Ahad, 24 November 2013

2509. Pengkhianat negara kalau tidak bayar cukai.


بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ  , الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ , الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ,  مَالِكِ يَوْمِ الدِّينِ , إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ , اهْدِنَا الصِّرَاطَ المُسْتَقِيمَ  , صِرَاطَ الَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ , غَيْرِ المَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ.

Assalamualaikum w.b.t/السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه
Meja www.peceq.blogspot.com

PANAS!!! TAK BAYAR CUKAI DIGELAR PENGKHIANAT NEGARA! ??


PENYELEWENG, PENCEKIK RASUAH DI ANGGAP SEBAGAI WIRA NEGARA!!! 1 MALAYSIA RAKYAT DI BANGANG, PERUT DI KENYANG!!! HIDUP UMNO!!! 
Rakyat yang sengaja tidak bayar cukai pengkhianat negara - Najib 

KUALA LUMPUR: Rakyat yang layak membayar cukai tetapi sengaja tidak mahu berbuat demikian adalah pengkhianat negara, kata Datuk Seri Najib Razak. 

Perdana Menteri menegaskan, definisi patriotisme bukan setakat tertumpu kepada mereka yang berjuang menegakkan kedaulatan negara, malah mereka yang bertanggungjawab membayar cukai demi pembangunan negara.

Beliau berkata demikian ketika merasmikan Seminar Pemerkasaan Ekonomi Nasional (PENA) di Dewan Masjid Wilayah Persekutuan, di sini sebentar tadi.

Pemimpin yang berdiam diri ketika negaranya di intip oleh kuasa asing, pemimpin itulah sebagai pengkhianat kepada kedaulatan negara bacul dan pengecut!!! ling liong sik bebas dari tuduhan menipu kerajaan Malaysia & menteri kabinet tidak pula dilabel pengkhianat negara!

Dulu kini dan for ever UMNO/BN akan terus menghukum rakyat diatas kesilapan yang mereka lakukan sendiri!!! 

Sumber:
http://atsixty-zakriali.blogspot.com/2013/11/panas-tak-bayar-cukai-digelar.html
HTML Setting:

<center><iframe align="center" id="IW_frame_1438" src="http://www.tvquran.com/add/Shatri.htm" frameborder="0" allowtransparency="1" scrolling="no" width="302" height="334"></iframe></center>

Munafik dan kafir laknatullah adalah pemberontak dan pengganas sebenar.
Baca juga:
Penyakit Hasad Dengki.

Semasa hidup sederhanakanlah kegembiraan. Supaya wujud keseimbangan jiwa dan roh, bila menerima kesedihan yang pasti ditemui juga. Mengingatkan diri sendiri menjadi keutamaaan sebelum mengingatkan orang lain . In Syaa Allah ''palis'' sekali dari sifat-sifat sombong dan keji. Semuanya kerana Allah S.W.T.. Amin Ya Rob. (pCq). 

Perhatian: Pemaparan tajuk-tajuk, gambar-gambar dan segala bagai, adalah pandangan dan pendapat peribadi yang lebih menjurus kepada sikap dan sifat untuk menjadi lebih baik dengan mengamalkan gaya hidup menurut perentah dan larangan Allah S.W.T., antaranya bersikap dengan tiada prasangka, tidak bertujuan untuk kebencian, tidak berkeperluan untuk bersubahat dengan perkara bohong dan tiada kaitan dan berkepentingan dengan mana-mana individu. Jujur., aku hanyalah hamba Allah S.W.T., yang hina dina. BERSANGKA BAIK KERANA ALLAH S.W.T.. 

KLIK UNTUK KE MENU UTAMA. eaho™.  

Tiada ulasan: