Ahad, 5 Mei 2013

468. Potong dan Terjun Sungai. (NEKAD).

Salam All and Gd Nite. 

X MENJADI?. Yep!!! - BN MENANG. HANYA ALLAH YANG MENGETAHUI. Kepada yang berjaya bersyukurlah kepada Allah S.W.T.. 

Kepada yang teringin melihat adegan itu menjadi realiti, usahlah kecewa ... kita semua manusia dan makhluk ciptaan Allah S.W.T.. hamba kepadaNya kita semua. 

Kepada yang tidak berjaya mengadulah serta merintihlah kepada Allah S.W.T.. Allah Maha Penyayang Lagi Maha Mengasihani. Islam mengajar kita mengikut dan patuh kepada perentah dan larangan Allah S.W.T..


"... DAP tidak boleh menang di Bentong. Tidak boleh menang. Jika DAP menang di Bentong, anda potong teliga saya, saya terjun Sungai Pahang. DAP tidak boleh menang," katanya. Adnan yang juga pengerusi BN dan Umno Pahang menegaskan demikian ketika ditemui pemberita di perhimpunan agung Umno di PWTC hari ini.

Kedudukan Terkini di Bentong :

DAP - 16,682
BN - 13,684
 

==============================================================

Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T..

Tiada ulasan: