Jumaat, 8 November 2013

2316. 1001 Dosa Besar.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.

Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com

Salah pilih jadi penyebab kemunduran, kemiskinan, kekurangan, rasuah dan lebih dahsyat lagi merelakan diri bersubahat dengan perkara dusta, pecah amanah, fitnah dan tamak haloba yang menjadi tegahan Allah S.W.T.. pCq.

Friday, November 8, 2013 

Antara 1 Dalam 1001 Dosa Besar UMNO !

Tolahah Muda
Mereka terdiri dari anak2 muda yang mempunyai nilai jatidiri yang tinggi terhadap negeri tumpah darah mereka. 

Mereka sayang negeri mereka dalam ertikata yang sebenarnya. Mereka tak rela negeri mereka ditipu oleh mereka yang menjaga 'perut'. 

Mereka tahu kalau duit royalti diberikan secara adil dan amanah nescaya negeri Terengganu lebih maju dari UAE dan Kuala Terengganu tidak mustahil lebih besar dari Dubai. 

Tapi sayangnya... hasil negeri tak tahu habis ke mana.... keadaan negeri tetap miskin... ssrghupertuller!


Sumber: (zakriali) .

Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T.. 

https://www.google.co.uk/ _._

urv.

Tiada ulasan: