Selasa, 16 Julai 2013

996. Pembekal Dakwat PRU13 5-5-2013.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.


Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

Published on Jul 16, 2013
PKR Pandan (Rafizi Ramli) membahas RUU perbekalan tambahan bagi sesi 2012 dalam Persidangan Parlimen Penggal Pertama Kali Ketiga Belas pada 16 Julai 2013

TV Wau : Terajui Informasi

Like page kami : http://www.facebook.com/tvwau
shared kedah.kini's photo. KANTOI ! Masak SPR...Pembekal Dakwat Kroni Rupanya.....

"Syarikat yang dikawal oleh Mohamad Salleh banyak terlibat dengan kontrak-kontrak perbekalan kerajaan, bukan sahaja dakwat kekal malah beliau pernah juga mendapat kontrak terutama dalam kementerian pertahanan melalui syarikatnya satu lagi yang bernama Alson Corporation Sdn Bhd.

"Dakwat dia dapat, pertahanan dia dapat, jumbo trading pun dia dapat, sebabnya dia diberitakan rapat dengan kepimpinan kerajaan termasuklah juga dengan pengerusi dan timbalan pengerusi SPR," tambahnya lagi. 


BERITA LANJUT SINI>>> http://pkrl.blogspot.com/2013/07/kantoi-masak-sprpembekal-dakwat-kroni.html

Zulfarizan Zakaria "FABI AYYI AALA IRABBIKUMA TUKAZZHIBAN" = Nikmat Tuhan Manakah Yang Engkau Hendak Dustakan?........muhasabah buat diri kite ni belake kerana Allah S.W.T..... 

Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T..

Tiada ulasan: