Isnin, 30 Disember 2013

2996. Menarik Gak Minat Penyokong 'R" Nie.


Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 day ago
REZQEEN HILL ------------------------------ Anak-Anak Cina Nak Terbalikkan Kereta Polis @PDRMsia #1Malaysia @NajibRazak #GulingGulingMacamTenggiling Posted: 28 Dec 2013 05:55 AM PST Sebelum kenyataan tak kenang jasa dikeluarkan oleh bekas Ketua Pemuda MCA Wee Ka Siong, saya memang takda sedikit pun rasa sentimen kepartian dan perkauman dengan orang-orang Cina. Namun apabila Wee Ka Siong mengeluarkan peringatan kepada UMNO melalui ucapan pada Kongres Pemuda MCA minggu lepas, saya merasakan sudah tiba masanya saya kikiskan sikit respect saya pada orang-orang Cina MCA. Apabil... more »

Al Ikram

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 day ago
Al Ikram ------------------------------ TAK PERLU GULING... Posted: 27 Dec 2013 09:16 PM PST You are subscribed to email updates from Al Ikram To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Manjadda wajada

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 day ago
Manjadda wajada ------------------------------ - Aduh...7 am 7pm dah kerja.Tut tut: PPIM: Harga naik, kerja keras cari wang lebih - p ramlee ali baba 40 penyamun. Macam ini baru penyamun tak curi rakyat miskin - Ali Baba 40 penyamun aku tabit spring. Dia samun orang kaya kih kih Aduh...7 am 7pm dah kerja.Tut tut: PPIM: Harga naik, kerja keras cari wang lebih Posted: 28 Dec 2013 07:30 AM PST Pemimpin PPIM Nadzim Johan berkata, ekoran kenaikan itu, pengguna disaran bangun dan bekerja lebih keras dan tidak harus hanya duduk menunggu semata-mata. "Buat sesu... more »

Jasindaily Online

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 1 day ago
Jasindaily Online ------------------------------ - BERANI TAK NAJIB NAK SURUH ANAK ROSMAH BERJIMAT ?? - KUDETA HARAMJADAH ISYTIHAR IKHWAN MUSLIMIN PENGGANAS - PAS MELAKA SOKONG HIMPUNAN BANTAHAN RAKYAT - Rakyat Disuruh Bersyukur , Pemimpin Camna pulak ?? - BANTAHAN KEZALIMAN BANGLASIA - PELANCARAN KEMPEN TOLAK HARGA BARANG NAIK - Srikandi KEADILAN ajak Dr Muhaya bincang kos sara hidup - “Hassan Malek tak layak jadi Menteri” BERANI TAK NAJIB NAK SURUH ANAK ROSMAH BERJIMAT ?? Posted: 28 Dec 2013 02:15 AM PST KUALA LUMPUR 27 DIS: Anak tiri Perdana ... more »

Selepas mungkir janji, BN takut “digulingkan”

atsixty at ZAKRI ALI - 1 day ago
Tak perlu Digulingkan, UMNO Akan Jatuh Macam... *Tahun 2014 sudah pastinya bukan berita gembira bagi majoriti rakyat Malaysia berpendapatan rendah kerana kenaikan kos sara hidup yang bakal mereka hadapi. Semasa berkempen menjelang Pilihan Raya 2013 lalu, Barisan Nasional melalui “Manifesto: Menepati Janji, Membawa Harapan” memberikan pelbagai janji indah seperti mengurangkan kos sara hidup. Di antaranya adalah penurunan harga kereta secara berperingkat, menyediakan sejuta rumah... more »

Koleksi Kenyataan2 Politik Yang Bangang Sepanjang Tahun 2013.

Soz Cyili at Ameno World - 1 day ago
Susunan 1,2 3 dan blablabla itu bukan bermaksud 1 paling bangang dan nombor terakhir ialah kenyataan yang paling tak berapa bangang. Semua kenyataan2 itu bangang2 belaka. Susunan itu sekadar memudahkan pembacaan. Tak lebih dan tak kurang. Yang pasti kenyataan bangang tetapla bangang. Itu je. KAH KAH KAH Kita mula kan sekarang. 1. Kalau harga ayam mahal jangan makan ayam. Makan ikan dan

"Lepaskan anak saya,Nurul Atiqah Liyana"rayu seorang ibu.

mantaro at SISI BUKIT - 2 days ago
*GADIS hilang disyaki dipukau dan diculik.* Pengkalan Pegoh,Ipoh- Puan Marzita Ahmad Sani, ibu gadis hilang yang disyaki dipukau sebelum diculik merayu mereka yang "menyimpan"Nurul Atiqah Liyana bt Mohd Jaafar memulangkan kembali anak beliau.Mereka bukan keluarga kaya. Ayah Nurul Atiqah meninggal dunia tahun lepas. Gadis ini mempunyai tujuh adik- beradik.Tiga belajar di IPTA ,tiga sekolah menengah dan yang bongsu di sekolah rendah. Nurul Atiqah pelajar Diploma UITM Sri Iskandar,Perak.Kini dalam bercuti. "Anyah,pulanglah"kata Puan Marzita."Lepaskan anak saya" rayu Puan Marzita ,seo... more »

SULTAN KOSEN LELAKI TERTINGGI DUNIA MENGERJAKAN HAJI

Hati Muda at Gendang Perang - 2 days ago
Perkongsian gambar yang dilakukan sahabat di facebook membuatkan admin tertanya-tanya akan siapakah gerangan lelaki dalam gambar di atas. Hasil carian mendapati beliau ialah Sultan Kosen seorang kelahiran Turki pada 10 Disember 1982. Dengan ketinggian 8' 1" beliau dianugerahkan lelaki tertinggi dunia Buku Rekod Dunia Guinness. Selain ketinggian, Sultan Kosen yang berketurunan Kurdish beragama Islam ini juga memegang rekod dunia kategori tangan dan kaki yang paling besar. Kaki kirinya berukuran 36.5 cm manakala kaki kanannya berukuran 35.5 cm . Tangan beliau berukuran 27.5 cm G... more »

The Antics of Husin Lempoyang

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 days ago
The Antics of Husin Lempoyang ------------------------------ Ikan pun tak mahu bayar toll Posted: 27 Dec 2013 04:23 PM PST Kisah ikan cuba melompat ke darat di pantai Tambisan, Lahad Datu menjadi sebaran dalam sosial media hingga dilaporkan akhbar beberapa hari lepas. Penduduk kampong mengambil peluang mengaut ribuan ikan tamban yang jatuh ke riba. Ia seperti kejadian di Acheh sebelum berlaku Tsunami, namun tiada tsunami dilaporkan tetapi hanya gempa bumi skala Richter 5.7 di Pulau Mariana, timur laut Filipina. Ada pihak pula kata-kataribuan pengganas Sulu telah berjaya m... more »

.

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 days ago
. ------------------------------ Keadilan Kelantan dakwa Ahmad Yaakub dolak dalih Posted: 27 Dec 2013 03:25 PM PST REAKSI SENJA *Ahmad Yaakub didakwa cakap belawak.**Ekoran* ulasan saya mengenai pandangan Wan Nik Wan Yusuf mengenai Parti Keadilan Rakyat (Keadilan) dalam posting semalam, malam tadi saya menerima panggilan dari seorang pemimpin Keadilan negeri Kelantan yang menyokong ulasan saya dan memberi input tambahan terhadap apa yang berlaku ke atas parti berkenaan. Dengan nada sedih dan ... more »

PARKIR KERETA DI BAWAH SELIAAN DAN KUASA MAJLIS PERBANDARAN MANJUNG, PERAK SUDAH DIKENAKAN GST 6%??????

OMAK KAU!!!! at Omak Kau!!!! - 2 days ago
*Omak Kau diberi rakaman gambar resit yang dikeluarkan oleh Jabatan Perbandaran Manjung, Majlis Perbandaran Manjung yang menyatakan dengan jelas G.S.T 6% telah dikenakan kepada tuan punya kereta yang meletakkan keretanya selama 1 hari 20 jam dan 57 minit.Mengikut kata janji Najib Razak ketika membentangkan Bajet 2014 ... GST hanya akan mulai dikuatkuasakan mulai April 2015 ... tetapi mengapa pihak Majlis Perbandaran Manjung dibawah pemerintahan UMNO/BN telah melaksanakan terlebih awal dari janji bajet????Mohon penjelasan yang benar lagi menyakinkan demi pencerahan dan kebaran ... more »

Pelakon Nur Fathia, Aiman Hakim berkelakuan sumbang?

PBO™ at pen buruk online ™ - 2 days ago
“Tak adalah kami melekat saja. Kami masing-masing ada kerja sendiri. Saya pun tak tahu nak komen apa bila orang cakap kami terlalu mesra dan macam belangkas,” luah pelakon Nur Fathia mengenai dakwaan orang ramai yang sering melihat dirinya dan kekasih, aktor Aiman Hakim Ridza berkelakuan ‘sumbang’ di tempat awam. Fathia atau nama sebenar Nur Fathia Abdul Latiff, 26, berkata, tuduhan dilemparkan itu sesuatu yang pelik kerana mereka tidak akan berkelakuan seperti itu terutama di depan khalayak. “Saya pun tak tahu macam mana boleh timbul benda ini. {baca lagi klik butang papar ... } ... more »

Gambar Saat Akhir Pembunuh, Perogol Digantung Sampai Mati

Addin Deen at Addin - 2 days ago
[image: article-2343916-1A61CB79000005DC-760_634x484 (1)] Dua lelaki digantung hingga mati oleh pihak berkuasa Kuwait baru-baru ini atas kesalahan jenayah seks. Ahmad Abdulsalam al-Baili dan Hajjaj Saadi digantung serentak di perkarangan tempat parkir kereta di sebuah penjara di negara tersebut. Saadi ditahan pada Julai 2007 dan mengaku mengaku telah merogol dua remaja lelaki dan wanita berusia 18 tahun manakala Baili dituduh membunuh sepasang kekasih yang berasal dari sebuah negara di Asia. Dia membunuh pasangan itu dengan membakar kediaman pasangan berkenaan. Menurut sumber, ada ... more »

Hot : Menteri Larang Sertai Perhimpunan, Polis Kata Peserta Mungkin Bawa BOM!!!!

Soz Cyili at Ameno World - 2 days ago
Sebentar tadi menerusi berita. Timbalan menteri dah keluarkan statement yang jelas. Semua mahasiswa, di ulangi semua mahasiswa yang di negara ini, dilarang sekeras-kerasnya daripada melibatkan diri dalam aktiviti perhimpunan yang akan dijadualkan berlangsung pada malam 31 Dec nanti. Rujuk ; Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Razali Ibrahim mengingatkan mahasiswa yang sedang

Keanehan Pulau Socotra di Yemen - Pulau Dimana DAJJAL Dirantai?

ijoks2009 at Kami SokongTokguru - 2 days ago
Dunia menyebutnya sebagai pulau Alien, makhluk yang hidup di pulau ini serba aneh dan tidak ditemukan di tempat lainnya. Pulau ini dikatakan begitu indah, namun sama sekali tak tersentuh oleh dunia luar, hingga UNESCO menganugerahkannya sebagai salah satu Lokasi Warisan Dunia. Sejumlah teori dan khabar angin mengatakan, pulau ini diduga sebagai tempat dimana Dajjal pernah di penjara pada masa lampau, sebelum akhirnya bebas dan mengharungi samudera menuju Segitiga Bermuda. Pulau Socotra adalah kepulauan kecil yang terletak di Lautan Hindi, sekitar 80 km sebelah timur tanduk Afrika ... more »

Aksi selak kain di anugerah skrin 2012- rais sengih tak sudah

Hati Muda at Gendang Perang - 2 days ago
Semalam berlansung ASK 2012 - Anugerah Syaitan di- Kenali Anugerah Skrin 2012: Tersenggeh suka Pak Menteri UMNO dan sahabatnya melihat artis-artis wanita tanahair berpakaian dedah-dedah..kalau tak suka mengapa tersenggeh...betoi tak..??? hahaha... Ulama muda UMNO,Jamil Khir, Dr Mashitah,Uts Kazim Elias, Biawak , Jebon dan Syaitan yang dikenali pasti amat-amat suka...hahaha.... ** Sorry gambar artis agak kurang sopan sikit...tapi Pak Rais suka bangetttt... wakaka.. kasi angkat lebih sikit.. sikit lagi.... lagi sikit.... wakaka Tengok si rais punya sengih.. sumber wakaka Nurul Izz... more »

MANDOR.BLOGSPOT.COM

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 days ago
MANDOR.BLOGSPOT.COM ------------------------------ BODOHKAN RAKYAT BARU BOLEH LAMA BERKUASA, ITU FORMULANYA Posted: 27 Dec 2013 10:22 AM PST Anak bik mama beli rumah RM 110 Juta kat luar negara. PERKASA pulak dapat dana dari kerajaan 47%. Beberapa NGO pengampu lain pun marah kerana mengapa PERKASA je dapat, mereka tak dapat sedangkan apa kurangnya mereka mengampu Tok Jib? Begitulah keadaan mereka mentekedarah dan berbalah tentang duit rakyat. Rakyat pula menadah tangan tunggu BR1M. Nak buat macam mana, janji negara aman. Sudah suratan. Rakyat wajib bersyukur. Begitul... more »

Kelab Greenboc

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 days ago
Kelab Greenboc ------------------------------ - Tak perlu Digulingkan, UMNO Akan Jatuh Macam... - Contohi Oki Setiana Dewi, Tidak Lakukan Photoshoot Pra Perkahwinan Sebelum Bernikah - TURUN: Fitnah Macai UMNO Terhadap MB Kelantan Terbongkar! Tak perlu Digulingkan, UMNO Akan Jatuh Macam... Posted: 28 Dec 2013 12:10 AM PST S*elepas mungkir janji, BN takut "digulingkan"* Tahun 2014 sudah pastinya bukan berita gembira bagi majoriti rakyat Malaysia berpendapatan rendah kerana kenaikan kos sara hidup yang bakal mereka hadapi. Semasa berkempen menjelang Pilihan Ra... more »

MiLo SuaM

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 days ago
MiLo SuaM ------------------------------ Kisah Amran di kedai runcit Pak Abu Posted: 27 Dec 2013 11:46 PM PST You are subscribed to email updates from MiLo SuaM To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Sahabat-Gunung

Admin Direktori Blog at BLOG - BLOG PRO POLITIK - 2 days ago
Sahabat-Gunung ------------------------------ Menarik Gak Minat Penyokong 'R" Nie .... Posted: 27 Dec 2013 06:04 AM PST You are subscribed to email updates from Sahabat-Gunung To stop receiving these emails, you may unsubscribe now. Email delivery powered by Google Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610
My Dashboard.

Tiada ulasan: