Selasa, 23 April 2013

390. Yang terbaik.

Allah S.W.T., memberikan kita ruang dan hak untuk memilih yang terbaik dari yang baik-baik. Cumanya kedapatan hambaNya yang lalai dan tewas tanpa disedari. Puncanya manusia mudah terpedaya dengan janji-janji manis, penipuan, putar belit berita, fitnah dan sukar untuk berubah kerana telah terlalu yakin dengan helah dan kepura-puraan.

Ramai yang terpedaya kerana mendengar dan mendapat berita dari satu pihak sahaja. Sumber berita tersebut pula terlalu mudah dan terlalu dekat dengan ramai orang. Dalam ramai orang itu pula, yang mudah dan dekat itulah yang paling digemari. Hidup hendak senang apa susah-susah, walau pun yang senang dan dekat itulah yang banyak menipu dan memperdayakan.

Alhamdulillah umat Islam dari serata dunia tetap ke Mekah untuk mengerjakan Fardu Haji., Rukun Islam ke 5.

Layari sumber berita di bawah supaya kita punya lebih ruang untuk terus hidup berilmu selain bersumberkan kepada perkara dekat dan mudah seperti tv, akhbar dan siaran radio.  

SEKADAR BEBERAPA TAJUK:
Klik tajuk-tajuk di bawah.

TEGURAN KEPADA PUAK POLITIK.

Joget lambak di Kelantan.

Bekas YB ditawar sejuta ringgit untuk jadi calon bebas.

Bukti PAS Mengkianati Islam"

Pemimpin UMNO (Video inside).

No Plate Unik.

Gambar ceramah yang tidak dapat sambutan.

Kempen Tidak Menjadi.

Permatang Pauh.

Pegang Bendera BN Secara Terbalik.

TEST/UJIAN SUARA.

Untuk tambah jaringan layaran: (current.com)

Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.WT. 




Tiada ulasan: