB.
Begini Cara Voting IMA Awards 2020
Diana Rafikasari, SINDOnews | Berita Terkini dan Terpercaya | RSS - 2 hours ago
Indonesia Movie Actors Awards (IMA Awards) 2020 bakal memberikan penghargaan untuk tujuh kategori nominasi terfavorit. Pemenang kategori tersebut dipilih langsung oleh masyarakat melalui voting.
Memperbanyak Puasa di Bulan Rajab
Yudi, Islampos - 3 hours ago
Karena melarang sesuatu yang dibolehkan secara umum, memerlukan dalil. Jika tak ada, maka ia boleh berdasarkan dalil-dalil umum tersebut. The post Memperbanyak Puasa di Bulan Rajab appeared first on Islampos.
Sumedang Antisipasi Virus Corona, 2 TKA Asal Cina Jalani Karantina
Sodikin, Islampos - 3 hours ago
Dua TKA tersebut, masing-masing satu orang dikarantina di Jakarta dan satu orang lagi di tempat kontraktor di lokasi projek tol di Ciherang. The post Sumedang Antisipasi Virus Corona, 2 TKA Asal Cina Jalani Karantina appeared first on Islampos.
Melaburlah danah unit amanah Islam (dana patuh Syariah) PMB INVESTMENT
Unknown, Ahmad Sanusi Husain.Com - 3 hours ago
DANA-DANA PATUH SYARIAH PMB INVESTMENT 🕋 (Islamic Unit Trust Funds) 🇲🇾 ✅ PMB INVESTMENT menguruskan 15 dana Patuh Syariah yang dilaburkan dalam pasaran Malaysia dan ASEAN. ✅ PMB INVESTMENT adalah syarikat pengurusan dana Islam (IFMC) dengan sejarah peniagaan selama 52 tahun, bermula sejak 1967. ✅ Boleh melabur secara Tunai atau Skim Pelaburan Ahli KWSP (akaun 1). ✅ Rekod pulangan lepas yang memuaskan dan potensi pulangan cemerlang untuk pelaburan jangka panjang, insya Allah. Year-to-date total return as at 31 December 2019 (1.1.2019-31.12.2019): ✅PMB Dana Mutiara ⬆️ 25.07% ✅PMB...
JUAL NEGARA
noreply@blogger.com (Tukar Tiub), Tukar Tiub - 3 hours ago
JUAL NEGARA Bro TT. Apa lu bising bising pasal 800 ni,bagi gua tu baru level anakanda..lu tak ingat ke tahap ayahanda, 1B baru dalam rumah di starhill dan rumah di sinun..tak kira lagi yang lain..hebat hebat..kah kah kah on *SPRM TAK FAHAM* Publish | Delete | Spam Tokli on 05/03/20 Teukui Nan ..dgn gaji sebagai YB, nak dapat 9OOjuta, ia memerlukan 16OO tahun utk NYIMPAN ..memang pelik ..tapi patek rasa usia Teuku ni 1669 tahung. on *SPRM TAK FAHAM* panglimo potaseh on 05/03/20 apa -----------
Dr. Dzul akan kembali menerajui Kementerian Kesihatan?
kerengga, KERENGGA - 3 hours ago
'Kembali ke KKM? Pertaruhan juga tinggi untuk saya' Geraldine Tong Beberapa pihak, termasuk daripada kalangan pemimpin Perikatan Nasional (PN) mencadangkan agar Dr Dzulkefly Ahmad kembali memegang jawatan menteri kesihatan. Ketika ditanya berhubung perkara berkenaan, pemimpin Amanah itu enggan memberi respons lanjut. "Saya mahu menunggu surat rasmi terlebih dahulu sebelum membuat sebarang
Update Virus Corona: 98.284 Terinfeksi, 3.358 Meninggal Dunia, dan 54.228 Dinyatakan Sembuh
Tribunnews.com - 3 hours ago
Penyebaran virus corona atau Covid-19 semakin meluas hingga ke 88 negara di dunia. Berikut rincian jumlah korban setiap negara.
Dukung Gaya Hidup Sehat Indonesia, Sajikan Makanan Bernutrisi di Rumah
Tribunnews.com - 3 hours ago
Sejak lima tahun terakhir gaya hidup sehat para konsumen Indonesia, terutama yang tinggal di kota-kota besar, semakin meningkat.



Tiada ulasan: